Hinta runkosarjan loppuun asti: 400€ (sis.alv)
Sideasiakkaiden ale, jotka ovat olleet koko kauden mukana on -40%
Sideasiakkaiden ale, jotka ovat olleet mukana vähemmän aikaa, mutta ovat tällä hetkellä -25%
Vetoja tiedossa arviolta ~200, sillä ollaan käytännössä kauden puolessavälissä ja ilmaisvihjeissä olen jättänyt ehkä noin 10 ottelupäivää vihjaamatta kiireen tai sen takia, että ei ole vain huvittanut, kun olen ollut esimerkiksi väsynyt.
Totalien lähetyshaarukka on noin klo. 19-22. Useimmiten klo. 20:45-22:00 ja takarajana koitan pitää niin hyvin kuin mahdollista tuota klo 22:00, jotta jokainen voi jo nyt arvioida, että soveltuuko vihjepaketti omaan ilta-aikatauluun.
Aiheellista luettavaa: viewtopic.php?f=35&t=43534&start=446

Kaavion on tehnyt S.Mäenala, joten hänelle suuri kiitos jälleen! En halunnut lähteä pilkkoa toisen tekemää kuviota, kun tuolta löytyy helposti hyvät erittelyt tämän kauden totaleista. HT-livet ja sidet eivät liity millään tavalla tähän palveluun, joten ne voi suosiolla jättää huomioimatta.
Maksuvaihtoehdot ovat Skrill, sekä tavallinen pankkisiirto.
Tilaukset osoitteeseen nbatotalit(miuku)gmail.com. Tämä on ainoa tilauskanava, ei toiset meiliosoitteet, Facebook, Twitter, Skype tai keskustelupalstan privaviesti. Tästä on turha loukkaantua, sillä tämä ei ole tehty kuin asioiden sujuvuuden vuoksi. (HUOM. eri osoite kuin sideissa)
Tilauksen otsikoksi ”NBA tilaus + oma nimesi”
Viestiosaan:
Nimi:
Osoitetiedot:
Sähköpostiosoite mihin vihjeet haluat:
Maksatko pankkisiirto vai Skrill
Maksutiedot:
Nordea: FI29 1277 3500 1769 69 (Marko Virtanen), Viestikenttään oma nimi*
Skrill: marko.j.virtanen(miuku)gmail.com, Viestikenttään oma nimi
*Mikäli, et ole varma näkyykö siirto tililläni viimeistään huomenna päivällä, niin pistä kuittikopio mukaan.
Mikäli minulle tulisi, joku vakava este (sairaus, loukkaantuminen, läheisen kuolema) tms. niin minulla on oikeus lopettaa vihjeiden toimitus asiakkaille ja jäljelle jääneiden otteluiden korvaus suoritetaan jäljellä olevien otteluiden määrä suhteessa kokonaismäärään tilauksen alkamisajankohdasta. Tämän mahdollisen syyn minun tulee todistaa pätevästi.
Tässä paketissa ei varsinaista peruutusoikeutta ole, mutta tulen kyllä vastaan, mikäli asiakkaalle tulee perumiseen todellinen syy, kuten työttömyys tai muu merkittävä elämäntilanteen muutos. Tällöin noudatetaan samaa kaavaa kuin yllä olevassa tapauksessa.
Vihjeiden lähetysformaatti on sähköposti. Itse suosittelen aikaisempien kausien perusteella Gmailia, joka on toiminut hyvin. Esimerkiksi Suomi24-meilin kanssa on ollut ongelmia. Sähköposti mistä lähetän vihjeet ei tule olemaan tilaussähköposti, häirikköviestien minimoimiseksi.
Täältä löytyy edellisien kausien seurannat: viewtopic.php?f=31&t=21222 ja kausi 2014-15 löytyy alussa linkatusta blogista.
Minikommentit