Tänään on 19.03.2024, 09:15.

Nordicbetin toimintatavoista

Vastaa Viestiin
Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Darren »

Nordicbet oli näistä "vanhoista hyvistä bookkereista" viimeisin, jolle sain edelleen pelata. Paikoin ihan kohtuullisilla panoksillakin vielä. Nyt heti uudistuksen tultua käytäntöön limput roimasti alaspäin ja Betssonin (mulkut) tuntien nollalimiitit nurkan takana. Varsin ikävä homma. Esimerkiksi liigan kausivetotarjoana NB ollut paras bookkeri vuosikaudet. Vähän tulee ikävä.

Onhan noita jotain uusia firmoja toki tullutkin, mutta kyllä jotain isoa EU-alueen toimijaa tässä jotenkin kaipaisi..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.12.2014 10:05 <Henkka> Jep. Talvilajeihinkin meni mummotileiltä ok:sti. Ei enää.


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Mungo kirjoitti:En tiedä onko tästä mitään apua, mutta olen käynyt keskustelut useamman bookkerin kanssa. Otetaan nyt esille Nordicbet kun on ketjun aihe. Keväällä viimeksi käytiin muutama puhelinkeskustelu panostustasosta, kohteista, palautusprosentista, bonuksista yms. Ihan hyvässä hengessä.
No vieläkö menee Nordicille rahat sisään heittämällä kun tämä uudistus tuli? Keväällä asiat olivat toisin, mutta kohta on jo seuraava kevät :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Turbojugend kirjoitti:No vieläkö menee Nordicille rahat sisään heittämällä kun tämä uudistus tuli? Keväällä asiat olivat toisin, mutta kohta on jo seuraava kevät :wink:
Ei ole tarvinnut vielä tallettaa sen jälkeen, mutta kirjauduin ja ainakin mulla on ihan sama valikko kuin aiemmin ja raha siirtyisi noin 1-2 minuutissa jos se toimii. Ja miksi ei toimisi. Mulla on tosin isot lajit eikä kausivetoja ja näyttää ainakin osaltani siltä, että ongelmat saa ratkaistua kun on itse yhteydessä bookkeriin. Eikä Nordicbet ole ainoa, mutta saattaahan se niin käydä että vahinko korjataan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Mungo kirjoitti:Ei ole tarvinnut vielä tallettaa sen jälkeen, mutta kirjauduin ja ainakin mulla on ihan sama valikko kuin aiemmin ja raha siirtyisi noin 1-2 minuutissa jos se toimii. Ja miksi ei toimisi.
Rahansiirrossa kumpaankin suuntaan ei siis itsellänikään ole koskaan mitään ongelmia ollut. Isot lajit saattavat todellakin selittää tuota mainitsemaasi juttua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.12.2014 10:25 <Henkka> Arvaan, että limiitit nyt pudonneet Mungollakin. Ellei ole

02.12.2014 10:25 <Henkka> ylikypsä paisti.

02.12.2014 10:29 <Mungo> Nbetilta olen plussalla. Kaikilta muilta "pieniltä" en.

02.12.2014 10:30 <Mungo> En usko että limiitit palaa isoissa. Jos palaa, kerron heti.


Thr
Jäsen
Viestit: 453
Liittynyt: 21.06.2005, 03:09

Tuotto: -52.47 yks.

Palautus%: 95.00%

Panosten ka: 3.14 yks.

Vetoja: 334

Pisteitä: 501

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Thr »

Itellä on nyt kotiutus kestänyt pankkitilille normaalia kauemmin. Trustlyllä nappasin ja yleensä tullut vielä jopa samana päivänä, mutta nyt ei ole näkynyt seuraavanakaan. Eipä tuo mitään, ei mulla kiire ole, mutta ennen toimi kyllä sutjakkaammin. Mitään vahvistusmeiliä kotiutuksesta ei myöskään ole tullut. Kai mä nyt kuitenkin odottelen vielä ennen kuin alan kyselemään missä mennään.

Pitää kyllä ottaa loputkin tuolta pois, jos nyt vaan onnistuu. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kohde on vedonlyöjälle vaikea. Kaikki merkit ovat mahdollisia."
-Urheilulehti 26.6.2014

Minikommentit

02.12.2014 14:07 <Hese> onko NB jonkinlaisessa kriisissä, minkä takia tämä ajankoh-

02.12.2014 14:07 <Hese> taista? Itse funtsin isoa kotiutusta aivan sattumalta.

02.12.2014 14:12 <Hese> Vai onks kyse vain limpuista.

02.12.2014 14:13 <Hese> Onkin ollut ihme, että betssonin paskaan liittyvä

02.12.2014 14:13 <Hese> firma on toiminut ihan asiallisesti ainakin mun kanssa.

02.12.2014 16:06 <Thr> No panic. Ei tietoa mistään kriisistä. Mulla vaan saattuu

02.12.2014 16:07 <Thr> olemaan siellä ylimääräistä limppeihin nähden enkä tykkää

02.12.2014 16:07 <Thr> Ei myöskään mulla ole ennen ollut valittamista siirroissa.

02.12.2014 16:08 <Thr> Nyt kestänyt vaan kauemmin eikä sivuilta näe onko käsitelty

02.12.2014 17:06 <Hese> Ty.


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Thr kirjoitti:Itellä on nyt kotiutus kestänyt pankkitilille normaalia kauemmin. Trustlyllä nappasin ja yleensä tullut vielä jopa samana päivänä, mutta nyt ei ole näkynyt seuraavanakaan. Eipä tuo mitään, ei mulla kiire ole, mutta ennen toimi kyllä sutjakkaammin. Mitään vahvistusmeiliä kotiutuksesta ei myöskään ole tullut. Kai mä nyt kuitenkin odottelen vielä ennen kuin alan kyselemään missä mennään.
Itsellä meni 24-36 tuntia että viimeiset voitot näkyivät tilillä. Mailia tuli muistaakseni kahteenkin kertaan jossa kerrottiin, että laaja sivustouudistus tuottaa tätä kuten senkin, että aiempi historia ei ole saatavilla. Samaan aikaan mm. livebet toimi aivan hyvin ja 229 euroa upposi erääseen KHL:n totaliin.

Tuskin on tästä kiinni tällä kertaa, mutta Nordicbet sponssaa isosti Jokereita ja USA- sekä EU-pakotteet koskevat Jokerien ex-omistajia jotka siirsivät omistustaan Juniorille. Tämä ei pakotteisiin vaikuttanut. Jokerien toimitusjohtaja Kohonen sanoi IS:n haastattelussa vastatessaan että Jokerien palkat saattavat taas olla myöhässä että "jokaista meiltä lähtevää tai meille suuntautuvaa maksua tarkkaillaan, jopa Suomen sisäisiäkin maksuja toisinaan." Tuttava on töissä eräässä myös Venäjän kauppaa käyvässä firmassa ja sanoi, että joka helvetin siirto on myöhässä heille ja heiltä ulos. En pidä tätä kuitenkaan todennäköisenä Nordicbetin osalta, mutta kun yhtiö harjoittaa laajaa yhteistyötä EU:n ja USA:n pakotelistalla olevien henkilöiden ex-yhtiöiden kanssa, ei se nyt mahdotonta ole sekään että niiden maksuliikennettä vähän seurattaisiin tarkemmin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Thr kirjoitti:Itellä on nyt kotiutus kestänyt pankkitilille normaalia kauemmin. Trustlyllä nappasin ja yleensä tullut vielä jopa samana päivänä, mutta nyt ei ole näkynyt seuraavanakaan. Eipä tuo mitään, ei mulla kiire ole, mutta ennen toimi kyllä sutjakkaammin. Mitään vahvistusmeiliä kotiutuksesta ei myöskään ole tullut. Kai mä nyt kuitenkin odottelen vielä ennen kuin alan kyselemään missä mennään.

Pitää kyllä ottaa loputkin tuolta pois, jos nyt vaan onnistuu. :roll:
"Uudistuksen" jälkeen kotiutin valtaosan tilillä olevista rahoista, nelinumeroisen summan Skrilliin ja sähköposti nettipankista kilahti kirjaimellisesti samalla sekunnilla (toki sattui tuo mailisoftan tarkistaminen samaan aikaan). Tässä suhteessa ei näytä olevan probleemia.

Limiiteistä en vielä osaa sanoa. Mestiksen OU-vetoihin taisi olla parisen kymppiä, mutta isoissa sarjoissa ei ole vielä osunut pelattavaa. Ennen firman omistajan muutosta sisään kyllä sai ihan mukavasti, esim. SM-liigaan satasia. NB:n uusi sivusto on syvältä sieltä itsestään, tosin nyt taitaa olla huollossa.

Yksi asia muuten näihin bookkeri-arvioihin, kun näitä taitavat foorumin tyypit olla enemmänkin tekemässä. Ainakin itselleni on aika paljonkin merkitystä sillä, että ovatko bookkerin kertoimet yleisimmillä vertailusivustoilla. Veken kertoimet nyt jaksaa vielä tarkistaa käsinkin niissä sarjoissa, joissa pelattavaa saattaa olla, mutta ei enää kaiken maailman pikkubookkereita. Esimerkiksi tämän NB:n lukemat näyttävät tällä hetkellä olevan ko. sivuilla. mutta ne eivät ainakaan mulla ole pitäneet lähimainkaan paikkaansa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.12.2014 17:20 <jone> Betsafe/Betsson on suunnilleen samat kertoimet kuin Nortulla

02.12.2014 17:20 <jone> Hyvin pieniä heittoja voipi olla, mutta voinee käyttää noita

02.12.2014 17:21 <jone> Tiedä sitten mistä ne Nortun kertoimet on revitty.


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Zimmerman kirjoitti:"Uudistuksen" jälkeen kotiutin valtaosan tilillä olevista rahoista, nelinumeroisen summan Skrilliin ja sähköposti nettipankista kilahti kirjaimellisesti samalla sekunnilla (toki sattui tuo mailisoftan tarkistaminen samaan aikaan). Tässä suhteessa ei näytä olevan probleemia.
Joo, pankkitilistä oli puhe ja sitä itsekin tarkoitin.

[Esim Pinnaclelta tsum ja tsum Skrilliin. Tein toisen Pinnaclelta pankkitilille joka toimi aiemmin hyvin. Pinnaclelta kysely että et Skrilliin tätäkin. Vastasin että en ja sieltä tuli maili että Ok, hyväksytty ja sitten toinen että voi kestää jopa kaksi viikkoa. Aiemmin meni 1-2 päivää. Nyt oon viikon odotellut. Sellaista on korviin tarttunut että Pinnacle myös tekemisissä venäläisen rahan kanssa, mutta en tiedä, kuullut vain. Ei tietenkään liitty Nb, mutta isoillakin näyttäisi olevan nyt ongelmansa ja ehkä liittyy pakotteisiin tai sitten ei liity.]

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Thr
Jäsen
Viestit: 453
Liittynyt: 21.06.2005, 03:09

Tuotto: -52.47 yks.

Palautus%: 95.00%

Panosten ka: 3.14 yks.

Vetoja: 334

Pisteitä: 501

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Thr »

Nyt palautui n. 33h jälkeen rahat pelitilille ja samaan aikaan tuli sähköpostia, että "Tarvitsisimme että suoritat tämän kotiutuksen Visalle. Jäljelle jäävän pelitilin saldon voit kotiuttaa mitä vain metodia käyttäen". Oon kyllä aina ennen kotiutellut pankkitilille tai suoraan Skrilliin. Noh, laitoin nyt jonkin summan Visalle ja loppuja yritän Skrilliin. Siis taas odotellaan. Visallehan ei voi edes kaikkea pistää tuon pienemmän maksimimäärän johdosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kohde on vedonlyöjälle vaikea. Kaikki merkit ovat mahdollisia."
-Urheilulehti 26.6.2014

Minikommentit

02.12.2014 19:14 <SirAlex> Ei oo skrilliinkään liikkunut rahat normaaliin tapaan..

02.12.2014 19:14 <SirAlex> normaalisti tulee sekuneissa, tänään odotellu aamusta asti.


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Hese »

En tiedä onko tämä NB:n akuutti ongelma, vaiko jo pitempiaikainen suuntaus. Tsekkasin Nortun kaikki 1X2 -kertoimet Valioliigaan, ja olivat yhtä pientä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki alle keskiarvon, toppeja ei päästy lähellekään. Tämä menee jo vittuiluksi, mutta tarkastelin sen jälkeen ManU -1.0 vedon suojaksi 1-0 kertoimia eri bookkereilla. NB:llä kerroin 6.40, Fairilla 7.20 ja minunkin ylenkatsomallani Maralla 8.20:). Pelkästään tuon yhden kertoimen ansiosta avasin tilin ja pistin hiukan rahaa sisään.
Olikos Maralla nyt se sadan euron voiton katto? Katsellaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Toisaalta jos katsoo tulevaa NHL-yötä ja Nordicbet vs Pinnacle:

LA Kings -0.5, 2.10 vs 2.06
San Jose -0.5, 1.85 vs 1.84
Washington -0.5, 2.40 vs 2.39

Ehkä juuri yllä olevan takia mulla on hyvin erilainen kuva ja olen asiallisia kertoimia välillä löytänyt jos -0.5 on ollut parempi vaihtoehto kuin joku muu.

Mulle on tärkeää monista syistä se, että eurooppalaiset bookkerit pärjäisivät kilpailussa ja tarjonta mm. suomalaiseen kiekkoon olisi riittävän kattavaa. Pinnaclella näitä ei ole lainkaan livenä ja esimerkiksi KHL, NHL ja Liiga sekä CHL ovat livenä pelattavissa hyvin harvoilla. Nordicbet on niistä yksi ja uudistus heillä toi lisää vetomuotoja myös liveen. Minun kannalta hienoa. Jollekin toiselle kiekkolivellä sisältäen asiallisen 5-15 sekunnin viiveen ei ole mitään valiä, mutta minulle se on lähes elinehto. Kun Pinnacle ei tarjoa (pl. NHL erätaukolive), Sbobet roikottaa minuutteja odotustilassa ja Matchbook ei tarjoa sekään, Veikkaus on huomannut ettei se pärjää edes harvojen otteluiden tarjonnalla jos tulee tiukka paikka mm. ottelun maalimäärän ja voittajan kanssa edes 20 juuroa per panos, Nordicbet ja Bet365 ovat ainoita kunnollisia kiekkoliven paikkoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.12.2014 21:28 <Hese> Kyllä. Tarjonta on hyvää. Ehkä nortulla tällä hetkellä

02.12.2014 21:29 <Hese> jopa jonkinlainen uuden sivuston sisään ajo. katotaan


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Mungo kirjoitti:Ehkä juuri yllä olevan takia mulla on hyvin erilainen kuva ja olen asiallisia kertoimia välillä löytänyt jos -0.5 on ollut parempi vaihtoehto kuin joku muu.
Kattelin mielenkiinnosta, kuinka paljon olen NB:lle pelannut ja elokuun alusta viime kuun loppuun on n. 6 prosenttia panoksista mennyt firmaan, kun esim. Veikkaukselle samana aikana 5. Joten ei tämä ihan merkityksetön pulju mullekaan ole ollut ja käsittääkseni en ole edes tappiolla tänne. Mullakin tämä on ollut se viimeinen näistä aikanaan ensimmäisistä ulkomaisista 1x2-toimistoista, joka on ollut käytössä.

Muitakaan isoja ongelmia ei vuosien varrella muistu. Aspan kanssa on joskus joutunut käymään kirjeenvaihtoa, mutta ei mitään mullistavaa ja asiat ovat selvinneet. Englanniksi yleensä nopeammin kuin suomeksi. Sääli, jos tämäkin nyt menee kelvottomaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Thr
Jäsen
Viestit: 453
Liittynyt: 21.06.2005, 03:09

Tuotto: -52.47 yks.

Palautus%: 95.00%

Panosten ka: 3.14 yks.

Vetoja: 334

Pisteitä: 501

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Thr »

Täytyy tulla sen verran mainitsemaan, ettei jää auki: Skrilliin saapui tuo isompi kotiutus eilisen yön aikana. Kaikki siis ok siltä osin tällä suunnalla. :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Kohde on vedonlyöjälle vaikea. Kaikki merkit ovat mahdollisia."
-Urheilulehti 26.6.2014

Minikommentit

03.12.2014 17:25 <Hese> Olen ollut kauan asiakas, ja kotiutukset toimineet, koska

03.12.2014 17:25 <Hese> olen aikaisemmin henkilöllisyyden todistanut. Nyt pyydettiin

03.12.2014 17:26 <Hese> uudet dokumentit. OK. Lähetetään.


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Skrill kotiutus onnistui täälläkin ilman suurempia (päivien) odotteluja. Henkilöllisyyttä ei pitänyt uudestaan todistella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.12.2014 09:26 <SirAlex> clousataan myös täällä: ~17 tunnissa saapui vikisemättä.

06.12.2014 12:17 <Hese> Minulla 3 päivää, passi ja sähkölasku.

07.12.2014 05:28 <Jantsa_> skrillikotiutus n. sekunnissa tällee viikonloppuyönäkin o/

14.12.2014 10:35 <jone> Mulla tuli myöskin heti kotiutus Skrilliin näin su-aamuna.


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Darren kirjoitti:Nyt heti uudistuksen tultua käytäntöön limput roimasti alaspäin ja Betssonin (mulkut) tuntien nollalimiitit nurkan takana.
Näyttäisi siltä, että mulla ovat toistaiseksi limiitit jotakuinkin samalla tasolla kuin ennen omistajajärjestelyjäkin. Tarkoittaisi omalla kohdalla sitä, että SM-liigaan pystyisi lyömään muutaman satasen pelipäivänä ja isoihin futiksiin 500-600 riippuen kertoimesta. Eri pelimuodoissa voi ottaa lisää, jos yhdessä tulee katto vastaan.

Jos säilyy tällaisena, niin asiakkaana pysyn jatkossakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2220
Paikkakunta: Hollola

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja jone »

Mulla tippui muutama päivä uudistuksen jälkeen jo alhaiset limitit naurettaviksi. Esim. ennen sai vaikka 40e, uudistuksen jälkeen 25e ja nyt 5e. Summat toki heitetty hatusta ja pyöristäen, mutta jotenkin tota tasoa monessa sarjassa. Toki sarjakohtaiset limitit muuttu heti uudistuksen jälkeen, jolloin sai joihinkin enemmän ja joihinkin vähemmän kuin ennen uudistusta. Valitettavasti vaikuttais menevän Betssonin linjoilla limittien suhteen, joten sinne meni tämänkin pikkubookkeri. Vuosia kuitenkin sai pelata siedettävillä limiteillä, muttei enää alle 10e panoksilla useimpiin lätkätotaleihin viitti pelata.

Sääli muutenkin tätä nykykehitystä bookkereissa, kun limitit iskee hyvin nopeasti naurettaviksi ja moniin ei edes saa pelata, koska sama kerrointarjonta kuin muutamalla muulla bookkerilla.

Edit: Ja vielä se, että monet bannaa suomalaiset asiakkaat kokonaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.12.2014 21:13 <simppa1427> sama homma..


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Tämän lafkan yhtiöille uskolliset soturit saaneet tänään lähtöpassit facebookista ja ylikertoimen etusivuilta poistettu affilinkit kyseiseen kolmikkoon? Luokkasota alkamassa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.12.2014 20:46 <karrhu> Kyseinen konserni markkinoi niin paljon suomalaisille, ettei

08.12.2014 20:47 <karrhu> ihme. FB:n säännöt siihen päälle, niin hyvä soppa kasassa.

08.12.2014 20:51 <Velvet> Fuck capital


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Sain 3.12 2014 bonustarjouksen ns. verokarhu, jolla talletus tuplattiin 100 euroon asti. Tilillä oli jäljellä aiemmasta kotiutuksesta vain hiluja, joten talletin 100 euroa ja kun ei bonusta tullut, chatissa asia hoitui. Tämän jälkeen tein kahdeksan NHL-vetoja (lähes jokainen totalseihin, u5.5 sekä o5.5), joilla tilin saldo nousi vajaaseen 1 200 euroon. Pistin kaikki kotiutukseen pankkitilin kautta (koska talletuskin) kahdessa erässä, 7. ja 8.12 2014. Nyt kun vilkaisin saldoa, molemmat kotiutukset olivat tulleet pankin aamuajossa.

Minusta Nordicbetilta asiallista toimintaa kaikin puolin, mutta olenko sitten jonkinlainen näyteikkuna kun kaikilta vuosilta kokemukset samanlaisia?

Lisään vielä sen, että en pelaa lainkaan ampumahiihto-, mäkihyppy-, pariluistelu-, hevosurheilu, maastohiihto yms yms tipsejä. En ehdi koskaan kertoimiin vaikka sattuisin olemaan jopa loggautuneena bookkerille. Toinen syy on se, että olen tietoisesti vältellyt peesaamista pikkulajeissa mahdollisten syndikaattisyytösten takia. Nordicbetille, Bet365 jne vain omia vetoja joita ei jätä kukaan muu ja peesit sitten vain isoihin lajeihin - jos peesejä ylipäätään otan - Pinnacle, Matcbook, Sbobet jne.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

10.12.2014 09:55 <Tenkrat> Samanlainen kokemus täällä livekiekkojen osalta.

12.12.2014 06:32 <Tenkrat> Otetaas sanat takas. Ei tonne enää mitään mene. :)


Taika
Jäsen
Viestit: 7065
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.01 yks.

Palautus%: 102.34%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11563

Pisteitä: 10752
Paikkakunta: Tampere

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Taika »

Itselläni so far kaikki toiminut muutosten jälkeen hyvin. Hieman kauhulla olen lueskellut tapahtuneita limittien silpomisia, mutta kuten todettua, omalla kohdalla kaikki hyvin. Lisäksi lupaavaa lukea esim Mungon kaltaisten ukkojen positiivisia kokemuksia. Tosiaan itellä ollut aina hieman erityinen suhde Nordicbetiin ja kaikki menny sitä yhtä asikaspalvelijan jäätymistä (vittuilua?) lukuunottamatta kiitettävästi. Toivottavasti pelais jatkossakin, vaikka emofirma kyllä aiheuttaa pahoja oksureaktioita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Mielenkiintoista, että kyseisellä toimistolla on jo nyt Joensuun huomiset ravit tarjolla hedareihin.Toki ravien piti alkaa klo 18, mutta kovien iltapakkasten johdosta ravit siirrettiin alkamaan klo 14.00.Ei muuta kun tipsaamaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantsa_
Jäsen
Viestit: 1152
Liittynyt: 11.02.2007, 05:14

Tuotto: +732.87 yks.

Palautus%: 103.84%

Panosten ka: 5.90 yks.

Vetoja: 3236

Pisteitä: 6667

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Jantsa_ »

Oiskohan toinen bonus Nordicbetiltä "uudistuksen" jälkeen, kun tarjosivat 100% talletusbonusta 75 euroon asti. Kierrätysvaatimukset nortun perinteinen 6x bonus minimikertoimilla 1,80. Talletin, sain bonarin, löin kaksi 75e betsiä kertoimilla 3,00 ja 2,75 ja molemmat osuivat. Kierrätysseurannassa 150 euron panostusten jälkeen lukee nyt 22% suoritettu. Milläköhän matematiikalla tuohon on päästy? Löin voittojen jälkeen vielä tilin tyhjäksi, joten vanhalla saitilla 450e (75ex6) panostusvaatimus olisi jo täytetty ja bonus kierrätetty, mutta nyt näin ei ole. Täytyypi katella onko norttukin siirtynyt tuohon vittumaisempaan systeemiin eli pelkkä panostus ei riitä kierrätykseen vaan kohteiden täytyy ratketa ennen kuin betsit lasketaan kierrätykseen.

Sivuston käyttöliittymä on betsisaiteista ylivoimaisesti bugisin. Noh oli mitä oli, Nordicbetin matematiikkaa en ymmärrä enivei. Varmaankin huomenna kaikkien kohteiden ratkettua bonus on huorattu (ainakin toivottavasti näin) joten en jaksa asiaa mistään selvitellä. Jos näin ei käy niin palataan astialle.

En tykkää edelleen uudistuksesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

28.02.2015 00:09 <kovaleka> Uudistuksen jälkeen ns. betsson limiitit 100e -> 2e.

28.02.2015 00:09 <kovaleka> kuitenkin suht rauhassa sai pelailla vanhassa Nb:ssä n 10v..


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Hese »

Sain viikolla Nortulta meiliin 75€ talletusbonustarjouksen, jossa siis vanhana asiakkaana minulle luvattiin 100% bonus 75 euroon asti. Talletin ja lunastin bonuksen eilen lauantaina, ja kaikki meni sivuston mukaan OK koko ajan. Kierrätysvaatimus oli 6xbonus.

En paljon ole Nortulle pelannut, mutta tänään löin parinsadan euron vedon Chelsea-Spurs -matsiin. Vedosta ei sen enempää, mutta ajattelin, että ainakin kierrätyksestä tuli iso osa hoidettua. Vasta pelin jälkeen huomasin, että bonusta ei oltukaan maksettu talletuksen yhteydessä, vaikka talletusta tehtäessä kaikki oli OK.

Eli tsekatkaa lunastaessanne bonusta, että tilille todella tulee rahaa. Valitin tuosta aspaan, ja ystävällisesti maksoivat bonuksen oitis jälkikäteen. Olikohan niin, etten ollut ainoa? Mutta ellen itse olisi tarkistanut harvoin käytetyn tilin tapahtumia, koko bonus olisi jäänyt saamatta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantsa_
Jäsen
Viestit: 1152
Liittynyt: 11.02.2007, 05:14

Tuotto: +732.87 yks.

Palautus%: 103.84%

Panosten ka: 5.90 yks.

Vetoja: 3236

Pisteitä: 6667

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Jantsa_ »

Hese kirjoitti:Vasta pelin jälkeen huomasin, että bonusta ei oltukaan maksettu talletuksen yhteydessä, vaikka talletusta tehtäessä kaikki oli OK.

Olikohan niin, etten ollut ainoa?
Kaverille kävi sama, joten tarkkana siellä tosiaan! Mulla jostain syystä noilla samoilla ehdoilla jouduin kierrättämään 675 euron edestä. 100% varma etten ole mitään alle 1,80-kertoimisia tai muuten kierrätysehtojen vastaisia betsejä laittanut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.03.2015 11:57 <-Santtu-> 75 X 6 = 675, Terveisin Nordicbet =D


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja credit »

Minulle tarjottiin peräti 100 euron bonusta. Tein bonukseen oikeuttavan talletuksen lauantaina aamupäivällä. Kävin vielä talletuksen jälkeen varmistassa, että bonus on varmasti "Minun bonukseni" -osiossa. Kyllähän se oli, mutta samalla huomasin, että ennen kuin voin alkaa kierrättää kys. bonusta, minun pitäisi kierrättää riskittömästä vedosta saamani voitto (siis voitto, ei hävityn rahan palautus). Tämä on varsin omituista, sillä 26.1.2015 Nordicbetiltä saamassani viestissä on jokaviikkoisen riskittömän vedon säännöt ja ehdot, ja niissä lukee näin:
Nordicbet kirjoitti: Jos veto häviää, rahasi hyvitetään saman tien ja sinun tulee kierrättää palautettu summa kuusi kertaa vedonlyönnissä minimikertoimella 1.80, 14 päivän sisällä. Näet kierrätyksen edistymisen lunastetuista bonuksista.

Jos vetosi voittaa, saat voitot pelitilillesi normaalisti.
Eli voittorahoja ei tuon perusteella pitäisi joutua kierrättämään.

Ja sen satasen bonuksen erääntymispäiväksi on muuten laitettu 3.3., vaikka aikaa bonuksen kierrättämiseen pitäisi olla 30 päivää. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.03.2015 00:03 <pelimies-84> Itellä tuo sama 3.3,tarkoittanee mihin asti tarjous voimassa

02.03.2015 00:04 <pelimies-84> Eli kierrätysaikaa se 30 päivää. Tuo riskitön veto kuulostaa

02.03.2015 00:06 <pelimies-84> sitten tapaukselta mihin en osaa sanoa mitään..

02.03.2015 00:07 <pelimies-84> Mutta ymmärsin sen samoin kun sinä.


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Nordicbetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja credit »

Kysyin Nordicbetin aspalta chatissa, miksi jouduin kierrättämään riskittömän vedon voitot. No, syy oli yksinkertaisesti se, että Nordicbetin sääntöjen mukaan riskittömän vedon voitot pitää kierrättää, mutta hävitystä vedosta palautetut rahat saa itselleen ilman kierrätysvaatimuksia. Oikeat säännöt löytyvät Nordicbetin sivuilta, ja riskittömiä vetoja mainostavassa viestissä tämä asia oli ilmaistu tasan päinvastoin.

Sadan euron talletusbonuksen kohdalla erääntymispäivä 3.3. tarkoittaakin viimeistä päivää, jolloin bonuksen voi lunastaa. Epäselväksi tosin jäi, miksi erääntymispäivän yhteydessä on ilmoitettu kellonaika 20:59:18, vaikka tarjousviestissä se oli 23:59. Lisäksi: Mitä järkeä on ylipäätään ilmoittaa bonuksen viimeinen mahdollinen lunastuspäivä jo lunastettujen bonusten kohdalla? Eikö olennaisempi tieto asiakkaan näkökulmasta ole se, missä ajassa bonus tulee kierrättää?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.03.2015 11:59 <-Santtu-> Kierrätys aikaa on se 30pv anyway ja kierrätysvaatimus on

03.03.2015 11:59 <-Santtu-> 675, eli sen osalta se laskuri toimii (tavallaan)!

03.03.2015 12:02 <-Santtu-> Eikun sori, sullahan on 100€ eli sun kierrätysvaatimus 900?

03.03.2015 12:02 <-Santtu-> No, jokatapauksessa luottamusta herättävää toimintaa!


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin