Tänään on 19.03.2024, 04:51.

Nordicbet ja Mastercard

Vastaa Viestiin
mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Nordicbet ja Mastercard

Viesti Kirjoittaja mario66 »

Onko kellään toisella ollut ongelmia saada talletettua rahaa Mastercardin kautta Nordicbetille viimeisen vajaan parin kuukauden aikana?

Allekirjoittanut ei ole saanut Stockmannin (Nordea) Mastercardilla rahaa sisään about kuuteen viikkoon. Asiakaspalvelusta on kerrottu moneen otteeseen, että ongelma on tiedossa ja että sen korjaamiseksi on tehty/tehdään töitä.

Tuntuu vaan totta puhuen aika epäuskottavalta, että kuudessa viikossa ei tuollaista ongelmaa pystytä korjaamaan... Kyseisessä pankissa työskentelevä tyttöystäväkin totesi, että ei tommosten vikojen korjaamiseen noin kauan mene juuri koskaan.

On lähinnä vaan mielessä, että onko kyse jostain bannista vain allekirjoittanutta kohtaan, vai onko koko Nordicbet jossain karenssissa Mastercardin tai Nordea Rahoituksen toimesta tms... :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Minulla ei ole toiminut Nordean Mastercard enää pitkään aikaan Nordicbetillä,aina tulee joku virheherja kun yrittää talletusta.
Kortin mitätöinti ja sitten sen uudelleen rekisteröinti voisi tietenkin auttaa , mutta en ole sitä kokeillut koska olen siirtänyt rahat suoraan omalta pankkitililtä nopeaa verkkotalletusta käyttäen.

Silloin kun kortti uusitaan ( aina parin vuoden välein) se täytyy tietenkin rekisteröidä uusiksi koska vanhentumispäivä ei enää natsaa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

Lorimer kirjoitti:Minulla ei ole toiminut Nordean Mastercard enää pitkään aikaan Nordicbetillä,aina tulee joku virheherja kun yrittää talletusta.
Kortin mitätöinti ja sitten sen uudelleen rekisteröinti voisi tietenkin auttaa , mutta en ole sitä kokeillut koska olen siirtänyt rahat suoraan omalta pankkitililtä nopeaa verkkotalletusta käyttäen.

Silloin kun kortti uusitaan ( aina parin vuoden välein) se täytyy tietenkin rekisteröidä uusiksi koska vanhentumispäivä ei enää natsaa...
Totta, nopeaa verkkotalletusta olen itsekin joutunut käyttämään, mutta luottokortilla toimii paljon nopeammin ja helpommin.
Todettakoon vielä, että tässä ei ole kysymys uudesta kortista tms. Ja uudelleen rekisteröiminen ei auttanut aikoinaan yhtään.

Ihmettelen vaan, että mikä tähän on syynä. Nordicbet tietää sen kyllä, mutta ei halua ilmeisesti kertoa sitä ulos.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Eikös ongelma ole tuolla sinun yhdistelmälläsi kuitenkin kohtuu helpolla kierrettävissä seuraavalla kiepautuksella => Solossa kortilta rahaa tilille => Sololla Moneybookersiin => sieltä Nordicille ?

Vai puuttuuko joku noista lenkeistä valikoimistasi ? Kuluja toki tulee, kun kerran kortilta siirto tilille on samantien korollista (~11%/v), mutta eihän se sitä ole maksimissaan kuin kk verran niin halutessasi. Ja toiselta puolin jää tämä Nordicin 1.5% "talletusryöstö" pois kulupuolelta => eli tulee käytännössä halvemmaksi tuolla mainitsemallani tavalla loppupeleissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin