Tänään on 29.03.2024, 01:44.

Betfairin feikki tarjoukset

Vastaa Viestiin
Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Betfairin feikki tarjoukset

Viesti Kirjoittaja Hese »

Sain keskiviikkoaamuna sähköpostiini fairin mainoksen, jossa luvattiin 5 euron ilmaisveto, kun lyön kolme vähintään 5 euron peliä jompaankumpaan CL:n otteluista. Vedot olivat kulmapotkujen määrä, punainen kortti ja tulosveto. No ManUn matsi oli mennyt, mutta ajattelin jännityksen vuoksi tehdä noi kolme 5 euron vetoa Chelsean otteluun. Mailissa oli linkki, jonka kautta piti varmistaa osallistuminen. Avasin linkin ,joka siis toimi, syötin salasanan ja nimimerkin, ja sain ilmoituksen, että osallistumiseni oli hyväksytty.

No illalla huomasin, että ilmoittautuminen olisi pitänyt tehdä tiistai-illalla, mutta ajattelin, että koska linkki oli auki ja se ilmoitti, että olen mukana, kaikki on OK. No ei ole. Maili tuli myöhässä, linkki toimi ja koodi hyväksyttiin, mutta kun sähköpostilla kysyin, vastaus oli tyly ei.

Täähän on ihan periaatekysymys, koska tuo 5 erkin veto ei paljon paina, mutta miksi ne lähettää noita mainoksia myöhässä, antaa varmistuksen että olen mukana ja sitten peruu tarjouksen? Tarjoukset ajoissa ja jos homma ei ole kunnossa, ilmoitus siitä, eikä niin että olen mukana! Nää fairin kampanjat haisee nykyään pahalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin