Tänään on 19.03.2024, 04:50.

Ongelmia Expektillä

Vastaa Viestiin
ferrari
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 24.01.2004, 00:39
Pisteitä: 0

Ongelmia Expektillä

Viesti Kirjoittaja ferrari »

Onko kenelläkään muulla ongelmia Expektin pelitilin kanssa.En ole ole päässyt pelaamaan vedonlyöntiä ainakaan viikkoon kun kirjautuminen ei onnistu.Olen lähettänyt asiasta maileja ja tänään tuli vastaus, että olen tehnyt etukäteistalletuksen pelitililleni ja he eivät ole saaneet maksua.Ovat kai sulkeneet tilini.Tietääkseni olen viimeksi joutunut tekemään talletuksen pelitililleni vuosia sitten.Käskivät tarkistaa asian.Ihmettelen vain, että miten tälläisiä haamutalletuksia oikein on päässyt tapahtumaan vai pystyykö pelitililleni tallettamaan rahaa joku muukin.Kyseessä oli 24 euron etukäteistalletus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tvermila
Jäsen
Viestit: 114
Liittynyt: 26.12.2004, 22:56
Pisteitä: 2

Re: Ongelmia Expektillä

Viesti Kirjoittaja tvermila »

ferrari kirjoitti:Onko kenelläkään muulla ongelmia Expektin pelitilin kanssa.En ole ole päässyt pelaamaan vedonlyöntiä ainakaan viikkoon kun kirjautuminen ei onnistu.Olen lähettänyt asiasta maileja ja tänään tuli vastaus, että olen tehnyt etukäteistalletuksen pelitililleni ja he eivät ole saaneet maksua.Ovat kai sulkeneet tilini.Tietääkseni olen viimeksi joutunut tekemään talletuksen pelitililleni vuosia sitten.Käskivät tarkistaa asian.Ihmettelen vain, että miten tälläisiä haamutalletuksia oikein on päässyt tapahtumaan vai pystyykö pelitililleni tallettamaan rahaa joku muukin.Kyseessä oli 24 euron etukäteistalletus.
Mulle kävi samanlailla n. viikko sitten. Talletin 100€. Lähetin normaaliin tapaan printscreen-kopion kuitista kuten kymmeniä kertoja aiemmin. Hyvittivät kuitenkin vain 50€. Kysyin syytä ja väittivät etteivät ole saaneet edellistä (n. viikkoa ennen tehtyä) talletusta. Varmistin asian pankistani. Sieltä sanoivat, että rahat ovat menneet Expektin Nordean tilille kolme päivää talletuksesta. Expektillä ei vieläkään uskottu, vaan pyydettiin lähettämään kuitit tiliotteesta ja tilisiirrosta. Skannasin kuitit ja lähetin Expektille sähköpostilla. Meni pari päivää ja loput 50€ tuli tililleni. Mitään anteeksipyyntöjä ei vieläkään ole tullut. On kyllä aika merkillistä toimintaa siellä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin