Tänään on 28.03.2024, 15:53.

Unibetin toimintatavoista

Vastaa Viestiin
Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Unibetin toimintatavoista

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Minulla ei yleensä ole ollut bookkereiden toiminnasta isommin valittamista, mutta nyt kyllä Unibet astui rajan väärälle puolelle... :evil:

Joulukanteribonusten säännöissä sanottiin selkeästi, että bonukset saa tililleen, kun tekee talletuksen viimeistään 31.12. En omista luottokorttia joten tein verkkopankissa siirron 30.12. klo 23.xx ja lähetin siitä normaalisti kuitin sähköpostitse. Tililleni ilmestyi kuitenkin vain tallettamani summa ilman bonuksia.
Kun lähestyin asiakaspalvelua sähköpostitse, niin siellä vain todettiin, että olen oikeassa, kuitista näkyy talletusajankohta, mutta koska heidän toimistonsa meni kiinni 30.12. klo 23 ja avautui uudestaan 1.1. niin en voi saada bonusta.

Mitä helvettiä heidän toimistonsa aukioloajat liittyvät asiaan!! :evil:
Jos säännöissä puhutaan talletuksen tekemisestä ja talletus on todistettavasti tapahtunut aikarajan sisällä, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvää.

Koska kysymys on suhteellisen pienestä summasta, en viitsi viedä asiaa sen pidemmälle, mutta itse ainakin vedän asiasta omat johtopäätökseni ja pelkästä periaattesta boikotoin firmaa tästä eteenpäin. Jos firma soveltaa bonus-sääntöjä parhaaksi katsomallaan tavalla, mikä estää heitä toimimasta samalla tavoin myös vetoja koskevien sääntöjen kohdalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


zrodi
Jäsen
Viestit: 62
Liittynyt: 12.04.2004, 10:30
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zrodi »

Olin itse ansainnut 50 % bonuksen. Olin 31.12 tekemässä talletusta luottokortilla. Silloin kuitenkaan ei enää kirjautumiskohdassa näkynyt tekstiä, jossa todettiin oikeuteni 50 %:n bonukseen. Jätin talletuksen tekemättä enkä uutta siihen puljuun sitten ole jatkossakaan tekemässä. Muistaakseni säännöissä sanottiin että talletus tuli tehdä 31.12 mennessä ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Ilmeisesti puhuttiin nimenomaan talletuksen tekemisestä eikä hyvityksestä pelitilillä?

P.S. On se kiva tietää, mihin firmoihin ei tarvitse avata tilejä. :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

zrodi kirjoitti:Olin itse ansainnut 50 % bonuksen. Olin 31.12 tekemässä talletusta luottokortilla. Silloin kuitenkaan ei enää kirjautumiskohdassa näkynyt tekstiä, jossa todettiin oikeuteni 50 %:n bonukseen. Jätin talletuksen tekemättä enkä uutta siihen puljuun sitten ole jatkossakaan tekemässä. Muistaakseni säännöissä sanottiin että talletus tuli tehdä 31.12 mennessä ?
Sama homma kuin zrodilla. Olin jo yhden bonuksen lunastanut ja viimeisenä päivänä oli vielä tarkoitus roikkumaan jäänyt 50% bonus lunastaa, mutta hämmästys oli suuri kun sitä ei näkynytkään enää 31. päivänä. Eilen lähetin sähköpostia asiasta, mutta eivät ainakaan vielä ole vastanneet mitään. Boikottiin menee multakin Unibet, jos jotain luvataan niin siitä myös pidetään kiinni. Pitäkää tunkinne!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Sama homma täällä. Torstaina 30.12 minulla oli vielä käyttämätön 50% bonus jäljellä ja talletin rahat (100e) pelitililleni . Tänään 3.1 kun kävin unibetin tililläni, rahat kyllä olivat tulleet, bonuksesta vaan ei näy jälkeäkään...

Kohta lähtee kyllä vihaista mailia... :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Unibet on kyllä hyvä firma, ei ole mitään valittamista ollut sen suhteen...

Mutta kun minä sain 10% bonuksen ja kysyin asiakaspalvelusta, että paljonko saa tallettaa? He vastasivat (joku tyttö) että itseasiassa tuo kymmenen prosentin bonus tarkoittaakin vain 10 euroa ja sitten hän sanoi paljonko minimitalletus on... Eli tässäkin yrittivät johtaa harhaan :evil:. No en tästä välittänyt ja talletin 100 euroa ja bonus tuli tilille, koska olin ajoissa liikkeellä. Mutta vähän ihmetyttää heidän bonuksensa, ei ole rehtiä peliä ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

jk kirjoitti:Unibet on kyllä hyvä firma, ei ole mitään valittamista ollut sen suhteen...

Mutta kun minä sain 10% bonuksen ja kysyin asiakaspalvelusta, että paljonko saa tallettaa? He vastasivat (joku tyttö) että itseasiassa tuo kymmenen prosentin bonus tarkoittaakin vain 10 euroa ja sitten hän sanoi paljonko minimitalletus on... Eli tässäkin yrittivät johtaa harhaan :evil:. No en tästä välittänyt ja talletin 100 euroa ja bonus tuli tilille, koska olin ajoissa liikkeellä. Mutta vähän ihmetyttää heidän bonuksensa, ei ole rehtiä peliä ei.
Ei kai tuossa pitänyt olla mitään epäselvää. Ohjeissa muistaakseni sanottiin ihan selvästi, että max. bonus lasketaan 100€ talletuksesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Mutta kun asiakaspalvelussa yritettiin johtaa harhaan - sitä minä tarkoitin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TTM
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 02.02.2004, 19:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TTM »

GooRio kirjoitti: Sama homma kuin zrodilla. Olin jo yhden bonuksen lunastanut ja viimeisenä päivänä oli vielä tarkoitus roikkumaan jäänyt 50% bonus lunastaa, mutta hämmästys oli suuri kun sitä ei näkynytkään enää 31. päivänä. Eilen lähetin sähköpostia asiasta, mutta eivät ainakaan vielä ole vastanneet mitään. Boikottiin menee multakin Unibet, jos jotain luvataan niin siitä myös pidetään kiinni. Pitäkää tunkinne!

Eikös bonuksen saanut lunastaa vain yhden kerran? Näin ainakin ymmärsin. Sillähän olisikin aika tilin tehnyt kun olisi lunastanut 24 kertaa vaikka 25% bonuksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Minäkin kuvittelin asian ilman muuta olevan niin, että yhden kerran saa bonuksen, mutta kaverini väitti, että oli saanut kahteen kertaan. Sanoi, että säännöissä ei ollut mainintaa rajoituksesta tämän suhteen. Aika jännä juttu.

Jos joku on pumpannut tuonne kymmenenkin satasta vaikka 25-50% korolla, niin aika hyvän tilin on tehnyt :shock:

Kysymystietopankki olisi tuossa tietysti ollut tarpeen, mutta sen kanssa ei mikään mahdoton juttu... Kolmeen kertaan kierrätyskään noin 100% palautuksella ei pelimiehelle ole mikään liian vaikea juttu sekään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


Leksu
Avatar
Talvilajien Olympiaguru 2010, SM-Vakiotietäjä 2015
Viestit: 874
Liittynyt: 25.05.2003, 18:01

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 70
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Leksu »

Jep! Kaikki ansaitut bonukset sai kyllä lunastettua! Itsellenikin tämä oli hieman epäselvää, ja ei kunnolla käynyt kisan säännöistä selville. Mutta kirjoitin Unibetin asiakaspalveluun ja varmistin että näin todella oli! Itse lunastin 50% ja 25% bonukset. Olisi ollut vielä pari 10% bonusta, mutta niitä en lunastanut...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Voin vahvistaa että bonukset sai jokaisesta talletuksesta, tuli lunastettua muutama, muttei jokaista, 10% ja yksi 25%. Sitten kun vielä saisi pidettyä bonussumman tai mieluummin kasvamaan 3x pelaamisen jälkeen :)

Kuulostaa huonolta palvelulta, jos järjestelmä ei anna bonusta automaattisesti enää jälkeenpäin niin luulisi asiakaspalvelun voivan lisätä sen käsin, huono mainos kun kuuluu paremmin kuin hyvä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Kahden päivän odotuksen jälkeen tuuli vastaukseksi:

Hei

Sivuillamme oli ilmoitettu,että toimistomme oli kiinni 30.joulukuuta klo 23.00 lähtien Tammikuun ensimmäiseen klo 10.00 saakka.
Tämän vuoksi sähköposti-ja faxitalletukset eivät siirtyneet pelitileille,mutta esim luottokorttitalletukset
menivät suoraan pelitileille.Tämän vuoksi emme voi maksaa bonuksi jos talletus on tehty sähköpostilla tai faxilla
toimiston kiinnioloaikana.Pahoittelemme tapahtunutta.

Parhain terveisin,

Unibetin asiakaspalvelu

Eli taas kiersivät kysymyksen, miksi tuota bonus kohtaa ei viimeisenä päivänä näkynyt, jolloin sen esimerkiksi luottokortilla olisi saanut. Pyysin lisäselvityksen asian tiimoilta, joten mielenkiintoista nähdä mitä vastaavat ja osaisivatko jo tällä kertaa vastata annettuihin kysymyksiin vai vastaavatko tuollaista diibadaabaa mitä tällä kertaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


zrodi
Jäsen
Viestit: 62
Liittynyt: 12.04.2004, 10:30
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zrodi »

Minulle vastattiin ruotsiksi näin:

"Hej

det stämmer har du satt in pengar före den 31/12/04 så ska du få en bonus automatiskt."

Heidän virheensä on että kampanja suljettiin päivää liian aikaisin 30.12 toimiston kiinniolon takia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Hieman viisastelun makua, mutta Unibetilla on maksuton puhelinnumero, turha kiusata itseään tyhjien mailivastausten kanssa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1708
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +54.63 yks.

Palautus%: 110.24%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 191

Pisteitä: 364
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Ihmettelen Unibetin toimintatapoja, väittävät että minulla on kaksi pelitiliä siellä ja ovat nyt sulkeneet minun pelitilini. Toinen pelitili, jonkä väittävät olevan minun on veljeni. Nyt he pyytävät molemmilta papereiden faksausta heillepäin.

Aivan uskomatonta hommaa, ehkä liiat voitot alkoivat ärsyttämään siellä päin. Vaikka pelaammekin samoja kohteita paljon niin se ei tee meistä samaa henkilöä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

On kyllä niin helvetin huono firma ettei mitään rajaa, laitoin perjantaina talletuksen nordeasta ja screenshotin menemään, kun pelasin niitten tarjoaman 25% bonuksen. No rahat tuli tilille parissa tunnissa ja olin siitä parin tunnin päästä kierrättäny tuon bonuksen ympäri niin, että sain tilin nostettua tyhjäksi.
Eikä rahoja näy vieläkään omalla pankkitilillä ja kyseessä siis nordea-nordea-nordea tapahtuma.
Lähetin tänään utelun että mikähän kestää kun muilta firmoilta joilla on nordeassa tili tulee ne rahat päivän sisällä. Mutta vastaukseksi tuli joku mallivastaus missä puhuttiinn 3-5pankkipäivästä. Mitä vit***? Eipä tartte enään tuolla pelata mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Unibetilla kotiutus aina 2-4 arkipäivää. Ja kaikille niille, jotka tosta bonus-hässäkästä ovat kiukustuneet seuraavaa; Älkää hyvät ihmiset laittako jotain bookkeria boikottiin sen takia ettei ne ole kympin bonusta kotiuttanut. Ymmärtääkseni me kaikki yritetään voittaa rahaa vedonlyönnistä, jolloin niitä kertoimia kannattaa katsoa myös unibetilta. Siellä löytyy joistain kohteista aivan uskomattomia lukuja päivittäin. Esim käsipallo Ruotsi-Saksa, Saksalle 2.55.

Ja kokemukseta voin kertoa, että unibetin kotiutusnopeus hyvänä kakkosena heti paf:in jälkeen. Toki harmillista ettei unibet kohta enää hyväksy screenshotteja vaan he odottavat, että rahat näkyvät heillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Lucky Luke kirjoitti:Ja kokemukseta voin kertoa, että unibetin kotiutusnopeus hyvänä kakkosena heti paf:in jälkeen. Toki harmillista ettei unibet kohta enää hyväksy screenshotteja vaan he odottavat, että rahat näkyvät heillä.
Joo, ei mitään valittamista kotiutusnopeudessa kunhan talletuksesta on kulunut jonkin verran aikaa eli ovat varmistuneet että rahat on perillä. Mistä tiedät ettei kuvakuitti kelpaisi enää? Eihän siitä pitäisi tulla riskiä, mulla ainakin järjestelmä on kuitannut nostopyynnön ilmoituksella että nyt kestää vähän kauemmin kunnes viimeinen talletus on varmentunut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Sieltä tuli sähköpostia,minkä näköjään oon toimittanu roskakoriin jo. Muistaakseni tän kuun puolivälin paikkeilla ei kuvat enää kelpaisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Lucky Luke kirjoitti:Sieltä tuli sähköpostia,minkä näköjään oon toimittanu roskakoriin jo. Muistaakseni tän kuun puolivälin paikkeilla ei kuvat enää kelpaisi.
Aha, ei mulle vaan ole tullut... no samapa tuo.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Nyt tuli vasta mulle ilmoitus, 14.2. alkaen fax tai sähköposti ei kelpaa.

Aika turha viesti...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


LFM
Jäsen
Viestit: 203
Liittynyt: 08.11.2004, 23:11
Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja LFM »

Unibetilla oli viime viikonloppuna tarjous, jolla palautetaan panos kun pelaa enintään 196 riviä tuohon 14 kohteen veikkaukseen.

Katselin tuossa, ettei ainakaan mulle ole palautettu panosta ( 192 riviä à 0,1 € ), vaan näkyy pelihistoriassa hävittynä vetona :? .

Mites muut, onko rahat tulleet takaisin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Duncan
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 12.03.2004, 22:51
Pisteitä: 7
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Duncan »

Mä sain rahat takaisin, kun vastas siihen sähköpostiin rivin jättämisen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Tuli nopeasti kun vain pyysi:

2005-02-12 15:21 Supertoto pelatut -19,20
2005-02-12 16:18 Bonus 19,20

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin