Tänään on 19.03.2024, 13:24.

Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Vastaa Viestiin
T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja T »

Ihan puhtaasti mielenkiinntosta kyselen että kellekään muulle tullut vastaavia. En aikaisemmin edes näitä huomioinut, kun ajattelin rajoitusten vain olevan yleistä kohde/sarja-kohtaista riskienhallintaa, mutta minun arvoilla pelaava henkilö kyseli tuossa vähän aikaa sitten että mikä ihme näissä pinnaclen team totaleissa on vikana kun ottavat vain 80% maksimeista sisälle. Ja alkoi hieman kiinnostaa, kun itse saan sisään vain 50%. Earlyihin saan vetää saman kuin muut ja luultavasti myös jääkiekkoon. Mungon arvioilla kun näitä tulee pelattua ja kokemusta limiteistä vain SM-liigasta.

Ja siinä sivussa tuli sitten puheeksi ihan yleiset panosrajat ja ilmeisesti tilivaluutan ollessa euro limiitit on parikymmentä prosenttia korkeammat nykykurssilla. Esimerkiksi NHL:n early ML-vetoihin saisin sisälle hieman alle 1500€. Voisi myös selittää sen, miksi kertoimet putoaa allekirjoittaneen maksimivedoista vain sen ~0,03, kun muilla kai 0,05.

Lähinnä tätä olen miettinyt siitä syystä, että ajatuksissa on ollut tili-valuutan vaihto euroihin, vaikka nykytilanteessa valuuttahajautus ei ole huono vaihtoehto. Ja ehkä siinä sivussa nämä henk. koht. rajoitukset myös poistuisivat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

T kirjoitti: Ja siinä sivussa tuli sitten puheeksi ihan yleiset panosrajat ja ilmeisesti tilivaluutan ollessa euro limiitit on parikymmentä prosenttia korkeammat nykykurssilla. Esimerkiksi NHL:n early ML-vetoihin saisin sisälle hieman alle 1500€. Voisi myös selittää sen, miksi kertoimet putoaa allekirjoittaneen maksimivedoista vain sen ~0,03, kun muilla kai 0,05.
On tullu. Toivottavasti ei pysyviä ole tai tuosta enään pienene.. NHL earlyihin menee ML OT muodossa nyt se 1451€ kerralla ja handicapeihin+totalseihin puolet vähemmän. :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja T »

Tenkrat kirjoitti:
T kirjoitti: Ja siinä sivussa tuli sitten puheeksi ihan yleiset panosrajat ja ilmeisesti tilivaluutan ollessa euro limiitit on parikymmentä prosenttia korkeammat nykykurssilla. Esimerkiksi NHL:n early ML-vetoihin saisin sisälle hieman alle 1500€. Voisi myös selittää sen, miksi kertoimet putoaa allekirjoittaneen maksimivedoista vain sen ~0,03, kun muilla kai 0,05.
On tullu. Toivottavasti ei pysyviä ole tai tuosta enään pienene.. NHL earlyihin menee ML OT muodossa nyt se 1451€ kerralla ja handicapeihin+totalseihin puolet vähemmän. :oops:
Jep, eipä tullu suoraan vertailtua vaan ihan muistin pohjalta ja esim 2000$ vs 1600€ tai siihen suuntaan. Joka tapauksessa valuuttakurssit eivät millään tavalla voineet täsmätä.

Edit: Siis en tarkoita henk koht rajoituksilla earlyjen limiittejä jos sitä tarkoitat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

En tiedä olenko ainut, mutta tuo sun avausviesti on jotenkin hiton sekava tai jotain, kun en hoksaa mitä siis haluat kysyä?

Pinnaclella on eri limittejä eri henkilöille, tuota on tullut joskus vertailtua. Ilmeisesti on ns. normirajat ja sitten joillain hieman matalammat. Vai onko sitten valuutasta riippuvaa, en tiedä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja Arrows »

T kirjoitti:Ihan puhtaasti mielenkiinntosta kyselen että kellekään muulle tullut vastaavia. En aikaisemmin edes näitä huomioinut, kun ajattelin rajoitusten vain olevan yleistä kohde/sarja-kohtaista riskienhallintaa, mutta minun arvoilla pelaava henkilö kyseli tuossa vähän aikaa sitten että mikä ihme näissä pinnaclen team totaleissa on vikana kun ottavat vain 80% maksimeista sisälle. Ja alkoi hieman kiinnostaa, kun itse saan sisään vain 50%. Earlyihin saan vetää saman kuin muut ja luultavasti myös jääkiekkoon. Mungon arvioilla kun näitä tulee pelattua ja kokemusta limiteistä vain SM-liigasta.

Ja siinä sivussa tuli sitten puheeksi ihan yleiset panosrajat ja ilmeisesti tilivaluutan ollessa euro limiitit on parikymmentä prosenttia korkeammat nykykurssilla. Esimerkiksi NHL:n early ML-vetoihin saisin sisälle hieman alle 1500€. Voisi myös selittää sen, miksi kertoimet putoaa allekirjoittaneen maksimivedoista vain sen ~0,03, kun muilla kai 0,05.

Lähinnä tätä olen miettinyt siitä syystä, että ajatuksissa on ollut tili-valuutan vaihto euroihin, vaikka nykytilanteessa valuuttahajautus ei ole huono vaihtoehto. Ja ehkä siinä sivussa nämä henk. koht. rajoitukset myös poistuisivat?
Joo, kyllä Pinnaclella on ihan henkilökohtaisiakin panosrajoituksia. Itse saan nyt NHL:n ML-earlyihin sisään 1453e. Tenkrat tuossa aiemmin puhui 2e pienemmästä summasta niin tuo ero johtuu varmasti vain valuuttakurssien vaihteluista kun Pinnacle taitaa käyttää dollaria päävaluuttana.

Aivan neitseelliseltä tililtä taitaa saada käsitykseni mukaan noihin NHL:n ML-earlyihin nyt sisään melko liki 2000e, joten tuollainen ihan henk.koht. pudotus on tullut. Käsitykseni mukaan tuo sama pudotus on voimassa jokaisessa sarjassa ja vetomuodossa jne yhtä suurena.

Itse en olisi kovin huolissani että rajoitukset tulisivat kovin nopeasti tai niitä tulisi helpolla lisää. Luulen että mulla ainakin nuo limitit tulivat jo vuosia sitten silloin kuin Pinnacle availi SM-Liigan kertoimia aivan millä sattuu kertoimilla ja niitä tuli pelailtua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja T »

JussiQ kirjoitti:En tiedä olenko ainut, mutta tuo sun avausviesti on jotenkin hiton sekava tai jotain, kun en hoksaa mitä siis haluat kysyä?

Pinnaclella on eri limittejä eri henkilöille, tuota on tullut joskus vertailtua. Ilmeisesti on ns. normirajat ja sitten joillain hieman matalammat. Vai onko sitten valuutasta riippuvaa, en tiedä.
Jep, vähän sekava, hankala selittää ilman kuvaa.

Mutta itse olen ollut aina siinä käsityksessä ettei tuolla mitään henkilökohtaisia rajoituksia olisi.

Tuo valuuttakysymys oli vähän sivukysymys ja tottakai siinä pieniä eroja jokatapauksessa on kurrssien heilumisen myötä. Mutta nuo erot olivat esim tuossa 2000$ rajoituksilla olevassa kohteessa useampia satoja euroja, mutta olisko ollu sitten vain inhimillinen erehdys, kun niitä ei tullut sen kummemmin tarkistettua? Teidän ilmoittamat luvut kyllä täsmää.

Mutta tuo alkuperäinen kysymys koski näitä ennen täysiä limiittejä, jotka tulevat ennen peliä. Esim tällä hetkellä maksimi championshippiin 1000$ ja se on kai luultavasti sama kaikille ja kasvaa portaittain kun peli lähestyy. Peliä edeltävänä perjantaina tuo muistaakseni on 3000$ aina pelipäivän puoleenpäivään asti. Mutta tämän jälkeen käytössä pitäisi kai olla tuo ylhäällä ilmoitettu 12000$, mutta edes juuri ennen pelin alkua systeemi hyväksyy minulta vain 6000$ vedon. Ei kovin iso ongelma, enemmän ongelmaa esim La Ligan team totaleissa joita ei saa pelata kuin kerran ja ylhäällä ilmoitettu maksimi 2000$ -> minulle 1000$.

Ja aika hurjaa on, jos tuo Tenkratin ilmoittama 25% on absoluuttinen maksimi.

Edit: Joo, lueskelin nyt ajatuksella tuon Arrowsin viestin ja tosiaan nuo useampien satasien erot earlyissä selittäisi juuri henk koht rajoitukset. Hieman vain hämää kun earlyihin saa panostaa sen minkä systeemi ilmoittaa, mutta early limittien poistuttua vain 50% systeemin ilmoittamasta rajasta. Mutta nuo samat 1450€/2000$:n limiitit NHL:än ovat minulla olleet alusta lähtien, vaikka tämä kausi ensimmäinen kun sitä pelaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Re: Pinnacle, henkilökohtaiset+valuuttakohtaiset rajoitukset

Viesti Kirjoittaja T »

Ja tästä päästään siihen varsinaiseen kysymykseen eli nollautuisivatko nuo rajoitukset tilivaluutan vaihdolla? Käsittääkseni systeemi on sen verran vanhanaikainen että se vaatii uuden tilin avaamisen. Tai ainakin näin tuo tapahtui lähemmäs kymmenen vuotta sitten kun vaihdoin eurotilin dollareiksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin