Tänään on 19.03.2024, 11:20.

Epätietoa

Vastaa Viestiin
Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Epätietoa

Viesti Kirjoittaja Jii »

Betfair harvoja paikkoja, joista ei ole vielä bonusta tullut haettua.
Mielestäni nämä kannattaa kumminnin ottaa pois kuleksimasta. Itse olen ruukannut pistää näille hieman kyseenalaisille puljuille koko bonuksen+talletuksen yhdelle vedolle, jonka muutoinkin laittaisin jonnekkin. Eli, jos 100%/100€ bonus, niin yksi 200€ veto (usein tupla tai ainakin yli 2,5 kertoiminen single). Tämä on sitten helppo surettaa&kierrättää vaikkapa 60:lla kympin singlevetona.

Kysymys kuuluukin. Saako ensiasiakkaana lyödä 200€ vetoa, vai onko limiitit heti alusta asti kympeissä?
Laskeeko betfair bonuksella saatuja voittoja bonuksiksi? Eli pitääkö voitotkin kierrättää?
Paljonko on kierrätysvaatimukset? Itse en näitä löytänyt sähköpostista/sivuilta.
Jos saa tuon 200€ heti ensi vetoon ja sillä tulisi vaikka 500€. Lyödäänkö limiitit heti päälle?
Onko kotiutukset nykyään onnistuneet ongelmitta?

Alemmista postauksista löytyi negatiivista palautetta, mutta onhan noilla muillakin puljuilla ongelmia ollut (ei itsekkään niiltä ole päässyt välttymään), mutta aika vanhoja posteja suurin osa, joten kiitit vastauksista!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epätietoa

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Kyllä tuonne ensiasiakas saa lyödä ihan vapaasti useita satasia, jos ei nyt ihan vappupäivän säästä ala vetoa lyömään. Mutta jos jokin on varmaa niin myös se että ne limiitit sieltä jossain vaiheessa paukkuvat.

Kotiutukset ainakin itsellä toimineen hyvin, joten ei valittamista siinä suhteessa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Epätietoa

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Betfair?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


value
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 19.03.2012, 22:22

Tuotto: +4.37 yks.

Palautus%: 102.50%

Panosten ka: 5.65 yks.

Vetoja: 31

Pisteitä: 0

Re: Epätietoa

Viesti Kirjoittaja value »

Itse yllätyin kovasti kyseisen puljun toiminnasta jos nimittäin Betsafesta on kyse sillä tuli australian openista muutama tonni profiittia kun kyseisellä firmalla oli aika makoisasti erätasotusvedot usein pielessä ja minkäälaisia limittejä ei tullu tuon 2 viikon aikana vaikka kokonaispanostus pyöri varmasti yli 10 000 euron päällä nuo viikot ja kyllä ne otti useita satoja euroja singleinä ja järjestelmillä sai panostettua samoihi kohteisii lisää ja rahatki sai pois, sen jälkee en oo tosin siel pelannu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Re: Epätietoa

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

Jii kirjoitti:Betfair harvoja paikkoja, joista ei ole vielä bonusta tullut haettua.
Mielestäni nämä kannattaa kumminnin ottaa pois kuleksimasta. Itse olen ruukannut pistää näille hieman kyseenalaisille puljuille koko bonuksen+talletuksen yhdelle vedolle, jonka muutoinkin laittaisin jonnekkin. Eli, jos 100%/100€ bonus, niin yksi 200€ veto (usein tupla tai ainakin yli 2,5 kertoiminen single). Tämä on sitten helppo surettaa&kierrättää vaikkapa 60:lla kympin singlevetona.

Kysymys kuuluukin. Saako ensiasiakkaana lyödä 200€ vetoa, vai onko limiitit heti alusta asti kympeissä?
Laskeeko betfair bonuksella saatuja voittoja bonuksiksi? Eli pitääkö voitotkin kierrättää?
Paljonko on kierrätysvaatimukset? Itse en näitä löytänyt sähköpostista/sivuilta.
Jos saa tuon 200€ heti ensi vetoon ja sillä tulisi vaikka 500€. Lyödäänkö limiitit heti päälle?
Onko kotiutukset nykyään onnistuneet ongelmitta?

Alemmista postauksista löytyi negatiivista palautetta, mutta onhan noilla muillakin puljuilla ongelmia ollut (ei itsekkään niiltä ole päässyt välttymään), mutta aika vanhoja posteja suurin osa, joten kiitit vastauksista!
Ongelmaksi muodostunee enempi se että rajat ovat lähempänä yhtä euroa kuin kymppiä limittien paukkumisen jälkeen. 600 vetoa kierrätykseen on jo varmaan ilkeämpi homma.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanha seuranta. Panostus 1/3.

Minikommentit


Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Re: Epätietoa

Viesti Kirjoittaja Jii »

JussiQ kirjoitti:Betfair?
Juu, ajatusvirhe. Väärä kirjoitus, oikea ketju. Siis betsafea tarkotin.
Kiitit vastauksista, tuo limiittien iskeminen heti ensi voiton jälkeen olikin tärkeä pointti. Täytynee säästää tuo bonus jollekkin sairasviikolle, niin saa voiton osuessa näpytellä euron vetoja sängynpohjalta ajankuluksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin