Tänään on 19.03.2024, 11:32.

Veikkauksen JSON-rajapinta

Vastaa Viestiin
odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Veikkauksen JSON-rajapinta

Viesti Kirjoittaja odds »

Veikkaus lakkautti vanhan tekstikäyttöliittymänsä vuoden (2015) alussa. Samalla monet itse/kaupallisesti kehitetyt ohjelmistot lakkasivat toimimasta.

Uuden rajapinnan kuvaus on täällä:

https://github.com/VeikkausOy/sport-games-robot

Itselleni siellä oli paljon uusia termejä JSON, Python, REST jne. Aika kivistä on ollut. Itse lähdin harjoittelemaan c++:lla (Visual Studio) ja sitten Delphillä (Rad Studio). Pelikohteet olen onnistunut lataamaan, mutta yhdistelmien kertoimien hakeminen on vielä ratkeamaton ongelma.



Löytyykö muita kehittäjiä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


_zam_
Jäsen
Viestit: 54
Liittynyt: 30.10.2013, 01:58
Pisteitä: 89

Re: Veikkauksen JSON-rajapinta

Viesti Kirjoittaja _zam_ »

Minullakin on kovasti kiinnostusta tätä kohtaan, valitettavasti vaan ei ollenkaan osaamista.
Aikanaan tuli kovastikin väännettyä Commodere 64:lla assembleria, 400-sivuinen ohjekirja tilattiin Englannista, vai saikohan sen jostain Bebekiltä? Ei vanha muista enää. :mrgreen:
Sinnepä ne ohjelmointihommat ovat unohtuneet, jotain excel-makroja lukuunottamatta. :(

Sen verran olen saanut aikaiseksi, että Pythonin asensin koneelle. 'Hello World' on suoritettu ja vähän jotain muutakin. Tuohon Veikkauksen esimerkkiin olen tutustunut, mutta enpä vielä muutaman tunnin opiskelulla ole tullut hullua hurskaammaksi.

Löytyisikö foorumilta python-gurua, joka jaksaisi ja viitsisi noviiseja opastaa kädestä pitäen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


5q00q4q
Jäsen
Viestit: 115
Liittynyt: 25.09.2004, 12:21
Pisteitä: 92

Re: Veikkauksen JSON-rajapinta

Viesti Kirjoittaja 5q00q4q »

odds kirjoitti:Pelikohteet olen onnistunut lataamaan, mutta yhdistelmien kertoimien hakeminen on vielä ratkeamaton ongelma
Tästä ei ole enää oddsille apua, mutta jos joku etsii tämän ketjun haun avulla, niin vikana on luultavasti se, että pelikohteet voi hakea kirjautumatta, mutta kertoimien hakeminen vaatii, että olet ensin kirjautunut ja veikkaus tunnistaa sinut cookieiden avulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veikkauksen JSON-rajapinta

Viesti Kirjoittaja odds »

Kiitoksia vastauksista!

Homma nytkähti eteenpäin ja homma alkoi pelittämään. Pelimuotoja kuitenkin riittää, joten koodailuja riittää.

Tämä oli jokseenkin uusi aluevaltaus ja päätä tuli hakattua seinään. Suurin apu löytyi Fiddler-ohjelmasta, jonka avulla saa nuuskittua liikenteen. Kun vertasi omaa yritystä siihen miltä sama touhu Veikkauksen sivuilla näyttää niin lopulta alkoi toimimaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin