Tänään on 28.03.2024, 13:32.

Tappioputkessa.

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Tappioputkessa, kun vedot ei osu.

Toivoisin että pian voisin sanoa että takana on +10v pelihistoriani suurin tappioputki,
mutta vaikuttaa että putki jatkuu vielä...

Noin kuukausi taaksepäin (lokakuun lopulla) oletin että pelivuosi 2010 tulee olemaan yksi parhaista koskaan,
kun 4500 pelatun vedon kohdalla palautusprosentti oli n.104.
(Tavoite pelivuodelle 2010 oli noin 3000-4000 vetoa palautuksella noin 103-104)

Peleissäni apuna käytän myös maksullisia arvioita.

Pelaan useaan sarjaan vetoja suht varovaisella panostuksella eli kelly/10 menee suurinosa vedoista jalkapaloon
Eng Pre, Eng Cha, Ger Bun, Spa La, Ita Serie A, Fra 1,
Veikkausliiga, Ykkönen, Kakkonen, Swe Alls, Swe SupE, Nor Tip.
(kansainväliset matsit jopa isomalla jakajalla samoin Europa League sekä Eng 1, Eng 2)

Jääkiekoon Sm-liiga sekä Elitserien kelly/6 , NHL kelly/8

Mestis, HockeyAllsveskan, NLA sitten kenties kaikkein varovaisimmin.

Muutakin pelailen, jos mielestäni etua on tarjolla, usein vaan aika on kortilla.

6.11-2010 pelasin 61vetoa ja silloin jytisi kunnolla ja pelikassasta poistui lähes 20%
Pieniä nousuja ja laskuja ollut ja sitten
20.11 42vetoa -11%
23.11 SM-liiga tappoita, Elitserien tappiota, Champions liiga tappiota
Ja pelikassasta on nyt vajaassa kuukaudessa haihtunut n. 44%

SANOISIN ETTÄ SYÖ MIESTÄ!!! JA LUJAA...

Viimeiset 10v kuitenkin jokainen ollut voitollinen vedonlyönti vuosi, ja varmaan tämäkin tulee olemaan.
pelattuja vetoja on kasassa jo n. 30 000. + vakiot, movet, livet yms...

Yleensä olen tappioputkistakin toipunut vuosien saatossa suht ok, mutta nyt tuntuu jotenkin normaalia vaikeammalta
ja päätinpä kirjoitaa asiasta, kun omasta tuttavapiiristä ei oikein löydy
ketään kuka vedonlyöntiin suhtautuis edes hieman vakavammin.

Taukoa en ole peleistä tänä vuonna juuri pitänyt ja viikon breikki vois olla paikallaan...
Vedonlyönnin alkuvuosina mulla toimi hyvin sellainen että 1vko total tauko keväällä ja lappiin nollaamaan pää vedonlyönnistä,
laskettelua / kelkkailua / baareilua, samoin loppu vuodeststa 1 vko tauko ja kanarialle lämpimään nollamaan ja seurakin oli usein ok.

En ole ammattipelaaja, mutta vedonlyönnin avulla olen tehnyt paljon sellaista jota muuten en olis varmaan tehnyt.

Millaisia mietteitä herätti? kommentit sekä ideat vapaat

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mitä pidempään tätä touhua harrastaa, niin sen enemmän näkee järjettömiä tapahtumia ja putkia, joiden ei pitäisi olla millään mahdollista "käytännössä". Muutamia tuollaisia jaksoja nähneenä on tullut raavittua päätä, kun todennäköisyydet (pilkun jälkeiset nollat) on menneet pitkälti yli jo esimerkiksi sen, että seuraavalla etelän reissulla lentokone tippuu taivaalta. Mutta mitä noista nyt sitten pitäisi ajatella? Jos itselle sattuu tuollainen putki vedonlyönnissä, niin vähemmän se vituttaa kuin siellä lentokoneessa istuminen? En tiedä, uskomattomaltahan nuo joskus tuntuu, mutta minkäs teet.

Jos haluat ajatella positiivisesti: käytännössä jokainen pidempään vedonlyöntiä harrastava joutuu useamman kerran uransa aikana tuollaiseen putkeen, jossa ns. mennään poikki. Joillakin käy helvetin hyvä tuuri, ja nuo miinat tulevat pelikassan ollessa 10-100 euroa, ja toiselle se sattuu sitten vähän isommalla pankilla, ja rahaa paljon. Ikävä kyllä tuurit eivät mene tässäkään asiassa tietysti tasan. Mutta, jos ei mene poikki kuten 99,9% pelaajista tuossa tilanteessa menee (eli tilttaa ja pelaa loput pelikassansa viikossa), niin on aika vahvoilla tehdä rahaa vielä helvetin monta vuotta lisää. Vastaavista putkista muutaman kerran nousseena voin myös sanoa sen, että se käänne on yleensä yhtä nopea kuin laskukin oli, ja tulee yhtä yllättäen. Jatkat vaan duunia entiseen malliin etkä nyt muuta kellyä jakajaan 50, ja yleensä luottamus vetoihinkin tuppaa palautumaan parin hyvän päivän jälkeen, ja sitten ollaankin taas normaalissa. Turha nyt ainakaan jossitella vedoilla ja erilaisilla valinnoilla, ja laskea mitkä jutut skippaamalla kassaa olisikin vielä tallella 60% eikä 40%. Tehty mikä tehty, ja tuokin lukema on helvetin paljon isompi kuin nolla. Tuossa nyt on kuitenkin koko loppuelämä aikaa paikata se monttu ja kerätä fyrkat takaisin.

Lopuksi voin vielä sanoa sen, että jos kuvittelit tuon olevan pahin monttusi, olet todennäköisesti väärässä. Olen itsekin aika monta kertaa sanonut jo vuosikausia sitten, että "tämän järjettömämpää putkea ei voi kyllä tulla, huh, onneksi selvisin". Mutta odotas vaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Kiitos Neo hyvästä kommentista! antoi tavallaan uskoa tekemiseen.

Pitkälle samoin ajattelin asiaa tuolloin kun viikko sitten tuon kirjoitin, eli vaikka tuntuu vaikealta niin jatkan pelaamista suht samaan tapaan mitä ennen.
Itseasiassa oletin myös, että tulee negatiivista palautetta.

Pelaamista jatkoin ilman taukoa, SM-Liiga sekä Elitsrien kellyt nostin 6 -> 8 (nhl sama 8) futis kelly/10, vedot laitan kassasta jonka pidän 24h samana, eli joka vedon jälkeen en laske
uuden pelikassan arvoa, mieletäni sellainen on vedonlyönti hifistelyä, jos joka vedolle omakassa lasketaan, viimeistään Betfairille vetoja jättäessä tulee suuria ongelmia laskemiseen...


24.11 15 vetoa tappiota 920€
25.11 14 vetoa tappiota 888€

Pe 26.11 fiilikset vedonlyöntiin tosi alhaalla, pelaanko vai en kun mikään ei napsu, pari jääkiekko kohdetta houkutteli kovasti ja normaalisti olisin nuo pelanut oitis,
nyt en pelannut, lopulta pelasin maksulliset arviot ja jätin omat peli-ideat ulkomaisiin toimistoihin pelaamatta ja perinteinen, eli olis napsunut jos ja jos...
pelasin sitten forumilta poimitun idea pääkohteen (tps 2,15 SB) kautta omia ideoita veikalle, napsui tuplien apukohteet 100% (mm Ambri-Piotta 7,35) pääkohde ei osunut...

26.11 18 vetoa tappiota 124€ (veikalle hävityt tuplat ei mukana kirjanpidossa, eli sivu vetoina, samoin kuin vakiot movet yms singlet mukana)

27.11 48 vetoa +193€ JIIHAA KYLLÄ VOITTOA!!! lauantai on yleensä ollut mulle ja varmaan monelle muullekin vedonlyöntiä harrastavalle kiireinen koska paljon sarjoja pyörii.
Ei oikein kiinnostusta ollut pelata samoin mitä normaalisti ollut ja jätin pari sarjaa pelaamatta.
Fiilikset vedonlyönnin suhteen ei lauantaina illalla olleet kovin kaksiset, eli ratkenneet pelit oli tuoneet n. 1000€ tappiota ja kirjan lukemisen lomassa pähkäilin,
että jos loput osuu hyvin, niin nolla tulos olis hyvä tulos koko päivästä. lopulta peräti pienelle plussalle joka tarkoitti tuolloin isoa plussaa lopulta.

28.11 24 vetoa -1024€ Aina ei voi voittaa, sunnuntai sitten jatkoi tuttua soittoa viime ajoilta.

29.11 18 vetoa +2€ Pienestä purosta alkaa suuri joki? toivottavasti...


Eli takkiin on tullut lisää, mutta mikä parasta mielestäni on se että "tilttiä" ei ole tullut ainakaan vielä,
itse asiassa vaikuttais että tämä on opettanut sekä kovettanut mua lisää pelaamiseen.

Ja uskon nousuun! tarkoitus oli kasvattaa pelikassaa ainakin vielä 2011 ja osittain 2012 ja alkaa pelata kiinteällä kassalla, mutta pitää laittaa jatkoa projektille
Vedonlyönti on mulle harrastus/elämäntapa ja todenököisesti tulen jatkamaan pelaamista vielä kymmeniä vuosia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Kyllähän näitä kauhutarinoita isoista montuista riittää matkan varrelta! Ehkä mieleenpainuvin romahdus tuli 2004 alkuvuodesta, juuri kun pelikassan oli saanut suht mukavaan summaan, about 20k. Kaveri löysi tennikseen "huippuvihjaajan" jonka tilastot aiemmilta vuosilta oli vakuuttavat.. No senhän tiesi miten siinä hurmoksessa lopuksi kävi. Isoja panoksia kuukauden ajan, ja aika tarkkaan vedot metsään.

Kassasta hupeni yli 75%. Motivaatio hukassa ja lopetus lähellä. Liian pieni kassa että olisi enää jaksanut alkaa vedoilla tekemään uutta nousua, joten päätin kokeilla pokeria jota aiemmin olin silloin tällöin hakannut. Aika heikolla menestyksellä. Nyt vaan tilanne oli se, että oli "pakko" alkaa pärjäämään korteilla tai työkkäri olisi kutsunut. 25$ NL pöydistä se sitten lähti ja aika nopeeta pelasin jo 100-200$ pöytiä ihan ok menestyksellä.

Tätä kesään 2005 asti ja sitten taas vedonlyönti mukaan. Mukavat nousut seuraavan vuoden ajan ja loppuvuodesta 2006 se taas tapahtui: muutamassa viikossa -60-70% alamäki. Max panoksina 1,5%/veto. Eli ainakaan ylipanostamisesta ei voinut syyttää itseä.. Taas tauon paikka. 3kk tauon aikana käyttämäni vihjaajat tekivät noin +50-100% nousut....

2007 kesällä sitten viimeisen (?) kerran homma tosissaan käyntiin. Seuraavat 18kk ja kassa tasaisesti nousten yli 500%!

Nyt viimeiset pari vuotta ja nousua noin +150%. Välillä oli yli 5000 vedon +-0 jakso. Sekin olisi monelle riittänyt laittamaan hanskat tiskiin. Uskoisin.

Ylämäki,alamäki,ylämäki... Seuraavaa katastrofia odotellessa... 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Mun mielestä jos saa aikaan yli 50% kuopan pelikassaan alle 5000 vedossa, niin

A) Käyttää liian riskialtista panostusta

B) Ei päivitä panoskokoja kassaan suhteutettuna riittävän usein

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Jos viittaat opalloil:iin, niin eikös hän tuossa selvityksessään kumoa molemmat seikat. Kelly-jakaja 6-10 ei varmastikaan ole liian pieni (suurin osa k/10). Lisäksi jos kassan tilanne päivitetään 24h välein, niin kyllä sekin on riittävä.

Itse näkisin tässä selityksenä ihan sen perus hajonnan tai sitten arviot ovat olleet huonoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Kyllähän noita uskomattomia pätkiä löytyy varmasti vähän jokaiselta.

Mulla ollut "aina" maxbetti 3% kassasta ja kellyjakajana 6. Sopivasti kun valitsee pätkän, niin löytyy about 9000 vedon sarja, jonka aikana voittoa tein tasan 0e. Sitten löytyy 4500 vedon pätkä, jonka aikana kassa tippui yli 60%. Toisaalta 15000 vedon pätkällä taas kassa on yli 10-kertaistunut ja tuo 15k vetoa sisältää siis nuo edellämainitut kuopat. Tällä hetkellä puolen vuoden ylämäki takana.

Hyvin sairasta todellakin. Motivaation kanssa ei ihan kauheita ongelmia ole missään vaiheessa ollut, vaikka ei se arvioiden teko ihan samaa ollut 10kk sitten kuin vaikkapa tänä päivänä. Suurimmassa kuopassa tuli luonnollisesti mietittyä omien + peesattujen arvioiden tasoa, vaikka all-time tilastot olivat edelleen omalla puolella. Pientä hienosäätöä tuli jossain vaiheessa tehtyä lähinnä peesattavien pelien suhteen, mutta kaiken kaikkiaan aika samoilla raameilla vedin kuin ennenkin.

Aion edelleen joka tapauksessa jatkaa k/6 & 3% maksimeilla, mutta hieman tarkemmin tulee valikoitua pelattavat vedot, jonka myötä hajontaakin luulisi saavan pienemmäksi. K/4 puolestapuhujana vedän kyllä hieman sanoja takaisin, enkä nyt omien kokemuksien jälkeen halua suositella sitä suuremmin kenellekään. Hyvillä arvioilla tuolla saa kassaa varmasti hyvin ylös, mutta jos tuleekin pidempiä pätkiä, kun muutenkin vedot kusee + osa arvioista huonoja, niin kyllähän tuolla aika valtavan osan kassasta saisi kuopattua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Mun mielestä kaikki kelly/8:ia pienempi jakaja ja max bet yli 2% kassasta on liian riskistä, jos puhutaan ison kassan ammattimaisesta vedonlyönnistä. Lisäks pitäis mun mielestä pienentää max betin kokoa asteittain kassankasvun mukana. Itse pudotin juuri maxin to 1.75% ja tulen pudottamaan "parin pykälän" päästä sen to 1.5% jos sinne jossain vaiheessa pääsen. Voisin kirjoittaa aiheesta pidemmänkin tekstin että miksi näin on mun mielestä välttämätöntä tehdä, mutta oon nyt niin kipee että ei jaksa runoilla. Mun mielestä täysin verrattavissa siihen, että pokeria voi pelata pienillä tasoilla 30 buy-inin kassalla, mutta kaikki ison kassan ammattilaiset pitää vähintään 100 buy-in kassaa normitasolle, usein enemmänkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Sinänsä allekirjoitan tuon kyllä, mutta ei se Opalliolin tapaukseen oikein sovi selitykseksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

asikainl kirjoitti:Mun mielestä kaikki kelly/8:ia pienempi jakaja ja max bet yli 2% kassasta on liian riskistä. Lisäks pitäis mun mielestä pienentää max betin kokoa asteittain kassankasvun mukana. Itse pudotin juuri maxin to 1.75% ja tulen pudottamaan "parin pykälän" päästä sen to 1.5% jos sinne jossain vaiheessa pääsen. Voisin kirjoittaa aiheesta pidemmänkin tekstin että miksi näin on mun mielestä välttämätöntä tehdä, mutta oon nyt niin kipee että ei jaksa runoilla. Mun mielestä täysin verrattavissa siihen, että pokeria voi pelata pienillä tasoilla 30 buy-inin kassalla, mutta kaikki ison kassan ammattilaiset pitää vähintään 100 buy-in kassaa normitasolle, usein enemmänkin.
Oikean suuruista jakajaa on luonnollisesti mahdoton selvittää, koska jokainen on oma tapauksensa jnejne, mutta kyllähän järkevä pelaaja pysty 6 tasollakin selviämään helposti ilman pelkoa katkeamisesta. Riskinottohalukkuus on sitten asia erikseen ja kyllä esim. asikainl:n käyttämä /8 pienentää taas huomattavasti hajontaa.

Pokerissa pelit kovenee/etu pienenee koko ajan isompia pelejä kohti mentäessä, mutta vedonlyönnissä tilanne on eri. Niin pitkään kun panosrajoitukset eivät tule vastaan siinä vaiheessa kun lyöt vedot, niin asiaa ei tarvitse huomioida.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Olen laiska kirjoittamaan, usein on ollut tälläkin palstalla aiheita joista tekis mieli kommentoida,
toisaalta kun ei kommentoi, niin ei tarvitse selitellä jälkeenpäin...

Mutta aiempaa jatkaen kun jäi hieman kesken.

Tappioputki katkesi lopulta suht nopeasti ja lopulta ”montulle” tuli syvyyttä n. -52% kassasta.
Joulukuu meni kokonaisuudessaan hyvin ja kassa kasvoi n. 27% pohjalukemasta.
Joulukuussa ei ollut yhtään super hyvää päivää, vaan enemmän sellaista tasaista nousua,
joka sopii omalle pelityylille ihan ok, eli varovasesti ajan kanssa.

Kokonaisuudessaan pelivuosi 2010 oli jälleen varsin opettava ja lopulta tuloskaan ei ollut
täyskatastrofi, ei toki hyväkään 5741vetoa palautus 101,25

Maksulliset arviot joita käytin 2010 tuotti pettymyksen.

Omat pelit meni suht ok eli 873vetoa palautus 104,32 (näissäkin marraskuussa iso monttu)

Harjoittelu jatkuu ja suht samoilla eväillä taitaa pelivuosi 2011 mennä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Ei napsu ei...

Pikkuhiljaa kun isosta tappioputkesta olin toipumassa, astui uusi tappiojakso kehiin.
Mistä moinen johtuu? se arvelutti paljon, laiskana/kiireellisenä laitoin postia ESBC:lle.

"Tammikuu / 2011 ESBC:n arvioiden mukaan pelaten n.380 vetoa pelikassasta pois n. -14%
Helmikuu / 2011 ESBC:n arvioiden mukaan pelaten n.300 vetoa pelikassasta pois n. -10%

Haluan ESBC:lta kolmelta viime kaudelta sarjakohtaisen erittelyn, josta selviää eri jalkapallo sarjojen menestys arvioidenne mukaan pelaamalla,
lisäksi jääkiekon SM-liiga sekä Elitserien erittelyn, jotta tarkemmin tiedän millaista tuotetta olen käyttämässä. Myös NHL seuranta kiinnostaisi.

Tilaan nyt vielä maaliskuun markkinapaikan, jatkoa suunnittelen myöhemmin..."

Hei *****,


Kiitos tilauksestasi! Se on nyt aktivoitu ja 149€ on vähennetty ESBC tililtäsi.

Jopa yli tuhannen vedon otoskin on vielä verrattain pieni, todellista palautusprosenttia tarkastellessa tuhannen vedon otoskokokin on lähinnä suuntaa antava - jos sitäkään. Kun todelliset palautusprosentit pyörivät nykymarkkinoilla alle 110%:ssa, voi satunnaisuuden takia joutua usein useammankin kuukauden tappioputkiin ellei sitten pelaa todella paljon ja todella suuren osumistodennäköisyyden kohteilla.

Pitkällä aikavälillä, järkevällä panostuksella ja parhaita kertoimia tarjoavia bookkereita suosimalla uskomme tekevämme voittoa vihjeillämme - pelaammehan me itsekin suosituksillamme vuodesta toiseen, samoin kuin pitkäaikaiset kanta-asiakkaamme, joiden omat seurannat myös tukevat vihjeittemme voitollisuutta.

Seurannan tekeminen yksittäisistä sarjoista ei nähdäksemme palvelisi asiakkaitamme, sillä otoskoot olisivat tarpeeksi suuria vasta vuosikausien pelaamisen jälkeen. Näin pitkän ajan kuluessa esimerkiksi vedonlyöntimarkkina olisi jo saattanut muuttua niin merkittävästi, että palautusprosentti ei taaskaan välttämättä kertoisi mitään sen hetkisestä todellisesta odotusarvoisesta palautusprosentista. Lisäksi asiakkaidemme peliprofiilit ovat erilaisia. Toinen hyödyntää analyysimme ja arviomme pelkästään ulkomaisiin, markkinan korkeimpia kertoimia tarjoavien, bookkereiden kertoimiin maltillisella kelly/10 panostuksella, toinen taas pelaa vetonsa aina aamupäivän kertoimilla, kolmas tavoittelee nopeaa kassankasvua. Täsmälleen samoilla vihjeillä, lukemilla ja analyyseillä pelatessaankin nämä kuvitteelliset esimerkkipelaajat saavat hyvin erinäköisen tulosseurannan.

Valitettavasti meillä ei siis ole tarjota seurantaa.

Ystävällisin peliterveisin,
ESBC

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Tein sitten tarkemman erittelyn ESBC futis vedoista menellään olevista sarjoista ja tosiaan selvis se ettei ESBC
näistä puhu, siis "menestys on todella heikko"

En tiedä olenko pitkä aikainen asiakas? kun tilausta on vaan reilu vuosi takana tällä erää...

viewtopic.php?f=31&t=26479

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Motivaatio vedonlyöntiin tällä hetkellä heikko, ei vaan oikein kiinnosta koko touhu.
Pientä taukoa olen suunnitellut jo pitkään mutta en saa sellaista aikaiseks.

Usein aamulla tietokoneen aukaistessa ja vetoja laitellessa on hieman sama fiilis,
kun lapsena pääsi karkkikauppaan, paljon kaikkea hyvää tarjolla...

Nyt siis tämä fiilis on poissa? Ei vaan kiinnosta ja tämä hieman huolettaa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KimAli
Jäsen
Viestit: 73
Liittynyt: 11.10.2007, 12:03
Pisteitä: 60

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja KimAli »

Eikai tuosta synkistyä kannata tai huolestua. Varmasti elämässä on monia muitakin iloa ja mielekkyyttä aiheuttavia asioita kuin vedonlyönti. Vedot ottaa ja antaa. Hieno rehti kirjoituksesi on tuossa ylempänä. Myös näitä tuntoja on hyvä olla täällä esillä. Kolikolla on aina kääntöpuolensa.Tässä maassa tuntuu olevan vallitsevana käsityksenä se ettei pokerilla tai vedonlyönnillä voitetut rahat ole kenelläkään ollut kovan työn takana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rops`N Roll

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

ESBC futis kesä 2011 732 vetoa palautus 97,0


Omat pelit 2011 328 vetoa palautus 107,7


Joskus voittaa, joskus häviää, tilastot puhuu että pelaa mutulla, siis luota itseesi opa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Putki suoristuu...

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Viime syksynä päättyi tältä erää säännöllinen ESBC:n futis arvioden osto.

Olin huomioinut että kauden avaus usein menee hyvin ja sitten alkaa alamäki,
eli tavallaan kausiennakko on ok, mutta ei osata reagoida nykytilanteeseen tarpeeksi nopeasti,
tai siis jotain tällaista. En voi tietää tarkasti, koska en tiedä viilauksia arvioissa.

Aiemmin hieman tilitin ja mielestäni tuolloinkin aiheesta ylikertoimen maksulliset osiossa ESBC:n
saamattomuutta, potkua lisää tulemalla lähemmäs asiakasta,
Olenko väärässä jos sanon että tuon jälkeen tuli ESBC: Facebook?
Jorma Vuoksenmaa, henkilö jota arvostan todella paljon avasi twitterin ja pelkän raa'an peli faktan lisäksi
on kirjoitellut muutakin, joka ainakin mua miellyttää, ammattilaisen ei tarvi olla kova numero äijä aina.

+10v voitollisen vuoden vedonlyönnistä, 2011 tuli sitten takkiin (kiitos tästä on ESBC miinuksen)
2011 vedonlyönti vuodesta toki löytyi myös paljon hyvää jota ajattelin postata.
Mungo NHL 2011 palautus 107,0 (näin voi tappioputki yllättäen kääntyä)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Putki suoristuu...

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Poistin kirjoittamani sekavan postin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Nousussa

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Syyskuu 2011 alkoi ESBC vapaa pelaaminen, todella kovan tappioputken päätteeksi,
kyseessä siis jalkapallo.Tuhansia arvioita on tullut katseltua + 10v aikana.

Fiilis oli että olen lähes poikki, wtf poikki? No jos ei ammatiksi asti niin, ainakin
mukavana harrastuksena jatkan.

Mungon NHL tilasin ja alku oli loistavaa, seuraavaksi 1kk lomareissuun Thaimaahaan,
tarkoitus oli pelata säännöllisesti, mutta netti yms ongelmien takia
tulikin lähes kuukauden tauko vetoihin ja lopulta ilmeisesti väistin ison montun?

Käsittääkeni useimmat Mungon NH tilaajat oli tappiolla 2011 osalta.
Mulla kiitos huonosti toimineen Nokian puhelimen johdosta oli Mungo NHL
2011 osalta lukemissa 108,0.

Osumia tullessa luottamus tekemiseen nousee, tilastot on puhuneet +10v että
luota itseesi ”opa” koska plussaa pukkaa.

Sitä en tiedä miksi en pelaa vain omien ideoideni mukaan?

Osa syy toki on rajallinen aika, joten ammattilaiten vihjeet apuna...


Suomen järkipelien suurin potti + miljoona € meni Jorma Vuoksenmaalle +porukka,
kyseessä siis 75ravit ja jackpot lunastus.
Mielestäni osuma ei paremmin olisi voinut osua, eli lunastus meni oikealle henkilölle, pitkän linjan pelaajalle. ONNITTELUT!


Hieno osuma raveissa ei tarkoita sitä että vaikkapa futiksessa kulkee hyvin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: Nousussa

Viesti Kirjoittaja brickster »

opalloil kirjoitti:
Hieno osuma raveissa ei tarkoita sitä että vaikkapa futiksessa kulkee hyvin...
Ei ehkä pelkässä futiksessa, mutta pitkävedossa kuitenkin.
"Vetolinjan suositukset sellaisenaan kopioimalla on ehkä tehnyt vajaat 10% puhdasta voittoa viidessä vuodessa"

Ilmoittaa paremmin tietävä Jorma Vuoksenmaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Katki poikki meno vältetty!

Paljon kaikenlaisia syviä pohdintoja laittoi mieleen kun pelikassa oli lähes poikki.

Lisää massia pelikassaan? , hieman kuten Euroopan pankki kriisissä...
Lopulta elvytykseltä vältyin, tavallaan järkeistin, eli potkin pois ESBC rönsyn joka oli syvällä kassassa.

Syksyllä oli pakko pitää pieni tauko peleissä, sen verran vasten mieliseltä vaikutti koko vedonlyönti.

Pikku hiljaa kohti uusia mahdollisia voittoja, ajattelin voiko edes vedonlyönnistä voittaa?

Alkoi osua, siis alkoi asua vedot todella hyvin, omat, vihjeputkat 2011...
2011 meni tappiolle, loppuvuosi oli kuitenkin todella hyvä, siis kun ESBC rönsy pois.
Reilu kymmen voitollista takana, hieman vitutti, mutta
tilastot kertoi että ongelma oli vain ESBC...

2012 on Startannut erittäin mukavasti vedonlyöntien suhteen, kokonaisuudessaan jopa
super hyvin, paremmin kuin koskaan, hajonnat tasoittuu?

Olen ollut todella onnekas vedoissa 2012! pohjista +400%


Toivon että onneni jatkuu!

Sinisilmäisyys on kieltämättä kovettunut...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

some will win, some will lose. some were born to sing the blues.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja opalloil »

opalloil kirjoitti:Tappioputkessa, kun vedot ei osu.

Toivoisin että pian voisin sanoa että takana on +10v pelihistoriani suurin tappioputki,
mutta vaikuttaa että putki jatkuu vielä...

Wed Nov 24, 2010 2:32 am
Pieni-ihme on tapahtunut, pelikassa ATH :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kekra
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 25.09.2013, 07:06
Pisteitä: 3

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja kekra »

Antakaas joku vinkki tämän päivän peleistä jotta saisi edes yhden voiton. 10 peräkkäistä vetoa mennyt nyt metsään..

Kuva

15v olin pelaamatta kun kokoajan vain hävisi ja ajattelin josko olisi onni kääntynyt mutta sama meno näyttää jatkuvan. Olen varmasti maailman huono-onnisin vedonlyöjä. Eiliselläkin jääkiekkokierroksella kaikki singlekohteet väärin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kekra
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 25.09.2013, 07:06
Pisteitä: 3

Re: Tappioputkessa.

Viesti Kirjoittaja kekra »

Jälleen kaikki eiliset jääkiekkomatsit väärin, ei yhtään osumaa. Siis ihan aikuisten oikeesti, yrittäkääs saada 14 perättäistä singlekohdetta väärin, se vaatii nimittäin taitoa sekin!

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.10.2013 20:50 <MacGyver> Eteenpäin, sano mummo lumessa!


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin