Sivu 1/1

Expektin asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja thorn
Expektin asiakaspalvelu on huonointa, mitä miltään peliyhtiöltä olen saanut. Suorastaan sanoen asiakaspalvelu on niin surkeaa, että nyt harkitsen vakavasti pelitilini lopettamista kyseisellä yhtiöllä. Expekt ei vastaa sähköpostikyselyihin ja joskus rahojen siirto pelitilille kestää muutaman päivän, vaikka on lähettänyt kuitin siirrosta.

Lähetetty:
Kirjoittaja Breakball
Totta turiset ! Kirjoittelin tänne jo aiemminkin ongelmistani otsikolla "Expekt-ryöstöyhtiö", mutta en löydä sitä topiikkia enää mistään ?!? Vinkkinä voisin antaa, että kannattaa loggautua ja lähettää viesti tilin kautta, ei osoitteeseen support@expekt.com.

Lähetetty:
Kirjoittaja mara
Aivan saman suuntaisia ongelmia... itse kotiutin tilini tyhjäksi, kun homma ei pelannut. Ihmetyttää kuinka tuolla puljulla on vielä asiakkaita jos kaikkia kohdellaan vastaavalla tavalla?

Lähetetty:
Kirjoittaja JussiQ
Breakball kirjoitti:Kirjoittelin tänne jo aiemminkin ongelmistani otsikolla "Expekt-ryöstöyhtiö", mutta en löydä sitä topiikkia enää mistään ?!? .
viewtopic.php?p=22028&highlight=#22028

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
Pakko nostaa tämä topic ylös :twisted:

Kyllä, Expektin "asiakaspalvelu" on tai siis sen puuttuminen on aivan omaa luokkaansa. Nyt olen kaksi (2) päivää lähetellyt niille sähköpostia ja vielä kahteen eri osoitteeseen vaan kukaan ei vastaa. Tietenkään ongelmaakaan ei ole saatu korjattua. Tai ei se mikään ongelma ole vaan heidän virhe mun pelitiliin liittyen...Ei tosin ole eka kerta eikä varmaan viimeinenkään. Pitäisi lopettaa koko firman käyttäminen mutta toisaalta onhan niillä kertoimet ihan ok :roll:

expektin asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja VIPUNEN
Jaa, onpas kumallista.. Itselläni asiakaspalvelu pelasi loistavasti!

Rahan siirto tapahtui ennakoitua nopeammin ja muutenkin kysymyksiini vastattiin 15min kuluessa....

Ilmeisesti kaikki eivät saa yhtä hyvää asiakaspalvelua.

Re: expektin asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja Sputnik
VIPUNEN kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki eivät saa yhtä hyvää asiakaspalvelua.
Ehkä sä olet heille hyvä, erittäin hyvä asiakas :wink:

Pitäis tehdä joku vertailu eri toimistojen asiakaspalvelusta. Sehän olis helppo toteuttaa vaikkapa ylikerroin.com porukan kesken, katsottaisiin missä ajassa tulee vastauksia...

Toisaalta harvemmin mulla ainakaan mitään asiaa noille on ollut. Viimeiseen vuoteen ehkä pari-kolme postia lähettänyt :roll: Mut silti jaksaa kummastuttaa miten ne pystyy sähläämään tilin kanssa :shock: En usko että tuollaisella työskentelyllä jossain pankissa kauan olisivat töissä. Tai no...joka kerta virhe on kyllä ollut "heidän edukseen" että eivät olisi kyllä voineet mitään hävitä näppäilyillään :lol:

Re: expektin asiakaspalvelu

Lähetetty:
Kirjoittaja Neo
VIPUNEN kirjoitti:Ilmeisesti kaikki eivät saa yhtä hyvää asiakaspalvelua.
Asiakaspalvelun laatuun vaikuttaa kummasti myös se tapa, jolla asiakaspalvelijaan otetaan yhteyttä. Vaikea kommentoida asiaa enempää kun en tiedä mitä asia on yo. tapauksissa koskenut & miten se on ilmaistu. Asiallisella yhteydenotolla saa yleensä aina myös asiallista palvelua, näin ainakin itse olen huomannut. Tuskinpa Expekt tai mikään muukaan bookkeri huvin vuoksi asiakkaita haluaa menettää.

T: Neo

Lähetetty:
Kirjoittaja Zipper
Hommatkaa Visa tai Master Card hyvät ihmiset,alkaa rahojen siirto kummasti nopeutua 8)