Tänään on 19.03.2024, 09:42.

Expekt ja Oilers-Gunners ottelu

Vastaa Viestiin
PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Expekt ja Oilers-Gunners ottelu

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

Pelasin tähän U11,5 kertoimella 2,05 keskiviikkona. Tiedän että ainakin laudrup pelasi myös ja keskusteltiinkin asiasta jo privana. Lauantai-iltana palauttivat panoksen. Kyselin syytä ja vastauksia on nyt tullut jo kaksi erilaista:

SeliSeli Numero 1:

Sorry for the inconvenience but we had wrong starting time on this game.

SeliSeli Numero 2:

Home and away team was switched around. Correct event was Gunners - Oilers. Thats why this event was voided.

Kumpikaan ylläolevista ei anna oikeutta perua vetoa JÄLKIKÄTEEN. Mitä takuita mulla on että veto olisi peruttu jos peli olisikin päättynyt overiin? Ei niin mitään, enkä usko että olisikaan peruttu. Mutta onhan se lohduttavaa tietää ettei BAWska ole yksin touhujensa kanssa. Te jotka harkitsette Expektille tilin avaamista niin kannattaa harkita uudelleen. Peruvat voittavia vetoja jälkikäteen vedoten jos milloin mihinkin "muotovirheeseen". Niin ja onhan niiden sivujen toimivuus välillä aivan onnetonta. Te muut jotka pelasitte saman niin tähän perään vaan jos on lisättävää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


laudrup
Jäsen
Viestit: 1533
Liittynyt: 06.09.2004, 23:30
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja laudrup »

Jees, näin siis on marjat.
Itse lähetin tänään aamulla Expektille viestin vaatien selitystä.
Vastausta ei vielä ole kuulunut. Jos sellainen tulee, niin kommentoin asiaa tänne.
Tällä hetkellä en tosiaankaan voi suositella Expektille pelaamista. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Expektin kanssa samaan konserniin kuuluva vetopörssi Parbet on myös perunut vetoja jälkikäteen.

Näin kävi minulle pari kuukautta sitten. Voitotkin oli jo maksettu, kunnes seuraavana päivänä vedot olikin mitätöity ja voitot peritty takaisin. Kysyin asiakaspalvelusta, miksi vetoni peruttiin, mutta en saanut vastausta.

Parbethan ei siinä mielessä ole oikea vetopörssi, että suurin osa siellä näkyvistä tarjouksista on heidän itsensä sinne asettamia. Näin riski vetojen perumiselle on selkeästi olemassa, koska suurin osa sieltä saaduista voitoista on suoraan Parbetiltä pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

pka kirjoitti:
Parbethan ei siinä mielessä ole oikea vetopörssi, että suurin osa siellä näkyvistä tarjouksista on heidän itsensä sinne asettamia. Näin riski vetojen perumiselle on selkeästi olemassa, koska suurin osa sieltä saaduista voitoista on suoraan Parbetiltä pois.
Tämäpä aivan helvetin hyvä tietää, harkitsin jo yhdessä vaiheessa tuonnekin tilin avaamista mutta jää kyllä takuulla nyt. Pistäkää ihmiset lisää tällasta tietoa tänne, varmasti hyödyllistä kaikille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Mulla kävi nyt viikonloppuna Parbetin kanssa toisinpäin (huomasin just kun päivitin kirjanpitoa); Barcelonan puolesta löin vedon ja ihan normaalisti se lähti ja rahat siirtyivät "jäädytetty"-tilaan. Jostain syystä veto on kuitenkin merkattu peruutetuksi ja rahat palautettu tilille mutta enpä valita..

Myös centrellä on kerran käynyt vastaava tilanne, sieltä tuli tosin selitys sähköpostiin ja joku ihan mitätön muotovirhe oli syynä siinäkin. En muista että minulta olisi kertaakaan viety voittorahoja jälkikäteen joten ei noi aina noinpäin mene.. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


laudrup
Jäsen
Viestit: 1533
Liittynyt: 06.09.2004, 23:30
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja laudrup »

Noniin, sieltähän se lopulta tuli :roll: :
Hei,

Kyseisessä vedossa oli väärä alkamisaika. Näin ollen sääntöjemme mukaisesti jouduttiin vedot ko. pelille peruuttamaan kokonaan ja panokset palauttamaan kertoimella 1.0

Pahoittelemme tapahtunutta!

Ystävällisin terveisin,

xxxxx / Expekt.com Ltd

--------------------------------------

Eli samaa paskaa selitystä kuin Piruparalle. Vetohan tuli laitettua yli VUOROKAUDEN verran ennen ottelun alkua, eli selitys on vähintäänkin naurettava. Kunniakas bookkeri muuttaisi ajan hetkessä ja pitäisi hyvissä ajoin laitetut vedot voimassa. Tuo alkamisaika ei millään tavalla vaikuttanut ottelun edellytyksiin.
Ja enne kaikkea: mitään selitystä tai ilmoitusta (sähköpostitse/puhelimitse/viestin välitykselle Expektin sivuille) ei tullut ennen ottelua, vaan rahat palautettiin tilille sen kummemmitta ottelun päätyttyä, kun veikattu tulos osui oikeaan..
Kuten piruParka totesi: mitä takeita on olemassa siitä, että veto olisi peruttu myös siinä tapauksessa että se ei olis osunut? Vastaan itse: ei yhtikäs mitään.

Omalla kohdallani kyse oli erittäin vaatimattomasta panoksesta, joten hyvin pienestä rahasta tässä puhutaan. Kyse on "kunniakkaan" bookkerin toiminnasta, joka on täysin ala-arvoista mun mielestä.

Expekt boikotissa mun kohdallani, enkä suosittele lafkaa kenellekään. Huomenna lähtee uusi veisti, nyt ei jaksa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Olazabal
Jäsen
Viestit: 641
Liittynyt: 06.02.2003, 15:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Olazabal »

Jos vielä mailaatte sinne supporttiin niin laittakaa linkki tänne topicciin mukaan, jos vaikka mielipide muuttuisi.... kyllähän tuosta voitot pitäs maksella kiltisti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Velho
Jäsen
Viestit: 190
Liittynyt: 04.06.2005, 00:55
Pisteitä: 43

Viesti Kirjoittaja Velho »

Bookkereita on näköjään moneen lähtöön! :wink:
Tollasista tapauksista tulis kyllä mun mielestä joko infota hyvissä ajoin tai maksaa kiltisti voitot niille, jotka ovat pelin ennen sen alkamisaikaa pelanneet. Tossahan vois käydä tosi huonosti, jos esimerkiksi surettais maksimeilla ja sitten myöhemmin saiskin kuulla, että voittava veto onkin voidattu. :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


laudrup
Jäsen
Viestit: 1533
Liittynyt: 06.09.2004, 23:30
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja laudrup »

Mainittakoon, että lähetin eilen aamupäivällä Expektille sähköpostia jossa pitkälti kerroin juuri nuo jo ylempänä esiinnostetut seikat; ei mitään takeita että myös hävitty veto olisi peruttu, ei minkäänlaista ilmoitusta vedon perumisesta, asetin vedon en yhden vaan kaksi vuorokautta ennen ottelun alkua eli aikaa oli, y.m.
Totesin myös, että olen asiasta kirjoittanut kahdelle suositulle vedonlytöntifoorumille, jossa kaikki kommentoineet ovat olleet sitä mieltä että Expektin toiminta ei ole hyväksyttävää.

Ja vastausta ei ole näkynyt eikä kuulunut ainakaan vielä. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin