
Joulukanteribonusten säännöissä sanottiin selkeästi, että bonukset saa tililleen, kun tekee talletuksen viimeistään 31.12. En omista luottokorttia joten tein verkkopankissa siirron 30.12. klo 23.xx ja lähetin siitä normaalisti kuitin sähköpostitse. Tililleni ilmestyi kuitenkin vain tallettamani summa ilman bonuksia.
Kun lähestyin asiakaspalvelua sähköpostitse, niin siellä vain todettiin, että olen oikeassa, kuitista näkyy talletusajankohta, mutta koska heidän toimistonsa meni kiinni 30.12. klo 23 ja avautui uudestaan 1.1. niin en voi saada bonusta.
Mitä helvettiä heidän toimistonsa aukioloajat liittyvät asiaan!!

Jos säännöissä puhutaan talletuksen tekemisestä ja talletus on todistettavasti tapahtunut aikarajan sisällä, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvää.
Koska kysymys on suhteellisen pienestä summasta, en viitsi viedä asiaa sen pidemmälle, mutta itse ainakin vedän asiasta omat johtopäätökseni ja pelkästä periaattesta boikotoin firmaa tästä eteenpäin. Jos firma soveltaa bonus-sääntöjä parhaaksi katsomallaan tavalla, mikä estää heitä toimimasta samalla tavoin myös vetoja koskevien sääntöjen kohdalla.
Minikommentit