Tänään on 19.03.2024, 13:54.

Kokemuksia Pinnaclesta?

Vastaa Viestiin
cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Kokemuksia Pinnaclesta?

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Oon huomannu, että monet tän palstan lukijat pelaa suuren osan peleistään Pinnaclelle. Miks just sinne? Onks niillä parhaat kertoimet? Mites muuten homma toimii kyseisessä putiikissa? Meneekö rahat pelitilille nopeesti ja saako ne sieltä takas kotiin nopeesti ja halvalla?

Eli kannattaako avata tili Pinnaclelle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Hyvä käyttöliittymä, pienin etumarginaali, hyvä asiakaspalvelu, pidetään luotettavana. Rahansiirtoja hoitanut vain Netellerillä, jotka toimivat sinne hyvin. Tarjonta painottuu isompiin juttuihin. Suomen lentopalloliigan kolmosdivariin ei kertoimia. Eli kannattaa miettiä mitä tulee itse vedettyä. Jos pelaat kv-futista tai jenkkisarjoja niin suosittelen lämpimästi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Mitenkäs rahansiirrot Pinnaclen ja oman pankkitilin välillä onnistuu ilman välikäsiä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

cpsof95 kirjoitti:Mitenkäs rahansiirrot Pinnaclen ja oman pankkitilin välillä onnistuu ilman välikäsiä?
En ole itse kokeillut, mutta taitaa täälläkin olla sellaisia jotka sen ovat ihan onnistuneesti tehneet. Ulkomaantilisiirtomaksuhan tuosta siirrosta menee, mutta jos tuuppaat 1000+ euroa niin maksavat kulut, kuulostaapa lohduttavalta... :roll:

Mutta yli 250 euron ensitalletuksesta tulee 10% bonus, joten taitaa jos tuolla 25 eurolla korvautua minkä pankin kulu tahansa. Mut suosittelen Moneybookersia, maksoi 50 senttiä ja Nordeasta menee rahat todella nopeasti.

Takaisinpäin ottaminen vielä mietityttää, todennäköisesti reitti tulee olemaan Pinnacle -> Moneybookers -> Bettson -> Nordea. Tuo vain sen takia että täälläkin on ollut juttua tuosta Moneybookersin kotiutuksen hitaudesta (tai sen verifycation coden saamisesta omalle tilille, jonka tosin saa lähettämällä kopsun passistaan tai ajokortistaan, voisin vaikka testata ihan pioneerina tuon joskus).

Pinnaclelta tosin alle 500 euron kotiutuksesta repäisevät 15 euron siivun välistä, se on pienpelaajalle paha juttu. Mutta toimisto on kuitenkin lähestulkoon paras perinteinen toimisto (siis vetopörssit ei mukana), toi lähestulkoon tuli kapeasta suomi/eurolajitarjonnasta, mutta mulle tuolla on kaikki mitkä pitää eli NBA ja ja ja öö NBA + hyvät kertoimet. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hitman
Avatar
Jäsen
Viestit: 504
Liittynyt: 18.02.2003, 15:58
Pisteitä: 5
Paikkakunta: Russia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hitman »

Itse olen siirtänyt rahat Pinnaclelle luottokortilla.Ensimmäisen talletuksen yhteydessä vaativat luottokortista skannattuna etu- ja takapuolen,(faksikin käy) samoin muistaakseni ajokortista.Tässä tuhlaantuikin aikaa n. vko koska mulle toi lontoon kieli ei ole niitä vahvimpia.Eli Suomen-kielinen palvelu ei ole 24h/pvä paikalla.Tosin puolustukseni voidaan sanoa että näiden Pinnaclen palveluhenkilöiden Suomenkielen taso on melkein yhtä hyvää kuin oma lontoo..;D.Ensimmäinen kotiutus menee näin--luottokortti tilille palautetaan tallettamasi summa(näkyy +:sana Visa-puolella )Sen jälkeen loput rahat tulee pankkitilille n. vkossa,myöhemmin muistelisin että rahat olisivat olleet pankkitilillä jopa 3 pvässä.Alkukankeuksien jälkeen ei ole ollut mitään valittamista-homma toimii ihan hyvin.
-Hitman-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Hitman kirjoitti:Itse olen siirtänyt rahat Pinnaclelle luottokortilla.Ensimmäisen talletuksen yhteydessä vaativat luottokortista skannattuna etu- ja takapuolen,(faksikin käy) samoin muistaakseni ajokortista.
Ei minulla vaatineet mitään muuta kun täyttää normaalit luottokortin tiedot. Avasin tilin Pinnaclelle viime elokuussa.

Kerran siirsin rahaa Unibet-OP-Moneybookers-Pinnacle, ei kestänyt kuin kaksi viikkoa koko prosessi, joten seuraavat talletuksut teen kyllä luottokortin kautta. Tietysti toivottavaa olisi ettei tarvitsisi tehdä sieltä kuin kotiutuksia. Jostain syystä Pinnacle on ollut minulle se huonoin firma eli ei ole tarvinnut kotiutuksia tehdä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Kotiutukset ovat sujuneet Pinnaclelta loistavasti. Eikä siellä olla yhtä pikkumaisia kuin esim. Canbetilla. Tässä viesti asiakaspalvelusta kun pyysin siirtämään rahaa pankkitililleni, vaikka arvelin että se ei välttämättä onnistu, kun olin viimeksi siirtänyt sinne rahaa Netellerillä. Rahat olivat tilillä n. 3-4 päivässä.

"Dear Sir,

As a token of appreciation to a loyal client, at this time it is not
necessary to first return funds via NETeller.

Your bank wire withdrawal request of € is being processed.

Please be advised that it can take from three to five banking days for the
wire to arrive in your account.

If you have questions, please email them to our 24 hour Customer Service
Department at csd@pinnaclesports.com.

Regards,

Will - Customer Service
Pinnacle Sports"

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

JussiQ kirjoitti:Kotiutukset ovat sujuneet Pinnaclelta loistavasti. Eikä siellä olla yhtä pikkumaisia kuin esim. Canbetilla. Tässä viesti asiakaspalvelusta kun pyysin siirtämään rahaa pankkitililleni, vaikka arvelin että se ei välttämättä onnistu, kun olin viimeksi siirtänyt sinne rahaa Netellerillä. Rahat olivat tilillä n. 3-4 päivässä.

"Dear Sir,

As a token of appreciation to a loyal client, at this time it is not
necessary to first return funds via NETeller.

Your bank wire withdrawal request of € is being processed.

Please be advised that it can take from three to five banking days for the
wire to arrive in your account.

If you have questions, please email them to our 24 hour Customer Service
Department at csd@pinnaclesports.com.

Regards,

Will - Customer Service
Pinnacle Sports"
Mainiota asiakaspalvelua. Olen aina ihmetellyt noita bookkereiden sääntöjä että pitää kotiuttaa samalla menetelmällä kuin on tallettanut, mutta hyvä että edes tämä alan ykkönen joustaa joissain tilanteissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

En ole vielä Pinnaclelle tiliä avannut ja tulikin nyt mieleeni että voinko tehdä seuraavasti:

Tehdä pelitilille maksimibonukseen vaadittavan talletuksen, jonka jälkeen kotiuttaa omani pois ja jatkaa pelaamista tilille ilmestyneellä bonuksella?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zuke
Jäsen
Viestit: 181
Liittynyt: 23.01.2004, 15:57
Pisteitä: 23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja zuke »

Tehdä pelitilille maksimibonukseen vaadittavan talletuksen, jonka jälkeen kotiuttaa omani pois ja jatkaa pelaamista tilille ilmestyneellä bonuksella?
LOL!! Jotain rajaa sentään :lol:
"Annetun Bonuksen pitäminen edellyttää, että asiakas pelaa alkuperäisen talletuksensa ainakin kolmeen kertaan. Lisäksi alkuperäisen talletuksen ja bonuksen on oltava tilillä vähintään 30 päivän ajan, ennen kuin varoja nostetaan."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

No joo... :oops: Muistelin jonkun tehneen näin, mutta ehkä se ei ollutkaan pinnaclen kohdalla. Kun vaatimus siis oli vain bonuksen kierrättäminen tietyn monta kertaa ennen kotiutusta, niin omia onnistui nostamaan pois silti milloin vain.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Näin 10bet:illä, siellä samainen 10%:

Asiakas voi nostaa talletuksensa ja voittonsa milloin tahansa, mutta bonuksen saa nostaa vasta, kun asetettujen vetojen yhteenlaskettu arvo on kolme kertaa suurempi kuin ensimmäinen talletus ja siitä saatu bonus.

Eikun maksimi summa rahaa käymään tuollakin ja jos ei volyymi riitä koko kassassa niin vetää hieman omia pois jossain vaiheessa ja siirtää muualle. Näin muistelin sen Pinnaclellakin olevan mutta ilmeisesti ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin