Tänään on 16.07.2018, 19:20.

Expekt temppuilee

Vastaa Viestiin
AnnaBet
Jäsen
Viestit: 75
Liittynyt: 04.06.2003, 13:53
Pisteitä: 9
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnnaBet »

Syy miksei aina pysty sentilleen kotiuttamaan pelitiliään tyhjäksi on se, että järjestelmä laskee summat useamman desimaalin tarkkuudella, mutta pyöristää summan ruudulle kahden desimaalin tarkkuudella. Esim. jos saldosi näyttää 321,52 euroa -voi se todellisesti olla vedonlyöntitoimiston tietokannassa 321,5156 euroa. Näin ollen kotiutusvaiheessa kun järjestelmä vertaa yritätkö siirtää suurempaa summaa kuin mitä pelitililläsi on, voit saada virheilmoituksen. Vähennä siis tällöin yksi sentti kotiutettavasta summasta, niin pelitilin tyhjennys onnistunee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hilleri
Jäsen
Viestit: 30
Liittynyt: 06.02.2004, 12:07
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Expektin asiakkaille - DDos...

Viesti Kirjoittaja hilleri »

Expektiltä tullut juuri ilmoitus, että Expektin palveluissa saattaa ilmetä ongelmia... tai ainakin minulla ilmenee eli en pääse sisään palveluun. Alla infoa asiasta - samat vanhat vihtahousut eli DDos-näädät asialla.

********************

Dear Customer,

May have had some problems getting in to www.expekt.com. We are at the moment under a DDoS attack (Distributed Denial of Service). Last weeks several major betting, poker and casino companies have suffered from DDoS attacks and we are unfortunately one of them.

A DDoS attack is when an unlawful third party loads our servers with traffic from many virtual users at the same time from hi-jacked PCs/servers. When the load gets too high the Expekt.com site becomes slow or stop functioning. This is what happened with Expekt.com.

Please note that a DDoS attack can in no way affect your
details such as account balance, placed bets or other personal details.

We apologise for the inconvenience this have caused you as our customer and ask for your understanding.

Best regards

Expekt.com

PS. This problem is related to your IP-address. If you would experience any future problems reaching Expekt.com, please send your IP-address to support@expekt.com <mailto:support@expekt.com> and we will try to open it up for you again as soon as possible.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Expekt”