Tänään on 17.08.2019, 14:31.

Betsimiehen palloilut

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
betsimies1
Jäsen
Pisteitä: 7

Betsimiehen palloilut

Viesti Kirjoittaja betsimies1 »

Moro!

Itselläni on jo jonkin aikaa ollut käynnissä pienimuotoinen kaikille avoin projekti, jonka tavoitteena on kyetä itse tekemään voitolliseen vedonlyöntiin riittäviä arvioita jalkapallosta. Tällä hetkellä olen siinä pisteessä, että aion omien arvioideni pohjalta alkaa lätkimään vetoja LaLigaan. Ajattelin siis aloittaa seurannan tänne, niin onpahan ainakin vetoni kaikkien nähtävillä, jos niiden seuraaminen sattuu jotakuta kiinnostamaan :D.

Olen siis alkuvuodesta asti pääosin Twitterin puolella kertoillut vedonlyönnin opettelusta ja siihen liittyvistä vastoinkäymisistä näin aloittelijan näkökulmasta, minkä lisäksi aloitin myös "blogin", jonne kirjoittelen todennäköisesti joskus jotakin aiheeseen liittyvää. Siihen voi halutessaan tutustua linkin kautta: https://betsimies.wordpress.com/ Olin juuri miettimättä vedonlyöntiä noin kahden kuukauden ajan, minkä vuoksi tuonnekaan en ole kirjoittanut, mutta tavoitteena kuitenkin olisi jotain raapustella kunhan ilmaantuu ideoita aiheista.

Arvioni ovat todennäköisesti melkoisen huonoja, minkä vuoksi vetojani ei kannata peesata. Koska tuleva kausi on ensimmäinen kausi, jonka aikana arvioita teen, koostuu se varmaankin enimmäkseen arviointimenetelmien testailusta sekä kehittämisestä. Toivottavasti tekemällä oppii. Vetoja en kuitenkaan todennäköisesti laita sisään vielä ensimmäisellä, enkä välttämättä toisellakaan ottelukierroksella, vaan saatan vielä tutustua joukkueiden mahdollisesti muuttuneisiin pelitapoihin sekä tarkastella päätöskertoimia. Olen tämä kanssa melkoisen ajoissa liikkeellä, mutta toivottavasti kuukauden sisään ollaan jo palattu asiaan :D. Hyvää loppukesää kaikille!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vedonlyöntiblogit”