Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
Enpä oo perehtyny tohon Tanskan futikseen, mutta kyllä taijan laittaa ton 1:sen Oon pelaillu vasta puolisen vuotta säännöllisesti aika pienosilla panoksilla, mutta aika hyvin on pelikassa pysyny kummiski.. Sitä pelaamalla vaan oppii sitte... Laitan yleensä 5 kohdetta, ja sitte siihen tuplat, ja triplat.. Joo, mutta kiitti vinkistä
Vedonlyöntivihje: - Europa League - Ath. Bilbao - Schalke 04 - peliaika päättynyt
kohde
Ath. Bilbao - Schalke 04
veto
Schalke 04 +0
kerroin
3.360(Pinnacle)
panos
3 yks.
Eiköhän tästä ole jo(?) jatkoonmenijä selvillä, Bilbao voitti Saksassa 2-4, joten ei jaksa uskoa Schalken 0-3 tai 1-4 voittoon. Eiköhän yritystä Semeihin löydy riittämiin, ja Schalke kuitenkin oli niskanpäällä kotipelissään. Ryminällä päälle ja hyvä tulee?
Pinnyltä myös +0.5 2.14 ja -0.5 4.43 ylikertoimia (1.05, 1.11) näillä (epämääräisillä?) papereilla, mutta pk maistu parhaiten.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
"The smarter you play, the luckier you'll be." | Velocity in memoriam.
Salibandyn pronssiottelussa on vastakkain kaksi joukkuetta, joille kummallekin pronssi olisi kruunu kaudelle. Odotan erittäin tiukkaa taistelua, joten under nousee pelattavaksi, jos saa panoksia sisään Bet24:lle tai Betsafelle.
Koovee - Happee U 12.5 1,72 / raja 1,50 / Bet24
Koovee - Happee U 11.5 2,10 / raja 1,80 / Betsafe
Muilla toimistoilla rajana on 10.5 maalia, johon mun rajat ovat O 10.5 1,77 ja U 10.5 2,29.
mattj kirjoitti:Eiköhän tästä ole jo(?) jatkoonmenijä selvillä, Bilbao voitti Saksassa 2-4, joten ei jaksa uskoa Schalken 0-3 tai 1-4 voittoon. Eiköhän yritystä Semeihin löydy riittämiin, ja Schalke kuitenkin oli niskanpäällä kotipelissään. Ryminällä päälle ja hyvä tulee?
Pinnyltä myös +0.5 2.14 ja -0.5 4.43 ylikertoimia (1.05, 1.11) näillä (epämääräisillä?) papereilla, mutta pk maistu parhaiten.
Olen samaa mieltä, että jatkoonmenijä on aika selvä. Schalken vieraspelaaminen ei ole itseäni vakuuttanut. Myöskään ekan pelin hallinta, mitä huonolla muistillani yritän muistella, ei kuitenkaan ollut niin selvää hallintaa, että tulos olisi ollut kauhea vääryys. Schalken puolustus ei vain ole niin hyvä. Mielestäni eka peli ratkesi siihen, kun maalivahti loukkaantui ja kentälle vaihdettiin 4. maalivahti, joka vaikutti pulskalta ja epävarmalta. Itse hakisin tähän peliin jotain over-rintamalta, mutta katselen livestä ensiksi.
Vedonlyöntivihje: - Europa League - Hannover - Atl. Madrid - peliaika päättynyt
kohde
Hannover - Atl. Madrid
veto
Hannover -0.5
kerroin
2.830(Pinnacle)
panos
3 yks.
Vedonlyöntivihje: - Europa League - Hannover - Atl. Madrid - peliaika päättynyt
kohde
Hannover - Atl. Madrid
veto
Over 2.5
kerroin
1.847(Pinnacle)
panos
4 yks.
Hannover ei ole hävinnyt Bundesliigassa kertaakaan kotona. Atl. Madridilta sivussa ainakin Gabi, Arda Turan ja Juanfran. First Leg Madridille 2-1, enkä oikeastaan edes ymmärrä minkä takia markkinat pitää Madridia ~40% suosikkina tähän. Vähintäänkin tasabuukki, itse muituilin jotain 37-27-36.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
"The smarter you play, the luckier you'll be." | Velocity in memoriam.
Vedonlyöntivihje: - Atl. Bilbao - Schalke Corners - peliaika päättynyt
kohde
Atl. Bilbao - Schalke Corners
veto
Bilbao -2
kerroin
2.000(Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.75
Vedonlyöntivihje: - Valencia - AZ Alkmaar Corners - peliaika päättynyt
kohde
Valencia - AZ Alkmaar Corners
veto
Valencia -2,5
kerroin
1.750(Pinnacle)
panos
1 yks.
raja
1.65
Pienet jännärit illan matseihin. Mutulla maistuu erittäin hyvin. Molemmat pelaavat varsinkin kotona hyökkäävää peliä vaikka johtaisivat, Valencialla vielä maali kurottavana. Bielsan Bilbao ei voi, eikä osaa pelata muuten kuin hyökäten ja Schalkella voi motivaatio olla kyseenalainen.
Minikommentit