Tänään on 19.03.2024, 13:54.

pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Vastaa Viestiin
KK85
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 08.07.2013, 22:08

Tuotto: -2.96 yks.

Palautus%: 94.25%

Panosten ka: 3.68 yks.

Vetoja: 14

Pisteitä: 1

pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja KK85 »

toki tätä vois kysyy suoraan pinnyn aspasta, mut koitetaan eka täällä. olen menossa 2,5 viikoksi Aasiaan. Kiinassa ja Thaimaassa olisi tarkoitus pyöriä. onko yk:laisilla kokemusta näissä maissa pinnyllä pelaamisesta? kaveri yrittänyt joskus logata eräissä maissa (tyyliin valko-venäjä), niin tili on jäädytetty..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Asiakkaan turvallisuuden vuoksihan se tili pistetään lukkoon jos sinne yllättäen kirjaudutaan jostain toisesta maasta käsin kuin normaalisti. Omaa kokemusta ei ole, mutta kannattaa ottaa bookkeriin yhteyttä ja kertoa suoraan asiansa, että nyt ollaan menossa reissuun ja tuosta päivästä tuohon päivään ollaan siinä ja siinä maassa ja haluais pelata, onnistuuko? Niin tietää nekin siellä sitten että asiakas itse se sieltä kirjautuu tilille eikä joku kiinalainen hakkeri.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

18.12.2013 22:23 <R-bet> Ehdottomasti näin toimisin itsekin. Peukku


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja pka »

vakioukko kirjoitti:Asiakkaan turvallisuuden vuoksihan se tili pistetään lukkoon jos sinne yllättäen kirjaudutaan jostain toisesta maasta käsin kuin normaalisti. Omaa kokemusta ei ole, mutta kannattaa ottaa bookkeriin yhteyttä ja kertoa suoraan asiansa, että nyt ollaan menossa reissuun ja tuosta päivästä tuohon päivään ollaan siinä ja siinä maassa ja haluais pelata, onnistuuko? Niin tietää nekin siellä sitten että asiakas itse se sieltä kirjautuu tilille eikä joku kiinalainen hakkeri.
Ehdotus on varmastikin ihan hyvä, mutta ihan niin naivina en bookkeria pitäisi, että automaattisesti tuollaisen yhteydenoton jälkeen se heti tietää, että asiakas kirjautuu Aasiasta itse, eikä joku tunnukset haltuunsa saanut kiinalainen hakkeri. Ihan yhtä hyvin nimittäin se kiinalainen hakkeri voisi ottaa yhteyttä ja sanoa noin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.12.2013 00:03 <vakioukko> Sinäpäs sitten luit kuin piru raamattua :) En minä mitään

19.12.2013 00:04 <vakioukko> totena väittänytkään, mutta kannattaa kysellä ennen matkaa.

19.12.2013 00:08 <pka> Ehkä vähän näin :) Samaa mieltä me itse asiasta ollaan.


palapaisti
Jäsen
Viestit: 129
Liittynyt: 28.11.2005, 02:48
Pisteitä: 59

Re: pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja palapaisti »

Thaimaassa osa nettioperaattoreista on blokannut Pinnaclen, joten sen käyttö ei välttämättä onnistu ilman VPN-yhteyttä. Itselläni Pinnacle ei ole ikinä kysellyt mitään, vaikka olen välistä parin minuutin välein kirjautunut thaimaalaisesta IP:sta ja jostain muusta maasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Basileios
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 09.04.2011, 02:07
Pisteitä: 42

Re: pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja Basileios »

Minulla ei ole ainakaan Thaimaassa ollessa ole ollut mitään ongelmia Pinnaclan kanssa. Hyvin on toiminut. Kiinasta en osaa sanoa. Thaimaassa olen käyttänyt eri operaattoreita, hotellien nettejä ja True mokkulaa ja ei ole ollut ongelmaa. Viimeksi pari viikkoa sitten olin Thaimaassa ja hyvin toimi. Tällä hetkellä olen Filippiineillä ja täälläkin toimii Pinnacle hyvin. Ainut mitä olen huomannut niin Expekt ei toimi Thaimaassa. Lisäksi Filippiineillä ei toimi 188bet ja SBObet.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: pinnaclella pelaaminen ulkomailla

Viesti Kirjoittaja credit »

Olin syyskuussa reilun viikon Malesiassa ja laitoin siellä ollessani yhden vedon Pinnaclelle. Siitä ei seurannut minkäänlaisia ongelmia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin