Tänään on 19.03.2024, 08:11.

ongelmia expektin kanssa

Vastaa Viestiin
joonas
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 24.08.2004, 18:35
Pisteitä: 0

ongelmia expektin kanssa

Viesti Kirjoittaja joonas »

no niin kirjoitan ekaa kertaa tänne palstalle ja kysymys kuuluu: Onko kenellekään käynyt niin kuin mulle viimeisen kahden päivän ajan että kun kirjaudun expektiin sisään omalta koneeltani niin mun tiedot ei tuu sinne vaan kaverini...kuulostaa kummalliselta mutta totta. Voiko johtua jotenkin siitä että eilen olin kaverin luona ja yritin hänen konetta käyttäen siirtää omalle pelitilleni rahaa.Se ei onnistunut, eikä rahoja näy vieläkään, tosin pankista on jo lähtenyt. Sen jälkeen kaverini yritti siirtää omalle pelitilleen rahaa mun pankkitililtä(nordea eli on aina ennen näkyny heti) nekään ei näkyny muualla kuin mun tililtä vähennettynä. Tänään katsoin tilanteen ja huomasin etten ollut saanu rahoja pelitille vieläkään. sen jälkeen menin kaverin tunnuksilla omalta koneeltani sisään ja siellä oli mun tiedot..........sit kirjauduin( ulos kirjautuminenkaan ei onnistu vaan joudun aina sulkemaan selaimen jotta voin päästä uudestaan sisään)ulos ja menin omilla tunnuksilla sisään ja siellä oli taas mun kaverin tiedot.....eli henkilötiedot, suoritukset, historia jne....sori et on niin pitkä teksti ja en tiedä ymmärskö kukaan mut jotain vastauksia kiitoksia koska oon enemmän kuin pihalla mitä tapahtuu....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hombre
Jäsen
Viestit: 97
Liittynyt: 14.01.2003, 21:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hombre »

Terve. Laita tuohon tekstiin kappaleet niin jaksaa lukea paremmin. :)

Itsellä on ollut myös viime päivinä ongelmia expektin kanssa. Rahat ei nordean solo siirrolla ole siirtyneet entiseen malliin, eli samantien maksusta pelitilille. Mitään syytä eivät tuolle asiakaspalvelusta antaneet.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen support.finland@expekt.com niin he siirtävät rahat pelitilillesi manuaalisesti. Laita mukaan asiakasnumerosi ja pankin maksusta viitenumero. Selitä asia vähän yksinkertaisemmin kuin viestissäsi. ;)

Itsellä kesti noin tunnin niin rahat oltiin siirretty manuaalisesti tililleni. Tuo asiakaspalvelu tuskin on yöllä auki joten voi kestää aamuun.

Se, että olet "kaverisi pelitiilillä" voi johtua siitä että internetselaimesi evästeisiin (cookies) on jäänyt tiedot kirjautumisestasi jos et ole poistunut expektin sivuilta "kirjaudu ulos" nappia käyttäen. Muuten vaikuttaisi melko hämärältä.

Kannattaa siis lähettää sähköpostia tuonne asiakaspalveluun, sillä hommat selviää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Paino on voimaa - Ylipaino on ylivoimaa!

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin