Tänään on 19.03.2024, 13:23.

Pinnacle Haag-Majdic H2H

Vastaa Viestiin
Lenox
Avatar
Jäsen
Viestit: 1054
Liittynyt: 30.11.2006, 21:19

Tuotto: -58.53 yks.

Palautus%: 98.93%

Panosten ka: 7.64 yks.

Vetoja: 719

Pisteitä: 664

Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Lenox »

Pelasin sunnuntaina ennen viimeistä etappia Haagia Majdicia vastaan Tour de Ski - Overall - Best Finishing Position vetoon. Veto merkitty hävityksi. Käsittääkseni ainakin bet24(toisessa ketjussa kerrottua) palauttanut panoksen. Eli jos näin menetellään kuin Pinny niin Majdic on ollut saletti voittaja tässä parissa ennen lähtöä. Kyse on kokonaiskilpailusta Tour De Skillä, ja osallistuakseen Tour De Skille urheilijan on otettava osaa jokaiseen kahdeksaan osakilpailuun(tämä toki oma käsitys asiasta). Eli Haag osallistui seitsemään maailmancupin kilpailuun. Kun taas esim. mäkiviikolla yksi hyppy riittää osallistumiseen kokonaiskilpailuun. Tässä lopputulokset Tour De Skiltä http://www.fis-ski.com/pdf/2011/CC/2470 ... 470TDS.pdf , Haagia ei näy listalla ja viralliset tulokset ratkaisevat.

Ote Pinnaclen Winter Sports säännöistä:

H2H (Head-to-Head):

Both competitors must start (leave starting stand, make jump, start course, etc) for bets to have Action. The H2H winner will be determined by the best result of the competitors listed at the end of the competition.

Vikisty on jo ja vastaus oli "As per our Grading Department, the wager was graded correctly. The proposition was for an overall position for the Tour de Ski.". Otetaanko päätös kiltisti vastaan ja pusketaan näissä osuuslähtökisoissa etc. tappiin asti poisjäävää vastaan vai taistellaanko lisää?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Nää on taas näitä. Mut milläs vitulla Lädi pölli multa koko setin H2H Vyle-Hellner 1, vedettynä jo ennen ensimmäistä starttia. Vyle lähti himaan liian korkeuden hemppa-arvojen takia jo ennen prologia. Lädi varmaan jostain silti keksi, että Vyle osallistui. Pitäköön köyhät kusetuksensa. Jaksa leikkiä enää ton spedefirman kanssa.

Jos toi Pinnyn veto oli overall, niin mun mielestä rahat kuuluu heille, koska Haag aloitti karkelot. Jopa ihmettelen miksi Bet24 pushas. Toki reilun pelin meininkiähän se oli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Samasta asiasta (Haag-Majdic) vänkäsin aspan kanssa. Kai se on nieltävä tappio, mutta lupasin ottaa mailit talteen siltä varalta, että joskus homma menee toisinpäin ja olen saamapuolella. Ei ne sääntöjä voi jatkuvasti muuttaa.

Mun mielestä noi pitäisi ehdottomasti voidata, olen sitten voittamassa tai häviämässä kyseisessä tilanteessa. Muutenhan tossa voi härskisti käyttää sisäpiirin tietoja hyväksi. Ruotsin joukkueen sisällä on varmasti ollut hyvissä ajoin tieto Haagin vetäytymisestä ja sitten olisi voinut surutta puskea allin Majdicille. Melkoisen hyvän tilin olisi tehnyt, kun Pinnaclekin ottaa rahaa sisään melkoisen paljon kunhan vaan viilaavat kerrointa välillä.

Eli kyllä noissa kokonaiskilpailuvedoissa kesken kiertueen pitäisi olla sellainen sääntö, että pitää startata seuraavassa kisassa, jotta ovat voimassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Nopeasti lukemalla ymmärsin, että pitää osallistua jokaisen osakilpailuun, jotta on edes mukana yhteiskilpailussa. Näin ollen h2h pitäisi kai palauttaa, jos ei edes osallistu ja winner-vedot toki sitten jää firmalle joka tapauksessa. Tosin ei tämä mikään yksiselitteisin pelikohde taida olla...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Xavi kirjoitti:Samasta asiasta (Haag-Majdic) vänkäsin aspan kanssa. Kai se on nieltävä tappio, mutta lupasin ottaa mailit talteen siltä varalta, että joskus homma menee toisinpäin ja olen saamapuolella. Ei ne sääntöjä voi jatkuvasti muuttaa.
Sen mitä ite kattelin Pinnyn kertoimia ennen kohteen sulkeutumista, niin Haagin kertoimet kiipesi melko korkealle. Jotkut ainakin rikastuivat tissipetraa painamalla. Ellei Pinny täysin härskiin kusetukseen ole ryhtynyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Nyt mä olen kaiken nähnyt. Pinny myönsi vedon epäselvyyden ja maksoi palautuksen. :shock:

Eivät siis kääntäneet tulosta kokonaan voidiksi, mutta maksoivat mulle "ylimääräisen palautuksen". :lol: Sinänsä toki aika sama, 75e:sta kyse. Enemmän mua häiritsee toi periaatteellinen kusettamisen mahdollisuus tällaisessa tilanteessa. Kun ensi kerralla ei taas tiedä mitenpäin ne ton arpoo.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Lenox
Avatar
Jäsen
Viestit: 1054
Liittynyt: 30.11.2006, 21:19

Tuotto: -58.53 yks.

Palautus%: 98.93%

Panosten ka: 7.64 yks.

Vetoja: 719

Pisteitä: 664

Re: Pinnacle Haag-Majdic H2H

Viesti Kirjoittaja Lenox »

Xavi kirjoitti:Nyt mä olen kaiken nähnyt. Pinny myönsi vedon epäselvyyden ja maksoi palautuksen. :shock:

Eivät siis kääntäneet tulosta kokonaan voidiksi, mutta maksoivat mulle "ylimääräisen palautuksen". :lol: Sinänsä toki aika sama, 75e:sta kyse. Enemmän mua häiritsee toi periaatteellinen kusettamisen mahdollisuus tällaisessa tilanteessa. Kun ensi kerralla ei taas tiedä mitenpäin ne ton arpoo.
Sama täällä, pommittaminen palkittiin kerrankin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin