Jep, tällä kierroksella poikkeuksellisesti Eurooppaliigan early vedoista tähän mennessä 3/7 "pikkubookkereille" nordicbet/paf/bet365 tai 4/7, jos laskee 188bet samaan sarjaan?
Viime viikolla meni kaikki Eurooppaliigan vedot Aasialaisille. Kaikista Eurooppaliigan vedoista Aasialaisille mennyt 83,6% ja ne ovat tuottaneet +194 yksikköä. Muille palvelun bookkereille mennyt 16,4% Eurooppaliigan vedoista ja ne ovat tuottaneet +11 yksikköä. Koko Eurooppaliiga on viime viikon jälkeen +205 yksikköä / 117,14%.
Nämä siis Eurooppaliigan lukemat, kun sen otit esille.
Tsekkasin taas vaihteeksi koko palvelun tilanteen vetojakauman osalta.
Aasialaisbookkereille mennyt kokonaispanostuksesta 89,45% ja ne ovat palauttaneet 102,83%
Palvelun 1X2-bookkereille mennyt luonnollisesti loput, eli 10,55% ja ne ovat palauttaneet 90,14%
==> jos olisi "tajunnut vetää" vain Aasialaisbookkereille niin palvelun seurantavetojen palautus olisi 102,83% kun kaikilla vedoilla se on viime viime jälkeen 101,56%.
Harmi, etten ainakaan itse ole tajunnut...
Asiasta Mungon kanssa jo juteltiin sähköpostitse, tähän vielä kertauksena ja copy/pastena:
Tästähän mä olen monasti aiemminkin sanonut ja jo alunperinkin mainitsin:
Seurantavedot ovat listaus omista vedoistani, panos suhteutettuna laskennalliseen 1000 pelikassaan.
Ja siinä vaiheessa, kun en itse saa 10Xsuosituspanosta sisään, mikä vastaa 10k pelikassaa, bookkeri putoaa pois (kuten expekt, sportingbet, unibet ja tipico ovat mm pudonneet).
Näin siksi, että toi 10k on mun mielestä raja, jolla voi palvelua käyttää. Siis kun huomioi palvelun maksun ja siitä aiheutuvat kulut.
Mun on kuitenkin otettava huomioon, että osa palvelun käyttäjistä pelaa
juurikin tuollaisilla pelikassoilla (10-20k) ja näin ollen saavat panosta
sisään paf/bet365/nordicbet akselille, joten tavallaan olisi "väärin" heitä kohtaan, jos en suosittelisi sinne vetämään?
Luonnollisesti sitten isommalla vetävät eivät noihin panostusta sisään saa

Meikäläinen joutuu tasapainottelemaan tässä tilanteessa ja toi on se raja, minkä olen asian suhteen vetänyt ja mistä olen myös ilmoittanut jo palvelun kuvauksessa.
Vastaan mieluusti kysymyksiin tämän(kin) asian tiimoilta, mutta nyt pitää taas alkaa laskemaan loppujen sarjojen arvioita. On taas pari tuntia kirittävää...
Minikommentit