Tänään on 19.03.2024, 06:36.

Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Vastaa Viestiin
Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Huonot tuurit bookkerien kanssa jatkuvat. Tällainen case, kuka osaisi auttaa?

Pinnaclen asiakkaana jo vuosia, vetoja peruttu ilman mitään ilmoitusta muutaman kerran. Ja aina riidan olen asiasta hävinnyt kun ei ole ollut printtiä hyväksytystä vedosta. Kotiutuksissa ei ongelmia aikaisemmin.

Netellerista olen talletellut ja nostanut sinne rahaa. Nyt poikkeuksellisesti yhden kerran talletin rahaa luottokortilla. Tästäkin on jo pitkästi aikaa.

Kotiutus nyt ajankohtainen > Netelleriin ei voikaan suoraan nostaa kun on tallettanut luottokortilla tässä välissä > tarvitaan "credit card authorisation statement" ja kopiot kortista jne. sinne lähetettynä.

No, tämäkään ei olisi ongelma MUTTA filet pitää lähettää siitä e-mail osoitteesta jonka olen aikanaan tilin avatessa pelitilini tietoihin rekisteröinyt. Mikä tämä on, ei minulla ole hajuakaan, ei e-mail osoitteesta eikä salasanastakaan tietenkään. Ja tietenkin juuri tämä on se tieto mitä ei kohdasta "personal details" näy eikä sitä pääse muuttamaan kuin sähköpostipyynnöllä. Luonnollisesti sähköpostipyynnöllä vain siitä e-mail osoitteesta jonka olen rekisteröinyt!

Mieletöntä.

Ja aina vastaavat kyllä kun lähetän nykyisin käytössä olevasta mailiosoitteestani postia, tosin asia päättyy aina siihen että kaikki asiaa koskevat tiedot on lähetetty rekisteröimääni e-mailiin.

Miten tällaisesta tilanteesta pääsee eroon? Sen verran valottivat että kyseessä on @gmail.com osoite.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Viesti Kirjoittaja timo »

Angelica03 kirjoitti:
No, tämäkään ei olisi ongelma MUTTA filet pitää lähettää siitä e-mail osoitteesta jonka olen aikanaan tilin avatessa pelitilini tietoihin rekisteröinyt. Mikä tämä on, ei minulla ole hajuakaan, ei e-mail osoitteesta eikä salasanastakaan tietenkään. Ja tietenkin juuri tämä on se tieto mitä ei kohdasta "personal details" näy eikä sitä pääse muuttamaan kuin sähköpostipyynnöllä. Luonnollisesti sähköpostipyynnöllä vain siitä e-mail osoitteesta jonka olen rekisteröinyt!
Pelitilini ->Asiakastietoni -lehdellä alhaalla on kohta "Turvallinen luotto/pankkikortti tietojen lataus.
Jos haluat ladata talletukseen liittyvät luotto/pankkikortti tietosi ole hyvä ja klikkaa tästä.".
Tuota linkkiä klikkaamalla aukeaa uusi ikkuna, jossa voi ladata / lähettää siinä vaaditut dokumentit.
Sitten kannattaa ottaa yhteyttä aspaan ja kertoa, että on toimittanut ko.dokumentit tuon linkin kautta ja ettei alkuperäinen rekisteröitymisen
yhteydessä käytetty maili ole enää käytössä ja pyytää heitä vaihtamaan se uuteen.

Ainakin aiemmin em. menettely toimi!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Angelica03
Jäsen
Viestit: 635
Liittynyt: 20.11.2006, 05:27

Tuotto: -217.77 yks.

Palautus%: 84.08%

Panosten ka: 9.43 yks.

Vetoja: 145

Pisteitä: 25

Re: Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Viesti Kirjoittaja Angelica03 »

Rahaa yritin jo kotiuttaa sydäntalvella > asia tyssäsi tähän juttuun.

Sitten oli taas niin vähän rahaa pelitilillä ettei asia ollut ajankohtainen.

Yhteensä s-posteja lenteli n.30kpl ennen kuin sattui kohdalle se aspa-henkilö joka ymmärsi että asia ei pääty koskaan kun en todellakaan tiedä/muista alkuperäistä s-posti osoitetta. Vaihtoi sitten s-postin profiilissani nykyisin käytössä olevaan. Siis sen jälkeen kun pyyntöni oli lukuisien muiden kollegojen toimesta evätty..

Mutta loppu hyvin - kaikki hyvin. S-postiosoite vaihdettiin, lähetin samat dokumentit ja pyynnöt sadannen kerran ja omat rahankin jo sain.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Viesti Kirjoittaja timo »

Angelica03 kirjoitti:Rahaa yritin jo kotiuttaa sydäntalvella > asia tyssäsi tähän juttuun.

Sitten oli taas niin vähän rahaa pelitilillä ettei asia ollut ajankohtainen.

Yhteensä s-posteja lenteli n.30kpl ennen kuin sattui kohdalle se aspa-henkilö joka ymmärsi että asia ei pääty koskaan kun en todellakaan tiedä/muista alkuperäistä s-posti osoitetta. Vaihtoi sitten s-postin profiilissani nykyisin käytössä olevaan. Siis sen jälkeen kun pyyntöni oli lukuisien muiden kollegojen toimesta evätty..

Mutta loppu hyvin - kaikki hyvin. S-postiosoite vaihdettiin, lähetin samat dokumentit ja pyynnöt sadannen kerran ja omat rahankin jo sain.
Hienoi, että homma ratkesi. En tosin epäillyt hetkeäkään, etteikö Pinnaclen kaltainen bookkeri hommaa hoitaisi...

PS. Koetitko hoitaa asiaa ollenkaan selostamallani tavalla vai tyydyitkö vain lähettämään maileja?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Re: Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta

Viesti Kirjoittaja Strat »

Jos tuntuu että keskustelu aspan kanssa ei osu eikä uppoa, niin kannattaa pyytää että asia menee asiakaspalvelupäällikölle (tai vastaavalle, ehkä tässä tapauksessa security puolen päällikölle). Silloin heidän täytyy ottaa ainakin kantaa asiaan eikä suojautua teflonilla.

Eräs Betmate episodi palautui mieleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin