Tänään on 28.03.2024, 17:23.

Kirjautuminen BET24:lle.

Viestiketju Lukittu
Hakki
Jäsen
Viestit: 482
Liittynyt: 18.06.2003, 19:49

Tuotto: -6.65 yks.

Palautus%: 95.04%

Panosten ka: 1.30 yks.

Vetoja: 103

Pisteitä: 128
Paikkakunta: Helsinki

Kirjautuminen BET24:lle.

Viesti Kirjoittaja Hakki »

En pääse kirjautumaan BET24:lle.
Ei tule kirjautumisruutua vasemmalle ylös bet24-logon alle. Sama ongelma eri kieliversioilla (suomi, ruotsi, saksa, englanti).

Onnistuuko muilla ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PublicPervert
Jäsen
Viestit: 1248
Liittynyt: 29.10.2007, 08:45

Tuotto: -23.00 yks.

Palautus%: 93.57%

Panosten ka: 2.45 yks.

Vetoja: 146

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja PublicPervert »

Näyttäisi IE:llä olevan tuo ongelma. Firefoxilla pelittää.

Mut muistelen, että joskus Firefoxillakin kirjautumisruutu välillä aina häviää ja kotvasen päästä palaa taas, esimerkiksi vedon asettamisen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Mulla IE:lla avautuu uusi ikkuna. Toimii siten että suljen avautuvan uuden ikkunan ja päivitän vanhan F5:lla niin pelittää kuten pitää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Doug
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 15.03.2003, 12:21

Tuotto: -11.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 3.67 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Doug »

PublicPervert kirjoitti:Näyttäisi IE:llä olevan tuo ongelma. Firefoxilla pelittää.

Mut muistelen, että joskus Firefoxillakin kirjautumisruutu välillä aina häviää ja kotvasen päästä palaa taas, esimerkiksi vedon asettamisen jälkeen.
Firefoxilla käy yleensä niin, että ruutu häviää kirjautumisen tapahduttua, mutta kun sivun päivittää, niin palaa takaisin ja sen jälkeen ainakin mulla on yleensä loppuistunnon toiminut ok :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hakki
Jäsen
Viestit: 482
Liittynyt: 18.06.2003, 19:49

Tuotto: -6.65 yks.

Palautus%: 95.04%

Panosten ka: 1.30 yks.

Vetoja: 103

Pisteitä: 128
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hakki »

Nyt toimii !

En tiedä oliko ongelma BET24:lla, minulla tai jossakin muualla.
Tuolla sivulla ei siis ollut ollenkaan kohtaa, johon laittaa käyttäjätunnus ja salasana.
Pitäisköhän asentaa kotikoneelle tuo Firefox ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2221
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja jone »

Doug kirjoitti:Firefoxilla käy yleensä niin, että ruutu häviää kirjautumisen tapahduttua, mutta kun sivun päivittää, niin palaa takaisin ja sen jälkeen ainakin mulla on yleensä loppuistunnon toiminut ok :roll:
Sama homma Operalla, tosin hieman vanhemmalla versiolla Operasta kuitenkin toimi normaalisti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Hakki kirjoitti: Pitäisköhän asentaa kotikoneelle tuo Firefox ?
Suosittelen lämpimästi, sillä ainakin Bet24 on kautta aikojen toiminut jotenkin ontuen IE:llä. Muutenkin Firefox mielestäni huomattavasti parempi käyttää oli sitten kyseessä melkeinpä mikä tahansa bookkeri. Tuli tuossa juuri itse kokeiltua käyttää vaihteeksi IE:tä bookkereiden kanssa ja jo parin päivän päästä tapahtui paluu kiltisti takaisin Firefoxin käyttäjäksi. Esim salasanojen muistaminen tuntuu IE:lle määrätyissä tilanteissa olevan täysin ylivoimainen tehtävä !

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

jarihfi kirjoitti:
Hakki kirjoitti: Pitäisköhän asentaa kotikoneelle tuo Firefox ?
Suosittelen lämpimästi, sillä ainakin Bet24 on kautta aikojen toiminut jotenkin ontuen IE:llä. Muutenkin Firefox mielestäni huomattavasti parempi käyttää oli sitten kyseessä melkeinpä mikä tahansa bookkeri. Tuli tuossa juuri itse kokeiltua käyttää vaihteeksi IE:tä bookkereiden kanssa ja jo parin päivän päästä tapahtui paluu kiltisti takaisin Firefoxin käyttäjäksi. Esim salasanojen muistaminen tuntuu IE:lle määrätyissä tilanteissa olevan täysin ylivoimainen tehtävä !
Kuten yltä on luettavissa, Bet24 sivut eivät toimi oikein millään. Firefoxin kanssa mulla ei päivity sivua päivittämällä kertoimet aina (Explorerin olen tässä kohtaa ottanut apuun) ja tuo tuplakirjautuminen on itsellä ja kaverilla kaikilla mahdollisilla koneilla (selaimista ainakin Firefoxilla).
FF:a yleensä käytän ja sitä muutoin suosittelen. Bet24 ongelmiin se ei silti välttämättä ole apu.

Itse olen käynyt aina etusivun kautta ekan kirjautumisyrityksen jälkeen, jotta pääsen eteenpäin. Sitten joutuu kirjautumaan uudestaan ja johan pääsee sisään. Toistetaan tarvittaessa. Helppoa :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu