Tänään on 19.03.2024, 10:22.

Jumpan kulma

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Jumpan kulma aukeaa eurooppalaisten jalkapallosarjojen pyörähtäessä käyntiin Elokuun vaihteessa.



Jotkut ehkä tuntevat/tietävät minut Jumppa nimimerkistä jo ammoisen Veikkauksen ilmoitustaulun ajalta. Täällä olen kirjoitellut nimimerkillä Zizou. Vedonlyöntiä olen harrastanut ~15+ vuotta ja kaudesta 2000-2001 alkaen laskenut %-arvioita useaan eurooppalaisen jalkapallosarjaan.



Jumpan kulma sivusto on suunnattu vedonlyöntiä itsekin harrastaville, jotka toivottavasti saavat sivuston %-arvioiden ja muun lisäinfon mukana vertailukohtaa omille peliajatuksilleen. Toki myös pelkästään sivuston %-arvioiden perusteella lyötyjen vetojen pitäisi olla voitollisia - tai ainakin ovat olleet viimeisen 10+ vuoden aikana. Mutta kuten usein todettu, tulevaisuus ei ole elettyä historiaa ja markkina viisastuu vuosi vuodelta.



Tarjolla on %-arvioiden lisäksi myös muuta infoa eri sarjoista:



Varjosarjataulukko, joka perustuu siihen, miten otteluiden mielestäni olisi kuulunut päättyä ottelutapahtumien valossa. Tämän taulukon pohjalta erottuvat myös kauden aikana "onnekkaat" ja "epäonnekkaat" joukkueet = sarjataulukon "vääristymät". Varjosarjataulukon päivitän pääosin itse nähdyn perusteella - mikä ei kuitenkaan tee siitä muuta kuin minun subjektiivisen näkemyksen otteluiden kulusta. Itse pidän sitä joka tapauksessa paljon parempana kuin pelkästään jonkun muun tekemien (subjektiivisten) otteluraporttien lukemista.



Kokoonpanouutisia, jotka mielestäni vaikuttavat ottelun todennäköisyyskenttään ja jotka näin ollen huomioin omissa laskelmissani. Olen nähnyt usean vuoden ajan runsaasti otteluita eri sarjoista => mielestäni pystyn reagoimaan keskivertoa paremmin kokoonpanouutisiin, kun joukkueet/pelaajat ovat "tuttuja".



%-arviot teen kaikkiin sarjoihin perustuen kehittämääni tietokantaohjelmaan, jossa on eri sarjojen tulokset alkaen kaudesta 1995-1996. Toki noin vanhaa dataa en käytä, vaan voin poimia kannasta tietoa haluamillani hakuparametreillä. Ohjelman avulla näen helposti sarjoissa tapahtuvat voimasuhdemuutokset, sarjan sisäiset tasoerot, merkkijakaumat yms. Kyseistä ohjelmaa olen käyttänyt kaudesta 2000-2001 alkaen.



Pääsarjat Espanjan LaLiga, Saksan Bundesliga, Englannin Premier, Hollannin Eredivisie, Sveitsin Axpo Super league, Norjan Tippeligaen sekä CL+EL.

Sivusarjat Belgian Jupiler League, Ruotsin Allsvenskan sekä Ranskan Ligue 1.

Jollain asteella seuraan myös Itävallan Bundesliigaa pelkästään jo Eurocupien vuoksi.

Suurimpaan osaan mainituista sarjoista olen laskenut %-arvioita omaan käyttöön kaudesta 2000-2001 alkaen, uusimpana sarjana Sveitsi, johon olen laskenut kaudesta 2006-2007 alkaen.



Pääsarjoista näen useamman ottelun/kierros + kattavat koosteet poislukien Sveitsi, jossa joudun tyytymään videokoosteisiin - syynä se, että Sveitsin fudista lähetetään hyvin vähän maan ulkopuolelle, olisinkohan viime kaudella nähnyt yhteensä 2-3 matsia. Sivusarjoista näkisin (toki katson myös jonkin verran) sekä Allsvenskanin että Ligue1:n matseja, mutta ne menevät aikalailla päällekkäin muiden sarjojen kanssa ja totta puhuakseni, niiden pelejä on hyvin vaikea katsoa "nukahtamatta". Näin ollen niiden tiedot päivitän omaan varjosarjataulukkoon aika pitkälti otteluraporttien + statsien perusteella. Belgiasta katson videokoosteet + jokusen matsin kuukaudessa.



Varsinaisia pelivihjeitä / bookkeri en tule antamaan/lähettämään, mutta sivustolla on nähtävissä ajantasalla oleva seuranta omista vedoistani, jotka teen %-arvioiden pohjalta omille bookkereilleni %-arvion julkaisuhetkellä. Näin siksi, että vedonlyöjillä on käytössä erilainen valikoima bookkereita erilaisilla panostusrajoilla. Oman panostuksen/sarja selitän sitten myöhemmin sivustolla. Pääosa omista sivuston vedoista tullee olemaan earlylinejä Pinnaclelle. Myös perinteiset 1-X-2 bookkerit (Expekt, Nordicbet, Tipico, Unibet yms) ovat jonkin verran edustettuina, koska pääsarjoihin niillekin ~jokainen saa jonkinmoisen panostuksen laitettua.



Aikataulutus arvioille tullee olemaan jotakuinkin:

Maanantai-iltana pääsarjojen early %-arviot, tiistai-iltana sivusarjojen early %-arviot. Arvioita päivitän viikon aikana lisäinfon myötä (kokoonpanot yms).

Eurocupit riippuen cupin tilanteesta + joukkueista, jotka mukana. Toki jokaiseen otteluun (varsinkaan EL:ssä) en edes ala arvaamaan %-arviota.



Sivuston hinta tulee olemaan halpa, alle 10€/sarja => tällä hetkellä kaavailussa ~60€ + alv/kk - asia on vielä pikkuisen auki riippuen sivuston ylläpitokustannuksista.Tuolla hinnalla saa siis logon-oikeuden sivustolle/kk.

Hinnan määrittelin sen mukaan, kuinka paljon itse olisin valmis maksamaan "helpohkosti" moisen sivuston tarjoamasta infosta.



Zizou alias Jumppa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


ilpola
Jäsen
Viestit: 227
Liittynyt: 23.05.2009, 10:52
Pisteitä: 1

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja ilpola »

Varmasti löytyy kiinnostuneita teikäläisen tietämyksellä mutta aluksi Kysymys varjosarjatulukosta. Moneen sarjaan tulossa ja mikäli oikein ymmärsin niin aiot päivittää pääosin oman näkemyksen perusteella. Omasta mielestä kova urakka katsoa yhteenkin sarjaan melkein kaikki pelit joten miten käytännössä olet tämän ajatellut toteuttaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

ilpola kirjoitti:Varmasti löytyy kiinnostuneita teikäläisen tietämyksellä mutta aluksi Kysymys varjosarjatulukosta. Moneen sarjaan tulossa ja mikäli oikein ymmärsin niin aiot päivittää pääosin oman näkemyksen perusteella. Omasta mielestä kova urakka katsoa yhteenkin sarjaan melkein kaikki pelit joten miten käytännössä olet tämän ajatellut toteuttaa?
Toteutan sen katsomalla pelejä :wink:
Viimeisen reilun 5-6 vuoden ajan olen valehtelematta katsonut viikonloppuisin (pe-su) ~10-12 matsia + koosteen Bundesliigasta (Bundesliga pur), tohon päälle sitten maanantai-illan matsin/matsit sarjasta riippuen + Eurocupit ti-to.
Katolla on kaksi satelliittilautasta, mulla on ihana ja ymmärtäväinen vaimo ja olen kova tekemään kotitöitä!
Kaikkihan on kiinni pelkästään ajankäytön suunnittelusta ja hyvässä kunnossa oleva "vanhus" selviää lisäksi vähemmällä unella :roll:

Lisäksi kauden edetessä ei välttämättä tarvitse ihan jokaista jengiä nähdä jokaisella kierroksella, voi pikkasen funtsia, minkä pelin milloinkin katsoo.
Ja on mulla lisäksi pari hyvää kaveria, joiden näkemykseen uskon lujasti, jos itse en ole peliä nähnyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


ilpola
Jäsen
Viestit: 227
Liittynyt: 23.05.2009, 10:52
Pisteitä: 1

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja ilpola »

Zizou kirjoitti:
ilpola kirjoitti:Varmasti löytyy kiinnostuneita teikäläisen tietämyksellä mutta aluksi Kysymys varjosarjatulukosta. Moneen sarjaan tulossa ja mikäli oikein ymmärsin niin aiot päivittää pääosin oman näkemyksen perusteella. Omasta mielestä kova urakka katsoa yhteenkin sarjaan melkein kaikki pelit joten miten käytännössä olet tämän ajatellut toteuttaa?
Toteutan sen katsomalla pelejä :wink:
Viimeisen reilun 5-6 vuoden ajan olen valehtelematta katsonut viikonloppuisin (pe-su) ~10-12 matsia + koosteen Bundesliigasta (Bundesliga pur), tohon päälle sitten maanantai-illan matsin/matsit sarjasta riippuen + Eurocupit ti-to.
Katolla on kaksi satelliittilautasta, mulla on ihana ja ymmärtäväinen vaimo ja olen kova tekemään kotitöitä!
Kaikkihan on kiinni pelkästään ajankäytön suunnittelusta ja hyvässä kunnossa oleva "vanhus" selviää lisäksi vähemmällä unella :roll:

Lisäksi kauden edetessä ei välttämättä tarvitse ihan jokaista jengiä nähdä jokaisella kierroksella, voi pikkasen funtsia, minkä pelin milloinkin katsoo.
Ja on mulla lisäksi pari hyvää kaveria, joiden näkemykseen uskon lujasti, jos itse en ole peliä nähnyt.
Muuten menee täällä päässä samaan tapaan, poikkeuksena lautanen ja vaimo. Saman verran tulee itsekin katsottua ja samalla aikataululla. Tosin pysyn itse kärryillä 2-3 sarjasta joten se sarjojen määrä herätti ihmetystä. Mutta asia tällä selvä ja ei siitä sen enempää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

[/quote]
Muuten menee täällä päässä samaan tapaan, poikkeuksena lautanen ja vaimo. Saman verran tulee itsekin katsottua ja samalla aikataululla. Tosin pysyn itse kärryillä 2-3 sarjasta joten se sarjojen määrä herätti ihmetystä. Mutta asia tällä selvä ja ei siitä sen enempää.[/quote]

Kun tuota on tehnyt usean vuoden ajan niin jonkinmoinen pohjatietous/sarja on syntynyt, toivon - ja uskonkin.
Lisäksi, kuten sanoin, osa on ns pääsarjoja, osa on ns sivusarjoja - joita seuraan osittain Eurocupien vuoksi, jotta saan sinne etua markkinoihin nähden.
Omassa panostuksessa sitten huomioin noiden eri sarjojen statukset.

Lähdin homman suunnittelussa liikkeelle siitä, kuinka vähän se aiheuttaisi lisätyötä jo olemassa olevan lisäksi ja päätin, että "helpointa" on kopsata/päivittää sivustolle kaikki se tieto, jota käytän omia arvioita tehdessäkin. Eli tieto, mitä mulla on käytössä, on myös ~sivustolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Zizou kirjoitti:Sivuston hinta tulee olemaan halpa, alle 10€/sarja => tällä hetkellä kaavailussa ~60€ + alv/kk - asia on vielä pikkuisen auki riippuen sivuston ylläpitokustannuksista.Tuolla hinnalla saa siis logon-oikeuden sivustolle/kk. Hinnan määrittelin sen mukaan, kuinka paljon itse olisin valmis maksamaan "helpohkosti" moisen sivuston tarjoamasta infosta.
Tuollainen sivusto vaikuttaa kaikin puolin loistavalta hinta-/laatusuhteelta ->
Zizou kirjoitti:Vedonlyöntiä olen harrastanut ~15+ vuotta ja kaudesta 2000-2001 alkaen laskenut %-arvioita useaan eurooppalaisen jalkapallosarjaan.
ja tulen varmasti ostamaan palvelun heti kun sitä saa tilata jostain! :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Satuin lukasemaan Aapon plokia pitkästä aikaa illan Norjan matsin alkamista odotellessa ja siellä oli käsitelty muita maksullisia vihjepalveluita.
Omani kohdalla luki näin (Aapo, toivottavasti ploki ei ole copy right :wink: )
Vastaan tuonne väliin omia ajatuksia.
+Isot sarjat / useita liigoja
*** ainakaan ei pitäisi tulla panosrajaituksia ihan heti vastaan poislukien noi keskisuuret sarjat (Sveitsi, Belgia, Norja, Allsvenskan).
+Halpa hinta
*** halpa ja halpa, senhän määrittää ostaja, mutta on se ainakin halvempi kuin kotimainen mansikka!
Pikkasen joutunen nostamaan hintaa alkuperäisestä arviosta, koska joudun varautumaan www-hostauksessa tiettyyn kapasiteettiin + ihan kaikkea ylläpitoa en pysty tekemään itse jo pelkästään ajankäytönkin suhteen.
Tällä hetkellä liikun lukemassa 100€/kk sisältäen ALV:n tai vaihtoehtoisesti 270€/3kk sisältäen ALV:n
Tuosta kun laskee nopeasti päissään: LaLiga 40 ottelua/kk (4 kierrosta), Bundesliga 36, Premier 40, Hollanti 36, Sveitsi 20, Norja 32, Belgia 32, Allsvenskan 32 ja Ranska 40 = 308 yhteensä, ellen laskenut väärin, eli yhden matsin arvio maksaa ~32 senttiä eli pitkälti alle puolimetriä.
Ja noiden päälle tulee CL+EL arvioita ja eri sarjoista varjosarjataulukot ja loukkaantumistietoja = eli aikalailla samat välineet, joita itse käytän tehdessäni arviot.
+Tunnen / tiedän laskijan ja laatua löytyy
*** ainakin löytyy ahkeruutta ja tietynlaista hulluutta sekä ihan puhdasta intoa katsoa fudismatseja :D
-Vanha seuranta puuttuu ainakin toistaiseksi
*** jep, sitä ei ole itsellänikään suoranaisesti. Mulla on vaan tasapaukku/sarja joka kaudelta, jonka perusteella olen itse pystynyt itselleni todistamaan, mihin sarjaan kannattaa panostaa vähempi ja mihin enempi. Ja sitten rahallinen seuranta on ollut eri vetotilien saldoissa.
-Tuleva (+ vanha) seuranta koostuu vihjaajan omista vedoista, joista osa menee pienemmille bookkereille (Unibet, Expekt jne), joten miehen oma esim. 103% palautus ei takaa asiakkaan pääsevän voitolle
*** ei takaa ei, vaan palvelu vaatii myös asiakkaalta tietynlaista aktiivisuutta
-Ei suoranaisia vihjeitä, vaan asiakkaan tulee itse kaivaa vedot prosenttiarvioilla. Tuleeko tilanteita, että Jumppa jättääkin vetämättä joitain kohteita / nousseita kertoimia / tms oman tietotaidon vuoksi ja asiakas menee metsään?
*** Viime kausi opetti aika suoraan, että nousevia kertoimia kannattaa välttää tai vähintään pitää yrittää löytää siihen syy, koska nykymarkkina ei ole tyhmä.
Mutta jos lyön nousevaa kerrointa, kirjaan se toki sivustolle.

Ilman tarkempaa seurantaa voisin olettaa, että miehen oma tulevan kauden odotettu palautus voisi olla ~103-104% luokkaa. Kysymys kuuluu, kuinka paljon tuosta jää asiakkaalle, koska seuraavat asiat tiputtavat asiakkaan palautusta: earlyjen pelaaminen varsinkin perinteisille 1x2 bookkereille, gappi joka jää prosenttien julkaisemisen ja asiakkaan vedon asettamisen välille (tämä paljon asiakkaan omasta "aktiivisuudesta" kiinni), kertoimien mahdollinen tippuminen Jumpan omista panoksista, ja edelleen tuo suoranaisten vihjeiden puuttuminen voi tehdä pientä hallaa asiakkaan tuotolle. Suoraan ns. sijoittajan näkökulmasta voisi niukkaa voittoa odottaa, mutta vaatii ehkäpä pientä ymmärrystä vedonlyönnistä yleensä. Palveluhan on halvan hinnan vuoksi todellinen herkkupala varsinkin niille, jotka itse laskevat kyseisiä sarjoja mahtavan lisäinfon vuoksi mitä Jumppa tarjoaa.
*** Kuten aiemmin mainitsinkin, kyseessä ei ole suoranainen sijoituspalvelu, vaikka tarkoitus toki onkin, että sivustolla olevat vedot ovat tuottavia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Projekti ja www-sivuston rakennus on edennyt nyt siihen vaiheeseen, että voin aloittaa tilausten vastaanoton. Tilaus ei ole sitova, mutta alustavien ilmoittautumisten mukaan varaudun tiettyihin asioihin www-sivustolla/tietokannan määrittelyssä.
(Tilauksen voi toki aloittaa milloin vaan ja se on siitä hetkestä määrätyn ajan voimassa.)

Lähetä sähköposti osoitteeseen jumppa@kolumbus.fi ja laita otsikoksi Jumpan Kulma sekä kumman tilauksen otat:
100€/kk sisältäen ALV:n tai vaihtoehtoisesti 270€/3kk sisältäen ALV:n

Tarkemmat tilaus- ja maksuohjeet sitten sivustolla, minkä ensimmäinen versio julkaistaneen tällä viikolla.
Tilaus astuu voimaan maksuhetkestä/tunnuksen aktivoinnista ja on voimassa siitä hetkestä vaihtoehtoisesti 30/90 vrk. Tästä sitten tarkemmin, kun sivusto on tuotannossa.

Mitä summalla sitten saa?
Keskimäärin 308 arviota/kk mainittuihin sarjoihin + CL/EL arvioita kierroksittain.
Suositusvedot, jotka itse olen jättänyt sekä sarjakohtaisen peruspanostusohjeen.
Eri sarjojen varjosarjataulukot ja kokoonpanouutisia.

Palautus% tai tuotto% en lupaa enkä takaa, mutta jos katson omia vetojani alkaen 2000-2001 kaudesta ja uskoisin historian olevan tae tulevaisuuteen, niin voitollista peliä noilla arvioilla pystyy tekemään.
Ylikertoimeen olen nyt laittanut Norjan, Ruotsin ja Sveitsin sarjoihin arviot+vedot ~kuukauden.
Suurehko osa vedoista ollut early-vetoja, mutta aika monessa on kerroin myös noussut viikon aikana. Palvelun avulla asiakkaan olisi tarkoitus päästä pelaamaan ~samoilla kertoimilla, koska julkaisen ne sivustolle heti, kun olen saanut early-arviot valmiiksi (”noin aikataulut” mainittu viestiketjussa aiemmin ).
Vedot:
Djurgården 1,80 ok
Elfsborg 1,71 ok
Trelleborg 3,60 ok
Trelleborg +0,5 1,82 ok
Lilleström 4,05 ok
Lilleström +0,5 1,91 ok
Sarpsborg 4,27 väärin
Sarpsborg +0,5 2,01 väärin
Strömsgodset 1,82 ok
Aalesund +0,5 2,11 väärin
Aalesund +0,5 +1 1,81 puolet takaisin
Brann 3,75 väärin
Brann +0,5 1,89 väärin
VIF 3,70 väärin
VIF +0,5 1,77 väärin
Sion 0 +0,5 1,91 ok
Thun 0 +0,5 2,13 ok
YB PK 2,08 push
Norrköping +0,5 2,01 ok
Häcken PK 1,88 ok
Elfsborg 1,71 ok
Elfsborg -0,5 -1 1,92 ok
Helsingborg -0,5 -1 1,80 ok
Helsingborg 1,62 ok
Gefle 2,30 väärin
Viking +0,5 +1 1,97 puolet takaisin
Viking +0,5 2,17 väärin
Viking 4,70 väärin
Molde 1,75 ok
Fredrikstad PK 1,80 väärin
Brann 0 -0,5 2,11 ok
Viking 1,82 väärin
Viking 1/1 2,85 väärin
VIF 0 -0,5 1,84 väärin
Brann 1,99 ok

Jos en väärin katsonut, niin 35 kohdetta, osumien summa 39,54 =>112,97% .
Tuolla tasolla ei tulla pitkässä juoksussa liikkumaan, pahoin pelkään.
Oma Allsvenskan esim alkukaudesta täysin epärealistisissa lukemissa:
79 vetoa osumien summa 95,59 => 121,0% ei tulle jatkumaan.
Norja tällä hetkellä 98,7% 117 kohteen jälkeen, kun alkukausi kuoppasi aika pahasti.
Jos jakaa Norjan alkaukauden kahtia, niin ekat 59 vetoa palautti 83,30%, jälkimmäiset 58 vetoa 114,20%.
Sveitsihän vasta alkoi viime vko-loppuna.


Terveisin
Jumpan Kulma
Y-tunnus 2417707-0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Ekat 8 alustavaa tilausta tuli eilen, kiitos niistä!

Esille tulleita kysymyksiä, mun vastaukset siellä välissä:
"- Onko noista mahdollisuutta saada mitään hälytystä virallisesti tai epävirallisesti, että nyt on päivitys tehtynä tai earlyjä liuta tms?"

Minkäänlaista sähköposteihin perustavaa hälytysjärjestelmää en sivustolle rakenna, koska se vaatii jo aikalailla lisäkoodintekoa + esim smtp-tukea www-hostauspalvelusta, jonka olen ottanut.
Aikataulut kuitenkin tulevat varmaan aika pitkältä olemaan nuo mitä ylempänä viestiketjussa olen maininnut.
Sivustolle tulee kylläkin sarjasivulle (jokaisella sarjalla oma sivu) merkintä, että sarjaa on päivitetty (ja samalla toki jätetty ekat earlyvedot) tai sitten arvioita/vetoja päivitetty myöhemmin viikolla.
Eli kun kirjautuu sivustolle, näkee samantien, mitä sarjoja on päivitetty.

"- Tuleeko vetoja pitkin viikkoa, vaikka painotus lienee vahvasti earlyissä?"

Vetoja ei tule pitkin viikkoa, koska sivuston ainoa tarkoitus ei ole tarjota vetosuosituksia, vaan myös sekä arviot, joihin vedot perustuu + lisätietoja eri sarjoista.
Early-arviot tulee, kun sarjan laitan esille joko maanantaina tai tiistaina (pikkasen sarjasta riippuen) ja siinä samalla ne vedot, jotka itse olen sillä hetkellä jättänyt.
Pitkin viikkoa toki arvioita päivitän, kun lisäinfoa tulee (kuten teen tälläkin hetkellä) ja mahdollisesti jätän silloin myös lisävetojakin.
Jos näin tapahtuu, merkintä tulee sivustolle kyseisen sarjan kohdalle. Summa summarum, sanoisin, että vedot tulevat pääsääntöisesti silloin, kun arviot tulevat esille = ovat early-vetoja, mutta toki tilanne elää kik-ohvin lähestyessä vähintään arvioiden päivityksen muodossa.

"-Tippuuko early-vetoja miten tiuhaan vai enemmänkin ryppäinä tyyliin sarja kerrallaan?"

Tavoite olisi, että pääsarjat valmistuisi maanantain aikana, sivusarjat tiistain.
Eli noista kahdesta vaihtoehdosta isommissa ryppäissä sitten kait?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Päivitystä tilanteeseen:

Hostaus palvelun kanssa on erinäisiä teknisiä vaikeuksia - en tiedä, johtuuko loma-ajasta (heinä-elokuu) vai jostain muusta syystä, mutta kaikki luvatut ajat saa näemmä kertoa vähintään kymmenellä. Laskutus toimi kyllä ilman viivettä...

Sivuston setup-ajaksi luvattiin ”up to 30 minutes”, toteutunut oli yli 2 vrk.
Lähetin tietokannan käsittelyyn liittyvän kyselyn supportiin ja vastaus oli ”estimated answer time 1 hour”, siitä on nyt kulunut kuusi eikä vastausta ole vielä tullut...
Enkä todellakaan ottanut halvinta saatavilla olevaa hostauspalvelua vaan sellaisen, mikä täytti tarvittavat kriteerit.

Yhtäkaikki, odottavan aika alkaa käydä pitkäksi ja nyt ei päästä ensiksi testaamaan ja sen jälkeen julkaisemaan sinällään valmista sivustoa. Tämän vuoksi olen siirtänyt web-sivuston alkamisajan viikolle 32 (tällä hetkellä mennään viikko 30 loppua). Alkuperäinen suunnitelma aloitusajankohdaksi oli elokuun vaihde, jolloin eri sarjat alkavat.

Tämän viikon lopulla (viikko 30) käynnistyy sivusarjoista Belgia. Viikon 31 lopulla alkaa pääsarjoista Hollannin Eredivisie ja Saksan Bundesliga, sivusarjoista Ranskan Ligue1, jonka itse aloitan viikolla 32. Tällöin käynnistyy ainoastaan Englannin Premier league. Tämä sen vuoksi, että jo kahden alkavan sarjan kanssa on kohtuu paljon työtä ja Ranska on kuitenkin sivusarja. Ehdin myös katsomaan ensimmäisen kierroksen pelejä + koosteen ennen varsinaisia arvioiden julkaisuja toisella kierroksella. Viikolla 33 käynnistyy Espanjan LaLiga. Eri sarjojen käynnistymisten ohessa pelataan myös viimeiset karsintakierrokset Mestareiden liigaan ja Eurooppa liigaan.

Tarjoan nyt palvelun tilaaville ylimääräisenä ennen www-sivuston julkaisua samat asiat sähköpostitse. Varsinainen tilausjakso (30 tai 90 vrk) alkaa kuitenkin vasta siitä hetkestä, kun luon käyttäjätunnuksen www-sivustolle => saat samaan tilausmaksuun plussana sähkopostitse lähetettävät tiedot, kunnes www-sivusto toimii.
Liitä kuitenkin haluamasi käyttäjätunnus jo nyt tilaajatietoihin, niin ei tarvitse asiaa myöhemmin uudelleen kysyä.

Palveluun kuuluu tällä hetkellä käynnissä olevat sarjat:
Norjan Tippeligaen, Ruotsin Allsvenskan, Sveitsin Axpo Super league ja nyt viikonloppuna käynnistyvä Belgian Jupiler League.
Sarjoista tulee sähköpostitse samat tiedot kuin www-sivustolla tulee olemaan:
%-arviot, itse tekemäni early-vedot panostusohjeineen, tämänhetkinen varjosarjataulukko sekä kokoonpanotietoja.

Tilausohjeet:
Palvelu maksaa 90€ / 30vrk tai 250€ / 90vrk sisältäen ALV:n.
Tilataksesi palvelun maksa summa Sampo pankin tilille:
FI64 8018 0710 1391 25 (Juha Pylväläinen)
Viestikenttään Jumpan Kulma

Maksettuasi lähetä sähköposti otsikolla Jumpan Kulma osoitteeseen jumppa@kolumbus.fi, jossa mainitset:
Tilaajan nimi ja osoitetiedot sekä sähköpostiosoitteen, johon lähetän palvelun tiedot.
Kopio maksukuitista tai maksajan tiedot, jos eri kuin tilaajan tiedot.
Haluamasi käyttäjätunnuksen, jonka aktivoin, kun www-sivusto toimii.

Terveisin
Jumpan Kulma
Y-tunnus 2417707-0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Ensimmäinen reilu viikko takana, laskennallinen 1000€ kassa 44 vedon jälkeen alkavalle viikolle 1016,16€, palautus oli 103,99%.
Joukkoon mahtui sekä epäonnea (Heracles ja Brygge etunenässä) että onneakin, mm Zagrebin 90" maali HJK:ta vastaan, tosin maali oli kyllä aivan ansaittu ottelutapahtumiin nähden.
Ensi viikolla toiveissa saada www-sivusto toimimaan ja tuotantoon, viimeisiä tietokantatestejä ja sivuston ylläpitoon liittyviä testejä oli vielä vko-lopun aikana.
Tarjous edelleen voimassa: jos liityt nyt, niin käyttöaika lähtee juoksemaan vasta siitä hetkestä, kun käyttäjätunnus luodaan www.jumpankulma.net sivustolle (mitä voi toki jo käydä katsomassa, etusivu + linkit on kunnossa). Siihen asti sama info toimitetaan asiakkaille excel-tiedostoina sähköpostilla.

Terveisin
Jumpan Kulma
Y-tunnus 2417707-0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Sivusto www.jumpankulma.net nyt tuotannossa - itse asiassa nykyisille asiakkaille luotu käyttäjätunnukset pari päivää sitten.
Sivustolla tällä hetkellä arviot 8 sarjaan (nyt kun Premier käynnistyy) + CL / EL-karsintoihin, palvelun viimeinen sarja = LaLiga käynnistyy ensi viikolla - jos käynnistyy, kun pelaajat sielläkin suunnalla uhkaavat lakolla :roll:
Etusivulla linkit:
-vapariin, missä jatkossa tulee olemaan ajatuksia kuluneesta viikosta, joitain ilmaisarvioita, joukkuekohtaisia ajatuksia yms
-esittelyyn ja tilausohjeisiin

Muihin palveluihin pääsy (arviot kokoonpanoineen, sivuston vedot, sarjakohtaiset varjosarjataulukot) vaatii käyttäjätunnuksen.

Terveisin
Jumpan Kulma
Y-tunnus 2417707-0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


ipe
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 26.01.2004, 10:27
Pisteitä: 0

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja ipe »

Jumpan kulman vihjeillä on taas tälläkin viikolla päässyt nauttimaan hyvin osuneista vedoista, taitaapi olla suurinpiirtein kaikki osuneet. kiitoksia hyvistä vihjeistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


razor
Jäsen
Viestit: 3729
Liittynyt: 26.01.2004, 18:48

Tuotto: +103.22 yks.

Palautus%: 104.39%

Panosten ka: 4.21 yks.

Vetoja: 558

Pisteitä: 2785
Paikkakunta: Razor`s any price picks. Through the wind and rain.

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja razor »

Zizou vois vaihtaa tuon kuvan johonkin toiseen. Tuo kuva jostain syystä todella ärsyttävä.

Ei mulla muuta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"I will bide my time and wait as long as it takes to make a wager that I can truly say that win or lose I would make the same wager again and again...and that`s the name of the game"

Minikommentit


Kari
Jäsen
Viestit: 28
Liittynyt: 29.01.2004, 17:46
Pisteitä: 7

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Kari »

razor kirjoitti:Zizou vois vaihtaa tuon kuvan johonkin toiseen. Tuo kuva jostain syystä todella ärsyttävä.

Ei mulla muuta.
Olen samaa mieltä. Ihan jo markkinointiviestinnän kannalta tuo kaikille tuntemattoman merenelävä-kummajaisen kuva pitäisi vaihtaa setelinippuun tai paksua sikaria polttavaan pukumieheen 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betsaari
Jäsen
Viestit: 2303
Liittynyt: 19.11.2009, 10:45

Tuotto: +76.24 yks.

Palautus%: 111.02%

Panosten ka: 2.58 yks.

Vetoja: 268

Pisteitä: 1112
Paikkakunta: Kupittaa, Tku

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Betsaari »

razor kirjoitti:Zizou vois vaihtaa tuon kuvan johonkin toiseen. Tuo kuva jostain syystä todella ärsyttävä.

Ei mulla muuta.
Tämä voisi toimia paremmin :)

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Niin kauan kun häiskä tekee tämmöstä tulosta saa pitää mun puolesta mitä kuvaa haluaa :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Kari kirjoitti:
razor kirjoitti:Zizou vois vaihtaa tuon kuvan johonkin toiseen. Tuo kuva jostain syystä todella ärsyttävä.

Ei mulla muuta.
Olen samaa mieltä. Ihan jo markkinointiviestinnän kannalta tuo kaikille tuntemattoman merenelävä-kummajaisen kuva pitäisi vaihtaa setelinippuun tai paksua sikaria polttavaan pukumieheen 8--)
Se on mun allekirjoitus - aina huuli pyöreänä, sopii hyvin kuvaan :wink:
Törmäsiin kaveriin, siis tuohon kuvassa olevaan, viime vuonna Dubaissa Dubai Mallin akvaariossa. Siinä me pällisteltiin toisiamme hyvä tovi.
Hengenheimolainen toi on enempi kuin sikaria poltteleva pukumies, mikä on hyvin kaukana meikäläisestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

ipe kirjoitti:Jumpan kulman vihjeillä on taas tälläkin viikolla päässyt nauttimaan hyvin osuneista vedoista, taitaapi olla suurinpiirtein kaikki osuneet. kiitoksia hyvistä vihjeistä.
Kiitos kiitoksista - mutta totuuden nimissä, meni viikolla jokunen sentään ohikin ja parissa tuli kivasti voittomaali 90"
Osu toinen jytkyviikko pariin ensimmäiseen kuukauteen, taitaa olla taivaankappaleet sopivasti kallellaan :wink:
Viikko päivitetään Jumpan Kulman vaparissa olevaan seurantaan, kunhan se on paketissa.
Tällä hetkellä viikon palautus ~130% / +162 yksikköä.
Laskennallinen 1000€ kassa noussut -> 1240€ 7 viikon / ~400 vedon jälkeen palautuksella ~107%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Seurantaa ~2kk toiminnan jälkeen:
8 vetoviikkoa takana ja ~500 vetoa (tarkalleen 503). Osa vedoista lisäpanostuksia aikaisempaan kohteeseen tai samaan kohteeseen eri vetomuoto (esim -0,5 ja -1 vedot). Keskimäärin siis ~62 vetoa / viikko. Eurocup viikolla tulee luonnollisesti enemmän vetoja, ~50 vetoa / Eurocupiton viikko taitaa olla jotakuinkin keskiarvo kaikkien sarjojen ollessa käynnissä.
Panostus yhteensä 4118 yksikköä, voitot yhteensä 4416,09 yksikköä => palautus 107,24%.
Laskennallinen 1000€ alkukassa on nyt 1298,09€.
Kahdeksasta viikosta kaksi on ollut tappiollisia, kassa on käynyt vain kerran miinuksella (toisen viikon jälkeen), jolloin se oli 979,84€.

Virallinen seuranta päivittyy joka viikon jälkeen vapariin, jossa se on kaikkien nähtävillä.
Seuranta päivitetään, kun vetoviikko on valmis. Tämän viikon viimeinen veto oli Start +1 tältä illalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


jaakkokolmonen
Jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: 22.08.2011, 22:02
Pisteitä: 0

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja jaakkokolmonen »

Miksi tuolla seurantasivulla puhutaan vaan CL/EL-peleistä? Onko muut sarjat menneet heikommin kun hehkutetaan vain osuneita? Vai eikö niihin pelata mitään? Saisko myös kertoimia näkyviin niin tietäisi perustuuko seuranta teoreettisiin "haamukertoimiin" vai saatavilla oikeasti oleviin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja soiro »

Tässä sulle Jay-Three seurantaa: Posteistasi 65% on katkeraa nillitystä vihjepalveluja kohtaan.

Päästä meidät jännityksestä ja kerro kuinka suuri osuus viikkorahoistasi on vuosien varrella hukkunut vihjepalveluiden taksoihin ja niiden huonoihin vihjeisiin. Onko kaikki mennyt? Onko pitänyt hipsutella yöllä mummolassa papankin lompakolta kassantäytettä hakemassa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Katoku
Jäsen
Viestit: 177
Liittynyt: 28.09.2009, 13:34

Tuotto: +8.87 yks.

Palautus%: 101.11%

Panosten ka: 4.77 yks.

Vetoja: 167

Pisteitä: 1

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Katoku »

jaakkokolmonen kirjoitti:Miksi tuolla seurantasivulla puhutaan vaan CL/EL-peleistä? Onko muut sarjat menneet heikommin kun hehkutetaan vain osuneita? Vai eikö niihin pelata mitään?
Kaikki joilla on aivot huomaa varmasti, että seuranta on siinä heti ensimmäisenä.
Pelataanko CL/EL joka viikko, hä?
Menisit muualle aukoo päätäs, suollat vain ja ainoastaan pelkkää tuubaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

jaakkokolmonen kirjoitti:Miksi tuolla seurantasivulla puhutaan vaan CL/EL-peleistä? Onko muut sarjat menneet heikommin kun hehkutetaan vain osuneita? Vai eikö niihin pelata mitään? Saisko myös kertoimia näkyviin niin tietäisi perustuuko seuranta teoreettisiin "haamukertoimiin" vai saatavilla oikeasti oleviin.
Se ei ole varsinaisesti seurantasivu, vaan vapari-sivusto, missä on kaikenlaista muutakin juttua seurannan lisäksi.
Kertoimet ovat siltä hetkeltä, kun olen lisännyt vedot sivustolle.
Sarjakohtainen seuranta aakkosjärjestyksessä:
ALLSVENSKAN 105,69
AXPOSUPER 130,99
BUNDESLIGA 106,24
CHAMPIONSLEAGUE 112,16
EREDIVISIE 117,27
EUROPALEAGUE 107,28
JUPILER 69,39
LIGABBVA 89,12
LIGUE1 92,86
PREMIERLEAGUE 126,54
TIPPELIGAEN 115,07
Liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä noiden pohjalta turha tehdä, kun koossa max 50-60 vetoa/sarja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Jumpan kulma

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Vedot purettu auki / bookkeri.
Kokonaispanostus toistaiseksi 4118€, kokonaisvoitot 4416,09€
Keskimääräinen panoskoko/veto 8,2€ (panos laskettu laskennallisen 1000€ alkukassan mukaan, kassa nyt 1298,09€). Joka viikko panostus lasketaan sen hetkisen kassankoon mukaan, kassa päivitetään jokaisen vetoviikon jälkeen. Esim 10 000€ kassan mukaan keskimääräinen panoskoko ollut 82€, ei pitäisi olla vaikeuksia saada panostusta sisään, tuskin vaikeuksia vaikka tuplaisi tuonkin.
Sivuston vedot katsottu omasta bookkerivalikoimasta, joissain kohteissa voinut saada paremman kertoimen jostain muualta.
Panostus/bookkeri (aakkosjärjestyksessä), panos-voitto-palautus%
188bet 121€ 123,3€ 101,92%
bet365 88€ 106,8€ 121,35%
betsson 27€ 0,0€ 0,00%
expekt 163€ 149,9€ 91,94%
nordicbet 8€ 18,4€ 230,00%
paf 101€ 75,7€ 74,96%
pinnacle 2452€ 2774,7€ 113,16%
sbobet 941€ 1032,4€ 109,71%
sportingbet 28€ 36,9€ 131,86%
tipico 133€ 98,0€ 73,65%
unibet 56€ 0,0€ 0,00%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin