Tänään on 28.03.2024, 10:19.

Centrebet sulki pelitilini

Vastaa Viestiin
joujou
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 06.06.2006, 02:08
Pisteitä: 1

Centrebet sulki pelitilini

Viesti Kirjoittaja joujou »

Tämä on vanha ketju, mutta nostin sen paremman puutteessa.

Centrebet on mennyt sulkemaan pelitilini ilman ennakkoilmoitusta. Aiemmasta käyntikerrasta taitaa olla korkeintaan hieman reilu kuukausi. Muistaako joku onko Centrebetillä säännöissä joku aikaraja milloin käyttämätön tili suljetaan automaattisesti? Niin tai näin, rahani menevät jatkossa muille välittäjille. Mikään ei ota päähän niin paljon kuin pelitilin haihtuminen taivaan tuuliin. PAF on saanut nyt seurakseen Centrebetin.

Mode-edit: viesti siirretty omaksi ketjuksi.

Minikommentit


kloever
Jäsen
Viestit: 83
Liittynyt: 10.10.2003, 17:48
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kloever »

Itse olen tehnyt vuonna 2001 Centrebetille tilin, jota tuli viimeksi käytettyä vuonna 2004. Olen yrittänyt rekisteröityä Centrebetille uudella tilillä, mutta he aina hylkäävät tämän sanomalla, että aikaisempi tili on jo tehty.

No, pyydän salasanaa ja käyttäjätunnusta tuolle vanhalle tilille, jota minulla ei ole, niin he sanovat, että nimelläni ei tiliä löydy. Olen myös ehdottanut heille mahdollisia käyttäjätunnuksia, mutta ei mitään lyödy. Annoin asian jo olla, koska pelejä tuolle bookkerille ole tarvinnut pahemmin tehdä. Rahaa minulla ei tilillä kuitenkaan ollut, eivätkä he ole mistään sulkemisista ilmoittaneet.

Voi olla, että asiakaspalvelussa ei ole riittäviä käyttöoikeuksia tuohon järjestelmään, eivätkä he jaksa viestiä välittää järjestelmän hallitsijalle.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin