GooRio kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:Jos täällä on edelleen niitä jotka haluis saada Halosta pelaamalla "varmat" korot sijoitukselleen niin Betfairillä on tarjolla kerrointa 1.06 Wink
Hymiökin perässä ja ketjun myöhemmässä vaiheessa käy varmasti selville, että toi on sukkelan oma tarjous, jos sitä ei sattunut tajuamaan ensimmäisestä viestistä.
Viestejä voi tulkita monella tapaa, mutta en minä ainakaan mitään vedättämistä tuossa näe.
No pelasin itse tänään tuon S.Sukkelan viestin jälkeen Halosta kertoimella 1,07 nimenomaisella betfairilla. Vasta Henkkan kommentti paljasti minulle sen, että Sukkelahan se siellä itse omia rahojaan toisille tarjoili.
Eli toisinsanoen - kyllä - itse olin niin tyhmä, että kuvittelin silmän iskun tarkoittaneen sitä, että kyseessä on todellakin 100% varma raha, enkä sitä, että tämä oli Sukkelan oma tarjous. Olinko ainut, Henkkan(?) lisäksi?

Toisaalta, jos Henkka tajusi hän toi asian ytimen julki muillekin, tyhmemmillekin foorumilaisille, esimerkillistä toimintaa.
S.Sukkela kirjoitti:
Milläköhän tosta mun kirjotuksesta sai sen kuvan, että se olisi joku vihje
No jos nyt ajatellaan mikä on tämän vihjeosion tarkoitus...minun ymmärtääkseni täällä nimenomaan niitä vihjeitä jaellaan, joten todellakin otin tuon vihjeenä
S.Sukkela kirjoitti:
Se, että tarjoon itse tuota 1.06 niin voihan se siltikin olla jollekkin mieleinen kohde ja jonkun papereissa ylikerroin.
Kyllä minusta tämän hetken tiedoilla tuo todellakin on ylikerroin. Toki on syytä pari prosenttia jättää ilmaa jonkin viime hetken uutisshokkiankalle, mutta ei kai kukaan täällä tosissaan epäile, etteikö Halosesta tulisi lähestulkoon sillä 100% ensi kauden pressaa?
S.Sukkela kirjoitti:
Myyjänä ois kannattanu hienosti, mutta harmi vaan ettei kellekkään ole kelvannu "varma" raha Sad Äläkä henkka koita sotkea mun kaupankäyntiä, tottakai kannattaa vedellä halosta päämärkänä Very Happy
S.Sukkela kirjoitti:
Olet varmaan Darren saanu mun muistakin vihjeistäni sen kuvan, että haen vihjeilläni vaan omaa etua, jos tuon yhden sinun mielestäsi "vihjeen" kautta näin toimin? Jos tarkoitukseni ois vihjeilläni vedättää niin tuskin oisin täällä palstalla lähes alkuajoista lähtien reilut 1000 vihjettä palautusprosentilla n.105% kirjoitellut?
Älähän nyt, vähänkin pidempään foormumia seuranneet tietävät tasosi ja tarkoitusperäsi - minäkin - vaikken montaa kymmentä vetoa NBA:han ja tennikseen vuodessa teekään. Tämä oli vain yksittäinen vuodatus, missä tyhmempi ei tajunnut viisaamman ajatuksenkulkua, minun puolestani näin.
Kuitenkin, olen silti sitä mieltä, että tuo suretus ei kannata, koska silloinhan toisen kierroksen syntymiselle tarvitsee saada prosentteja useamman ventin verran. Paljonko sun arviosi tälle on?
No loppukevennyksenä todettakoon, että Suomen laissahan tunnetaan salassapidon syyte, joten Sukkelalle tästä harhaanjohtamisen ohella pari päiväsakkoa, koska ei tuonut selkeästi julki tarkoitusperiään.
S.Sukkela kirjoitti:
EDIT: Darrenin helpotukseksi ei ole tarjaa mennyt lainkaa tänään kaupaks tuolla kertoimella
No nyt kyllä helpottaa, ties vaikka sotkin hiukan suunnitelmiasi, mutta tuuhan sitten sunnuntaina puristamaan kättä, kun Halonen valitaankin jo ekalla kiekalla.

Minikommentit