Tänään on 19.03.2024, 09:08.

Onko Bettsonilla ongelmia

Vastaa Viestiin
eepi
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 03.02.2004, 21:36
Pisteitä: 0

Onko Bettsonilla ongelmia

Viesti Kirjoittaja eepi »

Meikäläisen tilin sotkivat oikein kunnolla. Yrittäessä siirtää rahaa pelitililtä pokeritilille summa lisääntyikin käsittämättömästi 'ulosmaksuun', vaikka en ole tehnyt yhtään ulosmaksupyyntöä. Nyt ovay korjanneet osam, mutta edelleen on parisataa hukassa. Eivät vastaa viesteihin.

Onko Bettsonilla jokin ongelma päällä ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Doug
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 15.03.2003, 12:21

Tuotto: -11.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 3.67 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Onko Bettsonilla ongelmia

Viesti Kirjoittaja Doug »

eepi kirjoitti:Meikäläisen tilin sotkivat oikein kunnolla. Yrittäessä siirtää rahaa pelitililtä pokeritilille summa lisääntyikin käsittämättömästi 'ulosmaksuun', vaikka en ole tehnyt yhtään ulosmaksupyyntöä. Nyt ovay korjanneet osam, mutta edelleen on parisataa hukassa. Eivät vastaa viesteihin.

Onko Bettsonilla jokin ongelma päällä ?
Jep, itellä kävi viikonloppuna samoin. Ongelma on, minun viestiin vastattiin, että blaa blaa, ja lähetän viestisi eteenpäin ko asioita käsittelevään osastoon. Sen jälkeen ei luonnollisestikaan mitään ole kuulunut. Summa tosin oli eilen siirretty pois "ulosmaksusta" toivottavasti takaisin tililleni, mutta täytyy tuota yrittää vielä itse selvittää Betssonin tilitapahtumista, kun eivät siellä mitään tunnu tietävän.

Suosittelen kiertämään kyseistä firmaa ainakin siihen asti, kunnes saavat ohjelmistonsa takaisin ruotuun, sillä jotain on todellakin pahasti vialla tällä hetkellä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Olen huomannut monessa yhteydessä, että mailit eivät välttämättä liiku niin kuin suunnitellaan ja lisäksi tietyn päätteiset (mm.com) saattavat pyöriä pitkänkin bookkereitten spam-suodattimissa.
Jos ei mailiin vastata, rohkeasti vain puhelimen luuri käteen ja soitto!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


eepi
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 03.02.2004, 21:36
Pisteitä: 0

Re: Onko Bettsonilla ongelmia

Viesti Kirjoittaja eepi »

Joo, osa palautui, mutta osa ei. Viesteihin ei vatausta kuulu. Ja tuskinpa jää roikkumaan spam-filltereihin, koska olen laittanut viestit myös sivujen kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Re: Onko Bettsonilla ongelmia

Viesti Kirjoittaja Strat »

eepi kirjoitti:Joo, osa palautui, mutta osa ei. Viesteihin ei vatausta kuulu. Ja tuskinpa jää roikkumaan spam-filltereihin, koska olen laittanut viestit myös sivujen kautta.
Käsittääkseni niillä on customer service vaihtunut uuteen locatioon tms. tuossa joku aika takaperin. Itsellä oli vaikeuksia kahden kotiutuksen kanssa jotka tein samana päivänä. Eivät vastanneet maileihin eivätkä edes puheluihin vaikka nauhoitus väitti että olen 1. jonossa - no puoli tuntia jaksoin jonottaa ja olla keulilla joten on siinä ollut muilla pitkiä murheita ratkottavana.

Tämä on niitä firmoja joiden kanssa täytyy vaan toivoa että kaikki menee nappiin kerrasta. Muuten ok bookkeri/pörssi paitsi ettää loggaa käyttäjän ulos vähän turhan nopeasti eikä tämä aina näy browserissa elikkäs kuvittelet olevasi loggautunut mutta esim. vetohistoria ei sitten enää toimikaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin