Tänään on 28.03.2024, 16:37.

Betfair ja kisakohtaiset H2H vedot puuttuvat

Vastaa Viestiin
fullthrotlle71
Jäsen
Viestit: 128
Liittynyt: 14.02.2004, 07:59
Pisteitä: 0

Betfair ja kisakohtaiset H2H vedot puuttuvat

Viesti Kirjoittaja fullthrotlle71 »

Käsittämätöntä toimintaa mielestäni Betfairin puolelta, että eivät ota kisakohtaisia H2H vetoja pelilistoille mukaan. Olen pommittanut heitä varmaan jo kyllästymiseen asti sähköposteilla, että ottaisivat ko. vedot listalle mutta ei. Syynä kuulemma että ei ole tarpeeksi likviditeettiä...Uteliaisuudesta katsoin kun Betfairin F1 kohteista löytyy esim. Safety Carin tulo radalle tai ei, kohteessa oli tällä kellon lyömällä vaihtona huimat 28 euroa, jo oma pelivaihtonikin ylittää tuon kynnyksen heittämällä. Epäilen että halukkaita pelaajia voisi löytyä joku toinenkin kuin minä??? Näin urheiluvedonlyöjän silmissä mm. tuo safety car veto on ihan järjetön, Lottohan keksittiin jo vissiin sotien aikaan. Onko täällä muita ketkä on kiinnittänyt huomiota tähän epäkohtaan ??? Pistäkää postia Betfairille niin saadaan massan vaikutus taaksemme...muutenkin mielipiteitä ko. asiasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Viesti Kirjoittaja brickster »

Itse kiinnittänyt huomiota samaan, taisi olla 2 ekassa kisassa tarjolla ja sitten poistivat. Ei siellä kyllä paljon peliä ollut, mutta pari kohdetta sain myytyä hyvällä kertoimella. Täytyypä pistää asiasta viestiä Betfairille päin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


fullthrotlle71
Jäsen
Viestit: 128
Liittynyt: 14.02.2004, 07:59
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja fullthrotlle71 »

Aivan oikein, Australia ja Malesia oli vielä pelilistoilla. Viimeisin vastaus Betfairin asiakaspalvelusta oli että esittävät asian henkilölle joka päättää pelikohteista, joten nyt kaikki muutkin joita asia kiinnostaa palautetta Betfairille rohkeasti. Itse sain hyvin peliä sisään ekoilla kierroksilla. Ennen kauden alkua kehittelin aikani kuluksi Exel taulukkoa, jolla laskea todennäköisyyksiä juuri kisakohtaisiin H2H vetoihin ja nyt se näyttää jäävän täysin hyödyntämättä. Toki perinteisiltä vedonlyönti toimistoilta löytyy noita H2H kohteita, mutta suosisin ehdottomasti pörssiä, jos sellainen vaihtoehto olisi olemassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin