Tänään on 28.03.2024, 10:29.

Betfair

Vastaa Viestiin
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Betfair

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Kyselisin vaan hieman Betfairin kotiutuksesta. Etsin kyllä "hausta", muttei oikein löytynyt vastausta.. :oops:

1. Kotiutan esim. 200 euroa pankkitilille. Ottaako Betfair siis 15 euroa "talteen" ja palauttaa ne pelitilille. Jos on näin niin milloin rahat tulevat takaisin pelitilille? Eli käytännössä et voi ottaa kaikkia rahojasi pois jos kotiutat pankkitilille?

2. "Nosto" lomakkeessa kysytään pankin ja konttorin nimeä erikseen. Miten ne eroavat toisistaan?

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 10

Re: Betfair

Viesti Kirjoittaja sharkie »

mutanen_aapo kirjoitti:Kyselisin vaan hieman Betfairin kotiutuksesta. Etsin kyllä "hausta", muttei oikein löytynyt vastausta.. :oops:

1. Kotiutan esim. 200 euroa pankkitilille. Ottaako Betfair siis 15 euroa "talteen" ja palauttaa ne pelitilille. Jos on näin niin milloin rahat tulevat takaisin pelitilille? Eli käytännössä et voi ottaa kaikkia rahojasi pois jos kotiutat pankkitilille?

2. "Nosto" lomakkeessa kysytään pankin ja konttorin nimeä erikseen. Miten ne eroavat toisistaan?

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :D
2. On pankkeja:Nordea,Osuuspankki yms
ja niillä on omia konttoreita eri puolilla:esim. Nordea pankki,Myyrmäen konttori. Olikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistu :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1708
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +54.63 yks.

Palautus%: 110.24%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 191

Pisteitä: 364
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Onko Betfairilla muuten mitään Kamppanjaa menossa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TTM
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 02.02.2004, 19:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TTM »

Mulla olis semmonen ongelma Betfairilla, että en pysty perumaan tai muuttamaan asettamaani tarjousta vaikka se ei ole vielä käynyt kaupaksi. Olen koittanut sekä Explorerilla että Firefoxilla, mutta ei auta. Mikä avuksi?

edit: No ratkaisu löytyi tietysti kaksi sekuntia tämän viestin jälkeen. Auttoi kun painoin ylhäältä "Peruuta kaikki" nappia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

TTM kirjoitti:Mulla olis semmonen ongelma Betfairilla, että en pysty perumaan tai muuttamaan asettamaani tarjousta vaikka se ei ole vielä käynyt kaupaksi. Olen koittanut sekä Explorerilla että Firefoxilla, mutta ei auta. Mikä avuksi?

edit: No ratkaisu löytyi tietysti kaksi sekuntia tämän viestin jälkeen. Auttoi kun painoin ylhäältä "Peruuta kaikki" nappia.
Mulla on myös esiintynyt satunnaisesti sama ongelma. Olen tuon peruuta kaikki -nappulan lisäksi keksinyt myös toisen ratkaisun: Oma tili -> Nykyiset vedot, ruksii peruutettavat vedot ja painaa lähetä. Hyvänä puolena tuohon peruuta kaikki -nappulaan verrattuna on se, että voi perua vain osan yhden kohteen vedoista. Myös selaimen sulkeminen ja avaaminen uudelleen on joskus auttanut, ei kuitenkaan aina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin