Tänään on 28.03.2024, 22:29.

Unibet

Viestiketju Lukittu
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Unibet

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Noniin nyt, kun on paltalla Unibetin banneri ja edustajakin niin varmaan voi kysellä Unibettiin liittyvistä asioista eli aloitetaampa...

Tässä kuussa olen koittanut tehdä 5 vetoa joihin suoraan on mennyt aina noin 100e ja loput hyväksyntään. 4:ssä näistä viidestä kohteessa koko hyväksyntään mennyt osa on täysin hylätty ja tämän jälkeen kerrointa reilusti tiputettu. Olisikin ihan mukava tietää, että onko tuo Unibetin ihan normaali tapa, että kun hieman on voittanut niin iskee hirveet rajoitukset päälle jotta päästäisiin voitolla olevasta asiakkaasta eroon ja samaan aikaa kovalla markkinoinnilla ja avausboonuksilla koitetaan hommata uusia asiakkaita joista tappioo tekevät saavat pelata mielinmäärin ja voittaville lyödään nopeasti tiukat rajoitukset?

Nuo tämän kuun kohteeni ovat kaikki olleet NBA:ta joten mikkään erikoisvedot eivät ole olleet kysymyksessä jonka kohilla tiukat panosrajoitukset jopa ymmärtäisi. Esim Expekt ja Centrebet jotka ovat varmaan kovia kilpailijoita Unibetille ovat aina ottaneet hyvin panosta sisään, Centrebet välillä kyllä pienentäny toivottua panosta, mutta aina on saanut useamman satkun sisään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Hyviä kysymyksiä Sukkelalta. Itsekin toivon, että kuulemme Unibetin edustajalta vastauksen, vaikka osuukin varmaan hieman arkaan aiheeseen.

Täydennän vielä kysymystä liittyen noihin panosrajoituksiin ja hyväksyntöihin. Itse olen tehnyt hyvin monia vetoja Unibetille, joista samaan tapaan kuin S. Sukkelalla on hyväksytty suoraan noin 100e tai enintään joitakin satoja euroja. Loppuosa on hyväksynnästä tullut lähes poikkeuksetta kokonaan hylättynä tai kokonaan hyväksyttynä. Kysynkin, että eikö Unibetillä osata hyväksyä hyväksyntään menevää osaa osittain? (kuten esim. Expektillä ja Centrebetillä on tapana tehdä)

Vaikka olisikin halukas pelaamaan jotain kohdetta vaikkapa 5000 eurolla ja siitä hyväksyttäisiin suoraan 124.16 euroa, niin usein tuon päälle 100 euron lisäpeli olisi mukavampi kuin ei mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pmmp
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 19.12.2004, 18:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pmmp »

Samaa mieltä edellisten kanssa. Eilen pelasin UEFA cupin peliin vierasvoittoa ja ristiä, kumpaankin pari kymppiä yli limiitin. Aina kun luulee, että tätä ne nyt ei ainakaan voi hylätä niin hylsyhän sieltä tulee. Samat kertoimet oli Ladbrokesilla..

Lisään vielä sen, että Unibetin päätöksen tekoaika näissä manuaalisissa hyväksynnöissä on aivan liian pitkä. Monesti saa odotella sen 30-40 minuuttia. Se on ihan kohtuuton etu bookkerille! Markkinat saattaa muuttua aivan täysin sillä aikaa ja haluais jo peruuttaa koko vedon kun muualta saa parempia kertoimia. Näissä tapauksissa se veto tietenkin sitten hyväksytään :roll:

Expekt ja Centre hoitaa hyvin nämä manuaaliset hyväksynnät, että suosittelen Unibetiä ottamaan mallia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Pelasin aiemmin aika hemmetisti pokeria Unibetillä. Kuitenkaan vetoihin en saanut oikein mihinkään mitään sisään. Kun Unibet vaihtoi pokeriverkkoa, minulle soitettiin yhtiöstä ja ystävällinen asiakaspalvelija valisti asiasta. Ihmettelin samalla, että vaikka puskin useita tuhansia rakea firmalle kuukaudessa, he eivät anna laittaa mitään vetoja sisään. Pyysin ystävällisesti poistamaan henkilökohtaiset panosrajoitukseni, johon asiakaspalvelija totesi, ettei heillä ole mitään henkilökohtaisia panosrajoituksia. Kysyin, että miksi sitten en saa lyödä vetoja kuten aiemmin. Vastaus oli taas, ettei heillä ole mitään henkilökohtaisia panosrajoja. Joopa joo. Lopetin pokerinpelaamisen heidän sivuillaan tähän.

Firmat tietysti valitsevat asiakkaansa kuten haluavat, eikä siinä mitään. Kunhan kerroin kokemukseni unibetistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Sain juuri osoituksen Unibetin äärimmäisestä riskienhallinnasta: 2 euron veto mäkihyppyyn Schlierenzauerille meni manuaaliseen vahvistukseen :)
Voihan se tietysti olla että ottavat varman päälle kun Lillehammerissa alkaa harjoituskierros näihin aikoihin, mutta kuitenkin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mikezu
Jäsen
Viestit: 253
Liittynyt: 05.02.2004, 17:01
Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja Mikezu »

Ohoh, Unibetillähän on ovela kikka palvelunsa mainostamiseen:

http://elisa.net/uutiset/viihde/24096.shtml

Mitähän ystävämme J. Laiho mahtaa moisesta tulospalvelusta tykätä.. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Mikezu kirjoitti:Ohoh, Unibetillähän on ovela kikka palvelunsa mainostamiseen:

http://elisa.net/uutiset/viihde/24096.shtml

Mitähän ystävämme J. Laiho mahtaa moisesta tulospalvelusta tykätä.. :lol:
En minä löytänyt tuolta mitään Unibetin mainokseen viittaavaa...

Varmaankin J. Laiho on ehtinyt jo käskeä Elisaa poistamaan mainoksen sivuilta :wink:

Millainen se oli? Oliko siinä jotain erikoista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

pka kirjoitti:
En minä löytänyt tuolta mitään Unibetin mainokseen viittaavaa...
Aikamoinen puusilmä pka olet, et kai vaan ole kukaan sm-liigan tuomareista?:P Oireet viittaa että olet, sillä siinähän nuo Unibetin tarjoamat kiekkoliigan tulokset edelleen ovat, keskellä ruutua melkein, no hiukan voi ottaa palkkia alaspäin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jubago
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 09.03.2004, 17:06
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jubago »

Darren kirjoitti:
Aikamoinen puusilmä pka olet, et kai vaan ole kukaan sm-liigan tuomareista?:P Oireet viittaa että olet, sillä siinähän nuo Unibetin tarjoamat kiekkoliigan tulokset edelleen ovat, keskellä ruutua melkein, no hiukan voi ottaa palkkia alaspäin.
Oisko Firefox+Adblock pka:lla käytössä? Ainakin mulla oli ja esti tuon mainospalkin näkymästä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

jubago kirjoitti:
Darren kirjoitti:
Aikamoinen puusilmä pka olet, et kai vaan ole kukaan sm-liigan tuomareista?:P Oireet viittaa että olet, sillä siinähän nuo Unibetin tarjoamat kiekkoliigan tulokset edelleen ovat, keskellä ruutua melkein, no hiukan voi ottaa palkkia alaspäin.
Oisko Firefox+Adblock pka:lla käytössä? Ainakin mulla oli ja esti tuon mainospalkin näkymästä.
Ei ollut Firefoxin adblock, mutta virustorjuntaohjelman adblock esti tuon mainoksen näkymisen.

Ei tietty pitäisi hämmästellä mainosten näkymättömyyttä, kun käyttää tuollaista adblockia :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

pka kirjoitti:
Ei ollut Firefoxin adblock, mutta virustorjuntaohjelman adblock esti tuon mainoksen näkymisen.

Ei tietty pitäisi hämmästellä mainosten näkymättömyyttä, kun käyttää tuollaista adblockia :oops:
Okei, ainoa puusilmä siis olen minä itse, meni meinaan hyvinkin pitkään ennen kuin tuon mainoksen itse havaitsin. Luulin, että on muitakin, mutta ei, mulla se vaan harittaa...:)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Ei taida täällä saada kommentteja Unibetilta, perin suomalaiskansallista. Jälleen viittaan OddsNet.com -sivustoon, jossa Bookmaker -foorumilla voi kysellä vetoihin liittyvistä asioista firmojen edustajilta, ja yleensä jopa vastataan.

Unibet muuten sivaltaa erikoisvedoissaan:
Valtion monopolin kaksinaismoraali - Veikkaus lanseeraa Internet Pokerin
Tapahtuuko tämä vuonna 2007?
Ei 1.10
Kyllä 6.00

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


joujou
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 06.06.2006, 02:08
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja joujou »

Kukaan muu huomannut etteivät Unibetin kertoimet ole enää pääosin kilpailukykyisiä? Tuntuvat olevan järjestään hieman alhaisemmat kuin kilpailijoilla. Vai onko Unibetilla niin paljon ammattipelureita että on pakko reagoida todella nopeasti kertoimia muuttamalla? Kun lueskelee näitä Ylikertoimen viestejä niin niissä ilmoitetut kertoimet ovat jo ehtineet laskea vaikka viesti olisi vielä melko tuore. Avoimella alueella.

Yleinen taso kertoimissahan ei ole ongelma sellaiselle vihkiytyneelle pelurille joka käyttää aktiivisesti useampaa välittäjää ja poimii jokaiselta rusinat pullasta. Taviksille ei niin kiva.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

joujou kirjoitti:Kukaan muu huomannut etteivät Unibetin kertoimet ole enää pääosin kilpailukykyisiä? Tuntuvat olevan järjestään hieman alhaisemmat kuin kilpailijoilla. Vai onko Unibetilla niin paljon ammattipelureita että on pakko reagoida todella nopeasti kertoimia muuttamalla? Kun lueskelee näitä Ylikertoimen viestejä niin niissä ilmoitetut kertoimet ovat jo ehtineet laskea vaikka viesti olisi vielä melko tuore. Avoimella alueella.

Yleinen taso kertoimissahan ei ole ongelma sellaiselle vihkiytyneelle pelurille joka käyttää aktiivisesti useampaa välittäjää ja poimii jokaiselta rusinat pullasta. Taviksille ei niin kiva.

Viime aikoina, kun NBA:ssa on ollut kilpailukykyinen kerroin/linja niin sitä kun on pelannut niin läpi on mennyt joku 44e ja loput hyväksynnässä hylätty jonkun 15min päästä ja samalla muuttaneet ottelun linjaa/pudottaneet kerrointa. Näin käynyt lähes joka ottelussa, muistaakseni vain yhdessä on hyväksytty lisäpanosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaanis
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 17.11.2006, 22:04
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Jaanis »

Itse olen pelaillu aika isoillakin panoksilla Unibetille eikä ole tullut mitään panosrajoja vastaan(kaikki vedot hyväksytty mitä olen tehnyt). Itse olen ollut oikein tyytyväinen Unibetiin toimintaan, toki myös minulla on muillekkin bookkereille pelitilejä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


chang
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 27.03.2006, 13:51
Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja chang »

Jaanis kirjoitti:Itse olen pelaillu aika isoillakin panoksilla Unibetille eikä ole tullut mitään panosrajoja vastaan(kaikki vedot hyväksytty mitä olen tehnyt). Itse olen ollut oikein tyytyväinen Unibetiin toimintaan, toki myös minulla on muillekkin bookkereille pelitilejä.
Kannattaa toki olla tyytyväinen niin kauan kuin saa panostaa vapaasti. Kyllä ne rajoitukset tulee eteen jos pelaat paljon ja olet voittava pelaaja ennemmin tai myöhemmin :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Lillehammerin perjantaiseen mäkisaan asettamani panokset palautettiin kaikkien muiden bookkereiden paitsi Unibetin toimesta.
Eli panokset palauttivat Veikkaus,Paf,Nordicbet, Expekt ja Betfair
Mäkikisahan "siirrettiin" Holmenkollenille,ei siis peruttu
Unibet perusteli :
Meidän kantamme on että teitte vedon mäkihypyn maailman cupin kolmanteen osakilpailuun, joka käytiin ja saatiin päätökseen normaalisti, vaikkakin eri paikassa.
Mielipiteitä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jaude
Jäsen
Viestit: 667
Liittynyt: 23.01.2004, 17:21

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Mielestäni eri mäki = eri(lainen) kisa. Peruuttamisen paikka urheilulliselta kannalta aivan selvästi, kuten muut ovat oikein ymmärtäneet. Tiedä sitten löytyykö säännöistä apua tuollaiseen Unibetin tai muiden osalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Lorimer kirjoitti: Unibet perusteli :
Meidän kantamme on että teitte vedon mäkihypyn maailman cupin kolmanteen osakilpailuun, joka käytiin ja saatiin päätökseen normaalisti, vaikkakin eri paikassa.
Mikäköhän kolmas mc:n osakilpailu, kai niitä jokunen enemmän ollaan jo ehditty tähän mennessä loikkimaan. Mun järkeni (tosin vähäisen) mukaan Lillehammerin kisaa ei ollut lainkaan, vaan järjestettiin hyvitykseksi toinen osakilpailu Kollenilla. Jos katsoo virallista tuloslistaa http://www.fis-ski.com/pdf/2007/JP/3133 ... 3133RL.pdf niin siinäkään ei mainita tuosta Lillehammerista mitään. Kun katsoo unibetin sääntöjä, niin toisaalta ymmärtää, miksi ne noin vastasivat. Tässä tapauksessa sanoisin, että Unibetin säännöt on järkyttävän paskat, eikä noita ihan petsarin näkökulmasta pysty ymmärtämään, koska mäen vaihtamisella on monesti niin suuri vaikutus arvioihin.

Ja asiasta kukkaruukkuun. Aika huikeet nuo Unibetin pokerivetojen kohteiden tietojen väliin laitetut mainokset turnauksista yms sälästä. Kovaa on kilpailu...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

heh, nyt ymmärsin ton kolmannen mc-osakilpailu jutun. Alkukaudesta siis tosiaan kolmas osakilpailu piti hypätä 2.12.2006 Lillehammerissa, mutta korvattiin Trondheimilla. Eli Unibetin pojat katselleet alkukauden kisoja. Vai mitä tosta pitäisi päätellä? Sanoisin, että aika sekainen tapaus, joten kerroppa miten tuossa jutussa kävi sitten kun asia selviää.

EDIT: tai oikeammin Lillehammer korvasi Trondheimin, kai.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Luulisin, että kolmannella osakilpailulla viitataan Nordic Tournamentin kolmanteen osakisaan. Mutta sinänsähän se ei anna yhtään sen enempää perusteita moiseen idiotismiin.

Tuossa voisi melkein kysyä firmalta, että lupaako ne sitten tästedes aina vastaavanlaisen siirron yhteydessä avata uudelleen täsmälleen samat kertoimet kuin alkuperäiseen kilpailuun. Jos kerran moisella siirrolla ei heidän mielestään ole mitään merkitystä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


spaddu
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 05.04.2007, 10:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja spaddu »

Olisi tällainen pieni kysymys Unibetin talletusta koskien, täällä se lienee helpoin ottaa esille. Eli kirjauduin Unibetin käyttäjäksi, menin "talletus" kohtaan, mutta internet lompakko vaihtoehtona on ainoastaan valittavana Moneybookers. Itselläni on tili Netellerillä. Unibetin sivulla kerrotaan kuitenkin näin: " Avattuasi Neteller-tilin ja siirretyäsi sille rahaa voit tehdä talletuksen Netelleristä Unibetin pelitilillesi." Ilmeisesti siis Netellerin kauttakin pitäisi pystyä talletus tekemään.

Onko teillä, arvoisat palsta kollegat, mitään neuvoa tai selitystä tähän? Onko Unibetillä mahdollisesti joitakin teknisiä ongelmia joiden takia Netellerin tallutus ei näy/pysty käyttämään? Entä pystyttekö te tallentamaan Netellerin kautta?

Edittiä: Nyt siis Neteller toimii, tai on jo toiminut jonkin aikaa. Ilmeisesti kyseessä oli jokin tekninen ongelma, tai muu sen suuntainen propleema.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Sen lisäksi että unibetin sivu on tällä hetkellä kaikista vedonlyöntisivustoista ehkä hitain, toimii siellä talletukset aivan yhtä hitaasti. Kyllä korpeaa kun olisi hyvä kohde listoilla ja Moneybookkers talletuksen kanssa kestää aina se 5 minuuttia että näkyy tilillä. Kerran raha katosi kokonaan ja sain vasta asiakaspalveluun ilmoitettuani rahat tilille. Tökkii tökkii...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Olisi kiva yleisestikin kuulla esimerkiksi joltain bookmakerilla töissä olleelta mitkä kriteerit laukaisee näitä panosrajoituksia, onko ne aina koneellisia vai tutkitaanko näitä asioita manuaalisestikin ja miten niitä voi saada pois vai voiko niitä edes kaikilla saada pois ollenkaan?

Unibetilla on itselläni mennyt kivasti läpi 2000 euronkin vetoja, NBA:ta en kylläkään pelaa. Näppituntumalla 19/20 hyväksyntään menneistä on hyväksytty.

Monella muulla firmalla sen sijaan nämä asiat tuntuu toimivan ilman mitään logiikkaa; häviät - talletat lisää rahaa - häviät - talletat lisää rahaa - panosrajoitukset ilmaantuvat. Eli tuo järkeenkäyvimmältä tuntuva voittavasta pelaajasta eroon yrittäminen ei kaikkialla päde.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Mielestäni kylläkin Unibetin sivusto olisi hieman nopeutunut nyt ihan viime aikoina. Voi olla, että muut yhteensattumat sitten saanet sen minun osaltani aikaan.
Tuohon talletusviiveeseen auttaa monesti tuolla sekä muuallakin, kun loggaa itsensä välillä ulos ja sitten takas sisään samantien.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu