jatkuvassa matkakuumeessa, vuoristorataa vaan itselle. Voihan sitä skulata vaikka Kairon kirjastosta tai
Ahvenanmaan kalamökiltä, jos onnistuu pitämään polvet sementissä.

Vedonlyöntibonus: 100 % 200 € - Winnerz.com
Tuotto: +115.89 yks.
Palautus%: 101.01%
Panosten ka: 6.84 yks.
Vetoja: 1671
Avaa toki lisää mitä haet takaaBetkings kirjoitti:Rauhoittumalla ja keskittymällä, 80% vedoísta turhia, ylipanostamalla niihin ja elämällä
jatkuvassa matkakuumeessa, vuoristorataa vaan itselle. Voihan sitä skulata vaikka Kairon kirjastosta tai
Ahvenanmaan kalamökiltä, jos onnistuu pitämään polvet sementissä.
Kiitos, mutta ei kiitos. En ole koskaan perustanut uudesta vuodesta, eikä tämäkään vuosi tule tekemään poikkeustaBetkings kirjoitti:Otetaan loppukiri ja vietetään hauska uusi vuosi sen kunniaksi vaikka Times New SquarellaPelionnea
Tuotto: +29.24 yks.
Palautus%: 103.49%
Panosten ka: 0.34 yks.
Vetoja: 2474
Tuo puhe vaikutti mielestäni varsin loogiselta. Näkisin että on kuitenkin eroa kertoa läheisille että nyt aloitan laihdutuskuurin, kuin sen että nyt asetan tavoitteeksi 100ke voittoa vedoista. Eli ehkä tuon videon sanoma ei toimi ihan joka tilanteessa. Se että kertoo jollekin että asettaa tiukat tavoitteet vedonlyöntiin ei luultavasti aiheuta sen kummempaa mielihyvää, koska tuosta tuskin saa muilta sen kummempaa positiivista tai kannustavaa reaktiota. Sen sijaan jos kerrot muille, että nyt loppuu vihdoin se roskaruokien syöminen ja vuoden loppuun mennessä lähtee 10 kiloa, niin tuosta luultavasti saa omaa oloaan parannettua muiden reaktioiden perusteella.mutanen_aapo kirjoitti:Bongasin Pokeritietoon linkatun mielenkiintoisen puheen tavoitteisiin liittyen. Puheen mukaan tavoitteiden kertominen heikentää niiden onnistumistodennäköisyyttä, koska tällöin alitajunnassa ihminen kuvittelee tavoitteen olevan "jo suoritettu" saadun palautteen ja sitä seuranneen hyvänolontunteen myötä.
Itse näkisin kuitenkin asian jopa täysin päin vastaisesti, eli uskoisin vetojen/pokerin/lenkkeilyn/tms seuraamisen julkisesti tai läheisille kertomalla jopa parantavan tulosta, kun oikeasti saisi tai joutuisi pitämään kirjaa ja toimimaan pienen paineen alla.
Kyllä tavoitteiden asettaminen ja niistä julkisesti kertominen kuitenkin parantanee suorituskykyä oli ne sitten vetoja, laihdutusta tms. Tuo julki tuominen ajaa ihmistä tavallaan vastuuseen omista sanoistaan, ja sen pysyessä kohtuuden rajoissa parantaa suoritusta. Kohtuu kovat mutta realistiset tavoitteet johtavat parhaaseen lopputulokseen, joka ei välttämättä ole ihan tavoiteasetannan suuruinen mutta kova suoritus kuitenkin. (suomalaisten yritysten yleisin toimintatapa)mutanen_aapo kirjoitti:Itse näkisin kuitenkin asian jopa täysin päin vastaisesti, eli uskoisin vetojen/pokerin/lenkkeilyn/tms seuraamisen julkisesti tai läheisille kertomalla jopa parantavan tulosta, kun oikeasti saisi tai joutuisi pitämään kirjaa ja toimimaan pienen paineen alla. Liian pieni paine voi toki tehdä tavoitteista merkityksettömiä, kun taas liian suuri paine ajaa helposti romahduksen partaalle, jonka vuoksi painetta pitäisi tulla sopivissa määrin, jotta päästäisiin tähän kuuluisaan parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
Toisaalta tähän blogiin ja tavoitteeseeni tuo tutkimus ainakin tuloksen perusteella näyttäisi sopivan oikein hyvin, mutta jos totta puhutaan, niin ammattimaiseen vedonlyöntiin tuon soveltaminen ei mielestäni oikein onnistu, ellei asetetut tulospaineet oikeasti aja tilttivetoihin, ylipanostamiseen ja yleiseen otteen herpaantumiseen, joita en itse tunnusta yhtäkään suurissa määrin!
Tuotto: +76.24 yks.
Palautus%: 111.02%
Panosten ka: 2.58 yks.
Vetoja: 268
Aapo 29.10. kirjoitti:Sen vuoksi aionkin keskittää voimat tulevaisuuteen: Tehdä joukkueista laadukkaat loppuanalyysit, laittaa Veikkausliigasetit pariksi kuukaudeksi tauolle, jonka jälkeen aloitan valmistautumisen Veikkausliigakauteen 2012. Ensi kauden alussa aion käydä katsomassa jokaisen joukkueen paikanpäällä ainakin kerran. Paikanpäällä siksi, että vaikka kuinka näkisi TV:stä haluamansa määrän otteluita, niin silti katsomosta pystyy hahmottamaan koko joukkueen pelaamista huomattavasti paremmin, kuin "pelkkää palloa" tuijottamalla TV:stä.
Nämä siis vahvasti työn alla jo hyvissä ajoin, koska nykyinen nihkeä +-0 sahaaminen on lähinnä helvetin tylsää ja jos sama jatkuisi vaikkapa vuoden tästä eteenpäin niin motivaatio voisi olla jo hyvinkin kateissa.Aapo 29.10. kirjoitti:Se mihin tulee keskittyä tulevaisuudessa myös Ykkösen kohdalla on pelitapa-, valmentaja- ja pelaajatuntemus. Tämä on osa-alue, jolle annan tulevaisuudessa suurimman painoarvon ja jonka myötä uskon tuloksen lähtevän nousuun. Veikkausliigan tapaan myös Ykkösen seurat on tarkoitus käydä ensi keväänä läpi paikan päällä, jotta em. seikoista saa paremman kuvan.
Monien peli perustuu taas pelkästään tuohon, kuten omalla kohdallani. Ei kuitenkaan mitään jännäri / hupi mutta paljon vahvemmin mutu. Olen jo moneen kertaan näilläkin palstoilla sanonut etten laske auringontarkkoja prosentteja, toki rankingit on suurinpiirtein olemassa. Painotus menee vaan pitkälle sen hetken tilanteeseen (joillakin mutu tms.) kokoonpanot, väsymyksen, edelliset ottelut, tilastot, joukkuieden näkemisen + muut liikkuavat asiat toki huomioon ottaen. Moni teilaa tämän alikertoimien (kin) pelaamisena ja sitä se varmasti myös osittain on.mutanen_aapo kirjoitti:
Loppuun vielä mielenkiintoinen tilasto: Vuosien saatossa on tullut pelattua jonkin verran näitä ns. mutu/jännäri/hupivetoja, itse asiassa tarkalleen 234 vedon verran ja nämä ovat tuottaneet 114,5% palautuksella. Nämä ovat siis vetoja, joihin en ole laskenut prosentteja, vaan jotka ovat vain tuntuneet hyviltä vedoilta ja joissa mutu on sanonut, että markkina ei ole osannut huomoida jotakin tietoa mitä itsellä on ja täten olen uskonut valueta olevan tuon erotuksen verran. En todellakaan aio ruveta tuollaisia kohteita määrätietoisesti etsimään, koska tietäähän sen miten siinä kävisi, mutta aina välillä kun noita tulee eteen, niin ei ne välttämättä mitään huonoja vetoja ole, toisin kuin monesti helposti kuvitellaan.
-13 029,74€
Tuotto: +216.43 yks.
Palautus%: 115.50%
Panosten ka: 6.50 yks.
Vetoja: 215
Löisitkö HSV:n puolesta esimerkiksi kertoimella 1,10. Jos vastaat kielteisesti se tarkoittaa sitä, että puntaroit kohteelle kerroinrajoja, joka taas tarkoittaa sitä, että "lasket" prosentteja. En usko, että pelaisit kohdetta kertoimella 1,10, mutta jossain se sinunkin rajasi menee. Esimerkki tapauksessa ottelu on Hamburger - Hoffenheim, johon on kertoimia tarjolla tällä hetkellä kotijoukkueella 2,3-2,5 akselilla. Voi olla, että koska pidät HSV:tä melkoisen todennäköisenä voittajana pelaisit joukkuetta kertoimella 2,2? Ehkä jopa 2,0? Mutta riittääkö kerroin 1,8? Kerroin 1,60 tuskin enään riittää? Ja näin olet tietämättäsi laskenut kohteeseen kerroinrajoja, eli prosentteja, jolla uskot tietyn tapahtuman toteutuvan. Ei niihin prosentteihin aina mitään voimalukukaavioita tarvita, ihan mutullakin voi sen arvion muodostaa. Sehän tässä vedonlyönnissä kiinnostavaa onkin, että näitä tulevia tapahtumia on vain niin pirun vaikea arvioida ja jokaisella onkin niihin omat jipponsa.kotkis kirjoitti: Ihan esimerkkinä omasta tyylistä voisin heittää, en todellakaan ole mistään katsonut edes vastustajaa, mutta seuraavaa kotipeliä HSV ei bundesliigassa häviä väliin jää jos Bayern vastassa, mutta muuten tulen sille rahaa lyömään.
Täytyy kyllä nyt ihan rehellisesti myöntää ja sanoa että osasit kuvata ajatukseni paremmin kuin minä itsekovaleka kirjoitti:Löisitkö HSV:n puolesta esimerkiksi kertoimella 1,10. Jos vastaat kielteisesti se tarkoittaa sitä, että puntaroit kohteelle kerroinrajoja, joka taas tarkoittaa sitä, että "lasket" prosentteja. En usko, että pelaisit kohdetta kertoimella 1,10, mutta jossain se sinunkin rajasi menee. Esimerkki tapauksessa ottelu on Hamburger - Hoffenheim, johon on kertoimia tarjolla tällä hetkellä kotijoukkueella 2,3-2,5 akselilla. Voi olla, että koska pidät HSV:tä melkoisen todennäköisenä voittajana pelaisit joukkuetta kertoimella 2,2? Ehkä jopa 2,0? Mutta riittääkö kerroin 1,8? Kerroin 1,60 tuskin enään riittää? Ja näin olet tietämättäsi laskenut kohteeseen kerroinrajoja, eli prosentteja, jolla uskot tietyn tapahtuman toteutuvan. Ei niihin prosentteihin aina mitään voimalukukaavioita tarvita, ihan mutullakin voi sen arvion muodostaa. Sehän tässä vedonlyönnissä kiinnostavaa onkin, että näitä tulevia tapahtumia on vain niin pirun vaikea arvioida ja jokaisella onkin niihin omat jipponsa.kotkis kirjoitti: Ihan esimerkkinä omasta tyylistä voisin heittää, en todellakaan ole mistään katsonut edes vastustajaa, mutta seuraavaa kotipeliä HSV ei bundesliigassa häviä väliin jää jos Bayern vastassa, mutta muuten tulen sille rahaa lyömään.
Ja ne "prosentit" voi jälkikäteenkin määrittää. Jos oletetaan, että pelaamasi kohteet ovat olleet suunnilleen saman arvoisia, eli yhtä hyviä. Palautuksellasi 116,4%, esimerkiksi pelaamasi kohde kertoimella 2,00 toteutuu kerroinrajalla 2,00/1,16 = 1,72, eli odotusarvo vedolla on 1/1,72*2=1,16. Näin tökerösti voidaan laskea, että olit arvioinut kohteeseen, jota pelasit kertoimella 2,00 todennäköisyydeksi ~58%.
Näistä mutuvedoista, itsekin harrastan niitä hyvinkin paljon, mutta en puhuisi niistä hupivetoina. Hupiveto on mielestäni veto, joka lyödään esimerkiksi lauantai-iltana Manu - Chelsea otteluun jännitys vedoksi, kerroin Manulle vaikka 1,3, kerroin on alikerroin melko varmasti, mutta veto onkin vain jännitykseksi. Näin toimii satunnainen kioskipelaaja. Jos taas itse lyö "hupivetona" esimerkiksi euroviisuja, Norja - Ruotsi h2h, Norjalle tarjotaan 2,20 kerroin. Mitään auringontarkkoja prosentteja tähän tuskin saa, mutta jos veto mutulla tuntuu hyvältä, vaikka useammin osuva kuin väärin menevä, niin vetoa sisään. Ei kai kukaan (pl. tuularit) nyt huvin vuoksi lyö näitä hupivetoja, vaan taustalla on "arvio" siitä, että kohteessa saattaisi olla valueta, mutta sitä ei pysty mitenkään analyyttisesti itselle perustelemaan. Jos ammattipetsari, jonka tarkoituksena on tehdä voittoa pitkällätähtäimella lyö tarkoituksella näitä vetoja, joiden tietää olevan varmasti -ev, niin eikö yhtä hyvin voisi nekin roposet laittaa vaikka joulupatakeräykseen?
Juu, ihan samoilla linjoilla, prosenttien laskeminen on ihan turhaa puuhaa!kotkis kirjoitti:Monien peli perustuu taas pelkästään tuohon, kuten omalla kohdallani. Ei kuitenkaan mitään jännäri / hupi mutta paljon vahvemmin mutu. Olen jo moneen kertaan näilläkin palstoilla sanonut etten laske auringontarkkoja prosentteja, toki rankingit on suurinpiirtein olemassa....
... Tämän syksy pal % 116,4, uskoo ken tahtoo tai on uskomatta, mitään seurantojahan minulla ei ole.
Tuotto: -13.75 yks.
Palautus%: 98.34%
Panosten ka: 2.95 yks.
Vetoja: 280
Ei kotkis missään nimessä väittänyt prosenttien laskemista turhaksi puuhaksi, näin ainakin minä ymmärsin. Tuo on vaan hänen oma menetelmänsä ja siis voitollinen. Itse olen varman jotakuinkin näiden tyylien välissä. Silti mielestäni tietty "tatsi", näkemys pelaamistaan kohteista, kyky ennakoida markkinoiden liikettä on huomattavasti hyödyllisempää kuin koreat matemaattiset mallit tai tarkat prosentit (teoriassa). Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuskinpa Pinnacella oikeastaan varsinaisia kertoimienlaskijoita edes tarvitaan.S.Mäenala kirjoitti:Juu, ihan samoilla linjoilla, prosenttien laskeminen on ihan turhaa puuhaa!kotkis kirjoitti:Monien peli perustuu taas pelkästään tuohon, kuten omalla kohdallani. Ei kuitenkaan mitään jännäri / hupi mutta paljon vahvemmin mutu. Olen jo moneen kertaan näilläkin palstoilla sanonut etten laske auringontarkkoja prosentteja, toki rankingit on suurinpiirtein olemassa....
... Tämän syksy pal % 116,4, uskoo ken tahtoo tai on uskomatta, mitään seurantojahan minulla ei ole.![]()
Eiköhän 'kotkis' ensitöiksemme laiteta pieni kiertokirje bookkereille vaikkapa Pinnystä alkaen, että lempatkaa ne kallispalkkaiset kerroinlaskijat sieltä helkuttiin. Todella isot säästöt tiedossa ja homma toimii ihan vain mutu pohjallakin. Jos tarvitsette pientä jelppiä, niin 'kotkis' on neuvoineen aina käytettävissänne, sopivaa vaatimatonta korvausta vastaan tietysti.
Testattu ja kokeiltu, hyvin toimii!![]()
Se vain että...
kun Sinulla on palautusprosenttikin ihan kymmenesosa prosentin tarkkuudella selvillä ja ilman mitään kirjanpitoja, niin et kai Sinä nyt ole mennyt pehmoilemaan ja laskenut salaa jollakin vanhalla taskulaskimella ynnälaskua...???
Kunhan jauhoin skeidaa!KilgoreTrout kirjoitti:Ei kotkis missään nimessä väittänyt prosenttien laskemista turhaksi puuhaksi, näin ainakin minä ymmärsin. Tuo on vaan hänen oma menetelmänsä ja siis voitollinen. Itse olen varman jotakuinkin näiden tyylien välissä. Silti mielestäni tietty "tatsi", näkemys pelaamistaan kohteista, kyky ennakoida markkinoiden liikettä on huomattavasti hyödyllisempää kuin koreat matemaattiset mallit tai tarkat prosentit (teoriassa). Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuskinpa Pinnacella oikeastaan varsinaisia kertoimienlaskijoita edes tarvitaan.
Nämä vittuilu postit voit vaikka laittaa ihan minun omaan blogiin, niin ei tarvitse tätä enempää sotkea. Jos mämmilä nuo kaikki sinun hienot vempeleet avaruutta hipovine kaavoineen ja vilkkuvine valoineen toimivat, niin se on ok. Bittisepot voi tehdä rahaa hienoilla kaavoilla ja itsestään mäkkärillä käyvillä softilla, mutta jos joku edes yrittää ymmärtää peleistä siis pelillisesti jotain se heille suotakoon, kuten myös tyylit jolla vetojaan asettavat. Käsittääkseni kuitenkin omilla rahoillaan jokainen pelaa. Ja jos siihen sinun näytölle tulostuu myös kirjaimet lukujen lisäksi, niin ilmeisen selvästi olen yrittänyt sanoa että arvostan myös niitä jotka laskevat prosentit tarkkaan.S.Mäenala kirjoitti:Juu, ihan samoilla linjoilla, prosenttien laskeminen on ihan turhaa puuhaa!kotkis kirjoitti:Monien peli perustuu taas pelkästään tuohon, kuten omalla kohdallani. Ei kuitenkaan mitään jännäri / hupi mutta paljon vahvemmin mutu. Olen jo moneen kertaan näilläkin palstoilla sanonut etten laske auringontarkkoja prosentteja, toki rankingit on suurinpiirtein olemassa....
... Tämän syksy pal % 116,4, uskoo ken tahtoo tai on uskomatta, mitään seurantojahan minulla ei ole.![]()
Eiköhän 'kotkis' ensitöiksemme laiteta pieni kiertokirje bookkereille vaikkapa Pinnystä alkaen, että lempatkaa ne kallispalkkaiset kerroinlaskijat sieltä helkuttiin. Todella isot säästöt tiedossa ja homma toimii ihan vain mutu pohjallakin. Jos tarvitsette pientä jelppiä, niin 'kotkis' on neuvoineen aina käytettävissänne, sopivaa vaatimatonta korvausta vastaan tietysti.
Testattu ja kokeiltu, hyvin toimii!![]()
Se vain että...
kun Sinulla on palautusprosenttikin ihan kymmenesosa prosentin tarkkuudella selvillä ja ilman mitään kirjanpitoja, niin et kai Sinä nyt ole mennyt pehmoilemaan ja laskenut salaa jollakin vanhalla taskulaskimella ynnälaskua...???
Selvä. Kai sinäkin tiedät että Veikkaus ja Pinnacle muodostavat kertoimensa täysin eri tavalla? Eikä ollut nyt missään tapauksesa tarkoitus teilata sinun tekemääsi matemaattista työtä tämänkin foorumin eteen. Kun vain kuulosti melko lailla siltä skeidan jauhamiselta, että toisenlaisella tyylillä ei voi vedonlyönnissä menestyä. Onkohan tämä enää oikea ploki asian vemppaamiselle.S.Mäenala kirjoitti:Kunhan jauhoin skeidaa!KilgoreTrout kirjoitti:Ei kotkis missään nimessä väittänyt prosenttien laskemista turhaksi puuhaksi, näin ainakin minä ymmärsin. Tuo on vaan hänen oma menetelmänsä ja siis voitollinen. Itse olen varman jotakuinkin näiden tyylien välissä. Silti mielestäni tietty "tatsi", näkemys pelaamistaan kohteista, kyky ennakoida markkinoiden liikettä on huomattavasti hyödyllisempää kuin koreat matemaattiset mallit tai tarkat prosentit (teoriassa). Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuskinpa Pinnacella oikeastaan varsinaisia kertoimienlaskijoita edes tarvitaan.
Eihän kotkis missään nimessä tuommoista väittänyt!
Olen usein ennenkin huomannut että minulla on suuria ongelmia suomenkielen ymmärtämisen kanssa!![]()
Mitä tulee bookkerien kerroinlaskijoihin, niin eihän siellä niitä tarvita, eikä ainakaan varsinaisia!
Semmoiset sanonnat kuin esim. että "kyllä olivat Veikan kerroinlaskijat tässä ottelussa totaalisen kujalla!" ovat pelkkää harhaa! Eihän siellä ole sellaisia, ei ainakaan koreita!
Korjaa minua, varmasti nytkin olen väärässä!
Itselle muuten kertoimet tipahtaa aina unessa...
En tiedä mihin nilkkoihin kapulat nyt kalahtivat, mutta ilmeisesti johonkin.kotkis kirjoitti:Nämä vittuilu postit voit vaikka laittaa ihan minun omaan blogiin, niin ei tarvitse tätä enempää sotkea. Jos mämmilä nuo kaikki sinun hienot vempeleet avaruutta hipovine kaavoineen ja vilkkuvine valoineen toimivat, niin se on ok. Bittisepot voi tehdä rahaa hienoilla kaavoilla ja itsestään mäkkärillä käyvillä softilla, mutta jos joku edes yrittää ymmärtää peleistä siis pelillisesti jotain se heille suotakoon, kuten myös tyylit jolla vetojaan asettavat. Käsittääkseni kuitenkin omilla rahoillaan jokainen pelaa. Ja jos siihen sinun näytölle tulostuu myös kirjaimet lukujen lisäksi, niin ilmeisen selvästi olen yrittänyt sanoa että arvostan myös niitä jotka laskevat prosentit tarkkaan.
Kiitos ja anteeksi blogin pitäjälle.
Onneksi Betkings veti aiemmin jo massiiviset pohjat, tuota katkeraa skeidaa on vaikea enää alittaa. Takoitukseni oli vain sanoa että, vedonlyöntiä (voitollistakin) voi tehdä monella tapaa.S.Mäenala kirjoitti:En tiedä mihin nilkkoihin kapulat nyt kalahtivat, mutta ilmeisesti johonkin.kotkis kirjoitti:Nämä vittuilu postit voit vaikka laittaa ihan minun omaan blogiin, niin ei tarvitse tätä enempää sotkea. Jos mämmilä nuo kaikki sinun hienot vempeleet avaruutta hipovine kaavoineen ja vilkkuvine valoineen toimivat, niin se on ok. Bittisepot voi tehdä rahaa hienoilla kaavoilla ja itsestään mäkkärillä käyvillä softilla, mutta jos joku edes yrittää ymmärtää peleistä siis pelillisesti jotain se heille suotakoon, kuten myös tyylit jolla vetojaan asettavat. Käsittääkseni kuitenkin omilla rahoillaan jokainen pelaa. Ja jos siihen sinun näytölle tulostuu myös kirjaimet lukujen lisäksi, niin ilmeisen selvästi olen yrittänyt sanoa että arvostan myös niitä jotka laskevat prosentit tarkkaan.
Kiitos ja anteeksi blogin pitäjälle.![]()
Arvailut sikseen.
Omasta puolestani myös anteeksipyyntö plogin pitäjälle.
Ei tämä nyt oikein pysynyt käsissä...
Tuotto: +29.24 yks.
Palautus%: 103.49%
Panosten ka: 0.34 yks.
Vetoja: 2474
Tuotto: +504.97 yks.
Palautus%: 120.37%
Panosten ka: 1.46 yks.