Tänään on 22.05.2018, 07:42.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Utjakas
Jäsen
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

west hampton kirjoitti:Tiesittekö, että Jorma V. harrastaa myös shakkia.

http://shakkihistoria.blogspot.com/2009 ... rnaus.html
Juu ja backgammonia, jossa taitaa olla peräti joukkuepelin maailmanmestari?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit

vakioukko
Jäsen
Pisteitä: 298

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Pelasin MM-kisat aina puolivälieriin saakka Vetolinjan arvioilla "maailmalle" Kelly/8-panostuksella seuraavin tuloksin:

Side:
Kassankierto: 87%
Palautus: 119,4%

Totals:
Kassankierto: 71%
Palautus: 87,7%
(Totals-tappiot tuli ensimmäisellä viikolla, loput pelit nollille)

Yhteensä:
Palautus: 105,1%
Kassankasvu: 8,2%

Pisteitä

Minikommentit

Profit2010
Jäsen
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Profit2010 »

Olen ostanut ESBC:n vihjeitä satunnaisesti ja voitotkin näin olleet satunnaisia. Pitäisi varmaan ostaa vuoden vihjeet, jotta näkisi, että voittaako noilla.

Pisteitä

Minikommentit

sooted
Jäsen

Viesti Kirjoittaja sooted »

Tolla highroller-paketilla tullu lyötyä nääkin kisat ja about omillaan ollaan. Kisapelit menny kivasti mutta sitten taas ennen kisoja propsit yhtä pahasti päin seiniä ja kaikkinensa siis kokolailla omillaan. Ekat arvokisat jotka ei oo tuntuvasti plussalla ja kun viime änärikausikin meni huonosti niin taitaa olla pakko uskoa että firman etu alkaa olla monen muun talon tavoin kaunis muisto. Eli ensi kaudesta alkaen pitänee lopettaa puolivuosikymmentä kestänyt asiakassuhde tältä erää. Hienosti on mennyt, taloudellinen riippumattomuus (Jormalle terveisiä) jäänyt kuitenkin vielä tulevaisuuteen ja aika aikaa kutakin. Siinäpä sitä.

Pisteitä

Minikommentit

opalloil
Jäsen
Pisteitä: 93

Viesti Kirjoittaja opalloil »

Romppanen kirjoitti:Kyllähän Jorman arvio tuohon HOL-DEN-otteluun oli muutenkin aika erikoinen tai ainakin vahvasti poikkeava kaikkien muiden arvioihin nähden. "Upea Tanska" markkinoiden pienimällä kertoimella (Veikalla siis) ja OA 1,16, aikamoista. Sääliksi käy niitä, jotka huitovat rahojaan näihin 100% peesaten ilman minkäänlaista omaa ymmärrystä. :roll:

Tarkoitukseni ei ollut jälkiviisastella/-vittuilla väärinmenneen tipsin johdosta. Voittava vedonlyönti on eri mieltä olemista jne, tiedetään, mutta ettei nyt vaan olisi kyse siitä, että joka päivälle pitää jotain pelattavaa löytyä?
Hol-Den puskin kans aika reilusti, jo matsin alussa huomasin että 2-0 on se huonoin vaihtoehto, miks en tuota
pelannut suojavedoks... 2-0 päättyi...

Myähemmin pelasin kans ESBC:n highroller arvioiden mukaan ja nyt kun mestari on selvillä
omat lukemat sanoo että 182vetoa palautus 114,2 kelly/8 kassa 1,82 läpi

ESBC:n mukaan pelatut pitkäaikaisvedot tuotti miinusta noiden myötä plautus tippui 112,5

Omat kisa vetoni meni suht mukavasti, helmenä pohjalle olis ollut hollanti+sneijder kertoimella 500

Arvioiden käyttöapoja on monia...

Pisteitä

Minikommentit

Vetokone
Jäsen
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja Vetokone »

MM-kisoista saaduilla voitoilla mukavasti kasvatettu kassa sitten puolittui menneen viikonlopun ja tämän illan peleillä. Kyllä voi ihminen olla tyhmä... :oops:
Pitäisihän se nyt vuosien kokemuksella jo tietää, että Jorma on Pohjolan futissarjoista pihalla kuin lintulauta.
Alikertoiminen kohde saatiin vuoden parhaaksi oa:lla 1,23. Huhhuh! Todellisuudessahan oa oli jotain luokkaa 0,93.
No, oma vikahan se on kun pelaa. Ehkä päälle jäi pieni hurmio MM-kisoista, mutta Jormahan osaa palauttaa maan pinnalle hyvillä vihjeillään! :D

Pisteitä

Minikommentit

winorloose
Jäsen

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 277

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Vetokone kirjoitti:MM-kisoista saaduilla voitoilla mukavasti kasvatettu kassa sitten puolittui menneen viikonlopun ja tämän illan peleillä. Kyllä voi ihminen olla tyhmä... :oops:
Pitäisihän se nyt vuosien kokemuksella jo tietää, että Jorma on Pohjolan futissarjoista pihalla kuin lintulauta.
Alikertoiminen kohde saatiin vuoden parhaaksi oa:lla 1,23. Huhhuh! Todellisuudessahan oa oli jotain luokkaa 0,93.
No, oma vikahan se on kun pelaa. Ehkä päälle jäi pieni hurmio MM-kisoista, mutta Jormahan osaa palauttaa maan pinnalle hyvillä vihjeillään! :D
Uteliaisuuttani kysyn; mikä tuo Superettan kohde mahtoi olla?

Pisteitä

It's not gambling if you always win

Minikommentit

shight1
Jäsen

Viesti Kirjoittaja shight1 »

Syrianska.

Pisteitä

Minikommentit

KimAli
Jäsen
Pisteitä: 60

Viesti Kirjoittaja KimAli »

Itse en pitänyt tästä kuviosta. Palvelu maksoi 99 euroa Mm-kisojen osalta. Miksi vielä täytyi soittaa vetolinjalle erikseen rivien ja lappujen kasaamiseen? Ihan hyvä rahastus firmalta, moni kuluttaja varmaan koki hienoista pettymystä tästä.

Pisteitä

Rops`N Roll

Minikommentit

topdog
Jäsen

Viesti Kirjoittaja topdog »

Paluu arkeen , täyttä paskaa mm-kisojen jälkeen , oli kyseessä maksulliset palvelut tai omat ideat, elokuu parantaa tarjontaa

Pisteitä

Minikommentit

KARHU
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KARHU »

winorloose kirjoitti:
Vetokone kirjoitti:MM-kisoista saaduilla voitoilla mukavasti kasvatettu kassa sitten puolittui menneen viikonlopun ja tämän illan peleillä. Kyllä voi ihminen olla tyhmä... :oops:
Helposti löytää nuo 1,x,2 esbc suositukset kun vertaa veikan ja paffin kertoimet.
Esim.tuo Degerfors-syrianska paf 2.45 3.5 2.4 oli ainut yhtiö joka sai vierasjoukkueen suosikiksi.
Olen seurannut useita vuosia ja olen vakuuttunut että esbc laskee nuo paffin kertoimet.En sinne soittele mutta jotka saa esbc vihjeet vois alkaa seuraamaan paffin kertoimia kun herra esbc hehkutta etusivulla.Eilen tosiaan oli isoliuta kerroinvirheitä ja ne kaikki löytyy vertaamalla paffiin.Joku aikoinaan kirjoitti jollain palstalla että esbc olisi mukana paffissa osakkaana liekö pitää paikkansa mutta siinä syy miksi laskee paffin kertoimet.Ottakaa kantaa??Olenko ihan väärässä.

Pisteitä

Minikommentit

Bet Leader
Jäsen
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja Bet Leader »

KARHU kirjoitti:
winorloose kirjoitti:
Helposti löytää nuo 1,x,2 esbc suositukset kun vertaa veikan ja paffin kertoimet.
Esim.tuo Degerfors-syrianska paf 2.45 3.5 2.4 oli ainut yhtiö joka sai vierasjoukkueen suosikiksi.
Olen seurannut useita vuosia ja olen vakuuttunut että esbc laskee nuo paffin kertoimet.En sinne soittele mutta jotka saa esbc vihjeet vois alkaa seuraamaan paffin kertoimia kun herra esbc hehkutta etusivulla.Eilen tosiaan oli isoliuta kerroinvirheitä ja ne kaikki löytyy vertaamalla paffiin.Joku aikoinaan kirjoitti jollain palstalla että esbc olisi mukana paffissa osakkaana liekö pitää paikkansa mutta siinä syy miksi laskee paffin kertoimet.Ottakaa kantaa??Olenko ihan väärässä.
Itse en tuota uskoisi. ESBC:n arvio esim. tässä tapauksessa Syrianskalle on täytynyt olla seuraava OA:1,23/Kerroin2,85 = 43%.
Tällöin 43% * 2,4 mikä oli PAF:n kerroin olisi myös antanut voitollisen odotusarvon 1,03. Mikäli ainakaan suoraan laskisivat joku siitä varmasti huomauttaisi.

Pisteitä

Omia %-arvioita yms. http://www.vihjeet.org/

Minikommentit

JussiQ
Jäsen

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6211

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Kannattaa nyt huomioida että vedonvälittäjät eivät laske kertoimia suoraan oman todennäköisyysarvionsa mukaan. Esim. tuossa PAFin tapauksessa riittää että tarjoavat ideajoukkuetta vastaan markkinoiden korkeimpiin kuuluvaa kerrointa. Saivat siihen varmasti enemmän peliä mutta eivät kuitenkaan tarjonneet "turhaan" liian isoa kerrointa.

Tilanne on sama että joku kohde olisi betfairissa lay 2 niin ei kukaan tarjoa kaupattavaksi kerrointa 2.2 vaikka oma arvio olisi mikä tahansa. Eli vedonvälittäjät voivat tarjota omillakin arvioilla ylikerrointa mikäli markkinatilanne sen sallii/vaatii.

Niin ja kyllähän tuo paf-esbc kytkös ainakin jossain määrin edelleen täsmää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

no5
Jäsen

Viesti Kirjoittaja no5 »

Markkinapaikalla olen pelannut ESBC:n vihjeiden mukaan 210 vetoa tähän mennessä nyt elokuussa Kelly/6 panostuksella. Pelikassa on kiertänyt 1,4 kertaa ympäri, odotusarvojen keskiarvo on n. 1,09. Alle 1.05 odotusarvon vedot olen pääsääntöisesti jättänyt pois joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Tähän astinen tulos on se, että 10.5% kassasta on sulanut. Enemmänkin olisi sulanut, jos olisin pelannut tiukasti Kelyy/6 panostuksella, mutta useissakin tapauksissa olen pienentänyt panoksia huomattavastikin.

Pisteitä

Minikommentit

dippeli
Jäsen

Viesti Kirjoittaja dippeli »

tilastot oli ed. koneella ja tuhoutu kun kovo pamahti. vetelin kuitenkin markkinapaikalta KAIKKI ylikertoimet joskus aikoinaan 3kkn ajan ja kassa sen kuin laski. heitin pois ja aloin vetämään pelkkiä asianlinejä, niillä pääsin taas voitolle.

semmoiset kokemukset mulla esbistä.

Pisteitä

Minikommentit

BadTaste
Jäsen

Viesti Kirjoittaja BadTaste »

kenelläkään kokemuksia viimeaikaisista tuloksista? tekisi mieli yrittää näillä vihjeillä mutta mistään ei löyty viimeisten kuukausien tuloksia? auttakaa joku valinnassa.

Pisteitä

Minikommentit

tallipoika
Jäsen
Pisteitä: 1323
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

Vuoksenmaan ilmaisvihje(6.9.):

FC Jazz – SoVo 1x2: 49% 22% 29%
"... Kotijoukkueelta puuttuvat tärkeät Konate sekä Leinonen. SoVolta sivussa ovat tärkeät Björkstrand ja Latvanen, Matinaro on pelikiellossa..."

Erittäin ammattitaitoinen perustelu SoVosta..., ottaen huomioon
- Björkstrand ollut ed 16 ottelua sivussa
ja Latvanen edelliset 12 ott sivussa, toki Latvanen oli 1. ott pelikiellossa...., no varmaankin ovat tärkeitä SoVolle....

Pisteitä

€:kin on iso raha, jos sitä ei ole..!

Minikommentit

Oliver
Jäsen
Pisteitä: 206
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oliver »

tallipoika kirjoitti:Vuoksenmaan ilmaisvihje(6.9.):

FC Jazz – SoVo 1x2: 49% 22% 29%
"... Kotijoukkueelta puuttuvat tärkeät Konate sekä Leinonen. SoVolta sivussa ovat tärkeät Björkstrand ja Latvanen, Matinaro on pelikiellossa..."

Erittäin ammattitaitoinen perustelu SoVosta..., ottaen huomioon
- Björkstrand ollut ed 16 ottelua sivussa
ja Latvanen edelliset 12 ott sivussa, toki Latvanen oli 1. ott pelikiellossa...., no varmaankin ovat tärkeitä SoVolle....
Eiköhän tässä kuitenkin ole kyse siitä, mikä on pelaajien merkitys ihannekokoonpanossa. Eri asia sitten, tuleeko näiden pitkäaikaispotilaitten listaamisesta mitään lisäarvoa vihjeeseen. Mutta ei ne vihjeestä ainakaan huonoa tee.

Pisteitä

Minikommentit

BadTaste
Jäsen

Viesti Kirjoittaja BadTaste »

kiitokset mutta en ole kiinnostunut yhden ottelun lopputuloksesta vaan esimerkiksi koko viimekauden tuloksesta pitkävedon tai vaikkapa jääkiekon sm-liigan tai nhl:n osalta. kaiketi täältä löytyy henkilöitä jotka näitä ovat jo pidempään seuranneet???

Pisteitä

Minikommentit

Odotusarvo
Jäsen
Pisteitä: 7

Viesti Kirjoittaja Odotusarvo »

Itselläni on kokemuksia ESBC:stä kesästä 2005 - 2007 Syksyyn - säännöllisesti kaikki arviot nähtyinä ( tai 98% ainakin kaikista ).
En pelannut suoraan Pitkävetoon, vaan kansainvälisille markkinoille.

ESBC:n tulosdataa en kuitenkaan julkaise yleisesti, sillä kun yhtiö ei sitä itse tee en minäkään katso siihen olevan velvollinen.
Itse arvostan Esbin Suomen kärkikolmikkoon vihjenikkareissa.

Pisteitä

Minikommentit

maig
Jäsen

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Viesti Kirjoittaja maig »

Odotusarvo kirjoitti:Itselläni on kokemuksia ESBC:stä kesästä 2005 - 2007 Syksyyn - säännöllisesti kaikki arviot nähtyinä ( tai 98% ainakin kaikista ).

ESBC:n tulosdataa en kuitenkaan julkaise yleisesti, sillä kun yhtiö ei sitä itse tee en minäkään katso siihen olevan velvollinen.
Liityit tänne postataksesi tähän ketjuun ja sitten et anna mitään tietoja?

Pisteitä

Minikommentit

Odotusarvo
Jäsen
Pisteitä: 7

Viesti Kirjoittaja Odotusarvo »

maig kirjoitti:
Odotusarvo kirjoitti:Itselläni on kokemuksia ESBC:stä kesästä 2005 - 2007 Syksyyn - säännöllisesti kaikki arviot nähtyinä ( tai 98% ainakin kaikista ).

Liityit tänne postataksesi tähän ketjuun ja sitten et anna mitään tietoja?
Olen jo kauan seurannut ylikerrointa ilman rekisteröitymistä, ja nyt ajattelin rekisteröityä.
En liittynyt tämän takia (ESBC-ketjun), vaan antaakseni arvioita kuten muutkin. Jos sitä tietoa nyt haluaa niin itse pääsin voitolle kun ulkolaisille pelasin. En kuitenkaan pysty millään mittaamaan rahasummia, sillä tein kotiutuksia yms. välissä. Heti on joku piikittelemässä aivan asian vierestä.

Pisteitä

Minikommentit

maig
Jäsen

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Viesti Kirjoittaja maig »

Ei olla piikittelemässä, vaan kyseenalaistamassa sun "top3"-bookkeriluokittelu, kun et mitään perusteluja pysty antamaan. Lisäarvo on aika tasan nolla.

Pisteitä

Minikommentit

Bet Leader
Jäsen
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja Bet Leader »

Ihan mielenkiinnosta kysyn,

Kun eilen ESBC:llä Kakkoseen huima peli-idea OA:1,35:llä .
Taisi olla PEPO 3,85 ? Ainakin kansa kävi lyömässä isolla kädellä ja Veikka painoi paniikkinappulan 2,50:een..

Pisteitä

Omia %-arvioita yms. http://www.vihjeet.org/

Minikommentit

nikojk
Jäsen

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Viesti Kirjoittaja nikojk »

Itse jatkoin ESBC:n vihjeiden ostamista monen vuoden jälkeen viime kesän futiksen MM-kisojen aikaan. Ajattelin katsoa uudestaan miten käy. Lopetin aiemmin pelit pokerin tieltä kun ainakaan odotusarvot eivät mielestäni pitkän sarjan jälkeen täsmänneet tuloksiin. En tarkkaan muista miten lopulta kävi monta vuotta sitten pelatessani. Pelasin n. vajaan vuoden putkeen lähes kaikkia mahdollisia vetolinjalla myytyjä kohteita eri bookkereille. Niin hyvin ei käynyt että olisin jatkanut. Aika +-0 varmasti tai vähän turpiin kun alamäki koitti.
Palasin kesällä takaisin ostamalla tekstiviestipalvelun MM kisojen ajaksi. Kellylaskurit ja panostuskaavat olivat mulla jo valmiina odottamassa excelissä myös Asianlinelle. Ajattelin jatkaa jos MM-kisat toimisivat suotuisasti. Niistä sainkin n. 110% prosentin tuoton mikä on hyvä. Panostin n. 5 tonnia eli 500e voittoa. Päätin jatkaa pelaamalla vain parhaita kohteita markkinapaikan kautta (ostamalla vain muutaman kerrallaan) ja pelaamalla tietysti parhaat kertoimet eri buukkereille joko 1X2 tai asianlinea tai pelaamalla X2, 1X. Pelattuja matseja on yhteensä takana 260 ja panostanut olen 15500e. Vihjeiden oston (250e) jälkeen olen voitolla alle 300e. Eli pari hunttia on tultu alaspäin MM-kisojen jälkeen. Tyytyväinen olen mutta en niin tyytyväinen että jatkaisin. Tuntipalkoille ei pääse ja betting vaatii jonkun verran aikaa ja luottoa ei ole niin paljon että pelaisin 5x isommalla. Saatan vielä palata pelaamaan ESBC:n kautta mutta keskityn mieluummin jännempiin asioihin kuten kouluun ja pokeriin.

Pisteitä

Minikommentit

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maksulliset Vihjepalvelut”