Tänään on 19.03.2024, 09:02.

Tenkratin Yleisurheilu-vihjeet

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Tenkratin Yleisurheilu-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

NHL-kausi lähestyy kovaa vauhtia ja kiekko putoaa jäähän ensimmäistä kertaa 29.päivä kun hallitseva mestari Anaheim ja Los Angeles kohtaavat Lontoossa. Täysi rähinä alkaa rapakon takana 3.päivä lokakuuta. Kesällä on ollut paljon säpinää pelaajamarkkinoilla ja joukkueissa on tapahtunut reilusti muutoksia viime kauteen nähden, joka on tietenkin hyvä juttu vedonlyöjän kannalta.

Itse tein kesän aikana päätöksen siirtyä ammattimaiseksi vedonlyöjäksi ja positiivisen palautteen myötä nyt NHL-vihjeet ovat tulossa myyntiin perustamani toiminimen kautta. Tavoitteeni olisi palvella toisia ammattivedonlyöjiä ja asiaan perehtyneitä mahdollisimman hyvin, tällä kaupallistamisella varmistan myös itselleni sen että voin keskittyä maailman parhaan jääkiekkosarjan arvioiden tekoon täysipäiväisesti, joka on myös asiakkaitteni etu.

Vihjeet ovat kaupan kuukausi kerralla periaatteella ja ne tullaan toimittamaan asiakkaalle sähköpostitse sovittuna kellonaikana pelipäivinä. Näin vältytään tilanteelta, että asiakas joutuisi ”päivystämään” sähköpostiaan. Vihjeet tulevat kahdessa osassa mikäli on ns. päiväpelejä. Vihjeet on suunnattu isommalla kassalla pelaaville. Suurin osa vihjeistä tullaan vihjaamaan isommille bookkereille kuten Pinnacle, Expekt, Centrebet, Canbet, The Greek ja vedonlyöntipörsseihin. Vetomäärät tulevalle kaudelle ovat suunnilleen samaa luokkaa kuin viime kautenakin. Myöhemmin tuleville nettisivuille laitan myös vihjeistäni seurannan, jota päivitellään 1-2 viikon välein.

Jos sinulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa itse NHL-arvioita laskea, mutta haluaisit silti mukaan maailman parhaan jääkiekkosarjan vedonlyöntimarkkinoille ja sinulle vedonlyönti on enempi kuin pelkkä mukava harrastus niin ota yksityisviestillä yhteyttä niin kerron mielelläni lisää.
NHL-vihjeiden hinta:
305€ / kuukausi sisältäen alv:n 22%

Alennus jos tappiollisia kuukausia tulee:

Ensimmäinen tappiokuukausi -> seuraavasta kuukaudesta 20% alennus.
Kaksi peräkkäistä tappiollista kuukautta -> kolmannesta kuukaudesta 70% alennus.

Perustelut: kuukaudessa tulee noin 100kpl vetoja, joten helposti voi mennä hajonnan piikkiin jos kuukaudesta tulee tappiollinen, siksi suht pieni ale verrattuna tuohon 70% alennukseen.
Tällä palstalla NBA:ta menestyksekkäästi vihjanneen henkilön kanssa olen käynyt keskusteluita hinnanalennuksesta, mikäli molempiin sarjoihin asiakas haluaa arviot ostaa. Mutta tämä asia on ajankohtainen kuukauden kuluttua.

Toivon että tässä ketjussa jutustelu pysyy asiallisena ja rakentavana :!:


Edit. lisätty alennukset

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Tenkrat, 07.08.2014, 15:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Re: Tenkratin NHL-vihjeet

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Tenkrat kirjoitti:NHL-kausi lähestyy kovaa vauhtia ja kiekko putoaa jäähän ensimmäistä kertaa 29.päivä kun hallitseva mestari Anaheim ja Los Angeles kohtaavat Lontoossa. Täysi rähinä alkaa rapakon takana 3.päivä lokakuuta. Kesällä on ollut paljon säpinää pelaajamarkkinoilla ja joukkueissa on tapahtunut reilusti muutoksia viime kauteen nähden, joka on tietenkin hyvä juttu vedonlyöjän kannalta.

Itse tein kesän aikana päätöksen siirtyä ammattimaiseksi vedonlyöjäksi ja positiivisen palautteen myötä nyt NHL-vihjeet ovat tulossa myyntiin perustamani toiminimen kautta. Tavoitteeni olisi palvella toisia ammattivedonlyöjiä ja asiaan perehtyneitä mahdollisimman hyvin, tällä kaupallistamisella varmistan myös itselleni sen että voin keskittyä maailman parhaan jääkiekkosarjan arvioiden tekoon täysipäiväisesti, joka on myös asiakkaitteni etu.

Vihjeet ovat kaupan kuukausi kerralla periaatteella ja ne tullaan toimittamaan asiakkaalle sähköpostitse sovittuna kellonaikana pelipäivinä. Näin vältytään tilanteelta, että asiakas joutuisi ”päivystämään” sähköpostiaan. Vihjeet tulevat kahdessa osassa mikäli on ns. päiväpelejä. Vihjeet on suunnattu isommalla kassalla pelaaville. Suurin osa vihjeistä tullaan vihjaamaan isommille bookkereille kuten Pinnacle, Expekt, Centrebet, Canbet, The Greek ja vedonlyöntipörsseihin. Vetomäärät tulevalle kaudelle ovat suunnilleen samaa luokkaa kuin viime kautenakin. Myöhemmin tuleville nettisivuille laitan myös vihjeistäni seurannan, jota päivitellään 1-2 viikon välein.

Jos sinulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa itse NHL-arvioita laskea, mutta haluaisit silti mukaan maailman parhaan jääkiekkosarjan vedonlyöntimarkkinoille ja sinulle vedonlyönti on enempi kuin pelkkä mukava harrastus niin ota yksityisviestillä yhteyttä niin kerron mielelläni lisää.

NHL-vihjeiden hinta:
250€ + alv (22 %) / kuukaudessa.

Tällä palstalla NBA:ta menestyksekkäästi vihjanneen henkilön kanssa olen käynyt keskusteluita hinnanalennuksesta, mikäli molempiin sarjoihin asiakas haluaa arviot ostaa. Mutta tämä asia on ajankohtainen kuukauden kuluttua.

Toivon että tässä ketjussa jutustelu pysyy asiallisena ja rakentavana :!:
Way to go!

Vihdoinkin luotettava ja SUOMALAINEN USsports-vihjehommeli!

Miehille jotka uskovat johonkin.... mihin normaali suomalainen ei usko :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Hieno homma, Tenkrat! Ja onnea & hyvää tulosta :)

Taidan itsekin nuo ostaa, jos ehdit taustat tehdä hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Viesti Kirjoittaja power »

Tsemppiä. Tenkrat onkin pari kautta ollut paras NHL-tipsari Mungon kanssa, joten ainakin näytöt on kunnossa. Itse jään palvelun ulkopuolelle, vaikka vertailuprosentteja tulenkin kaipaamaan. En kuitenkaan ole koskaan oppinut pelaamaan muiden arvioilla, niin pitää tyytyä omiin rupuprosentteihin.

Luulisi tuo maksulliseksi siirtymisen kuitenkin aiheuttavan vähän paineita. Itse en pystyisi varmaan kestämään tilannetta, jossa vihjeeni jäisikin tappiolle. Hävettäisi niin paljon, että palauttaisin rahat takaisin asiakkaille. :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Mungo kirjoitti:Taidan itsekin nuo ostaa, jos ehdit taustat tehdä hyvin.
Tämän parempaa mainosta taitaa olla vaikea saada...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

power kirjoitti:Hävettäisi niin paljon, että palauttaisin rahat takaisin asiakkaille. :oops:
Täh? Eiks Tenkrat sitten maksa takaisin meidän satojen tuhansien kassoilla pelattuja tappioita? :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Mungo kirjoitti:Hieno homma, Tenkrat! Ja onnea & hyvää tulosta :)

Taidan itsekin nuo ostaa, jos ehdit taustat tehdä hyvin.
Taustat tehdään niin hyvin kuin on mahdollista. Kesään asti on suunnitelmissa vetää ns. "amerikan unirytmillä" että pelejä näkee mahdollisimman paljon livenä ja siten saan myös tärkeää tietoa joukkueista, pelaajista, loukkaantumista jne.
power kirjoitti: Luulisi tuo maksulliseksi siirtymisen kuitenkin aiheuttavan vähän paineita. Itse en pystyisi varmaan kestämään tilannetta, jossa vihjeeni jäisikin tappiolle.
Kyllähän se maksullisuus jonkinverran paineita tuo se on selvää, mutta on yrittäjyydessä myös paljon hyviäkin puolia. Kovalla työllä, positiivisella mielellä ja hyvällä suunnittelulla uskon jo pääseväni hyvin pitkälle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Tenkrat kirjoitti:
Mungo kirjoitti:Hieno homma, Tenkrat! Ja onnea & hyvää tulosta :)

Taidan itsekin nuo ostaa, jos ehdit taustat tehdä hyvin.
Taustat tehdään niin hyvin kuin on mahdollista. Kesään asti on suunnitelmissa vetää ns. "amerikan unirytmillä" että pelejä näkee mahdollisimman paljon livenä ja siten saan myös tärkeää tietoa joukkueista, pelaajista, loukkaantumista jne.
Kuullostaa hyvältä, edelleen! Koska en nyt viitsi ihan jokaista NHL-pakettia hankkia, niin täytyy pyytää ESBC:ltä koko kauden tarjous, samoin Totalilta ja muutamalta muulta taholta. Minusta 300 euroa ei ole paljon kuukaudessa, mutta kaipaisin uusilta yrittäjiltä jonkinlaista Täysosuman tyyppistä takuuta: jos menee vituiksi, rahat tulee takaisin. Ei mielestäni kohtuuton edellytys, sillä esimerkiksi Sukkelan maksulliset NBA-vihjeet meni niin vituiksi, että harvoin näkee sellaista tappioputkea. Mistä minä tiedän, että esimerkiksi sinä et toimi kuten Sukkela ja lopeta vihjeiden toimittamista kesken kauden tappiollisuuteen ja siihen ettei enää jaksa vedoten?

Kannattaa huomata, että maksullinen maailma on kova. Mutta niin sen pitää ollakin, sillä kyllähän maksavilla asiakkaillakin jotain oikeuksia on. Toisin sanoen, jos arviot ja pelit on perseestä, varmasti saa kuulla. Kuten pitääkin.

Itse olen valmis milloin tahansa auttamaan nuoria eteenpäin ammattivedonlyöjän urallaan. Mutta kuten muussakin yritystoiminnassa, jonkinlaisia takuita sitä kaipaisi tuon Sukkelan NBA-kokemuksen jälkeen siitä, että homma on pitkäjänteistä ja toimivaa. Yhtäkkinen lopetus ei sitä ole ja raskas tappiollisuus taas ei herätä oikein luottamusta ilman takuita.

Tuo 300 kuussa on noin 2 700 euroa NHL-kauden aikana. Yritystoiminnassa ja muutenkin se on pieni raha, mutta sitä luokkaa kuitenkin, että hieman sen perään jo katselee :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Mungo kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä, edelleen! Koska en nyt viitsi ihan jokaista NHL-pakettia hankkia, niin täytyy pyytää ESBC:ltä koko kauden tarjous, samoin Totalilta ja muutamalta muulta taholta. Minusta 300 euroa ei ole paljon kuukaudessa, mutta kaipaisin uusilta yrittäjiltä jonkinlaista Täysosuman tyyppistä takuuta: jos menee vituiksi, rahat tulee takaisin. Ei mielestäni kohtuuton edellytys, sillä esimerkiksi Sukkelan maksulliset NBA-vihjeet meni niin vituiksi, että harvoin näkee sellaista tappioputkea. Mistä minä tiedän, että esimerkiksi sinä et toimi kuten Sukkela ja lopeta vihjeiden toimittamista kesken kauden tappiollisuuteen ja siihen ettei enää jaksa vedoten?

Kannattaa huomata, että maksullinen maailma on kova. Mutta niin sen pitää ollakin, sillä kyllähän maksavilla asiakkaillakin jotain oikeuksia on. Toisin sanoen, jos arviot ja pelit on perseestä, varmasti saa kuulla. Kuten pitääkin.

Itse olen valmis milloin tahansa auttamaan nuoria eteenpäin ammattivedonlyöjän urallaan. Mutta kuten muussakin yritystoiminnassa, jonkinlaisia takuita sitä kaipaisi tuon Sukkelan NBA-kokemuksen jälkeen siitä, että homma on pitkäjänteistä ja toimivaa. Yhtäkkinen lopetus ei sitä ole ja raskas tappiollisuus taas ei herätä oikein luottamusta ilman takuita.

Tuo 300 kuussa on noin 2 700 euroa NHL-kauden aikana. Yritystoiminnassa ja muutenkin se on pieni raha, mutta sitä luokkaa kuitenkin, että hieman sen perään jo katselee :)
Noista mun maksullista vihjeistä viimeksi, että niiden palautusprosentti oli 100,1% joka kyllä olikin todella heikosti odotettuun nähden. Sit oli muutama jotka osti vihjeet silloin kun Mungo ja tuona aikana palautusprosentti oli alle 90% joka oli hyvin hyvin heikko, mutta kuten vedonlyöjät jotka tämän maailman tuntee niin tuollainen ole mitään ennen näkemätöntä.

Päätökseni tämän jälkeen oli, että olin pettäny vihjeiden ostajat enkä voinut enää pyytää maksua vaan tarjosin loppukauden vihjeet ilmaiseksi josta kassoille tulikin hyvin nousua, loppukauden motivaatio ottelut osuivat erinomaisesti ja pudotuspelitkin yli 110% palautuksella. Pidin tätä parempana ratkaisuna, kun suurinosa ostajista pelasi useamman sadan euron panoksilla ja muutama jopa 5 numeroisilla panoksilla niin maksujen takaisin maksu ei olisi juuri oloa helpottanu vaan ennemmin se että päästiin kauden lopuksi hyvään nousuun enkä ikinä lopettanu vihjaamista niinkuin väität vaan loppukauden vihjeet olivat vaan ilmaisia. Oli vihjeet maksullisia tai ilmaisia niin saman työn teen kuitenkin, koska tuloni on lähes täysin vedoista kiinni ja se mitä itse hävisin tuona huonona ajanjaksona oli moninkymmenen kertainen määrä siihen nähde mitä maksuina vihjeistä sain.

Viime kauden palautusprosentti oli ilman pistemiesvetoja n. 110% mikä ei ollut kaukana odotetusta joka ainakin omasta mielestäni erinomainen. Tietenkin toivoisi, että voitot kertyisi tasaisesti pikkuhiljaa, mutta jako ny sattui olemaan tuollainen, mutta sitä en ymmärrä Mungo miksi Tenkratiin liittyvässä ketjussa rupeat haukkuaan minua ja levittämään väärään informaatio. Suurinosa niistä jotka minun vihjeitäni ostivat tekivät jälleen loppukaudesta niillä voittoa, jos sinun luottamus oli menny, etkä niitä enään pelannut oli harmi, mutta tälläistä vaan veonlyönnissä tapahtuu ja tämä tulisi ymmärtää. Jos tekee useemman 120% kuukauden niin eikö ole mahdollisista, että myös alle 90% kuukausia tulee?

Jos joku haluaa minun koko viimekauden seurannan niin pistää privaan kyselyn ja meiliosotteen niin lähetän excel muodossa täyden kauden 2006-2007 seurannan.

S.S.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

S.Sukkela kirjoitti: Sit oli muutama jotka osti vihjeet silloin kun Mungo ja tuona aikana palautusprosentti oli alle 90% joka oli hyvin hyvin heikko, mutta kuten vedonlyöjät jotka tämän maailman tuntee niin tuollainen ole mitään ennen näkemätöntä.
Itse olin mukana vuoden 2006 lopulta eli joulukuun lopulta aina siihen asti kun Sukkela maksulliset vihjeensä lopetti eli olin mukana useita kuukausia. En ota kantaa noihin ilmaisvihjeisiin ja niiden tuottoon kun niitä et minulle jostain syystä postittanut enkä niitä myöskään pitkään aikaan täällä YK:ssa maksulliset vihjeesi lopetettuasi nähnyt, mutta omalta kohdaltani usean kuukauden maksullinen ajanjakso Sukkelan NBA:lla tuotti hieman yli 10 000 euron tappion. Siinä tosin on vihjeiden hintakin mukana :)

Mitään minulla ei silti ole Sukkelan vihjeitä tai ammattitaitoa vastaan, sillä tappioputkia tulee ja menee. Ainoa asia mikä vitutti oli Sukkelan hanskojen heittäminen tiskiin. Katsoin, että kun kerran lähtee maksulliseen toimintaan ja ottaa rahaa vastaan, asiakkaalla myös oikeus saada palvelu koko kauden - ei ilmoitusta siitä, että en lähetä vihjeitä enää kun ei huvita. Vihjeet maksettiin kuukausittain, joten siinä mielessä Sukkela ei jäänyt mitään velkaa.

Tämän enempää ei Sukkelasta osaltani.

Tenkratille kuten Sukkelallekin menestystä valitsemallanne tiellä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Itse olin mukana vuoden 2006 lopulta eli joulukuun lopulta aina siihen asti kun Sukkela maksulliset vihjeensä lopetti eli olin mukana useita kuukausia.
Tarjosin vihjeita Joulukuusta-Helmikuun loppuun asti.
En ota kantaa noihin ilmaisvihjeisiin ja niiden tuottoon kun niitä et minulle jostain syystä postittanut enkä niitä myöskään pitkään aikaan täällä YK:ssa maksulliset vihjeesi lopetettuasi nähnyt.
Vajaan viikon pääsä eli 6.3. jatkoin vihjaamista Ylikertoimessa ja jotkoin kauden loppuun asti. Tämä viikon tauko, että tietty olin hyvin turhautunut tulokseen ja halusin käydä omat joukkue, total jne. materiaalin läpi jota käytän arvioiden tekoon jos löytäisin selityksen niistä tappioille ja voisin korjata tilanteen. Ne joita edelleen kiinnosti peesaa arvioita pääsivät varmasti käsiksi kertoimiin ensimmäisenä, kun ne vihjasin Ylikertoimeen, kun olin asian niin järjestänyt ja lisäksi pistemiesvihjeita ja muuta extraa koitin heille tarjota. Sinulle en näitä toimittanu, kun olin hieman vittuuntunu siittä, että kun minua ei enää ollut eräällä toisella veonlyöntifoorumilla niin rupesit aktiivisesti siellä kritisoimaan vihjeitäni. Rakentava kritiikki musta ok, mutta heitot tyyliin "eikai NBA voi olla noin vaikeaa sehän jenkkilaji" ärsytti. Oli minulta epäamattimaista etten toimittanut tuon vuoksi sinulle ensimmäisenä ilmaisvihjeitä siittä anteeksi, mutta kyllä ne ylikertoimen yleiseltä puolelta oli saatavilla.
Ainoa asia mikä vitutti oli Sukkelan hanskojen heittäminen tiskiin. Katsoin, että kun kerran lähtee maksulliseen toimintaan ja ottaa rahaa vastaan, asiakkaalla myös oikeus saada palvelu koko kauden.
Koko loppukauden oli saatavilla ylikertoimesta. Harmi jos et näitä huomannu, kun varmaan jenkkipalstaa luit tuolloinkin säännöllisesti, mutta pahoittelut jos näin pääsi käymään. Kuten aikasemmin totesin halusin antaa vihjeet ilmaiseksi, kun tunsin pettäneeni ostajat.

Eiköhän tämä jää tähän ja annetaan Tenkratin ketju siihen käyttöön mihin se kuuluukin, että ei muuta, kun onnea vetoihin niin Mungolle kuin muillekin ja koitetaan välttää tappioputkia :)

S.S.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut S.Sukkela, 29.09.2007, 13:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja erik »

Minusta Tenkratin 250€ on korkea hinta kk. En epäile Tenkratin vihjeiden laatua, mutta lasken itseni keskisuureksi pelajaksi (panos 150-200€ per peli) ja tuo hinta on ylitsepääsemätön este.

BA:n paras tipsteri Lakini veloitti jokunen vuosi sitten 30€ vihjepalvelusta kuukaudessa ja yhtäkkiä 113% tuotto kääntyi break-even tulokseen. Syitä lienee: pelien pakonomainen löytäminen(vaikka niitä ei olisikaan) koska maksulliset jäsenet odottavat paljon tipsejä, asiakkaiden hankaliin kysymyksiin vastaaminen/kaiken maailman valittajat, kuukausiliittymän maksaminen (Tenkratille pienempi pulma koska rahat virtaa rehellisiltä suomalaisilta :D , tod. aina ajoissa) ja yleensäkin muu vastaavanlainen stressi kun aikaisemmin sai postata hienoja vihjeitä oman aikataulun mukaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

S.Sukkela kirjoitti: Sinulle en näitä toimittanu, kun olin hieman vittuuntunu siittä, että kun minua ei enää ollut eräällä toisella veonlyöntifoorumilla niin rupesit aktiivisesti siellä kritisoimaan vihjeitäni. Rakentava kritiikki musta ok, mutta heitot tyyliin "eikai NBA voi olla noin vaikeaa sehän jenkkilaji" ärsytti.
Toisin sanoen suljetulta, valikoidun ryhmän käyttöön ja sitä kautta luottamukselliselta foorumilta jonkun vuotama maksavan asiakkaan yksi kommentti (kommentoin vihjeitäsi todellisuudessa vain pari kertaa - en siis aktiivisesti) pahoitti mielesi. Aijai.

Ei vaan riitä tuo asenne pärjäämiseen bisneksessä. Mutta onnea silti. Maailma opettaa.

Erikille sen verran, että yksityinen ostaja ei voi vähentää alv:ta, joten yksityinen maksaa Tenkratin vihjeistä tuon mainitsemani 300 euroa ja tarkalleen 305 euroa kuukaudessa. Alv 22 prossaa lisätään siis 250 euron hintaan.

Ja Tenkratille menestystä. Lupaan vähintäänkin harkita maksavani tuon 305 euroa kuukaudessa, jos saan ns. Täysosumatakuun: jos vihjeet on tappiollisia 3 kk, vihjekulut eli 915 euroa palautetaan asiakkaalle.

Sen verran pitää olla uudella yrittäjällä luottoa omiin arvioihinsa, että tuollaisen uskaltaa luvata.

Minusta Tenkratin (ja Sukkelan) kannattaisi hieman suhteuttaa pyyntöjään. Esimerkiksi Total Control maksaa 99 euroa kolme kuukautta ja sillä saa lähes kaiken jääkiekosta ja jalkapallosta: arviot useisiin sarjoihin, poissaolot, rankingit ja vielä esimerkinomaiset value betsit ja niiden seurannan.

Tenkratin pyytämä hinta on lähes 10 kertaa Totalin hinta. Jokainen pohtikoon, onko suhde oikea.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Mungo kirjoitti: Kuullostaa hyvältä, edelleen! Koska en nyt viitsi ihan jokaista NHL-pakettia hankkia, niin täytyy pyytää ESBC:ltä koko kauden tarjous, samoin Totalilta ja muutamalta muulta taholta. Minusta 300 euroa ei ole paljon kuukaudessa, mutta kaipaisin uusilta yrittäjiltä jonkinlaista Täysosuman tyyppistä takuuta: jos menee vituiksi, rahat tulee takaisin.
Mungolta hyvä idea ja jonkinlaista alennusta on luvassa jos vihjattu kuukausi on tappiollinen (tätä pohdin ja laskeskelen viikonlopun yli). Ehdotettuun rahat takaisin jos tipsit tappiollisia en voi suostua, koska jo hajonnat vaikuttavast merkittävästi kuukausittaiseen tulokseen (oletus että vihjeitä ~100 kpl/kk).
Mungo kirjoitti:Minusta Tenkratin (ja Sukkelan) kannattaisi hieman suhteuttaa pyyntöjään. Esimerkiksi Total Control maksaa 99 euroa kolme kuukautta ja sillä saa lähes kaiken jääkiekosta ja jalkapallosta: arviot useisiin sarjoihin, poissaolot, rankingit ja vielä esimerkinomaiset value betsit ja niiden seurannan.

Tenkratin pyytämä hinta on lähes 10 kertaa Totalin hinta. Jokainen pohtikoon, onko suhde oikea.
Juurikin näin. Vihjeeni on tarkoitettu ns. isoille pelureille ja tavoitteena saada tällä jokunen luotettava asiakas. Kuten tuolla ketjun avauksessa kirjoitin että "Tavoitteeni olisi palvella toisia ammattivedonlyöjiä ja asiaan perehtyneitä mahdollisimman hyvin, tällä kaupallistamisella varmistan myös itselleni sen että voin keskittyä maailman parhaan jääkiekkosarjan arvioiden tekoon täysipäiväisesti, joka on myös asiakkaitteni etu."


Toivomus on että tässä ketjussa keskustellaan Tenkratin NHL-vihjeistä, eikä esim. liittyen Sukkelan ja Mungon keskusteluihin. Minulla on oma toiminimi ja Sukkelalla oma. Mutta suunnitelmissa on tuo asia, minkä alle lainasin.
Tenkrat kirjoitti:Tällä palstalla NBA:ta menestyksekkäästi vihjanneen henkilön kanssa olen käynyt keskusteluita hinnanalennuksesta, mikäli molempiin sarjoihin asiakas haluaa arviot ostaa. Mutta tämä asia on ajankohtainen kuukauden kuluttua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Tenkrat kirjoitti:Tenkratin pyytämä hinta on lähes 10 kertaa Totalin hinta. Jokainen pohtikoon, onko suhde oikea.

Juurikin näin. Vihjeeni on tarkoitettu ns. isoille pelureille ja tavoitteena saada tällä jokunen luotettava asiakas. Kuten tuolla ketjun avauksessa kirjoitin että "Tavoitteeni olisi palvella toisia ammattivedonlyöjiä ja asiaan perehtyneitä mahdollisimman hyvin, tällä kaupallistamisella varmistan myös itselleni sen että voin keskittyä maailman parhaan jääkiekkosarjan arvioiden tekoon täysipäiväisesti, joka on myös asiakkaitteni etu."
Ymmärsin kyllä mitä kirjoitit :) Ja juuri sen takia ehdotin harkintaa hinnoista.

Pohjois-Amerikkalaiseen jääkiekkoon NHL-tasolla vihkiytyneet ammattivedonlyöjät jos ostavat jonkun palvelun, niin ostavat ESBC:n NHL-vihjeet koko kaudeksi. Näyttöä on kuitenkin voitollisista arvioista hieman pitemmältäkin ajanjaksolta eikä tarjonta ole katkennut koskaan kesken tappioputkeen... Tätä ei kannata yhtään naureskella, sillä yksin kertoimia laskevalle tappioputki on helvetin kuluttava ja raaka. Menee polla sekaisin.

Myös kuluttajan oikeudet ovat yksityisellä pienpajalla aivan toista luokkaa kuin isoilla tahoilla, kuten ESBC:llä. Mitä jos Tenkrat sairastuu pahasti kesken kauden - kuka tekee vihjeitä ja takaa laadun?

En tiedä onko ESBC:n hinnat kuinka julkisia saati sitten päätettyjä tälle kaudelle, joten en niitä tähän laita tarkkana euromääränä viime kaudelta, mutta irto-otteluhan on ollut jo pitkään 2.90 euroa kappale. Sen kun kerrot runkosarjan ottelumäärällä, niin irtona ostettuna koko roska olisi 3 500 euroa. Tästä sitten pois kaikki alennukset, joita ESBC on kaiketi jokaiselle (tai ainakin itselleni) joka kausi tarjonnut, jos ottaa koko kauden ja ollaankin 2 XXX eurossa.

Yritin tavallaan vinkata, että älä nyt sentään viitsi ESBC:n pyytämää hintatasoa ylittää kun ei tuota kokemusta kuitenkaan kaupallisesta puolesta ole sulla päivääkään. Eikä mitään takuita antaa siitä, että vihjeet edes tulee koko kauden, jos sulle sattuu jotain tai vaikka työllistyt kauden aikana tms.

Tämä ihan bisnesneuvona. Ja osaltani ei tästä enempää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Jaahas, että tähän vedettiin sitten minun asennekin jo mukaa. Minkähänlainen asenne on sitten oikeanlainen? Onko oikeanlainen asenne, että toinen koitetaan mustamaalata väärillä / epätäydellisillä väitteillä. Mungo sinun viestisi Tenkratin NHL-vihjeitä sisältäneen ketjuun sisälsi useita viittauksia minuun, eikö näitä mietteitä olisi voinut kirjoittaa, että minut liitettiin niin vahvasti mukaa, kun ketjulla ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä minun vihjeideni kanssa? No ehkä tämä on ihan sallittavaa, mutta entä nämä väärät ja epätäydelliset väitteet minun toiminnasta jotka olisi edelleen voinut ilman minuakin esittää.

”Sukkelan maksulliset NBA-vihjeet meni niin vituiksi, että harvoin näkee sellaista tappioputkea.”

Annat kuvan, että sinä tiedät kaikkien maksullisten vihjeiden tuloksen, mikä ei ole totta. Kyllä silloin, kun rupesit ostaa vihjeitä ne menivät kyllä vituiksi, Joulun jälkeen loppujen maksullisten vihjeiden palautusprosentin ollessa n. 92%. Joulukuun ennen joulua olevien vihjeiden palautusprosentti oli päälle 125% ja näin ollen kaikkien maksullisten vihjeiden palautusprosentti oli n. 100%. Tiesit kyllä, että et ollut aivan alusta asti mukana joten miksi ilmoitit asian noin onko 100% harvoin näetty tappioputki?

” takuita sitä kaipaisi tuon Sukkelan NBA-kokemuksen jälkeen siitä, että homma on pitkäjänteistä ja toimivaa”

Olen vihjannut NBA:ta 2004 vuodesta lähtien ja palstalla olleiden vihjeiden seuranta jonka tuttavani on tehnyt koko ajalta (kiitos Better, mukana ei ole tämän kauden pudotuspelejä jossa saavutettiin n. 110% palautus):

Sukkelan NBA 2004-2007 (Kaikki vedot): Vetoja: 713 Pushit: 8 Osumat: 392 Tasapanoksilla: 113,89% OA: 114,42% Kellypalautus: 115,58% OA: 116,81% Kelly/4-kassa: 26,22x OA: 25,16x

Reilu kaksi tappiollista 90% palautuksen kuukautta sai sinut päätelmään ettei minun tekemä työni ei ole toimivaa ja pitkäjänteistä ja, jos et tarkoittanut minua tuolla niin miksi noin edes kirjottaa.

” mutta omalta kohdaltani usean kuukauden maksullinen ajanjakso Sukkelan NBA:lla tuotti hieman yli 10 000 euron tappion”

Usea kuukausi on reilu kaksi kuukautta. Vedonlyönnistä puhuttaen ainakaan omasta mielestä tuo ajanjakso ei ole lähelläkään useaa kuukautta.

” Toisin sanoen suljetulta, valikoidun ryhmän käyttöön ja sitä kautta luottamukselliselta foorumilta jonkun vuotama maksavan asiakkaan yksi kommentti (kommentoin vihjeitäsi todellisuudessa vain pari kertaa - en siis aktiivisesti) pahoitti mielesi. Aijai.”

Mitään vuotoa ei ollut vaan luin ihan itse, kun minut otettiin uudelleen jäseneksi luin kirjoittamasi jutut. Kaikki salaliittoteoriat voi unohtaa.

Se, että lopetin maksulliset vihjeet ja kirjoitin loppukauden vihjeet ilmaiseksi Ylikertoimeen oli varmaan business mielessä väärin, mutta kuten kerroin tunsin pettäneeni vihjeiden ostajat ja halusin loppukauden tarjota vihjeet ilmaiseksi. Tiedän, että suurinosa asiakkaista noita pelasi ja sai vähän takaisin rahojaan mitä tuossa reilun 2 kuukauden aikana hävittiin loppukauden palautusprosentin ollessa n. 112% ja voittoa kertyi reilut 40 yksikköä. Tämä oli minun asenteeni tilanteeseen ja luulen monen olleen tyytyväinen siihen.

” Ei vaan riitä tuo asenne pärjäämiseen bisneksessä. Mutta onnea silti.”

Jos bisneksessä pärjäämiseen vaaditaan epätäydellisten väittämien esittämistä faktoina, muiden mustamaalausta, ylimielisyyttä, kaksinaamaisuutta ja asennetta missä toisten luottamuksen pettämistä ei pidä hyvittää niin en varmaan tulekaan pärjäämään enkä miksikään uudeksi Sarasvuoksi kyllä haluakkaan ;)

Noista vihjeiden hinnoista sen verran, että ne ovat melko kalliit, mutta niistä ollaan puhuttu useamman mahdollisen asiakkaan kanssa jotka pitävät niitä sopivina. Olemme segmenttimme valinneet ja tällä jatketaan tarjosi muut vihjeitä millä hintaan tahansa. Onneksi kuitenkin ostopäätös on loppupeleissä asiakkaan vapaa tahto.

Tämä on minun osaltani nyt tässä, myöhemmin keskusteluja voidaan jatkamaan NBA-vihjeisiin liittyvissä ketjuissa ja jos tästäkin kirjoituksesta halutaan kaivaa epäolennaisia asioita ja hyökätä niitä vastaan niin toivon, että nämä tehdään yksityiskeskustelussa sillä tämän ketjun tarkoitus on käsitellä Tenkratin vihjeitä eikä minun viime kauden reilun kahden kuukauden tappioputkea ja tämän seuraumuksia

S.S.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

S.Sukkela kirjoitti:Mungo sinun viestisi Tenkratin NHL-vihjeitä sisältäneen ketjuun sisälsi useita viittauksia minuun, eikö näitä mietteitä olisi voinut kirjoittaa, että minut liitettiin niin vahvasti mukaa, kun ketjulla ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä minun vihjeideni kanssa?
Käytin sinua vain esimerkkinä siitä, kuinka ihkauusi maksullinen vihjaaja lopettaakin yhtäkkiä maksullisen vihjaamisen kun tulee pitkä tappioputki. Siis kesken kauden, tuosta vaan ja lähettää asiakkaille kirjeen, että ei huvita enää... Totesin, että tappioputkia tulee kaikille ja että synkkää se on silloin jokaisella, mutta maksullisella pitäisi olla sen verran selkärankaa, että vihjaisi edes kauden loppuun. Totesin vielä erikseen, että tappioputki ei vituttanut eikä rahojen menettäminen, vaan ja ainoastaan se, että et kantanut vastuutasi ja jatkanut toimintaa. Annoit ihan itse tappioputken kaataa itsesi. Jos tällaisesta toiminnasta sanoo, että vituiksi meni niin kertoo vaan faktan.

Näin asiasta ajattelen ihan oikeasti ja jos tämän nostaminen esille arvostellen sattuu, et ymmärrä bisneksestä ja bisnesvastuusta yhtään mitään. Yleensä yritystoiminnassa tällainen olisi hyvitetty joko palauttamalla asiakkaan tilausmaksut tai ainakin valtaosa niistä. Itse tosin en niitä edes pyytänyt, saati odottanut.

Tenkratin ja sinun rinnastaminen ei ole mitenkään outoa, sillä kumpikin teistä on juuri aloittamassa (tai sinähän se jo ehdit lopettaakin) maksullisen vihjailun ja kumpikin on yhden vihjaajan nakkikioski.

Mitään kritiikkiä ja vastamäkeä et näköjään kestä kun kahden kuukauden tappioputki pistää sinut lopettamaan vihjeesi. Se on huolestuttavaa ja kertoo lyhytjänteisyydestä.

Sen myönnän, että vaikka kahden YK:n hyvän vihjaajan, jotka siirtyvät maksullisiksi, rinnastaminen on aivan perusteltua, aivan turhaan sinänsä otin sinut esille tässä tapauksessa. Tarkoitukseni ei ollut sinun arvostelu. Jos olisi ollut, olisin kaiketi tehnyt sen jo silloin kun toimintasi vitutti. Pyrin ainoastaan tuomaan esille ne riskit, jotka liittyvät yhden vihjaajan putiikkiin ja sen epävarmuuden, joka sellaiseen toimintaan aina liittyy.

Jatketaanpa NHL:n tutkiskelua ja opiskelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


happypunter
Jäsen
Viestit: 341
Liittynyt: 17.01.2003, 14:00
Pisteitä: 13

Viesti Kirjoittaja happypunter »

Sellaisia kavereita tällä forumilla tuskin onkaan jotka eivät olisi miettineet oman ainutlaatuisen osaamisensa muuttamista rahaksi muutenkin kuin jumalaisen oman petsaamisen kautta. Takavuosina itsekin mietin, kuvittelin ja uneksin että mähän osaan tän homman niin paljon paremmin kuin muut että vähän vihjepuljua demosin pienelle koeryhmälle varsin vapaamuotoisesti.

Tietenkin resurssit olivat erilaiset työssäkäyvänä ja jumalanseläntakana superhitaan modemiyhteyden takana jossain Irlannin takamailla kun mitä tilanne nyt olisi 5 vuotta myöhemmin mutta ei se tekniikka ole se ongelma.

Mulla se oli kuitenkin ajanpuute. Seuranpuute. Partnerinpuute. Väittely- ja muun vertaisseuran puute joten kun jonkun aikaa hyvin vapaamuotoisesti ja ilmaiseksi ja luvan kanssa omia näkemyksiä postitin niin kyllä siinä tuli väsy kesken kauden.

Onneksi tarjolla ei ollut mitään kätevää pienmaksumenetelmää koska muuten olisin varmaankin kaupallistanut näkemykseni.

Tekniikan ongelmia kai ei nykyään ole ja jakelu tuskin on ongelma eikä maksuliikenteenkään seuranta ylivoimaista mutta mungon mainitsema pollan hajoaminen on varsin todennäköistä; samoin se että tulee tarjottua peliä silloinkin kun sitä ei oikeasti ole.

Tarkoitus ei tässä ole tyrmätä tai edes epäillä kenenkään ketjua lukevien tai siihen osallistuvien kykyjä mutta helppoa vihjepalvelun pitäminen ei ole jos sen kunnolla tahtoo tehdä. Sikäli ym. 305 euroa onkin perusteltu että kenenkään en soisi vihjailevan oman toimen ohessa vaan sitoutumisen on oltava tasan 100 %.

Se että se on aika saatanan iso raha useimmille vihjeistä on sitten eri asia ja markkinavoimat tulevat selvittämään oliko se liikaa, sopivasti vai liian vähän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Para ver o arco-íris, é preciso não temer a chuva.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Mungo kirjoitti:Lupaan vähintäänkin harkita maksavani tuon 305 euroa kuukaudessa, jos saan ns. Täysosumatakuun: jos vihjeet on tappiollisia 3 kk, vihjekulut eli 915 euroa palautetaan asiakkaalle.
Sen verran pitää olla uudella yrittäjällä luottoa omiin arvioihinsa, että tuollaisen uskaltaa luvata.
Lupasin pohtia takuita ja laskeskella alennusta. Seuraavanlaiseen päädyin ja tästä pidän kiinni.
NHL-vihjeiden hinta:
305€ / kuukausi sisältäen alv:n 22%

Alennus jos tappiollisia kuukausia tulee:

Ensimmäinen tappiokuukausi -> seuraavasta kuukaudesta 20% alennus.
Kaksi peräkkäistä tappiollista kuukautta -> kolmannesta kuukaudesta 70% alennus.

Perustelut: kuukaudessa tulee noin 100kpl vetoja, joten helposti voi mennä hajonnan piikkiin jos kuukaudesta tulee tappiollinen, siksi suht pieni ale verrattuna tuohon 70% alennukseen.
Tänään se maailman paras jääkiekkoliiga sitten alkaa jenkkilässä neljän pelin voimin ja mm. Canalilta tulee heti mielenkiintoinen peli jossa vastassa mestarisuosikki Detroit ja hallitseva mestari Anaheim.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Tenkrat kirjoitti:Lupasin pohtia takuita ja laskeskella alennusta. Seuraavanlaiseen päädyin ja tästä pidän kiinni.
Hieno homma ja kertoo siitä, että olet tosissaan liikkeellä, omaan työhösi luottaen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Tenkrat kirjoitti:
Mungo kirjoitti:Lupaan vähintäänkin harkita maksavani tuon 305 euroa kuukaudessa, jos saan ns. Täysosumatakuun: jos vihjeet on tappiollisia 3 kk, vihjekulut eli 915 euroa palautetaan asiakkaalle.
Sen verran pitää olla uudella yrittäjällä luottoa omiin arvioihinsa, että tuollaisen uskaltaa luvata.
Lupasin pohtia takuita ja laskeskella alennusta. Seuraavanlaiseen päädyin ja tästä pidän kiinni.
NHL-vihjeiden hinta:
305€ / kuukausi sisältäen alv:n 22%

Alennus jos tappiollisia kuukausia tulee:

Ensimmäinen tappiokuukausi -> seuraavasta kuukaudesta 20% alennus.
Kaksi peräkkäistä tappiollista kuukautta -> kolmannesta kuukaudesta 70% alennus.

Perustelut: kuukaudessa tulee noin 100kpl vetoja, joten helposti voi mennä hajonnan piikkiin jos kuukaudesta tulee tappiollinen, siksi suht pieni ale verrattuna tuohon 70% alennukseen.
Tänään se maailman paras jääkiekkoliiga sitten alkaa jenkkilässä neljän pelin voimin ja mm. Canalilta tulee heti mielenkiintoinen peli jossa vastassa mestarisuosikki Detroit ja hallitseva mestari Anaheim.
Lykkyä pyttyyn. 305 e /kk on korkea summa, mutta mikä on kellekin korkea, on eri asia!
Aiotko muuten pitää seurantaa "julkisesti" joko täällä YK:ssa tai jossain muualla, jotta uudet, potentiaaliset asiakkaat voisivat hypätä mukaan myöhemmin jos ovat tuloksiin tyytyväisiä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Hienolta vaikuttaa Tenkratin juttu!

Tsemppiä NHL-kauteen !! 8--) & 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

timo kirjoitti:Aiotko muuten pitää seurantaa "julkisesti" joko täällä YK:ssa tai jossain muualla, jotta uudet, potentiaaliset asiakkaat voisivat hypätä mukaan myöhemmin jos ovat tuloksiin tyytyväisiä?
Tämä kiinnostaa allekirjoittanuttakin ja varmasti myös monia muita? :roll:

EDIT: Tsemppiä! 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


Pontus
Avatar
Jäsen
Viestit: 1271
Liittynyt: 26.01.2006, 22:51

Tuotto: -13.18 yks.

Palautus%: 83.52%

Panosten ka: 4.44 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 52

Viesti Kirjoittaja Pontus »

mario66 kirjoitti:
timo kirjoitti:Aiotko muuten pitää seurantaa "julkisesti" joko täällä YK:ssa tai jossain muualla, jotta uudet, potentiaaliset asiakkaat voisivat hypätä mukaan myöhemmin jos ovat tuloksiin tyytyväisiä?
Tämä kiinnostaa allekirjoittanuttakin ja varmasti myös monia muita? :roll:

EDIT: Tsemppiä! 8--)
Tenkratin ekasta viestistä:
Myöhemmin tuleville nettisivuille laitan myös vihjeistäni seurannan, jota päivitellään 1-2 viikon välein.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

timo kirjoitti:Aiotko muuten pitää seurantaa "julkisesti" joko täällä YK:ssa tai jossain muualla, jotta uudet, potentiaaliset asiakkaat voisivat hypätä mukaan myöhemmin jos ovat tuloksiin tyytyväisiä?
Kiitoksia kaikille viesteistä.
"Julkista" ja ns. juuri päivitettyä seurantaan, jossa jokainen peli ja pelivalinnat en aio näyttää kuin asiakkaille (jokainen ymmärtänee miksi ei). Mutta alla tilastot alkukauden peleistä. Täytyy sanoa että hieman kummallisia pelejä on ollut useampia :lol: ja paremmalla "tuurilla" tulos olisi parempi kuin nyt. Mutta ne "tuuritkin" tasaantuu pitkässä sarjassa, joten en tuon suhteen ole huolissani.
NHL:ää olen nyt alkukaudesta seurannut aktiivisesti 1-2 peliä/yö + koosteet, raportit ja tilastot joten hyvää tietoa jokaisesta joukkueesta olen saanut. Näistä varmasti apua myöhemmin.
Alkukauden tilastot:
Lokakuu panossuosituksilla:

Pelit: 671,25 yksikköä
Voitot: 675,4585 yksikköä
Erotus: +4,2085 yksikköä
Pal-%: 100,6 %

Vetoja: 223
Voitettu: 111
Hävitty: 71
Push: 13
Osumis %: 53.1%
Jos Marraskuun vihjeet haluaa ostaa niin privalla voi paiskata niin kerron lisää (välttämättä heti en viesteihin ehdi vastaamaan, kun pelejä ja arvioitavaa riittää). S.Sukkelan kanssa teen yhteistyötä ja molempien vihjeet ostamalla saa pienen alennuksen.

- Terveisin Tenkrat -

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin