Tänään on 19.03.2024, 13:12.

Katso Sharapovan tissikuvat! + Jallun vinkit

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Katso Sharapovan tissikuvat! + Jallun vinkit

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

No joo.. ei oo kuvia mut ainakin klikkejä tulee niin perkeleesti.

Tissigaten pyörteissä tuli mieleen että voisihan sitä jotain muutakin hommailla joten... Loppukauden tennisvihjeet satasella, siinä tarjous. Huhhuh nyt on halpaa on. Voi toki olla ylihintaa vihjeiden tasoon nähden MUTTA koska mulla ei oo suurempaa tarvetta paikata omien vetojeni tappioita maksullisilla menee rahat lyhentämättöminä vielä päättämättömään hyväntekeisyyskohteeseen.

Joten tässä on hyvä paikka tehdä hyvä työ ja saada kaupan päälle vähän huumoria arkeen.

Vihjeet maililla ilman mitään aikataulutuksia mutta yleensä päivällä/illalla sattuneista syistä johtuen mutta ei mitään yöhomosteluja. Varaan myöskin pitää lomaa jos sellaista haluan eli en sitouta itseäni jatkuvaan spämmiin mutta eiköhän kohteita ihan tarpeeksi tule että kaikki voivat ainakin määrään olla tyytyväisiä.

Jos on kiinnostusta niin laita mailia taikalanne123 / gmail com tai kirjoita tänne. En tiedä voiko mulle edes lähettää privaa mutta ne eivät mulla toimi. :lol:

PS. Kausi ei oo hääppösesti vihjeiden muodossa alkanut joten kannattaa olla varovainen.

Ratkaistuja vetoja: 61
Panokset yhteensä: 360
Palautukset yhteensä: 363.48
Palautusprosentti: 100.97%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin