Tänään on 19.03.2024, 08:17.

Asiointia Nordicbetin Security -departmentin kanssa

Vastaa Viestiin
Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Asiointia Nordicbetin Security -departmentin kanssa

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Olen ollut Nordicbetin satunnainen asiakas parin vuoden ajan, satunnainen siksi että kerroinarviot yleensä vastaavat omiani, asiakas koska NB tarjoaa laajan valikoiman vetoja suomifutikseen ja erityisesti ajoittain kilpailukykyiset handicap-kertoimet Veikkausliigaan(ilmeisesti silloin kun Jussi on lomilla). Mitään ongelmia ei asioinnissa yhtiön kanssa ollut yli vuoteen, kunnes muutama kuukausi sitten voitin muutaman euron panoksella vajaan tonnin.

Tuon päivän jälkeen luottokorttitalletuksiani ei hyväksytty. Yksi kortti oli "jäädytetty", toinen kortti ei kelvannut jostain toisesta syystä, aivan samat kortit joilla olin tallettanut pari päivää aiemmin. No, tallettelin sitten ne harvat seuraavat kerrat moneybookersilla tahi tilisiirrolla, pelailin voitollisesti vaikkakin pienin panoksin. Katselin tuossa tilihistoriaa, talletukset 800 euroa, nostot 1900 euroa, eli ei millään mittakaavalla ammattimaista pelailua. Toissa päivänä sitten alkoi vituttamaan kun piti saada vetoja sisään ja talletusta pankin kautta. Kysyin s-postitse syytä korttieni kelpaamattomuuteen.

NB vastasi jotta johtuu siitä että korteissani on eri etunimi kuin tilitiedoissa(aiemmista selityksistä muistuu mieleeni "ei-suomalainen kortin myöntäjä" ja "liian pitkä voimassaoloaika"). Vastasin että korttien nimi on ensimmäinen "virallinen" etunimeni, kun yleensä kaikessa asioinnissa olen aina käyttänyt toista nimeäni. Pyysivät lähettämään kuvat korttien etu -ja takapuolista sekä kuvan passista. Lähetin. Eilen tuli vastaus, molemmat korttini on aktivoitu. Talletusyritys tänään, ei onnistu, "ota yhteyttä kortin myöntäjään". Otin yhteyttä Bet24:n, heille kortti kelpasi hyvin.

Voihan se olla niinkin että tässä on teknistä häikkää. Vai auttaisiko roima tappioputki?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Mulla on ollut samoja ongelmia, luottokortti ei kelpaa talletuksiin. Sillä erolla tosin että sama kortti kelpasi aiemmin ja nimeni on sama kortissa ja asiakastiedoissa. Mulle tuli tosin samoihin aikoihin niin pienet limitit etten ole vaivautunut selvittämään asiaa vaan lopetin pelaamisen ko. firmaan samantien. Ei tästä nyt paljon kostunut mutta saattaahan tuo tekninen vikakin olla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Ensin kävi mielessä jotta lähettäisin kuvat etu -ja takapuolestani, harkinnan jälkeen kuitenkin vain pyysin sulkemaan tilini.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin