Tänään on 19.03.2024, 11:19.

Betsafe varasti rahat !

Vastaa Viestiin
Kukkomiistonen
Jäsen
Viestit: 25
Liittynyt: 22.04.2006, 02:43
Pisteitä: 0

Betsafe varasti rahat !

Viesti Kirjoittaja Kukkomiistonen »

Voitin pokerissa ilmaisturnauksesta 28 dollaria, siirsin ne vedonlyöntipuolelle ja yritin kotiuttaa kun en aikonut siellä pokeria pelata.

Rahat hävis tililtä, mutta palautu seuraavana päivänä, oli tullut sähköposti, että pankkitiedot on väärin.
Laitoin sitten uuden kotiutuksen ja taas rahat hävisi ja taas palautuivat seuraavana päivänä.
Lähetin kyselyn, miksi ei kotiutus onnistu, vastaus oli höpötystä jostain bonuksista tai jotain muuta paskaa.
No, siirsin ne pokeriin ja kuitenkin pelasin ja sain kasaan reilut 60 dollaria.
Siirsin ne taas vedonlyöntipuolelle ja edellä mainittu prosessi toistui.
Lähetin taas kyselyn, miksei onnistu kotiutus.
Nyt pyydettiin lähettämään sähköpostilla pankkitiedot ja luvattiin rahojen tulevan 1-2: ssa päivässä.
Kuten arvata saattaa, taaskin ne palautuivat takaisin.
Tästä voinee päätellä, että BetSafe on nyt tiensä päässä, ottakaa ihmeessä rahat pois jos enää saatte.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Pokerista en mitään tiedä, mutta ihan sille kuulostaisi, että jokkut kierrätysvaatimukset sinulla nyt on täyttymättä. Siellä on aina eri virkailija tietysti joka laittaa rahat tulemaan ja sitten joku toinen huomaa ettet ole täyttänyt ehtoja ja rahat palautetaan tilille ja sama uudelleen alusta :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kukkomiistonen
Jäsen
Viestit: 25
Liittynyt: 22.04.2006, 02:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Kukkomiistonen »

Siis ne on mun omia rahoja, mitä kierrätystä siinä tarvitaan ?
Editoin vielä: Eihän niitten sivuilla edes mainita mistään kierrätyksestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RedDevilKarra
Jäsen
Viestit: 359
Liittynyt: 14.12.2003, 18:53
Pisteitä: 20
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja RedDevilKarra »

Kukkomiistonen kirjoitti:Siis ne on mun omia rahoja, mitä kierrätystä siinä tarvitaan ?
Editoin vielä: Eihän niitten sivuilla edes mainita mistään kierrätyksestä.
Ainakin joissain ilmaisturnauksissa voitetut rahat täytyy kierrättää itse pokerissa. Esim. voitin itse Dreampokerin freerollissa 200 $ ja sen jälkeen täytyi pelata 100 raked handsia ennenkuin pystyin nostamaan rahat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kukkomiistonen
Jäsen
Viestit: 25
Liittynyt: 22.04.2006, 02:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Kukkomiistonen »

Joo, nyt vihdoin sain selityksen, mä en ollut kierrättänyt jotain toukokuussa 2006 tehtyä talletusta, en enää edes muista, mistä on kyse.
Kaikille olis ollu helpompaa, kun olisivat heti kertoneet tarkasti, mistä on kyse.
En mä tosin usko, että saan rahat ennenkun ne on tilillä. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Kukkomiistonen kirjoitti:
Betsafe varasti rahat !

...........

Lähetin kyselyn, miksi ei kotiutus onnistu, vastaus oli höpötystä jostain bonuksista tai jotain muuta paskaa.
..........

Tästä voinee päätellä, että BetSafe on nyt tiensä päässä, ottakaa ihmeessä rahat pois jos enää saatte.
Kukkomiistonen kirjoitti:Joo, nyt vihdoin sain selityksen, mä en ollut kierrättänyt jotain toukokuussa 2006 tehtyä talletusta, en enää edes muista, mistä on kyse.
Kaikille olis ollu helpompaa, kun olisivat heti kertoneet tarkasti, mistä on kyse.
En mä tosin usko, että saan rahat ennenkun ne on tilillä. :roll:
Ei se firma ihan konkurssissa varmaan ole. Ei ainakaan 26€ kotiutuksella ole sen asian kanssa tekemistä. Sitten kun sieltä oli heti ekassa viestissä kerrottu sanomasi mukaan "jostain bonuksista tai jotain muuta paskaa." niin en nyt lähtisi firmaa varkaaksi syyttelemään ja konkurssikypsäksi luulemaan. Lopulta syy yllättäen itsessä. Ylireagointia sanon minä, enkä muuta sitten sanokaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


zoni80
Jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: 29.06.2005, 18:40
Pisteitä: 10
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja zoni80 »

JEP bonusrahoista oli kyse tässä ketjussa, että pitäkää vaan huoletta omat rahanne siellä tilillä ja muuallakin! Itseltäni ei ole varastettu centtiäkään missään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Perussuomalainen. Entinen kokkari.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin