Onkos tällä foorumilla enää aktiivisia tenniksen betsaajia? Luin tuo "Yleistä keskustelua tenniksestä ja kysymyksiä" -threadin, mutta siellä näyttää keskustelu hieman hyytyneen, viimeisin viesti on lähes kahden vuoden takaa.
Itse innostuin tenniksen betsaamisesta puolitosissaan nyt huhti-toukokuussa, massakauden alkaessa. Jokunen vuosi tuli satunnaisesti lyötyä vetoa matseista (melko heikolla menestyksellä), ilman mitään systeemiä tai perehtymistä vedonlyönnin lainalaisuuksiin ja teoriaan. Nyt tuli otettua hieman systeemaattisempi asenne hommaan; olen hieman opiskellut vedonlyönnin perusteita mm. täältä Ylikertoimelta, ja aloin myös pitämään Excel-kirjanpitoa vedoistani. Tällä hetkellä on 160 vetoa takana, palautusprosentin ollessa vaatimaton 100.32.

Alussa pelasin enimmäkseen voittajavetoja, nyt olen tykästynyt betsaamaan pelien määristä ja grand slameissa erien määristä. Usein kun ottelussa on mukana jokin top 10-pelaaja jotain nobodyä vastaan, niin ennakkosuosikin kerroin on turhan pieni. Tällöin kuitekin erien ja pelien määrää betsaamalla voi (uskoakseni) saada hieman parempaa tuottoa, esim Grand Slameissa erien määrä < 4.5 on osunut aika usein. Tosin vielä on liian aikaista tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä, sen verran vähän on vetoja vasta alla.
Mitens muut? Vieläkö täällä on tenniksen betsaajia, vai oletteko siirtyneet muille foorumeille? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta.
Minikommentit