Tänään on 19.03.2024, 06:50.

Pinnacle toiminta (varoittava esimerkki)

Vastaa Viestiin
ahomake
Jäsen
Viestit: 391
Liittynyt: 22.03.2007, 23:12
Pisteitä: 69

Pinnacle toiminta (varoittava esimerkki)

Viesti Kirjoittaja ahomake »

Laitoin vedon sisään klo 3.43, mutta sivu meni juuri vedon laitto hetkellä jumiin. Salasana oli ruudussa ja painoin confirm ja jämähti siihen. Ei auttanu kun sulkea selain.
Menin pelitilille uudelleen ja katsoin oliko veto mennyt. Pending bets ei näkyny mitään. Katselin listaa ja neljä minuuttia myöhemmin laitoin toisen vedon klo 3.47 ja se ilmestyi ekaksi keskeneräisiin.

Sen jälkeen laitoin sen epäonnistuneen vedon uudelleen ja se tuli listaan toiseksi. Kaikki ok.

Sen jälkeen mietin seuraavia vetoja ja laitoin 4 vedon ryppään lopuilla rahoilla mitä tilillä oli. Tuli ilmoitus, että tilillä ei katetta??
Menin keskeneräisiin ja siellä se komeili kolmantena se ensimmäinen laitettu veto, kirjattu 3.54 eli 11min myöhemmin.

No ei hätää, eihän? Peliin vielä aikaa eli senhän saa peruttua. Maililla yhteys ja tuli vastaus, että pyyntö kirjattu ennen pelin alkua ja se ohjataan oikealle henkilölle.
Peli päätty, veto väärin ja aamulla viesti että vetoa ei sääntöjen mukaan saa perua.

Alkaa karmea maili tasitelu, että en ole veikannu klo 3.54 mitään ja heillä aina sama vastaus eli loki näyttää näin ja ei voi mitään.

En voinu edes veikata toista merkkiä, koska mailissa tuli viitteitä että veto saatetaan perua.

Mitä mieltä? Minun mielestä selkeä virhe softassa, tai jossain järjestelmässä ja minä selkeästi sanon, että haluan perua tuplavedon.
Minun mielestä tässä tilanteessa ei tarvisi asiakkaan kärsiä?

Dear Sir,

Our IT Department reviewed the information logged for you account and your wagers were added correctly to your account.
They also confirm that when a wager is confirmed it is immediately added to the Pending Wagers list.

Tässä viimeisin vastaus, kun änkytin että on ole mitään vetoja laittanu 3.54.

Vastuu vedonvälittäjällä loppuun sääntöön joka sanoo, että vetoja ei voi perua. Ihan sama mikä on tilanne?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

My opinion may have changed, but not the fact that I'm right." - Ashleigh Brilliant

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Joo, näitä varmasti välillä sattuu, kun tekniikan kanssa pelataan. Ensi kerralla sitten toiselta bookkerilta vastavetoa sille toiselle merkille kumoamaan ylipanostuksen. Mielummin ottaa vaikka pikkasen varmaa tappiota, kuin tuplariskin yhdessä kohteessa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin