Tänään on 19.03.2024, 06:36.

Expekt

Vastaa Viestiin
bjoe
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 08.06.2004, 15:23
Pisteitä: 0

Expekt

Viesti Kirjoittaja bjoe »

Ovat maksaneet talletukseni kahteen kertaan.Onko kokemuksia huomaavatko virheensä?Kannataako ilmotella sinne päin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kiesari
Jäsen
Viestit: 66
Liittynyt: 19.06.2003, 03:03

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Kiesari »

Kaverilleni kävi vastaava kömmähdys expektin puolelta. Ottivat yhteyttä myöhemmin ja lukitsivat tilin, siksi aikaa että tili oli tasattu oikeaksi. Oletettavasti tulevat ensin pyytämään sinua siirtämään kyseisen summan toiseen kertaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja römperi »

Mielestäni kannattaa aina olla rehellinen näissä asioissa,koska esim.voi tulla tilanne jossa olet kotiuttamassa rahoja ja siinä vaiheessa tarkistavat tilisi,huomaavat että on tullut virhe ja tilisi on ollut oikeasti jopa miinuksella.Siinä vaiheessa ilmoittavat että ei tipu rahoja..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Smart
Jäsen
Viestit: 149
Liittynyt: 16.05.2004, 17:15
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Smart »

Itselläni kävi juuri Expektin kanssa tuolla tavalla kesällä 2003 ja ilmoitin siitä emaililla. Sain pitää 50% kyseisestä virhesummasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Minulla kävi viime vuoden toukokuussa EM-uinneissa tapaus, että he maksoivat parin väärin päin minun edukseni. Ei tullut mitään korjausta kesän aikana ja syksyllä kun he eivät halunneet enään minun pelaavan heille, he eivät narisseet asiasta mitään kotiutuksen yhteydessä. Kerrankin olin tyytyväinen kyseiseen firmaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1704
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +50.45 yks.

Palautus%: 109.65%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 187

Pisteitä: 349
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

En luota kyseiseen firmaan, ja on jokseenkin epäilyttävää heidän touhonsa. Olivat joskus laittaneet tililleni juuri tuplasti siirtämäni rahat ja kotiutuksen yhteydessä noin 3kk jälkeenpäin vaativat minua laittamaan ensin heiltä "kusettamani" rahat takaisin.

Eivät edes älynneet että olisivat voineet vähentää ne voitoistani tai saati pyytää anteeksi tapahtunutta. Aluksi eivät edes kertoneet mistä kotiutuksen viipyminen johtuu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


akuankka
Jäsen
Viestit: 426
Liittynyt: 06.11.2003, 14:32
Pisteitä: 0
Paikkakunta: ankkalinna

Viesti Kirjoittaja akuankka »

Mulla on vain positiivisia kokemuksia firmasta, toistaiseksi...
Nyt tosin eivät jostain kummasta syystä ole vieläkään maksaneet voittoa vedosta "Will Federer win Australian Open 2005? - NO", johon panostin melko isolla. Varmaan vitkuttelevat turnauksen päättymiseen asti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tallipoika
Jäsen
Viestit: 2431
Liittynyt: 02.03.2003, 12:00
Pisteitä: 1876
Paikkakunta: Turku

Re: Expekt

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

bjoe kirjoitti:Ovat maksaneet talletukseni kahteen kertaan.Onko kokemuksia huomaavatko virheensä?Kannataako ilmotella sinne päin?
Jos jättäisivät voittosi maksamatta, painaisitko villaisella? Eli miksei voi heti ilmoittaa rehellisesti virheestä, kun se kumminkin varmaan jossain vaiheessa huomataan, ja silloin Sinua pidetään epärehellisenä, aiheestakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JiiHoo
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 28.01.2004, 10:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku
Viesti:

kommentti

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

"Olivat joskus laittaneet tililleni juuri tuplasti siirtämäni rahat ja kotiutuksen yhteydessä noin 3kk jälkeenpäin vaativat minua laittamaan ensin heiltä "kusettamani" rahat takaisin."

Tästä johtopäätöksenä SINÄ et luota heihin? Olisikohan asian syytä mennä toisinpäin. Kuka tuossa on huijannut? Ihan sama jos kaupassa saat rahasta väärin takaisin, ja laitat taskuusi. Jos moraalisi sen sallii niin ei se minulle kuulu, tuollaisia asiakkaita ei kuitenkaan kukaan jää kaipaamaan. Säälittävää toimintaa.


JH

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Juu onhan tuo aika hauskaa, kun tyypit rupee poraa siittä, kun joutuvat palauttamaan ylimääräiset rahat ja firman pitäis viä oikein anella niitä rahoja takas:D Kuitenki, jos sattuu toisinpäin, että tilille tallentuukin liian vähän rahaa niin sit ollaa täällä avautumassa, että ihan paska firma!!!! jne :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1704
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +50.45 yks.

Palautus%: 109.65%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 187

Pisteitä: 349
Viesti:

Re: kommentti

Viesti Kirjoittaja thorn »

JiiHoo kirjoitti:"Olivat joskus laittaneet tililleni juuri tuplasti siirtämäni rahat ja kotiutuksen yhteydessä noin 3kk jälkeenpäin vaativat minua laittamaan ensin heiltä "kusettamani" rahat takaisin."

Tästä johtopäätöksenä SINÄ et luota heihin? Olisikohan asian syytä mennä toisinpäin. Kuka tuossa on huijannut? Ihan sama jos kaupassa saat rahasta väärin takaisin, ja laitat taskuusi. Jos moraalisi sen sallii niin ei se minulle kuulu, tuollaisia asiakkaita ei kuitenkaan kukaan jää kaipaamaan. Säälittävää toimintaa.


JH
SINÄ JiiHoo et nyt käsittäny oikein. En huomannut EXPEKTIN tekemää virhettä, josta alkoivat syytellä MINUA turhaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bjoe
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 08.06.2004, 15:23
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja bjoe »

No tuli lähetettyä e-mailia supportiin niiden tekemästä virheestä eli laittoivat tuplana talletukseni.Kyse oli 25e,rahat lähti välittömästi pelitililtä eikä minkäänlaista vastausta saati kiitosta!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bjoe
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 08.06.2004, 15:23
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja bjoe »

Tulipa oltua hätänen taas.5e tuli tilille rehellisyydestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JiiHoo
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 28.01.2004, 10:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Minusta on ihan oikein että Ekpekt vaati rahansa takaisin. Tietysti he tekivät virheen maksaessaan kahdesti talletuksesi. Tälläisissä tilanteissa kuitenkin nähdään mihin kastiin asiakas kuuluu. Kuten ylempänä nähtiin, jotkut ilmoittavat asiasta itse, ja näköjään lopputulos (asiakas sai pitää puolet) oli ainakin kohtuullinen, eikä ainakaan minusta herätä epäilyksiä huijauksesta tms.

Jos et asiaa huomannut ennenkuin ulosmaksun yhteydessä niin kyseessä on tietysti vaan huolimattomuus, pahoittelut jos epäilin epärehelliseksi ihan suotta. Kannattanee kertoa se vedonvälittäjällekin, heilläkin voi olla väärä kuva sinusta kun kerran "alkoivat syytellä sinua" turhaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bjoe
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 08.06.2004, 15:23
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja bjoe »

Niin ilmoitin itse heille.Eivät olleet huomanneet virhettään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Muutama kuukausi sitten Betssonilta kotiuttaessani muistaakseni 40e tuli suht nopeasti tilille, mutta oli kuitenkin netissä vielä käsittelyssä pitkän aikaa. Sitten kuitenkin jättivät vähentämättä pelisaldosta tuon 40e.

Silloin aloin miettimään että ilmoitanko vai en. Siinä painin jonkin aikaa hyvän&pahan kanssa, kunnes tulin siihen tulokseen että todennäköisesti huomaavat summan puuttuvan ja pahimmassa tapauksessa yhtä-äkkiä keskeyttävät jonkin pelin saadakseen summan karhuttua, jolloin systeemini menee sekaisin. Muutenkin kun summa on suht pieni, niin en siinä oikeastaan paljoakaan "menetä" vaikka sen ilmoitankin.

Kun ilmoitin niin toisessa päässä olivat ehkä hieman yllättyneitä rehellisyydestäni, mutta vielä yllättyneempi olin minä kun sain muistaakseni 10e bonusta kun vaivauduin ilmoittamaan mitä en osannut ollenkaan odottaa. Siitä tuli tosiaan hyvä mieli. :) Kai olivat iloisia että tiesivät nyt monta muutakin asiakasta zekata jos jonkin järjestelmällinen virhe on päässyt tapahtumaan, jolloin rahaa ei valu ilmaiseksi maailmalle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


capu
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 27.08.2003, 14:46

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja capu »

Jos joku ei ole huomannu, niin expektillä on ihan hyvä bonuskampanja !

Talleta ja saat 20% bonusta!
Tee talletus ja maksamme talletuksestasi 20% bonusta. Esimerkiksi 100 EUR talletuksella saat 20 EUR extraa!

Toimi seuraavasti:
1. Tee talletus
2. Lähetä asiakasnumerosi ja talletuksesi summa sähköpostilla osoitteeseen fin@expekt.com
3. Bonus lisätään pelitilillesi 48 tunnin kuluessa.

Säännöt:
Tarjous on voimassa 3.-7.3.2005. Yksi bonustalletus per asiakas. Maksimibonus 30 EUR. Bonus on pelattavissa vain vedonlyönnissä. Talletus ja bonus on pelattava 3 kertaa ympäri ennenkuin voittojen nostaminen on sallittua. Tarjous on henkilökohtainen. Expekt.com pidättää oikeuden muuttaa kampanjaehtoja.

Itse heitin tuon 150€ ja 30€ saa ilmasta. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Pelasikos kukaan muu Kalle Kerman - Jari Korhonen -hedaria eilen Expektille? Itse ainakin "tykitin" ykköselle ja ristille melkein kaikki ko. firman tilillä olevat vähät rahani, sillä Korhonenhan ei ollut JYPin kokoonpanossa lainkaan. No Kerman teki sitten ottelussa yhden maalin, joten ykkösen pitäisi olla oikea merkki. Kuitenkin Expekt on maksanut voitot ristille ja tuloksen kohdalla molemmissa vedoissa seisoo itse ottelun lopputulos 3-3! No ilmoitin sitten rehellisyyden puuskassani asiasta mailitse (kuten myös tuosta Korhosen pelaamattomuudesta), mutta eipä ole vastausta kuulunut (mikä yllätys kun Expektistä on kyse..), eikä myöskään noihin vetoihin tai tilin saldoon ole tehty muutoksia.

Saapa nähdä miten tilanne kehittyy.. Muistaakseni tässä foorumissa oli aiemmin juttua ihan vastaavanlaisesta tapauksesta (siis että hedarin toinen osapuoli ei edes pelannut ottelussa), mutta en sitä tässä nyt löytänyt. Ovatkohan tuolloin voittaneet saaneet pitää rahansa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

capu kirjoitti:Jos joku ei ole huomannu, niin expektillä on ihan hyvä bonuskampanja !

Talleta ja saat 20% bonusta!
Tee talletus ja maksamme talletuksestasi 20% bonusta. Esimerkiksi 100 EUR talletuksella saat 20 EUR extraa!

Toimi seuraavasti:
1. Tee talletus
2. Lähetä asiakasnumerosi ja talletuksesi summa sähköpostilla osoitteeseen fin@expekt.com
3. Bonus lisätään pelitilillesi 48 tunnin kuluessa.

Säännöt:
Tarjous on voimassa 3.-7.3.2005. Yksi bonustalletus per asiakas. Maksimibonus 30 EUR. Bonus on pelattavissa vain vedonlyönnissä. Talletus ja bonus on pelattava 3 kertaa ympäri ennenkuin voittojen nostaminen on sallittua. Tarjous on henkilökohtainen. Expekt.com pidättää oikeuden muuttaa kampanjaehtoja.

Itse heitin tuon 150€ ja 30€ saa ilmasta. :D

Jaha. Taas Expekt on se, joka aiheuttaa huolta ja murhetta. Talletus tuli tilille, mutta bonusta ei näy missään. Sähköpostiin saa oletettavasti odotella vastausta pitkään... Miten muilla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Kyllä mulla ainakin on melkein pelkästään positiivista sanottavaa Expektistä. Kotiutukset on tulleet aina ajallaan tilille, ja toi bonuskin tuli sen 48 tunnin kuluessa, mitä luvattiin. Aika paljon silti niistävät kuluina, jos tallettaa luottokortilla tilille pelimerkkejä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Jaude kirjoitti:Jaha. Taas Expekt on se, joka aiheuttaa huolta ja murhetta. Talletus tuli tilille, mutta bonusta ei näy missään. Sähköpostiin saa oletettavasti odotella vastausta pitkään... Miten muilla?
Mulla vielä "paremmin", bonus tuli muttei vielä itse talletusta. Tosin tehty vasta eilen mutta yleensä illalla tehty talletus näkyy heti aamulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Jaude kirjoitti:
Jaha. Taas Expekt on se, joka aiheuttaa huolta ja murhetta. Talletus tuli tilille, mutta bonusta ei näy missään. Sähköpostiin saa oletettavasti odotella vastausta pitkään... Miten muilla?

Nyt oli tullut. Vain kaksi päivää myöhässä. Suurkiitos ja anteeksi. Ajattelin tämän kestävän paljon pidempään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Kävin just omani tarkistamassa. Eipä ole tullut vaikka 150e tallensin perjantaina tilille. Sp:kin on lähetetty että siitäkään ei voi olla kiinni. Tää on taas niin tätä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

No nytpä on muutettu tuon Kerman-Korhonen -hedarin tulos oikeaksi. Kylmästi vaan hoidettu homma expektmäiseen tyyliin ilman minkäännäköistä ilmoitusta asiasta, kiitoksesta nyt puhumattakaan.. Noh, enpä taida enää jatkossa vaivaitua noista ilmoittelemaan. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Marko Noppainen
Jäsen
Viestit: 65
Liittynyt: 01.02.2004, 11:50
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Marko Noppainen »

Maksoiko Expekt siis voitot Kermanin pelaamisesta, vaikka toinen kilpailija (Korhonen) ei osallistunut tapahtumaan? Vai palauttivatko pelkästään panoksen? Vastaavia tapauksia, joissa siis toinen osapuoli ei ole kokoonpanossa, on ollut aiemminkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin