Tänään on 28.03.2024, 19:52.

Matchbook - yhteistyökumppani

Vastaa Viestiin
jms
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 13.02.2004, 15:43
Pisteitä: 108

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja jms »

mikko kirjoitti:
Henkka kirjoitti:Itellä meni pelkkiä numeroita. Kirjaimia ja kirjaimia + numeroita koitin ensin mut aina vituiks. Melkosta häröilyä kyl noilta.
Kuulostaa todella omituiselta, pitääpä laittaa myös tuosta kyselyä koska eihän se nyt noin voi mennä.

edit: Onko muilla ollut samoja ongelmia tämän kanssa?
Kryptistä touhua. Mulla passussa sekä kirjaimia että numeroita - ei mitään ongelmia loggautumisessa.

Lukiko siellä kirjautumisvaiheessa jossain, että max 12 merkkiä? En huomannut kuin sen väh 6, mut nyt kuitenkin sattui osumaan haarukkaan ihan vahingossa. On kyllä outoa säätämistä, mut jos vetojen asettaminen menee jouheasti niin kai tämän voi vielä kestää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Silloin kun itse menin tekemään tiliä linkin kautta niin siellä olisi ollut vaihtoehtona siirtyä johonkin vanhaan sivustoversioon. Tein kuitenkin uuden kautta. Tiedä sitten onko tolla merkitystä kumman kautta tilin on tehnyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


travolta
Jäsen
Viestit: 79
Liittynyt: 14.01.2005, 18:19
Pisteitä: 39

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja travolta »

mikko kirjoitti:
Henkka kirjoitti:Itellä meni pelkkiä numeroita. Kirjaimia ja kirjaimia + numeroita koitin ensin mut aina vituiks. Melkosta häröilyä kyl noilta.
Kuulostaa todella omituiselta, pitääpä laittaa myös tuosta kyselyä koska eihän se nyt noin voi mennä.

edit: Onko muilla ollut samoja ongelmia tämän kanssa?
Kyllä oli, nyt kun tarkemmin muistelen. Generoin jonkun pitkän Keepassilla, jossa asetuksina sattui kyllä olemaan juuri numeroita ja kirjaimia. Sitten kun herjasi niin laitoin pituudeksi 12 merkkiä, muttei kelvannut vieläkään. Sitten vähensin edelleen 10:een ja toimi. Kävi siis että oli sekä kirjamia että numeroita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Diesel
Jäsen
Viestit: 3244
Liittynyt: 10.02.2003, 20:32
Pisteitä: 1195

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Diesel »

travolta kirjoitti:
mikko kirjoitti:
Henkka kirjoitti:Itellä meni pelkkiä numeroita. Kirjaimia ja kirjaimia + numeroita koitin ensin mut aina vituiks. Melkosta häröilyä kyl noilta.
Kuulostaa todella omituiselta, pitääpä laittaa myös tuosta kyselyä koska eihän se nyt noin voi mennä.

edit: Onko muilla ollut samoja ongelmia tämän kanssa?
Kyllä oli, nyt kun tarkemmin muistelen. Generoin jonkun pitkän Keepassilla, jossa asetuksina sattui kyllä olemaan juuri numeroita ja kirjaimia. Sitten kun herjasi niin laitoin pituudeksi 12 merkkiä, muttei kelvannut vieläkään. Sitten vähensin edelleen 10:een ja toimi. Kävi siis että oli sekä kirjamia että numeroita.
Mulla meni taasen Keepassilla generoitu 12-merkkinen passu läpi, tosin mielestäni jopa 12-merkkinen passu on nykypäivänä liian helposti murrettavissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

Onko rekisteröityneillä ilmennyt mitään ongelmia näiden ketjussa keskusteltujen asioiden lisäksi? Haluaisimme tietää niistä joko yv:llä tai ketjussa, jotta voimme välittömästi informoida Matchbookia.

Entä kertoimet tai muu mahdollisesti positiivinen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cordoba
Jäsen
Viestit: 118
Liittynyt: 05.06.2004, 17:34

Tuotto: +5.05 yks.

Palautus%: 142.10%

Panosten ka: 1.20 yks.

Vetoja: 10

Pisteitä: 35

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja cordoba »

mikko kirjoitti:
cordoba kirjoitti:Eli pitäiskö tuonne lähettää dokumentit parin viikon sisällä vaikka ei aikoisi nostoja tehdäkään?
Eiköhän riitä kun tuon tekee ennenkuin suunnittelee nostoja, tosin samalla vaivalla ne lähettää hetikin niin asia on hoidossa. Olettaen toki että sellaiset esimerkiksi suoraan koneelta löytyvät.
Kyllä ne pitää lähettää, pari viikkoa kului ja nyt on tili suljettu. (Ei sattunut olemaan koneella tuoretta kuvaa osoitteesta niin jäi lähettämättä.)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Henkka »

cordoba kirjoitti:
mikko kirjoitti:
cordoba kirjoitti:Eli pitäiskö tuonne lähettää dokumentit parin viikon sisällä vaikka ei aikoisi nostoja tehdäkään?
Eiköhän riitä kun tuon tekee ennenkuin suunnittelee nostoja, tosin samalla vaivalla ne lähettää hetikin niin asia on hoidossa. Olettaen toki että sellaiset esimerkiksi suoraan koneelta löytyvät.
Kyllä ne pitää lähettää, pari viikkoa kului ja nyt on tili suljettu. (Ei sattunut olemaan koneella tuoretta kuvaa osoitteesta niin jäi lähettämättä.)
Perseestä jos noin. Varsinkin kun en saanut mitään vahvistusmailia kun reggasin. Enkä mitään muutakaan, jossa asia olisi kerrottu. En ole lähettämässä ilman pyyntöä, enkä tosin depoamassakkaan niin pitkään kuin tämmöinen spedeily jatkuu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

cordoba kirjoitti:Kyllä ne pitää lähettää, pari viikkoa kului ja nyt on tili suljettu. (Ei sattunut olemaan koneella tuoretta kuvaa osoitteesta niin jäi lähettämättä.)
Enpä olisi uskonut, mutta ilmeisesti haluavat pelata varmanpäälle. Se ei ole käyttäjälle ollenkaan huono juttu, kun noita joutuu joka tapauksessa lähettelemään kun haluaa nostaa ulos. Väärän informaation saaminen täältä on enemmänkin perseestä :wink:
Perseestä jos noin. Varsinkin kun en saanut mitään vahvistusmailia kun reggasin. Enkä mitään muutakaan, jossa asia olisi kerrottu. En ole lähettämässä ilman pyyntöä, enkä tosin depoamassakkaan niin pitkään kuin tämmöinen spedeily jatkuu.
Henkalle tiedoksi vielä, että eikös joku kertonut että siinä "vahvistusmailissa" ei ollut muuta kuin ilmoitus tilin rekisteröinnistä jne. Joku voisi sen varmaan tänne kopioida mielenrauhan vuoksi? Kaiketi sitten kyselevät dokumentteja kun rahaa alkaa edes yhtiön suuntaan siirtymään?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2221
Paikkakunta: Hollola

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja jone »

"Dear Customer,

Thank you for joining Matchbook the future of sports betting.

According to Alderney eGambling Regulations 2009 we are obliged to verify a
customers account before they can process a withdrawal.

This can be done by simply sending us a copy of your photo I.D and a proof of
address dated within the last three months. This must be sent to us within two
weeks of funding your account."

Tuommoinen tuo maili, minkä noilta sain eli 2 viikkoa depoamisesta pitäisi noita lähetellä.

Edit: Ja roskapostiin tuo oli gmailissa mennyt mulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

Kiitokset jonelle. On kyllä huonoa kun tuollainen maili on jäänyt ihmisille tulematta, koska tuossa tosiaankin pyydetään noita dokumentteja lähettelemään. Onko vika sitten softassa vai s-postiliikenteessä. Ei hyvä homma kuitenkaan missään oloissa että joillekin on jäänyt tulematta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jms
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 13.02.2004, 15:43
Pisteitä: 108

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja jms »

Mobiilisivut vitun perseestä - jos vetohistoria jostain löytyy niin hyvin on piilotettu. :( Ja mistä johtuu ett ainakin ällä mobiililaitteella automaagisesti ohjautuu niille vitun paskoille mobiilisivuille eikä selainversioon vaikka kuinka yrittäisi.

Edit:

Vaikka aamullinen vitutus muuten mennyt ohi, niin ei aihetta editoida viestiä korrektimmaksi. Androidilla käytännön käyttökelvoton sivusto. Noiden sovellusta ei taida tohtia asentaa, tiedä mitä se tekee, kun kaikki muukin menee teknisesti päin v*ttua. :(

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut jms, 14.11.2013, 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Onko kukaan testannut näitä?

http://ww1.matchbook.com/mobile-apps/index.xml

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


smurf
Avatar
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 05.11.2013, 00:10

Tuotto: +89.77 yks.

Palautus%: 144.44%

Panosten ka: 4.59 yks.

Vetoja: 44

Pisteitä: 37
Paikkakunta: Espoo

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja smurf »

Itse tein eilen tilin. Päivämäärä meni bugista johtuen väärin. Avasin chätin -> se korjattiin heti.

En saanut myöskään tuota rekisteröinti mailia, joten lähetin kuvan ajokortista ja laskusta osoitteeseen compliance(at)matchbook.com. Vastaus tuli 12 tunnin päästä, että kaikki on nyt kunnossa. Eli helposti kävi. Tein talletukesn ja rupesin ihmetteleen miten ihmeessä tällainen pörssi toimii.

https://www.matchbook.com/content/stati ... xpl_01.png

Kun löysin sopivan kertoimen ja valitsin "Back" veto tuli tuohon betslipiin ja hyväksyin sen. Noin kymmenen minuuttia myöhemmin aloin etsimään seuraavaa vetoa niin se asettamani veto oli kadonnut? Sitten valitsin samaisen kohteen "Lay" puolelta ja veto jäi pysymään. Jos joku voi yksinkertaisesti selittää miten tämä toimii olisin kiitollinen. En oikein ymmärrä noista ohjeista.

Kaikenkaikkiaan näyttää kertoimet todella hyviltä. Taidan tehdä tilin myös tonne betfair pörssiin.

Rekisteröityminen -> tunnistautuminen -> rahantalletus -> OK!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

smurf kirjoitti:https://www.matchbook.com/content/stati ... xpl_01.png

Kun löysin sopivan kertoimen ja valitsin "Back" veto tuli tuohon betslipiin ja hyväksyin sen. Noin kymmenen minuuttia myöhemmin aloin etsimään seuraavaa vetoa niin se asettamani veto oli kadonnut? Sitten valitsin samaisen kohteen "Lay" puolelta ja veto jäi pysymään. Jos joku voi yksinkertaisesti selittää miten tämä toimii olisin kiitollinen. En oikein ymmärrä noista ohjeista.
Lyhyesti sanottuna Back-vedot vastaavat samaa kuin normaaleissakin vedonlyöntiyhtiöissä. Lay-vedot puolestaan ovat kyseisen kohteen vastavetoja. Eli tuossa kuvassa Lay Barcelona 2,03 tarkoittaa, että antaa jollekin toiselle ihmiselle kertoimen 2,03 siitä, että Barcelona voittaa. Itse tällöin käytännössä pelaa tasapeliä tai Bayernin voittoa kertoimella 1,97. (Kerroin lasketaan kaavalla 1/(1-(1/2,03)).) Näistä kertoimista sitten huomiodaan vielä komissio pois.

Pienenä sivuhuomiona vielä, että mikäli kyseisessä esimerkkikuvassa kokeilisi lyödä vetoa Back Barcelona 2,00 niin veto ei mene läpi ennen kuin jokin toinen Matchbookin asiakas ottaa sille vastavedon. Tämä kyseinen oma veto tulisi näkyviin tuohon kuvan osoittamaan listaukseen Barcelonan Lay-puolelle kertoimella 2,00 ja omalla halutulla panoksella. Mikäli kohteen sulkeutumiseen mennessä kukaan ei kyseisellä kertoimella halua vastavetoa niin panokset palautuvat takaisin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


smurf
Avatar
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 05.11.2013, 00:10

Tuotto: +89.77 yks.

Palautus%: 144.44%

Panosten ka: 4.59 yks.

Vetoja: 44

Pisteitä: 37
Paikkakunta: Espoo

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja smurf »

Tein tilin viime viikolla ja olen nyt pelannut tällä Matchbookin saitilla kohtuullisen paljon. Olen valinnut AINA vedot puolelta, koska käytän pörssiä niin kuin tavallista bookkeria ja haluan olla aina heti varma, että veto on asetettu.

Nyt sattui sitten jotain kummallista. Pistin sitten eilen DET Pistons - LA Lakers Over 204 (kuten Sukkela vihjas). Valvottua tuli ja seurattua veto kotiin, mutta nyt ei näy ollenkaan koko vetoa missään historiassa? Onko muille käynyt näin? Jotenkin muistelen, että jossain joku mainitsi, että tulisi ottaa aina screenshotti vedosta, jotta olisi joku todiste. Mä en ainakaan sellasta jaksa.

Kyllähän tää nyt harmittaa :cry:

Kannattaako täällä edes pelata, jos kustaan linssiin? Olen pistänyt paljon vetoja jo tuonne pitämättä hirveästi kirjaa mitä pelaan, kun tulee laitettua joka päivä yli 10 vetoo sisään nii ei kirjanpito oikeen maita. Ainut kirjanpito mitä teen on joka aamu kirjaudun kaikkille bookereille ja kirjaan saldot ylös, jotta näen paljonko olen voittanut / hävinnyt. Nyt tosiaan huomasin, että matchbookin saldossa ei muutosta edelliseen vaikka pistin yöllä tuon Sukkelan ehdottaman overin. Missä mun veto? Missä mun rahat? Onko näin käynyt useamminkin. Jos on niin kuinka monta kertaa?

Jos joku voisi alkaa täältä asiaa yhteistyökumppanin kanssa selvittämään niin:
18.11.2013 n. klo 03 summa ***€ Detroit Pistons - Los Angeles Lakers OVER 204

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

smurf kirjoitti:Nyt tosiaan huomasin, että matchbookin saldossa ei muutosta edelliseen vaikka pistin yöllä tuon Sukkelan ehdottaman overin. Missä mun veto? Missä mun rahat? Onko näin käynyt useamminkin. Jos on niin kuinka monta kertaa?
Matchbook ei vedonlyöntipörssinä hyödy tuosta mitään muuta kuin menettää oman komissionsa (eli vetoa ei oltu asetettu ollenkaan ilmeisesti?), joten syyt ovat varmaankin jossain muualla kuin huijaamisessa. Voimme kuitenkin tiedustella asiaa, joten laittaisitko minulle tarkemmat tiedot yksityisviestillä niin saamme asian liikkeelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Painoit varmasti vielä sitä Place bet nappia sen jälkeen kun panokset ja muut on laitettu? Sen jälkeen tulee vihreällä pohjalla teksti että bet submitted tms. Vedot vielä hyvä tarkistaa senkin jälkeen historiasta.
Itsellä ei ole vastaavia ongelmia ollut.

Edit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2221
Paikkakunta: Hollola

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja jone »

Oisko voinut käydä niin, että kerroin on tippunut ja jäänyt siten lay-puolelle odottamaan, että joku vetää vastaan? Sukkelan vedoissa ainakin kertoimet tippuu niin nopeasti, että on voinut hyvinkin näin käydä (ainakin jos heti on ollut pelaamassa tipsin tultua).

PS. Yli 10 vetoa päivässä, eikä jaksa pitää kirjaa vedoista. Laiskuutta sanon minä :wink: . Mulla tänä vuonna yli 50 vetoa / päivä ja löytyy kirjanpidosta kaikki.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Kannattaa valita Profit and Loss -asetukseksi ON, niin mahdollisten voittojen ja tappioiden määrä näkyy heti vedon hyväksymisen jälkeen vihreellä ja punaisella siinä markkinaruudussa. Näin voi ainakin vähentää sitä riskiä että veto jääkin muuttuneiden kertoimien tai mahdollisten virheiden takia menemättä läpi tai roikkumaan lay-puolelle.

Ja tämä asetus löytyy: Account -> Settings -> Display Preferences

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


smurf
Avatar
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 05.11.2013, 00:10

Tuotto: +89.77 yks.

Palautus%: 144.44%

Panosten ka: 4.59 yks.

Vetoja: 44

Pisteitä: 37
Paikkakunta: Espoo

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja smurf »

Mulla on toi Profit and Loss-asetus päällä ja olen aivan 100 varma, että laitoin vedon sisään asti. Asetin vedon tosiaan klo 3 aikaan yöllä eli vihje oli tullut jo reippaasti aikaisemmin.

50 vetoa / päivä? Miten joku voi löytää niin paljon pelattavaa? Sen kyllä myönnän, että toi kirjanpidon puuttuminen on omaa laiskuttaani. Ehkä sitä jossain vaiheessa jaksaa taas. Jotenkin on niin paljon hyödyllisempääkin tekemistä, kun käsin kopioda vetoja exceliin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Kuulostaa kyllä enemmänkin inhimilliseltä virheeltä kuin ongelmalta. Nämähän osuvat aina voitettuihin vetoihin, onko kenelläkään ollut koskaan hävittyjen vetojen kanssa samanlaisia ongelmia?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vieras
Avatar
Vieras

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jaahas nyt selvis mikä on homman nimi. Jos laitan tonne betslipiin kohteen ja kerroin jostain syystä muuttuukin? (Mitä hemmettiä joku pelas just koko 3000€ mitä oli tarjolla tota kerrointa) Niin toi menee automaattisesti tonne Layn puolelle ja en saa sitä mitenkää pois se jää tonne tarjoukseks. Mieli tekis jo mennä maate, mutta en nyt tiedä, että vastaako joku tohon mun tarjoukseen (eikä onnistu poistaminen "unable to cancel offer") ja jos ei vastaa tohon mun "tarjoukseen" nii vetoo ei oo sisällä ja jos laitan nyt viel lisäks uuden niin tulee tupla panos? Miks tää toimii tälleen halusin pelata BACK en LAY puolta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2221
Paikkakunta: Hollola

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja jone »

Vieras kirjoitti:Jaahas nyt selvis mikä on homman nimi. Jos laitan tonne betslipiin kohteen ja kerroin jostain syystä muuttuukin? (Mitä hemmettiä joku pelas just koko 3000€ mitä oli tarjolla tota kerrointa) Niin toi menee automaattisesti tonne Layn puolelle ja en saa sitä mitenkää pois se jää tonne tarjoukseks. Mieli tekis jo mennä maate, mutta en nyt tiedä, että vastaako joku tohon mun tarjoukseen (eikä onnistu poistaminen "unable to cancel offer") ja jos ei vastaa tohon mun "tarjoukseen" nii vetoo ei oo sisällä ja jos laitan nyt viel lisäks uuden niin tulee tupla panos? Miks tää toimii tälleen halusin pelata BACK en LAY puolta?
Jos ei oo back-puolella enää saatavilla sitä kerrointa, minkä olet pelannut, niin silloin se menee lay-puolelle. En kyllä tiedä minkä takia et voi poistaa vetoa, jos sitä ei ole vielä pelattu. Kokeilin testiksi äsken ja kyllä minä onnistuin poistamaan vedon bet slipin ruksista vedon kohdalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gutari
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 24.06.2013, 16:52
Pisteitä: 3

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja gutari »

Dear Customer,

We notice since opening your account with Matchbook.com that your account has not been verified.This can be done by simply sending us a copy of your photo I.D and a proof of address dated within the last three months.

We require this within two weeks of an account being opened. We therefore have to suspend your account temporarily.
sekä tämä että avausmeili löytyivät spämmistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


affiliate
Jäsen
Viestit: 90
Liittynyt: 10.11.2013, 21:27
Pisteitä: 61

Re: Matchbook - yhteistyökumppani

Viesti Kirjoittaja affiliate »

Matchbook tarjoaa 0% komissiota jalkapallovedoista 2.12.2013 lähtien. Tarkempi kuvaus alla:

0% soccer promotion

From the 2nd December, 2013 at 12pm GMT until 12pm GMT on the 1st April, 2014, Matchbook will charge 0% commission on all bets placed on soccer markets.
Offer applies to users who registered on the (matchbook.com) website and who subsequently place their bets through the website or mobile interface only.
Accounts that place bets through the API (Application Programming Interface) will not be eligible for the promotion. Similarly, accounts that place bets using automated trading software or any automated process will not be eligible.
Accounts with access to, or use of, Matchbook’s VIP services will not be eligible for the promotion.
Offer applies to all soccer markets including both pre-game and live bets.
Bets placed outside of the dates of the promotion but settled during the promotion period, may be subject to normal commission charges.
The promoter of this offer is Triplebet Limited, and players are subject to Matchbook’s general Terms and Conditions. Normal KYC rules apply for all accounts.
Triplebet reserves the right to charge the normal soccer commission rates to any account that is deemed to be abusing the terms of the promotion.
Triplebet reserves the right to amend these Terms and Conditions and/or terminate this promotion at any time.
In the event of any dispute, Triplebet’s decision is final in all matters.


Mikäli sinulla ei vielä ole tiliä Matchbookilla, tee se nyt kauttamme.

AVAA TILI TÄSTÄ

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin