Tänään on 19.03.2024, 08:14.

Expektin toiminta

Vastaa Viestiin
MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Kyllähän expe on sekoillut normaalilla tavallaan tämänkin asian selvittelyssä mutta hieman realistisuutta voisi tässäkin keskustelussa olla.
expe kirjoitti:EXPEKT.COM ei ole vastuussa painovirheistä, joita saattaa esiintyä Internet-sivuilla tai painetussa materiaaleissa
Antaa expelle täyden oikeuden olla maksamatta voitot noista kohteista suomalaisten sivujen mukaan, jos eivät suostu vetoja perumaan(uskoisin että suostuvat) niin homma näyttääkin jo paljon huonommalta firman kannalta.

Syy miksi vetoja ei ole kaikilta automaagisesti peruttu on varmaankin siinä että expe ei voi tietää kuka on pelannut kohteita väärillä kuvauksilla suomen sivustolta ja kuka oikeilla muiden kielien kautta. Tai sitten expe tietää että tietyt pelaajat ovat tahallaan pelanneet toivotaan toivotaan vetoja tietoisesti väärillä kertoimilla ja haluavat tahallisesti hieman pitkittää näiden pelaajien takaisinmaksua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Totta tuokin, mutta huomasin lukiessani nuo expektin säännöt läpi (ei sillä etteikö muilla firmoilla olisi samoin) huomasin, että ne poistavat oikeastaan kaiken vastuun expektiltä, ja lähes kaikissa tapauksissa he voivat vedota johonkin sääntöpykälään. Omalta osaltani lähdin "vaatimaan" voittojani tilille, mutta kyseessä on enemmänkin kokeilu, sillä haluan nähdä miten expektillä reagoidaan tilanteeseen. Voisin hyvin kuvitella, että mikäli vastaava tapahtuisi esim. nordicbetillä olisi tuliaisina ainakin jonkinlainen bonus tilille, kuten on pari kertaa käynytkin! (iso käsi nordicin asiakaspalvelulle!) Lisäksi omat vetoni olivat verrattain vaatimattomia, voittojen osalta puhutaan muutamasta kympistä. Testissä siis expektin joustavuus, katsotaan miten käy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Olen myös lähettänyt "shotit" ja ei mitään vaikutusta. Ja ei ole aiemmin ollut minkäänlaista kähnäystä heidän kanssa, joten heillä ei pitäisi olla mitään syytä viedä rahoja tai edes jäädyttää varoja.

Vähän alkaa tuntua, että olisiko niillä talousvaikeuksia. Jos näin alkaa näyttää, täytyy jotenkin saada pudotettua niiden SBR-luokitusta C-:sta D-tasolle, jossa bookkerilla on huono asiakaspalvelu ja riskejä rahojen kanssa. Sinnehän Expekt näyttää nyt tällä hetkellä kuuluvan selkeästi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Expektillä ei todellakaan ole talousvaikeuksia. Expektin kohdalla on kai vaan otettava vähän paskaa hyvän mukana. Panostaahan saa yleensä paremmin kuin monilla välittäjillä, ja kertoimetkin ovat usein hieman muista poikkeavia.

Sinne on ihan turha lähetellä mitään ukaaseja että "lopetan pelaamisen jos ei niin ja niin tapahdu", niitä ei todellakaan kiinnosta. Lopettaa kuka lopettaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pmmp
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 19.12.2004, 18:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pmmp »

Ette te oo tosissanne. Vastaavanlaisia tilanteita näkee päivittäin ja tottakai selkeät virheet perutaan ihan niin kuin on säännöissä mainittu. Miksi etes pitää yrittää pelata? Schumi-Alonsoon all-in mutta ei tällasiin.

Nojoo oisivat kyllä saanet perua ennen starttia..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


011171
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07.12.2004, 16:05
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja 011171 »

Willy kirjoitti:Expektillä ei todellakaan ole talousvaikeuksia. Expektin kohdalla on kai vaan otettava vähän paskaa hyvän mukana. Panostaahan saa yleensä paremmin kuin monilla välittäjillä, ja kertoimetkin ovat usein hieman muista poikkeavia.

Sinne on ihan turha lähetellä mitään ukaaseja että "lopetan pelaamisen jos ei niin ja niin tapahdu", niitä ei todellakaan kiinnosta. Lopettaa kuka lopettaa.
no kyllä pomppas,kyllä voitollisen pelaajan panostaso on aivan naurettava,kertoimetkin ovat nimenomaan(poikkeavia) ja varmaan ovat suomalaisista asiakkaistaan huolisssaan tämän sotkun takia :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Kyllä mielestäni tllaisessa tilanteessa jotakin pitää tehdä.

1. Expektillä ovat varmasti huomanneet jo päiviä sitten suomalaisten asiakkaiden panosjakaumassa selvän vääristymän.
2. Aikaisemmin samassa vetomuodossa ei ole ollut epäselvyyksiä, miksi tekstiä oli muutettu?
3. Asiaa oli kysytty ja yritetty varmistaa expektiltä aikoja sitten, mutta kyselyihin ei oltu vastattu.

Mikäli expeltillä on joku suomenkielinen (kuten varmasti täytyy olla) töissä, on virheen varmasti pitänyt selvitä expektille päiväkausia sitten. Paitsi tietysti jos sen suomenkielisen mielestä mitään virhettä ei ollut... Virheet ovat toki ymmärrettäviä, mutta tämän kaltainen menettely mielestäni ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


wizardd
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 15.09.2005, 13:53
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja wizardd »

Kyllä se vaan niin on että asiakas on aina oikeassa ja jos mokaat niin siitä otetaan myös vastuu. Ei asiakas voi ottaa vastuuta siitä että tuote ei ole virheellinen. Niinhän se toimii muualla, näköjään vedonlyöntitoimistoilla ei. Nämä tilanteet kyllä kertovat mihin bookerin voi luottaa ja mihin ei voi luottaa..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

011171 kirjoitti:
Willy kirjoitti:Expektillä ei todellakaan ole talousvaikeuksia. Expektin kohdalla on kai vaan otettava vähän paskaa hyvän mukana. Panostaahan saa yleensä paremmin kuin monilla välittäjillä, ja kertoimetkin ovat usein hieman muista poikkeavia.

Sinne on ihan turha lähetellä mitään ukaaseja että "lopetan pelaamisen jos ei niin ja niin tapahdu", niitä ei todellakaan kiinnosta. Lopettaa kuka lopettaa.
no kyllä pomppas,kyllä voitollisen pelaajan panostaso on aivan naurettava,kertoimetkin ovat nimenomaan(poikkeavia) ja varmaan ovat suomalaisista asiakkaistaan huolisssaan tämän sotkun takia :lol:
Kuinkakohan paljo olet sitten voittanut, että sun panoskatot on naurettavia? Itse olen kotiuttanu muutaman vuoden ajalta omasta mielestäni aivan kelpo summan ja siltikin pystyy edelleen lyömään edelleenki nelinumeroisia summia ja vetoja joiden mahdolliset voitot ovat viisinumeroisia (hyväksyntäähän nuo aina menee, mutta yleensä ainakin minulla on haluttu panos hyväksytty). Muutamat muut firmat jotka täälläkin palstal ovat hehkuttaneet hyvyyttään ovat pudottaneet maksimipanokset nopeasti alas.

Toki se on ikävää miten sen formulavedon kanssa kävi, mutta tuskin se tekee buukkerista kaikinpuolin paskaa. Itse olen ollut Expektiin aivan tyytyväinen, asiakaspalvelu voisi olla laadukkaampi, mutta taas sit pelivalikoima, panoskatot ja kotiutukset ansaitsee kiitosta.

EDIT: Tässä formulavedossa mistä on ollut juttua ei välttämättä ollut kyse tästä, mutta monesti täälläkin palstalla näkynyt, että joku on huomannu, kun jollain buukkerilla on tapahtunu selkeä moka kertoimien asettelussa esim. kertoimet on pistetty vahingossa väärinpäin tai ottelu on jo vaikka alkanu ja kohde on edelleen pelattavissa. Sittenkun buukkeri peruu vedon niin kitistään siittä, että miksi ei buukkeri pysynyt kertoimiensa takana vaikka jo vetoa asetettaessa varmasti tajuttiin, että nyt tässä joku kyllä on pielessä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Täysin samaa mieltä kuin Sukkela.

Ensin yritetään kädet hiessä kusettaa bookkeria lyömällä virheellisesti merkittyjä kertoimia (jotka jokainen tännekin kirjoittanut tiesi jo panosta laittaessa), ja sitten itketään kun ei voittoja tulekaan. Käyttäisitte tuonkin ajan johonkin hyödylliseen. Kuten Willy sanoi: Expektillä ei varmasti itketä, jos tuollaiset pelaajat päättävät lopettaa sinne pelaamisen.

Ainoa Expektin miinus on ollut sivujen tökkiminen viime kuukausina, mutta muuten ei bookkerin toiminnassa ole kyllä mitään valittamista (mitä löytyy kyllä monesta muusta).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Noista kertoimista sen verran, etteivät ne niin hirveästi olleet pilessä kuin muutamalla huonoimmalla kuskilla. Jos lähtee kisaan lähtöruudusta 10 ja kerroin "sijoittuuko pisteille - ei" on noin 1,80 ei siitä kyllä mitenkään voi suoraan nähdä kertoimen olevan virheellinen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

pmmp kirjoitti:Ette te oo tosissanne. Vastaavanlaisia tilanteita näkee päivittäin ja tottakai selkeät virheet perutaan ihan niin kuin on säännöissä mainittu.
Ja kun luet ketjua oikein tarkkaan niin huomaat että vetoja ei nimenomaan ole edes peruttu kaikilta, esim. minulta. Tuomittu vain hävityiksi. Eikä nyt jo viiteen lähettämääni sähköpostiin ole vastattu yhteenkään. Tiedä sitten millä perusteella nuo valikoidaan kun kerran joillekin on vastattu ja panokset palautettu.

Eikä mullakaan mitään suurempia kahnauksia Expektin kanssa ole ollut aiemmin, mitä nyt joku pari vuotta sitten lähetin sinne pari vihaista mailia ja lopetin pelaamisen joksikin aikaa, kun sivut olivat alhaalla koko ajan. Ja näitä sm-liigan otteluiden pistemiesvetoja (missä toinen pelaaja ei ollut edes kokoonpanossa) tuli joskus koitettua pari kertaa, mutta niistäkin on aikaa jo useampi vuosi, enkä edes muista miten niissä kävi. Nyt tässä tämän syksyn-kevään aikana on tonne tullut pelattua hyvinkin paljon, eikä viimeisimmästä talletuksestaan ole kuin muutama viikko. Ja kun siis menestys on ollut huonoa, ts. Expektin suuntaan ovat rahat kulkeutuneet niin en mä ymmärrä miten mä muka olisin heille huono asiakas, josta on vaan hyvä päästä eroon. Ja munkin kohdalla nyt on siis kyse todella pienistä rahoista, lähinnä naurattaa kun noin iso yhtiö viitsii moisen summan takia kinastella ja hommata itselleen negatiivista julkisuutta.

Ja kyllä mäkin olen aika varma, että Expekt tiesi virheestään jo ennen kisaa, varmasti siellä on joku asiakas ihmetellyt kertoimia (niinhän joku kertoi siinä kisaketjussa tehneensäkin) + toi panosjakauma. Siitä huolimatta teksti pysyi samana ainakin keskiviikosta kisan starttiin asti, ja heti kun kisa oli ohi ja tulokset selvillä, se muuttui.

Expektillä on todellakin ihan hyviä kertoimia noin yleisesti, varsinkin altavastaajille, mutta en mä voi kuvitella että jatkaisin pelaamista enää tällaisen jälkeen. Voihan noita käännös- yms. virheitä olla muissakin vedoissa, semmoisissa missä kertoimet eivät poikkea noin rajusti muiden yhtiöiden vastaavista ja joista ei nettipalstoilla puhuta. On siinä sitten ihmettelemistä kun veto on vetohistoriassa ihan erilainen kuin mitä se oli lyöntihetkellä, eikä mitään selvitystä asiaan saa. Toki pelkästään jotain perus-1X2-vetoja pelaamalla pysynee poissa hankaluuksista, mutta mutta.. Edelleen voi pohtia miten Expekt olisi menetellyt jos joku olisikin esim. vahingossa pelannut päinvastoin noita F1-vetoja, esim. että Monteiro sijoittuu pisteille. Olisiko silloin vetoa korjattu kisan jälkeen oikeaan muotoon (Monteiro ajaa maaliin) ja voittoja maksettu vai olisiko veto jätetty siihen muotoon mitä se lyötäessä oli? Minulla on omat epäilykseni, oispas prkl pitänyt älytä testata tuotakin.. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Sukkela kirjoitti:
EDIT: Tässä formulavedossa mistä on ollut juttua ei välttämättä ollut kyse tästä, mutta monesti täälläkin palstalla näkynyt, että joku on huomannu, kun jollain buukkerilla on tapahtunu selkeä moka kertoimien asettelussa esim. kertoimet on pistetty vahingossa väärinpäin tai ottelu on jo vaikka alkanu ja kohde on edelleen pelattavissa. Sittenkun buukkeri peruu vedon niin kitistään siittä, että miksi ei buukkeri pysynyt kertoimiensa takana vaikka jo vetoa asetettaessa varmasti tajuttiin, että nyt tässä joku kyllä on pielessä.
Tässä asiassa on minusta molemmat puolet oikeassa. Kyllä tuollaisesta vedosta pitäisi etukäteen tajuta, että se menee hylkäykseen lopulta, mutta kyllä Expekt olisi voinut perua nuo vedot ennen kisaa ja näin he eivät olisi aiheuttaneet mielipahaa. Joskus on jollain buukkereilla käynyt näissä tilanteissa itselläni, että kun veto onkin sitten mennyt väärin ei perumista ole edes sitten tullut.




Sukkela kirjoitti:
Kuinkakohan paljo olet sitten voittanut, että sun panoskatot on naurettavia? Itse olen kotiuttanu muutaman vuoden ajalta omasta mielestäni aivan kelpo summan ja siltikin pystyy edelleen lyömään edelleenki nelinumeroisia summia ja vetoja joiden mahdolliset voitot ovat viisinumeroisia (hyväksyntäähän nuo aina menee, mutta yleensä ainakin minulla on haluttu panos hyväksytty). Muutamat muut firmat jotka täälläkin palstal ovat hehkuttaneet hyvyyttään ovat pudottaneet maksimipanokset nopeasti alas.
Itse firmasta minullakin pelkästään hyvää sanottavaa, ainoastaan jotkut sääntötulkinnat ovat aiheuttaneet minussa närää, mutta ei mitään sellaista jotta firmaa hylkäisin. Etenkin talvi- ja kesäurheilussa he ovat pystyneet tarjoamaan 2-3 suurempia panoksia kuin yksikään muu firma (ja tuohon 2-3 kertaiseenkin pystyy ehkä vain 1-2 firmaa). Panoksetkin ovat tippuneet vasta kun tietty voittoraja on ylitetty. Itselläni mennyt oma tili aikoinaan Ateenan olympialaisten jälkeen sulkuun (pääosin Bekele ei voita 5000m vedon ansiosta, joka oli iso surewin) sekä sen jälkeen kun pelasin kaverin tilin kautta NBA:ta niin sekin tili meni sulkuun voittoputken jälkeen. Voittoraja ollut molemmilla kerroilla on ollut viisinumeroinen summa 500e tarkkuudella, tämän jälkeen hyväksynnästä ei ole saannut yhtään panosta lisää ja panokset ovat tippuneet 5-25 euroon. Itse ihmettelen jos panoksia on muuten tiputeltu voittavalta pelaajalta jos panokset ovat kohtuu tasolla siis ei suurilla nelinumeroisilla. Kuitenkin tuo voittoraja jos se sitä (tai sitten vain sattumaa) on kuitenkin pitkällä viisinumeroisilla. Itselläni panoksen rajoittamista ennen sulkemisrajan saavuttamista ei ole tapahtunut milloinkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


Shane
Jäsen
Viestit: 474
Liittynyt: 13.09.2003, 02:01
Pisteitä: 6
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Shane »

Jaaha, 6 sähköpostia se vaati niin tuli vastaus ja panokset takaisin. Kyllähän niitä voittojakin voisi vielä v*ttuuksissaan vaatia ja jatkaa tätä jauhamista mutta olkoon, kun aika odotettu lopputulos tämä kumminkin oli ja tuli tuolta muut rahat jo tyhjennettyä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Joo, hävityistä rahoista on selvästi kyse ja en oikein ymmärrä kokeneiden ja arvostamieni pelureiden kommentteja puolustaessaan Expektiä :shock: .
Mun mielestä ei riitä, että välittäjällä on hyvät kertoimet ja valikoima. Pitää olla luotto, että rahat liikkuu oikein ja ilman useita mailiä, joihin ei edes välttämättä vastata.

Ja kun tämä episodi tapahtuu mulle, olen varma, että tapahtuu myös jollekulle teille joskus jossain vaiheessa. Lyödäänkö vetoa :wink: . En ole aiemmin ollut edes yhteydessä heihin, kun ongelmia ei ole ollut.
Sen takia kannattaa nyt kovistella niitä, ettei enää tälläistä tapahtuisi.

Itse luulin ensin, että niillä oli tapahtunut vain laskentavirhe ja tuli sen takia panostettua 3-numeroisen summan verran ja se "vähän" nyt harmittaa. Se oli vain normaali panostus, kun löydän yli/virhekertoimen.
Se, että ne oli virhekertoimia, ei oikeuta heitä millään muotoa pidättämään tai viemään rahoja vedon ollessa oikein.

Tilanne on niin päivänselvä, että jotain hämärää tässä täytyy olla. Expekt ei voi enää puolustella resurssin puutteesta tai sääntötulkinnoista eikä millään muullakaan, koska aikaa on mennyt ja neuvotteluhalukkuutta ei ole ollut. Asiassa on jotain taustalla muuta mitä emme tiedä.
Se takia olen vähän huolissani Expektin tilanteesta, kun niillä näyttää olevan tarve viedä/pidättää pääomia.

Hyvä puoli on, että Shane sai rahansa takaisin, joten toiveissaan tässä vielä ollaan. Kävi mun kohdalla miten tahansa, Expekt kuuluu selvästi SBR:n luokituksessa toiseksi alimpaan luokkaan eli D-luokkaan. Riskit ovat yksinkertaisesti suuret.

Vielä lopuksi ote Expektin säännöistä
"Asioihin, jotka eivät käyneet ilmi näistä säännöistä tai Internet-sivujemme sisällöstä, Expekt.com varaa oikeuden päättää yksilöllisesti, tasapuolisuuden periaatteella. "
:D :D :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Ottivat tänä aamuna yhteyttä, kun jouduin hiukan uhkailemaan.

Ja vastaus on etteivät maksa. Perusteluna sääntö:

11.4 Mikäli englanninkielisen ja jonkin kieliversion käännöksen välillä on eroavaisuuksia, on englanninkielinen teksti virallinen ja voimassa oleva.

Tilanne on loppujen lopuksi kohtuullisen vakava, jossa minun menetykset ovat vain pieni asia.

Toinen sääntö:

11.7 Tämä sopimus määräytyy Maltan lakien mukaisesti. Teksti on käännös englanninkielisestä sopimuksesta ja emme vastaa mahdollisista käännösvirheistä.


Noniin, etsin englanninkielisen vastaavan kohdan ja siellä sanotaan:

11.4 In the event of there being a discrepancy between the English language version of these rules and any other language version, the English language version will be deemed to be correct.

Itse ymmärtäisin, että kielieroavuudet koskettavat näitä sääntöjä eikä vetojen käännösvirheitä.
Minun kielitaitoni ja juridinen tajuni on vajavaista ja pyytäisinkin kommentteja teiltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Dorian Gray
Jäsen
Viestit: 310
Liittynyt: 05.06.2003, 10:58
Pisteitä: 14

Viesti Kirjoittaja Dorian Gray »

Expekt ei tarjoa tänään kertoimia Ranskan avoimiin!
Kun ihmettelin asiaa s-postilla, vastaus oli että ilmoita mistä ottelusta olet kiinnostunut niin katsotaan voimmeko tarjota kertoimia... Outoa..?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

gary kirjoitti:Ottivat tänä aamuna yhteyttä, kun jouduin hiukan uhkailemaan.

Ja vastaus on etteivät maksa. Perusteluna sääntö:

11.4 Mikäli englanninkielisen ja jonkin kieliversion käännöksen välillä on eroavaisuuksia, on englanninkielinen teksti virallinen ja voimassa oleva.

Tilanne on loppujen lopuksi kohtuullisen vakava, jossa minun menetykset ovat vain pieni asia.

Toinen sääntö:

11.7 Tämä sopimus määräytyy Maltan lakien mukaisesti. Teksti on käännös englanninkielisestä sopimuksesta ja emme vastaa mahdollisista käännösvirheistä.


Noniin, etsin englanninkielisen vastaavan kohdan ja siellä sanotaan:

11.4 In the event of there being a discrepancy between the English language version of these rules and any other language version, the English language version will be deemed to be correct.

Itse ymmärtäisin, että kielieroavuudet koskettavat näitä sääntöjä eikä vetojen käännösvirheitä.
Minun kielitaitoni ja juridinen tajuni on vajavaista ja pyytäisinkin kommentteja teiltä.
Juuri noin minäkin sen ymmärsin (muistaakseni siitä jo kirjoitinkin aiemmin tässä puussa). Jos jonkin kohteen kuvaus on käännetty väärin vieraalle kielelle ei vedonlyöjä voi olla siitä vastuussa, ei ainakaan minkään tasapuolisuuden perusteella. Täytyypä vielä mainita, että kotiutin tililtäni pienehkön summan sunnuntaina, mutta ainakaan vielä sitä ei ole käsitelty, vaikka tilin saldosta rahat kyllä katosivat. Lisäksi on minunkin sanottava, että oudoksun tapaa, jolla pari forumin veteraania on ottanut kantaa tapaukseen. Jos pidempään vedonlyöntiä harjoittanut ja jopa sille itsensä elättävä tietääkin heti mistä on kyse ja miten tulee käymään, on aivan älytöntä odottaa samaa kahvirahoilla pelaavalta harrastelijalta.

On hieman yliampuvaa väittää, että tämänkaltaiset tapaukset ovat jokapäiväisiä, minulle ei ole kertaakaan ennen tapahtunut tällaista. Ymmärrettävää se ei missään tapauksessa ole. Ei vaikka kyseessä olisi uusi tai kuinka pieni vedonvälittäjä tahansa. Kyllä vedonvälittäjän pitää olla se osapuoli joka ei tee virheitä ja jos tekee ottaa niistä myös vastuunsa. Expektillä on muutenkin ollut monenmoista epäselvyyttä, voi tietysti olla että ovat vain sattuneet vain minun kohdalleni. (olen ollut expektin asiakas verrattain lyhyen aikaa, mutta voittanut vetoni on ilmoitettu aikaisemminkin hävinneeksi.) Tarjonta on kyllä laajaa ja panoskatot voivat olla korkeita, mutta mistähän ne rahat revitään? Mikäli kiistaan ei ole absoluuttisesti oikeaa ratkaisua ei tasapuolisuus voi tarkoittaa sitä että expekt on tällöin aina oikeassa.

Kirjoitukseni tarkoitus ei ole loukata ketään tai saada aikaan minkäänlaista antipatiaa, vaan pyrkimykseni oli tuoda esiin oma näkemykseni, ja toivon että toista mieltä olevat pyrkisivät ymmärätämään myös toisen näkökohdan tilanteeseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut FMaster, 31.05.2006, 12:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

gary kirjoitti:Itse ymmärtäisin, että kielieroavuudet koskettavat näitä sääntöjä eikä vetojen käännösvirheitä.
Juuri näin. Yrittävät vaan venkoilla keksityillä perusteluilla.

Tässä F1-tapauksessa olen sitä mieltä, että Expekt on ehdottomasti velvollinen palauttamaan panokset, voitonmaksun eväämisen ymmärrän käännösvirheen takia. Ihmeellistä kuitenkin että kaikille ei haluta palauttaa panoksia, vain jollekin. Siinä ei ole mitään järkeä.

Expektiin supportiin liittyen itse en ole _koskaan_ saanut heiltä _mitään_ vastausta kyselyihini liittyen mihin tahansa. Hyvä firma muuten, mutta järkyttävän surkea support laittaa toivomaan, ettei tarvitsisi koskaan olla tekemisissä heidän kanssaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Ymmärrän kyllä niiden ihmisten näkökannan, jotka aikuisten oikeasti olivat autuaan tietämättömiä virheestä, ja pelasivat näitä kohteita kuin normaaleja vetoja. Tälläkin foorumilla on varmasti paljon aloittelijoita jolla voi olla vain yksi tili (Expekt), ja silloin rahojen jäädytys ym. vituttaa varmasti :? Täällä on välillä vaikea tietää kuka oli oikeasti 'rehellisellä asialla' , mutta heitän hatusta että suurin osa tiesi varsin hyvin mitä oli tekemässä.

Joukossa on kuitenkin kokeneita petsareita, jotka olivat salettiin lukeneet esim tämänkin foorumin F1-topicin, jossa kehotettiin pariinkin otteeseen olemaan pelaamatta epäselviä vetoja. Tai, tiesivät lukemattakin mistä on kyse, ja ymmärsivät että todennäköisesti nämä on väärin päin ja parhaassakin tapauksessa vedot perutaan. Suurin osa löi vedon tietäen kertoimien olevan väärin asetettu, ja ainoana tarkoituksenaan vain yrittää, menisikö kusetus läpi ja maksaisiko Expekt voitot. Useat näistä vielä tietäen Expektin muutenkin varsin vittumaisen toiminnan.

Jos itse lähtee lyömään vetoja tällaisesta lähtökohdasta, niin silloin en kyllä viitsisi julkisesti itse alkaa haukkua näin kovalla äänellä bookkerinkaan toimintaa. Tai ainakin huuto voittojen panttaamisesta & asiakaspalvelun nopeudesta kuulostaisi jopa jeesustelulta ;) Kuten aiemmin sanottu; monella vetoja lyöneellä on tässä varmasti oikeasti syy valittaa ja olivat tietämättömiä jne, ja ymmärrän kyllä sen näkökannan, ja pahoittelut jos joku näistä henkilöistä nyt vittuuntui aiemmasta kommentista. Itse en ole Expektillä tai millään muullakaan bookkerilla töissä, mutta ihmettelin vain kokeneiden kettujen toimintaa (huutoa Expektistä) tilanteessa, jossa itse tiesivät hyvin mitä olivat tekemässä.

Toiseksi, suuri joukko pelkästään Expektin virheen perässä juosseita petsareita on tukkinut nyt helpparin siihen malliin, että oikeasti virheestä tietämättömät asiakkaat voivat menettää nyt rahansa, tai ainakin siihen menee todella kauan aikaa. En tiedä voisinko itse julkisesti ylpeillä tässä tilanteessa ns. kokeneemman kaartin edustajana, jos oma toiminta oli osaltaan aiheuttamassa 10 newbien suhteessa paljon pahempia tuhoja.

Ei muuta kuin onnea ja ennen kaikkea jaksamista niille, jotka jaksavat näitä virhekertoimia kokeilla aina vaan ja uudestaan. Olisi kuitenkin syytä jo varautua vetojen lyöntivaiheessa siihen, että rahat voi tulla tai mennä, ja prosessi voi kestää hyvinkin kauan. Todennäköisesti vielä pääsee erilliselle paskalistalle, ja saa herkemmin panosrajoitukset yms. Näin ollen en millään voi edes etäisesti suositella lähtemään tällaiselle linjalle Expektin tai minkään muunkaan bookkerin kanssa, koska siinä ammutte vain itseänne varpaaseen pitkällä tähtäimellä.

P.S Tästä topicista puuttuu kyllä vielä Henkan näkemys :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Neo kirjoitti:Näköjänä FMaster editoinut viestiään.
Pari typoa vain korjasin, kiitos kun huomasit :wink:
Neo kirjoitti: No anyway; ymmärrän kyllä niiden ihmisten näkökannan, jotka aikuisten oikeasti olivat autuaan tietämättömiä virheestä, ja pelasivat näitä kohteita kuin normaaleja vetoja. Tälläkin foorumilla on varmasti paljon aloittelijoita jolla voi olla vain yksi tili (Expekt), ja silloin rahojen jäädytys ym. vituttaa varmasti :? Täällä on välillä vaikea tietää kuka oli oikeasti 'rehellisellä asialla' , mutta heitän hatusta että suurin osa tiesi varsin hyvin mitä oli tekemässä.

Joukossa on kuitenkin kokeneita petsareita, jotka olivat salettiin lukeneet esim tämänkin foorumin F1-topicin, jossa kehotettiin pariinkin otteeseen olemaan pelaamatta epäselviä vetoja. Tai, tiesivät lukemattakin mistä on kyse, ja ymmärsivät että todennäköisesti nämä on väärin päin ja parhaassakin tapauksessa vedot perutaan. Suurin osa löi vedon tietäen kertoimien olevan väärin asetettu, ja ainoana tarkoituksenaan vain yrittää, menisikö kusetus läpi ja maksaisiko Expekt voitot. Useat näistä vielä tietäen Expektin muutenkin varsin vittumaisen toiminnan.

Jos itse lähtee lyömään vetoja tällaisesta lähtökohdasta, niin silloin en kyllä viitsisi julkisesti itse alkaa haukkua näin kovalla äänellä bookkerinkaan toimintaa. Tai ainakin huuto voittojen panttaamisesta & asiakaspalvelun nopeudesta kuulostaisi jopa jeesustelulta ;) Kuten aiemmin sanottu; monella vetoja lyöneellä on tässä varmasti oikeasti syy valittaa ja olivat tietämättömiä jne, ja ymmärrän kyllä sen näkökannan, ja pahoittelut jos joku näistä henkilöistä nyt vittuuntui aiemmasta kommentista. Itse en ole Expektillä tai millään muullakaan bookkerilla töissä, mutta ihmettelin vain kokeneiden kettujen toimintaa (huutoa Expektistä) tilanteessa, jossa itse tiesivät hyvin mitä olivat tekemässä, eli lyömässä virheellisiä kertoimia.

Ei muuta kuin onnea ja ennen kaikkea jaksamista niille, jotka jaksavat näitä virhekertoimia kokeilla aina vaan ja uudestaan. Olisi kuitenkin syytä jo varautua vetojen lyöntivaiheessa siihen, että rahat voi tulla tai mennä, ja prosessi voi kestää hyvinkin kauan. Todennäköisesti vielä pääsee erilliselle paskalistalle, ja saa herkemmin panosrajoitukset yms. Näin ollen en millään voi edes etäisesti suositella lähtemään tällaiselle linjalle Expektin tai minkään muunkaan bookkerin kanssa, koska siinä ammutte vain itseänne varpaaseen pitkällä tähtäimellä.


Ihan lyhyesti, sillä aikaq monesti näitä tunnutaan tässä jauhavan. Eli, pelasin kohteeni ennen kuin täällä oli topicia aiheesta. Lisäksi en pelannut mitään miljoonaa Monteirolle, vaan pelasin esim Coulthardia! Kärkipään kuljettajilla kertoimet olivat varsin kohdallaan, jollen jopa sanoisi että oikeita. (kärkitalleille ajaako maaliin = ajaako pisteille)
Ja täytyy myöntää, että hetken jo kävi mielessäni että kovin paljon tunnuit (Neo) asettuvan bookkerin asemaan. Mutta eipä sillä väliä. Ja täytyy myös tähdentää, etten olen koskaan pelannut tietoisesti kertoimia, jotka olen tiennyt virheellisiksi.
Mielestäni expekt ei ole tässä tapauksessa toiminut niin kuin hyvätapaisen bookkerin pitäisi. Miä oikea menettelytapa sitten olisi ollut, siihen en ota kantaa, mutta monella tapaa paremmin tilanteen olisi voinut hoitaa.

Ja täytyy myös sanoa, että useampi tili minulla on, mutta pelaan oikeastaan vain 3-4 bookkerille.

PS. olisi kiva tietää laskitko minut mukaan noihin kokeneisiin kettuihin :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Jokainen ns. kokenut kettu varmaan tietää itse olevansa sellainen :D

Kuten tuohon omaan viestiini vielä äsken editoin, niin tarkoitushakuinen yritys lyödä virhekertoimia + siitä suorasti/epäsuorasti aiheutuvat ongelmat myös ns. "syyttömille" petsareille ei ole mielestäni mikään uroteko. (Pääsinpäs itsekin JEESUSTELEMAAN :lol: ) Enpä usko että sinäkään FMaster käyt kädestä pitäen kiittämässä kaikkia virhekertoimen perässä juosseita petsareita, joiden vuoksi esim. omaa mailiasi ennen on vaikkapa 500 viestiä tällä hetkellä jonossa. En tiedä miksi Expekt toimii kuten toimii, ja erilainen menettelytapa (toiset saa rahat takaisin, toiset ei) on myös hieman outo. Luulisinpa että tämäkin tilanne ratkeaa samalla tavalla kaikille kohdetta pelanneille, kunhan asiakaspalvelussa on saatu viestitulva purettua.

Itse lähdin tältä pohjalta, koska on mielestäni olemassa itse aiheutettuja ongelmia, ja niitä jotka olisi voinut helposti välttää. Ja en usko suoralta kädeltä, että niin monella tässä topicissa olisi ns. puhtaat jauhot pussissa. Ehkä olen sitten niin kyyninen, mutta jotenkin on vain vähän erilainen kuva tullut foorumia lukiessa = uskoisin asiantuntemusta olevan täällä varsin paljon ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Neo kirjoitti: Itse lähdin tältä pohjalta, koska on mielestäni olemassa itse aiheutettuja ongelmia, ja niitä jotka olisi voinut helposti välttää. Ja en usko suoralta kädeltä, että niin monella tässä topicissa olisi ns. puhtaat jauhot pussissa. Ehkä olen sitten niin kyyninen, mutta jotenkin on vain vähän erilainen kuva tullut foorumia lukiessa = uskoisin asiantuntemusta olevan täällä varsin paljon ;)
Nyt taisimme löytää yhteisen sävelen :)

Tästä pääsemme (hieman menee off-topicpuolelle) minua vaivanneeseen asiaan. Olin noin puoli vuotta poissa palstoilta opiskelukiireiden takia. Vedonlyöntini rajoittui lähinnä (voitolliseen!) vakioveikkaukseen.
MM-kisojen alla palasin palstalle, ja paljon oli muuttunut. Palsta oli jakautunut kahtia, isoihin ja pieniin kaloihin. Isoilla kaloilla on tätä asiantuntemusta, pienillä ei niinkään. (taidan olla jostain siitä välistä) Parhaat kirjoittajat ja sitä myöten kirjoitukset olivat kadonneet (vähentyneet selvästi) ja huomasin, että omat näkemykseni esim. jääkiekon MM-kisoista olivat sieltä parhaimmasta päästä. (muutama näkemykseni jäi täysin päinvastaisena jopa kirjoittamatta)
Vanhempia juttuja lukemalla selvisi nopeasti mikä tähän oli johtanut. En tiedä kuinka monta uutta viestiä suljetulla osalstolla nähdään päivittäin, mutta ainakin avoimella puolella määrä ja ennenkaikkea laatu on laskenut. Minusta tämä on vahingollinen kehityssuunta koko foorumia ajatellen. Asiantuntemusta kyllä löytyy, mutta se on tainnut jakautua hyvin voimakkaasti suljetulle osastolle tai sellaisille jotka eivät sitä syystä tai toisesta halua jakaa. Minua tämä harmittaa erityisesti, sillä kesälajieni tuntemus on todella huonoa, ja kaipaan omille näkemyksilleni korkeampaa vahvistusta ennen kuin uskallan lähteä pelaamaan. Talvilajeissa (jääkiekko, yksilölajit) tiedän olevani samalla viivalla jopa parhaiden forumilaisten kanssa (SM-liigan palautusprosenttiani ei ole kukaan vielä uskonut todeksi), mutta miksi jakaisin vaikkapa ensi kaudella arvioni muille jos en saa mitään vastineeksi. Viimeisen kahden viikon aikana seuraamani vihjeet ovat olleet mielestäni enintäänkin keskinkertaisia, jollei lasketa kokoonpanotiedoista tai muista johtuvia voimasuhteiden muutoksia. Muutama arvostamani tipsteri on sentään kirjoittanut yleisellekin puolelle, mutta tiedä sitten ovatko parhaat vihjeet jääneet kertomatta. Seuranta-aika on tietysti varsin lyhyt, mutta aktiivisimmat kirjoittajat kyllä muistini mukaan kirjoittelivat mietteitään tänne aikaisemmin kerran päivässä. Ymmärrän kyllä jakamisenkin, mutta mielestäni rima suljetulle puolelle on aivan liian korkealla. Minusta ulkopuolelle pitäisi sulkea vain sellaiset, jotka eivät tosiaankaan tee foorumin eteen mitään. Mukaan päästäkseen pitäisi olla esim. kirjoittanut 50 viestiä, rajan ylittyessä voisi hakea "jäsenyyttä", jota ei myönnettäisi ennen kuin viestit olisi päälisin puolin tarkistettu ja todettu sisällöltään kelvollisiksi. Pienet kalat tuskin onnistuisivat panoksillaan isojen tuottoja kovin merkittävästi vähentämään.
Tekstiä tulisi paljonkin enemmän, mutta hillitään nyt hieman.
Meni tosiaan niin paljon off-topic, että joku isompi kala voi halutessaan siirtää pienen avautumiseni sopivampaan altaaseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

FMaster kirjoitti: En tiedä kuinka monta uutta viestiä suljetulla osalstolla nähdään päivittäin, mutta ainakin avoimella puolella määrä ja ennenkaikkea laatu on laskenut. Minusta tämä on vahingollinen kehityssuunta koko foorumia ajatellen. Asiantuntemusta kyllä löytyy, mutta se on tainnut jakautua hyvin voimakkaasti suljetulle osastolle tai sellaisille jotka eivät sitä syystä tai toisesta halua jakaa.
Hiljaista on Very Incompetent Person -osastolla :wink: ei taida olla ketään joka kirjoittaisi pelkästään sinne ja valtaosa kirjoittaa _selvästi_ enemmän julkiselle puolelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Piru vedättää ettei tule paha mieli. Oikeasti siellä puolella virtaa raaka viina, nopeat autot ja superkauniit naiset :lol: Nyt tää "Expektin toiminta" lähti niin pahasti jurripoluille, että jatketaas oikeassa topicissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin