Neuvoja kaivataan > Pinnaclen toiminta
Lähetetty:
Huonot tuurit bookkerien kanssa jatkuvat. Tällainen case, kuka osaisi auttaa?
Pinnaclen asiakkaana jo vuosia, vetoja peruttu ilman mitään ilmoitusta muutaman kerran. Ja aina riidan olen asiasta hävinnyt kun ei ole ollut printtiä hyväksytystä vedosta. Kotiutuksissa ei ongelmia aikaisemmin.
Netellerista olen talletellut ja nostanut sinne rahaa. Nyt poikkeuksellisesti yhden kerran talletin rahaa luottokortilla. Tästäkin on jo pitkästi aikaa.
Kotiutus nyt ajankohtainen > Netelleriin ei voikaan suoraan nostaa kun on tallettanut luottokortilla tässä välissä > tarvitaan "credit card authorisation statement" ja kopiot kortista jne. sinne lähetettynä.
No, tämäkään ei olisi ongelma MUTTA filet pitää lähettää siitä e-mail osoitteesta jonka olen aikanaan tilin avatessa pelitilini tietoihin rekisteröinyt. Mikä tämä on, ei minulla ole hajuakaan, ei e-mail osoitteesta eikä salasanastakaan tietenkään. Ja tietenkin juuri tämä on se tieto mitä ei kohdasta "personal details" näy eikä sitä pääse muuttamaan kuin sähköpostipyynnöllä. Luonnollisesti sähköpostipyynnöllä vain siitä e-mail osoitteesta jonka olen rekisteröinyt!
Mieletöntä.
Ja aina vastaavat kyllä kun lähetän nykyisin käytössä olevasta mailiosoitteestani postia, tosin asia päättyy aina siihen että kaikki asiaa koskevat tiedot on lähetetty rekisteröimääni e-mailiin.
Miten tällaisesta tilanteesta pääsee eroon? Sen verran valottivat että kyseessä on @gmail.com osoite.
Pinnaclen asiakkaana jo vuosia, vetoja peruttu ilman mitään ilmoitusta muutaman kerran. Ja aina riidan olen asiasta hävinnyt kun ei ole ollut printtiä hyväksytystä vedosta. Kotiutuksissa ei ongelmia aikaisemmin.
Netellerista olen talletellut ja nostanut sinne rahaa. Nyt poikkeuksellisesti yhden kerran talletin rahaa luottokortilla. Tästäkin on jo pitkästi aikaa.
Kotiutus nyt ajankohtainen > Netelleriin ei voikaan suoraan nostaa kun on tallettanut luottokortilla tässä välissä > tarvitaan "credit card authorisation statement" ja kopiot kortista jne. sinne lähetettynä.
No, tämäkään ei olisi ongelma MUTTA filet pitää lähettää siitä e-mail osoitteesta jonka olen aikanaan tilin avatessa pelitilini tietoihin rekisteröinyt. Mikä tämä on, ei minulla ole hajuakaan, ei e-mail osoitteesta eikä salasanastakaan tietenkään. Ja tietenkin juuri tämä on se tieto mitä ei kohdasta "personal details" näy eikä sitä pääse muuttamaan kuin sähköpostipyynnöllä. Luonnollisesti sähköpostipyynnöllä vain siitä e-mail osoitteesta jonka olen rekisteröinyt!
Mieletöntä.
Ja aina vastaavat kyllä kun lähetän nykyisin käytössä olevasta mailiosoitteestani postia, tosin asia päättyy aina siihen että kaikki asiaa koskevat tiedot on lähetetty rekisteröimääni e-mailiin.
Miten tällaisesta tilanteesta pääsee eroon? Sen verran valottivat että kyseessä on @gmail.com osoite.