Tänään on 19.03.2024, 04:49.

Vetomaatti

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
mormuska
Jäsen
Viestit: 267
Liittynyt: 25.04.2008, 19:31
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja mormuska »

Mungo kirjoitti:
Vetokone kirjoitti:Tulipahan todettua, että voittavaa vedonlyöntiä ei vihjepalveluilla saa aikaiseksi. Paitsi mainoksissa, varsinkin herra Vuoksenmaa.
No etpä paljon maksullisista vihjepalveluista tiedä. Olisiko aikaa hieman perusteellisempaan tutkimiseen...

Millään ei mahdu voitot Veikkauksen tilille, vaan koko ajan joutuu pankkitilille ottamaan lisää fyrkkaa. Voiko todellakin näin helposti tehdä tiliä :)

Ja maksullinen vihjaajahan oli Tietäjät. Seurantakin löytyy, kannattaa käydä katsomassa. Suosittelen oman kokemuksen perusteella niille, jotka haluavat rikastua. Niiden joita yksittäisten osumien hehkutukset, masokismi ja rahojen menettäminen monien muiden maksullisten surkeisiin arvioihin ja vihjeisiin kiinnostaa, kannattaa sitten jatkaa näiden maksullisten kanssa edelleen.

Ja itkeä omaa kohtaloaan vaikka täällä.
Itse en ainakaan ole pystynyt tekemään näillä "tietäjien" vihjeillä voittoa pitkässä juoksussa. Väittävät, etteivät piillota totuutta ja muuta vastaava, mutta mitään kunnon seurantaa ei löydy mistään. Voitoista ilmoitetaan, mutta tappioista ei sanota sanaakaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PSB
Jäsen
Viestit: 126
Liittynyt: 02.09.2003, 11:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PSB »

mormuska kirjoitti:
Mungo kirjoitti:
Vetokone kirjoitti:Tulipahan todettua, että voittavaa vedonlyöntiä ei vihjepalveluilla saa aikaiseksi. Paitsi mainoksissa, varsinkin herra Vuoksenmaa.
No etpä paljon maksullisista vihjepalveluista tiedä. Olisiko aikaa hieman perusteellisempaan tutkimiseen...

Millään ei mahdu voitot Veikkauksen tilille, vaan koko ajan joutuu pankkitilille ottamaan lisää fyrkkaa. Voiko todellakin näin helposti tehdä tiliä :)

Ja maksullinen vihjaajahan oli Tietäjät. Seurantakin löytyy, kannattaa käydä katsomassa. Suosittelen oman kokemuksen perusteella niille, jotka haluavat rikastua. Niiden joita yksittäisten osumien hehkutukset, masokismi ja rahojen menettäminen monien muiden maksullisten surkeisiin arvioihin ja vihjeisiin kiinnostaa, kannattaa sitten jatkaa näiden maksullisten kanssa edelleen.

Ja itkeä omaa kohtaloaan vaikka täällä.
Itse en ainakaan ole pystynyt tekemään näillä "tietäjien" vihjeillä voittoa pitkässä juoksussa. Väittävät, etteivät piillota totuutta ja muuta vastaava, mutta mitään kunnon seurantaa ei löydy mistään. Voitoista ilmoitetaan, mutta tappioista ei sanota sanaakaan.
Sama vika....mutta on ne silti niin hyviä että!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viisas päättelee itse,tyhmä seuraa yleistä mielipidettä.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

mormuska kirjoitti:Itse en ainakaan ole pystynyt tekemään näillä "tietäjien" vihjeillä voittoa pitkässä juoksussa. Väittävät, etteivät piillota totuutta ja muuta vastaava, mutta mitään kunnon seurantaa ei löydy mistään. Voitoista ilmoitetaan, mutta tappioista ei sanota sanaakaan.
Itse taas en tyydy sanoihin voitoista tai tappioista. Ne ovat mielestäni joko amatöörien puuhastelua ja jos ne eivät sitä ole, niin sitten markkinointia. Kimiä lainatakseni, ei kiinnosta. Ainoastaan faktat ratkaisevat ja ne voidaan esittää vain lukuina.

Tietäjät on ainakin tähän asti julkaissut sivuillaan kolme kertaa vuodessa eli kolmannesvuosittain yksityiskohtaisen tilaston ko. vuoden vedoista + viikottaisen kokonaisseurannan vedoista vajaan viiden vuoden ajalta. Sieltähän nuo löytyvät nytkin kun saa sen verran aikaiseksi, että näpyttelee osoitteen.

Itse olen pelannut jo pitkään kaikki rivit, joten yksityiskohtainen seuranta löytyy minultakin. Satavarmasti minä tai joku muu vakioasiakas käräyttäisi, jos seurannassa olisi eroja todellisten rivien kanssa. Ja jos olisin niin taavi että en pystyisi kopioimaan valmiita rivejä eikä siten tekemään voittoa pitkässä juoksussa, harkitsisin ainakin ongelmani julkista tunnustamista :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Ei tuota Vetomaatin nykyvirettä voi kyllä mitenkään erityisen vahvaksi sanoa. Vuoden 2008 tilanteesta en löytänyt minkään näköistä "väliaikaraporttia". Hyvä nyt kuitenkin että ylläpitävät jonkin näköistä seurantaa, vaikka kuokkaan tuleekin.


Pitkävetotilastot 2007

Vuosi 2007 tuotti pitkävedossa todella kovan pettymyksen. Rakensimme vuoden aikana 1324 singlea/tuplaa/triplaa, näistä 290 osui, kerroinsumma 1114,18 - palautus tasapanoksin 84,15%. Panostussuositustemme mukaisesti pelattuna vuoden aikana panostimme 260,75% pelikassasta, lunastukset 240,2047% - palautus panostussuositusten mukaisesti pelattuna 92,12%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

PITKÄVETOLISTALLA 52-1 reippaiden 2,0% panostusten rungoksi perjantaina nostettu RUOTSI (1,45) käynnisti U20 MM-kisat voitolla kun Leijonat kaatui 3-1, tämän myötä myös RUOTSI -1 (1,85) osui.

Kun lukee Vetomaatin sivuja ja esim. tuota Ruotsi-vihjettä, niin lafka tuntuu liittyneen viimeistään nyt siihen joukkoon, joka pelaa kertoimista välittämättä vain "voittajia". Kaikki todennäköisyysarviothan (prosentit) he ovat tiputtaneet jo ajat sitten pois vihjeistään. Mielenkiintoista nähdä heidän 2008-statistiikkansa tällä tyylillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

winorloose kirjoitti:PITKÄVETOLISTALLA 52-1 reippaiden 2,0% panostusten rungoksi perjantaina nostettu RUOTSI (1,45) käynnisti U20 MM-kisat voitolla kun Leijonat kaatui 3-1, tämän myötä myös RUOTSI -1 (1,85) osui.

Kun lukee Vetomaatin sivuja ja esim. tuota Ruotsi-vihjettä, niin lafka tuntuu liittyneen viimeistään nyt siihen joukkoon, joka pelaa kertoimista välittämättä vain "voittajia". Kaikki todennäköisyysarviothan (prosentit) he ovat tiputtaneet jo ajat sitten pois vihjeistään. Mielenkiintoista nähdä heidän 2008-statistiikkansa tällä tyylillä.
Tuossa nimenomaisessa tapauksessa oli sellainen tilanne, että siinä vaiheessa, kun vihje ensi kerran julkaistiin (to ja pe välisenä yönä), olivat kertoimet Veikkauksen listalla vielä 1,65 ja 2,25 (mutta eivät yöllä pelattavissa). Sitten, kun pe-aamuna kohde kuitenkin avautui uusilla kertoimilla, päivitettiin vihjeet kertoimien osalta, mutta pidettiin muuten sellaisenaan voimassa. Samalla kuitenkin poistettiin suurimmat kanuunavihjemainostukset nettisivuilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hankkija
Jäsen
Viestit: 358
Liittynyt: 04.05.2004, 16:35
Pisteitä: 158
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja hankkija »

pka kirjoitti:
winorloose kirjoitti:PITKÄVETOLISTALLA 52-1 reippaiden 2,0% panostusten rungoksi perjantaina nostettu RUOTSI (1,45) käynnisti U20 MM-kisat voitolla kun Leijonat kaatui 3-1, tämän myötä myös RUOTSI -1 (1,85) osui.

Kun lukee Vetomaatin sivuja ja esim. tuota Ruotsi-vihjettä, niin lafka tuntuu liittyneen viimeistään nyt siihen joukkoon, joka pelaa kertoimista välittämättä vain "voittajia". Kaikki todennäköisyysarviothan (prosentit) he ovat tiputtaneet jo ajat sitten pois vihjeistään. Mielenkiintoista nähdä heidän 2008-statistiikkansa tällä tyylillä.
Tuossa nimenomaisessa tapauksessa oli sellainen tilanne, että siinä vaiheessa, kun vihje ensi kerran julkaistiin (to ja pe välisenä yönä), olivat kertoimet Veikkauksen listalla vielä 1,65 ja 2,25 (mutta eivät yöllä pelattavissa). Sitten, kun pe-aamuna kohde kuitenkin avautui uusilla kertoimilla, päivitettiin vihjeet kertoimien osalta, mutta pidettiin muuten sellaisenaan voimassa. Samalla kuitenkin poistettiin suurimmat kanuunavihjemainostukset nettisivuilta.
Amatöörimäistä toimintaa ja selittelyn makua. Ruotsin muuttuneen kertoimen pystyi näkemään jo torstai iltana heti klo 20 jälkeen kun online oli siltä illalta just mennyt kiinni esim tekstiteeveestä sivu 490 ja Veikkauksen sivulta kohdasta missä on pelista 1 ja pelilista 2 tulostettavissa.
Edit: Ja muutama viikko sitten oli kohde Trackers-Spv ja Spv:n kerroin putosi 2,55->2,15 ja siitä huolimatta jatkoitte edelleen panostusta kyseiseen kohteeseen. Kyllä Winorloose on aivan oikeassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

On tainnut Vetomaatti päivittää hieman vihjeiden hintoja. Minuuttihinta oli aiemmin muistaakseni kahden euron pintaan, nyt näyttää olevan 2,40e/min. Milläköhän tätäkin korotusta voisi perustella, tuskin ainakaan vihjeiden laadun paranemisena. Liekö muuten Vetomaatin F-1 asiantuntija siirtynyt ESBC:lle, koska Vertomaatti ei puhu enää F-1:stä mitään ja Jorkke mainostaa aihetta oikein sähköpostiviestillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Käyttäjätunnus
Jäsen
Viestit: 996
Liittynyt: 24.01.2004, 01:46

Tuotto: +2663.49 yks.

Palautus%: 119.36%

Panosten ka: 13.89 yks.

Vetoja: 990

Pisteitä: 1532

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus »

winorloose kirjoitti:Liekö muuten Vetomaatin F-1 asiantuntija siirtynyt ESBC:lle, koska Vertomaatti ei puhu enää F-1:stä mitään ja Jorkke mainostaa aihetta oikein sähköpostiviestillä.
En ole. Ja Ylikertoimeen kirjoittelen jokatapauksessa tälläkin kaudella. Syy tuohon Vetomaatin F1-hiljaisuuteen on se, etten tiedä, mikä olisi oikea tapa jakaa analyysiani muille.

Syy edelliseen on puolestaan F1-markkinan pienuus, joka on noussut ongelmaksi erityisesti parin viime kauden aikana. Maksimit h2h-kohteisiin, jotka ovat erityisosaamistani, ovat kautta linjan aika pieniä, ja näyttää siltä, että jopa yhden henkilön panostukset vaikuttavat suhteellisen voimakkaasti markkinaan. Kertoimet laskevat oikeastaan toimistosta riippumatta lähes aina, kun pelaan ja parhaimmissa kohteissa panostan vielä kerran tai kaksi laskeneisiinkin kertoimiin niissä toimistoissa joissa tämä on mahdollista. Tämä tekee vihjeiden antamisen todella haastavaksi, koska monissa kohteissa ei etua enää ole vihjeen julkaisuhetkellä. Lisäksi olisi todella turhauttavaa aluksi etsiä parhaimmat kertoimet, pistää omat pelit sisään, ja tämän jälkeen taas käydä tarjonta läpi ja etsiä uudestaan parhaat kertoimet vihjausta varten. Tämän vuoksi maksullisten vihjeiden myyminen olisi mielestäni arveluttavaa. Vetomaatista tai Ylikertoimesta onkin saanut kerroinrajat viime aikoina ilmaiseksi.

Yllä oleva ongelma säilyy jakelutavasta riippumatta, annoinpa vihjeitä sitten Vetomaatissa tai Ylikertoimessa tai jossain muualla. Enkä keksi siihen oikein mitään järkevää ratkaisua. Tästä johtuen on vaikea sanoa onko kerroinrajoistani oikeastaan hyötyä kenellekään? Niiden avulla löytyy pelattavaa parhaista kohteista laskeneilla kertoimilla, ja olen ajatellut, että joillekin itse arvioita miettivälle on niistä hyötyä. Ainakin itse vertailisin arvioitani mielellään jonkun toisen arvioihin, mutta sellaista tyyppiä, joka julkaisisi kerroinrajansa lukuisiin eri h2h-kohteisiin, on vaikea löytää. Oli aikanaan mahtavaa vertailla omia kerroinrajoja Cederbergin vastaaviin. Toisaalta ei kovalla työllä tehtyjen arvioiden antaminen ilmaiseksi sen vuoksi, että joku toinen pystyy kehittämään omia metodejaan, ole järkevää. Tässä sahaa ainoastaan omaa oksaansa, varsinkin kun markkina on pieni.

Joku pyysi viime kaudella Ylikertoimessa omia pelejäni näkyville, joten ajattelin tällä kaudella pistää vihjeitä kerroinrajalistojen sijaan. Näin teinkin nyt Australian kisassa, mutta kuten muistaakseni lammpa jotakuta vastaavasta asiasta joskus kritisoikin, niin eihän tuossakaan ole Ylikerroin-yhteisön kannalta mitään järkeä. Jos muut eivät pääse niillä kertoimilla pelaamaan, niin analyysin ollessa voitollista kyseessä on ainoastaan oman egon nostattaminen: "katsokaa MINUA, MINÄ pystyn lyömään markkinan". Yritän parhaani mukaan välttää tuollaista, varsinkin sen vuoksi, että markkinan lyöminen formuloissa on helpompaa kuin vedonlyönnin kannalta suuremmissa lajeissa, vaikka jalkapallossa tai NBA:ssa. Nämä markkinat kun pystyy lyömään, niin voisi jo vähän pullistellakin. Siispä suurta arvostusta ensiksi mieleen tuleville Aapolle, Sukkelalla ja Ässälle, joilla on oikeasti aihetta kulkea rinta rottingilla.

Yllä kuvattuihin ongelmiin törmää kuka tahansa arvioitaan eteenpäin jakava, jonka F1-analyysi on voitollista. Jos analyysi ei ole voitollista, niin kertoimet on helpompi saada, mutta tappiollisuus muodostuu ainakin pidemmän päälle vihjaajan ongelmaksi. Siispä oman kokemukseni perusteella F1-markkina soveltuu huonosti vihjeiden myymiseen. Jos nostetaan tarkastelutasoa ylöspäin, niin kyseessähän on kaikkien arvioita/vihjeitä myyvien kasvun este:
1) Joku tarjoaa voittavaa analyysia johonkin sarjaan.
2) Voittava analyysi houkuttelee seuraajia, jotka pelaavat analyysin mukaan
3) Mitä enemmän porukkaa tulee mukaan sitä vaikeampi on kenenkään päästä käsiksi kertoimiin
4) Koska peesaajat eivät pääse kertoimiin käsiksi, lopputuloksena on tyytymättömyys
5) Tyytymättömyyden vuoksi ei enää pelata vihjeiden mukaan

Formuloiden h2h-kohteet ovat niin pieni markkina, että jo ensimmäisessä kohdassa havaitsee nämä ongelmat, joita ei välttämättä koskaan huomaa isommilla markkinoilla. Itse en keksi ongelmaan mitä ratkaisua, joten siksi Vetomaatin F1-arvioiden jakelu on käymistilassa. Jos jollakin on ideoita ongelman ratkaisemiseksi tai ehdotuksia siitä, minkälainen F1-paketti hyödyttäisi itseäsi eniten, niin olen kiinnostunut kuulemaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Hyviä vihjeitä sinulta tullut, nytkin voittajavedot osuivat kivasti. Itse peesaan nuo aina mielelläni, niin on kisassakin mukavammin seurattavaa, ja jos kerroin on laskenut, niin eipä sille mitään voi. Niin se kaikissa lajeissa menee, että nopeat syövät hitaat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Tuo on aivan tosi. Sama ilmiö on esim. ravien H2H-vedoissa, joissa yleensä ainoa joka pääsee lyömään alkuperäisiin kertoimiin on vihjeen antaja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Käyttäjätunnus kirjoitti: Jos jollakin on ideoita ongelman ratkaisemiseksi tai ehdotuksia siitä, minkälainen F1-paketti hyödyttäisi itseäsi eniten, niin olen kiinnostunut kuulemaan.
Kaikkihan on siitä kiinni, tyydytkö pelkästään tekemään arvioita & pelaamaan niiden mukaan vai haluatko myös hyödyntää arvioidesi kaupallisen potentiaalin myymällä ne halukkaille. Tämä on se päätös joka sinun pitää itse tehdä. Jos et halua hyödyntää arvioidesi potentiaalia, mikään ei estä sinua laittamasta tai olla laittamatta arvioitasi mm. Ylikertoimeen.

Jos taas haluat hyödyntää ne laajemminkin kaupallisesti, sinun kannattaa neuvotella ensin joidenkin välittäjien kanssa. Tarjoa heille upeaa mahdollisuutta tehdä tulosta F1-arvioillasi ja saat kohtuullisen provision tuloksesta. Riskitön homma! Olen varma että kiinnostusta on. Tiivistäen: teet siis kertoimet paisteille :)

Toinen vaihtoehto on paketoida F1-arviosi, joita myyt itse aika-ajoja ja kisaa varten. Voisit pistää earlyt heti kisaviikon alussa ja sitten vähän ennen aika-ajoja päivitystä ja sitten aika-ajojen jälkeen kisan earlyt ja sitten päivitys. Ei suinkaan pelejä, vaan pelkät arviot kaikkiin mahdollisiin kuten:

- earlyt kaikesta ja katsaus tulevaan kisaan + edelliskisan poiminnat
- aika-ajot H2H
- aika-ajojen voittaja
- kisa H2H
- kisan voittaja sekä voittaja-auto
- Veikkauksen voittajavedot
- koko ajan päivittyvä MM-ranking yms

Olisin valmis maksamaan ihan sievän summan esim koko kaudesta tai puolikkaasta kun ei tässä enää ehdi itse juuri mitään laskea. Uskon että muitakin löytyisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


naurulocci
Jäsen
Viestit: 486
Liittynyt: 20.04.2007, 11:50
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja naurulocci »

Pakkoko niitä maksullisia kohteita on itse pelata/pudotaa ensin? Se on moraalisesti hyvin arveluttavaa toimintaa. Aivan sama kuin myisit mansikoita ja joka aamu ennen kuin aloitat myynnin syöt itse päivän kuormasta parhaat pois ja myyt pilaantuneet asiakkaille. Ongelma on aivan itse luotu ilmeisesti oman ahneuden seurauksena. Luulisi että maksavat asiakkaat olisivat etusijalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

naurulocci kirjoitti:Pakkoko niitä maksullisia kohteita on itse pelata/pudotaa ensin? Se on moraalisesti hyvin arveluttavaa toimintaa.
Mielestäsi ne pitäisi vain itse pelata kaappipeleinä kuten eräillä tahoilla tuntuu olevan tapana ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Käyttäjätunnus
Jäsen
Viestit: 996
Liittynyt: 24.01.2004, 01:46

Tuotto: +2663.49 yks.

Palautus%: 119.36%

Panosten ka: 13.89 yks.

Vetoja: 990

Pisteitä: 1532

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus »

Käyttäjätunnus kirjoitti:...Tämän vuoksi maksullisten vihjeiden myyminen olisi mielestäni arveluttavaa. Vetomaatista tai Ylikertoimesta onkin saanut kerroinrajat viime aikoina ilmaiseksi.
naurulocci kirjoitti:Pakkoko niitä maksullisia kohteita on itse pelata/pudotaa ensin? Se on moraalisesti hyvin arveluttavaa toimintaa. Aivan sama kuin myisit mansikoita ja joka aamu ennen kuin aloitat myynnin syöt itse päivän kuormasta parhaat pois ja myyt pilaantuneet asiakkaille.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Tuo "viime aikoina" tarkoittaa kausia 2007 ja 2008. Ennen kautta 2007 arviot olivat maksullisia. Tuolloin pelasin itse eri toimistoille kuin asiakkaille toimitetut vihjeet. Toimin näin sen vuoksi, että koin kertoimien pudottamisen ja sen jälkeen vihjeiden antamisen arveluttavaksi toiminnaksi.

Itseasiassa ylläolevaa pitkähköä tekstiä kirjoittaessani käytin itsekin ilmaisua 'moraalisesti arveluttava'. Vedin moraalin pois, koska se on niin vaikea käsite. Lisäksi se, mitä tarkoitat 'moraalisesti arveluttavana', kuuluu mielestäni erottamattomana osana nykyiseen markkinavetoiseen yhteiskuntajärjestykseen. Analogiasi marjakauppiaasta on hyvä, joskin pilaantuneiden myynti on jo kärjistystä, mutta ajatellaan, että kauppias syö itse parhaat päältä ja jättää loput asiakkaille. Näinhän se toimii joka asiassa. Jos menet parturiin, niin parturi ei sano viereisen saksiniekan leikkaavan paremmin. Marjakauppias ei myönnä syöneensä parhaita kuormasta ja ohjaa asiakasta naapurikojuun. Mennessäsi yksityiseen lääkäriin, et voi olla täysin varma pitäisikö toinen munuaisesi poistaa oikeasti, vai haluaako lääkäri uuden auton. En tiedä olenko ahne. Luultavasti olen, koska ympäristö jossa elän on luonut puitteet, jotka väistämättä ohjaavat ahneuteen ja itsekkyyteen. Tätä pidetään täysin normaalina. Formula-analyysini jakelussa ei mielestäni ahneuteni kuitenkaan ole näkynyt.

Menee niin korkealentoiseksi että :) Mungolta hyviä pointteja :!: Tuota tiskin toisella puolella toimimista en ole edes harkinnut, mutta luulen, että formula-arvioiden kaupallinen hyödyntäminen vaatisi markkinan pienuuden vuoksi tuota. Luultavasti ihan ilmaislinjalla mennään jatkossakin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja brickster »

PITKÄVETO 2008

Pelatut, kpl 1361
Osuneet, kpl 289
Kerroinsumma 1188,80
Palautus tasapanoksin 87,35 %

Panostukset 294,65
Lunastukset 260,9780
Palautus 88,57 %


Ei jumalauta, miten tommosesta kukaan kehtaa rahaa pyytää?
Aiempien vuosien seurantakin näyttää kadonneen jonnekkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


Bomber
Jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 14.05.2004, 16:10
Pisteitä: 5
Paikkakunta: Naantali

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja Bomber »

brickster kirjoitti:PITKÄVETO 2008

Pelatut, kpl 1361
Osuneet, kpl 289
Kerroinsumma 1188,80
Palautus tasapanoksin 87,35 %

Panostukset 294,65
Lunastukset 260,9780
Palautus 88,57 %


Ei jumalauta, miten tommosesta kukaan kehtaa rahaa pyytää?
Aiempien vuosien seurantakin näyttää kadonneen jonnekkin.

Tänään ei enää sivut auenneet, eli olisivatko itsekin tajunneet saman ja lyöneet pillit pussiin :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Hyvinhän nuo toimii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jormajanis
Jäsen
Viestit: 273
Liittynyt: 26.08.2009, 17:18
Pisteitä: 25

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja jormajanis »

En tiennytkään, että Jukka Jalonen valmentaa vielä Hpk:ta :lol:

PITKÄVETOLISTA 47-2

74/1 HPK (1,85) ja 75/1 HPK –1 (2,60)
"Uusi päivä, uudet kujeet! Eilen liputimme Ilveksen puolesta monivedossa, tupsukorvat palauttivatkin Lukon maan pinnalle 4-1 lukemin. Tänään on kuitenkin uusi päivä, ja vaikka HPK:n vire onkin ollut viime aikoina heikko, luotamme isäntien mahdollisuuksiin. Eilisessä matsissa Ilveksen tehokaksikko Jussi Pesonen - Colby Genoway joutui jättämään kentän kesken ottelun, kaksikon pelaaminen on tänään epävarmaa, lopullinen tilanne kannattaa tarkistaa kokoonpanoista kun ne julkaistaan. HPK on kärsinyt loukkaantumisista ja sairasteluista, esim. Vihko ja Laakkonen palasivat kuitenkin jo viime viikolla tositoimiin, tänään rosterissa nähdään alustavien tietojen perusteella myös erittäin tärkeä Mäenpää. Maalivahtipeli on HPK:n kohdalla todella keskeisessä roolissa, muutaman heikomman matsinkin pelannut Teemu Lassila on kahdessa viime pelissä torjunut tappiosta huolimatta hyvin, emmekä pelkää tämän osa-alueen pettävän tänään. Rosterin ollessa kunnossa HPK:lta löytyy myös ratkaisuvoimaa viime matseja enemmän, uskomme Jukka Jalosen suojattien katkaisevan tappioputkensa! Otamme selkeästi kantaa HPK:n puolesta...!"

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

2,5 miljoonan euron liikevaihdolla sahaa pyörittävä Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen ilman yläasteen päästötodistustakin ymmärtää yhteiskuntaa huomattavasti paremmin kuin lukuisat tohtoritason asiantuntijat

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja Henkka »

jormajanis kirjoitti:En tiennytkään, että Jukka Jalonen valmentaa vielä Hpk:ta :lol:
No etunimi oikein, pitää siitä nyt jo vähän antaa rispektiä. PAKSULLA.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bomber
Jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 14.05.2004, 16:10
Pisteitä: 5
Paikkakunta: Naantali

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja Bomber »

Kauan kesti odotella Vetomaatin tilastoja viime kaudesta mutta nyt ne on sivulla ja ei kyllä kovin mairittele.

PITKÄVETOVUOSI 2009
Pelatut, kpl 1554
Osuneet, kpl 363
Kerroinsumma 1490,29
Palautus tasapanoksin 95,90 %

Panostukset 295,3
Lunastukset 267,5825
Palautus 90,61 %

http://www.vetomaatti.fi/fi/Ajankohtaista/?newspage=114

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja pka »

Bomber kirjoitti:Kauan kesti odotella Vetomaatin tilastoja viime kaudesta mutta nyt ne on sivulla ja ei kyllä kovin mairittele.
Mielestäni on kuitenkin varsin suoraselkäistä, että julkaisevat tilastoja, vaikka eivät ole olleet kertaakaan voitolliset vuoden 2006 jälkeen. No, toki vain pitkävedon osaltahan noita julkaisevat, mutta näillä perinteisillä suomalaisilla vihjepalveluilla on kuitenkin varsin yleisesti ollut tapana vaieta tappioista kokonaan.

Aiemmin sivuilla oli nähtävillä myös edellisten vuosien lukemat pitkältä ajalta. Nyt ne on kuitenkin ilmeisesti poistettu. Googlen välimuistista kuitenkin löytyvät.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Viimeaikaisen ilmoittelun perusteella Vetomaatti on tainnut tänä vuonna hieman petrata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Bomber
Jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 14.05.2004, 16:10
Pisteitä: 5
Paikkakunta: Naantali

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja Bomber »

winorloose kirjoitti:Viimeaikaisen ilmoittelun perusteella Vetomaatti on tainnut tänä vuonna hieman petrata.

Kesäaikaan saattavat vähän pärjätäkin; talvella todella toivotonta. Vuositasolla lienee turha odotella voitollista tulosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vetokone
Jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2006, 22:32
Pisteitä: 10

Re: Vetomaatti

Viesti Kirjoittaja Vetokone »

SUOMIFUTIS 2010 todellinen kultakaivos, palautus 131,35%.

Olisi ihan kiva tietää, mikä on todellinen palautusprosentti kaikista vihjeistä esim. kesän ajalta. Tuskin on lähelläkään 131,35.
Ja tuleehan tuo suomifutiksenkin osalta putoamaan takuuvarmasti lähelle sataa, todennäköisesti jopa alle.
Odotettavissa siis melkoinen tappioputki jossain vaiheessa, jollei ole jo alkanut.
Nyt jos käyttäisin Vetomaatin vihjeitä, niin varmasti kaikki pankkikohteet pitäisi pelata päinvastoin.
Pörssissähän voisi jäädä hyvinkin voitolle...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin