Funcasino
Lähetetty:
Tässä hieman omia kokemuksia kyseisestä puljusta:
Tapaus Funcasino
Talletin kyseisellä puljulle aikanaan 510 euroa, summa nousi pelatessa yli 10 000 euroon. Bonuksia en ikinä käyttänyt ja olen vain ja ainoastaan pelannut omalla tilillä. Limitit tulivat aikanaan, jonka jälkeen aloitin kotiuttumaan rahoja. KYC meni sukkana läpi, jonka jälkeen ongelmat alkoivat.
Ensiksi Funcasino kertoi ottaneensa päälle 10 000 euroa nostokuluja (kyllä, luit oikein). Noh tämän jälkeen kertoivat, että olen käyttänyt VPN:ää pelaamisen yhteydessä, jonka perusteella he voidasivat kaikki voitot ja palauttivat talletetun summan. Kaiken kukkuraksi pelitilini suljettiin.
Mielenkiintoista asiasta tekee sen, että en omista vpn-sovelluksia enkä ole heillä asioidessaan näin ollen käyttänyt vpn:ää tai miten he asian ilmaisevat: it appears that you are in breach of our T&Cs that relate to Account Rules by using VPN, Proxy Server, DataCenter or Masking Technique. In light of this, we decided to forfeit winnings. Deposits have been returned and the account is banned now
Tämän jälkeen otin luonnollisesti yhteyttä MGA:han. MGA lupasi auttaa minua läpi prosessin kauniilla sanoilla, mutta he vastasivat kuitenkin seuraavanlaisesti: After reviewing your case, it appears that the issue is of a contractual or transactional nature, involving matters such as deposits, withdrawals, bonuses, account verification, and other account-related activities. Since this is not a compliance issue, it falls under the remit of Alternative Dispute Resolution (ADR) entities. Therefore, a resolution regarding your funds would be handled by a separate ADR investigation
Tähän vielä lisäyksenä, että summan ylittäessä 5000 euroa ADR:n ratkaisu ei ole millään tavalla sitova: Additionally, in instances where a party is dissatisfied with the decision of the ADR, they retain the right to escalate the matter to a court of law. For disputes exceeding €5,000, the ADR’s decision is non-binding, thereby preserving the right to seek recourse through the appropriate judicial forums.
No tässä tapauksessa ADR on CasinoReviews, joka on tunnetusti todella läpinäkyvä ja reilu yhtiö (not). CasinoRewievsin sivu on aivan täynnä kaiken maailman paskacasinoiden bonusmainoksia sun muita, joka ei mielestäni anna asiassa kovin luotettavaa kuvaa ratkaisun tekijänä.
Ehkä eniten tässä koko asiassa huolestuttaa se, että minä, asiakkaana joudun todistamaan, että en ole käyttänyt VPN:ää ja minut on ristitty syylliseksi vain sillä perusteella, että FunCasino nyt vain sattuu näin väittämään. Olen kysynyt useampaan otteeseen, niin Funcasinolta kuin CasinoRewievsiltä todisteita siitä, että olen tosiasiallisesti VPN:ää käyttänyt saamatta asiaan minkään sortin vastausta.
No kaiken tämän jälkeen ajattelin valittaa asiasta MADRE:lle. MADRE:lle kuitenkaan ei voi enää valittaa, sillä CasinoRewievs on jo kerran antanut asiassa päätöksen: ee) the dispute is being or has previously been considered by another ADR entity or by a competent court or tribunal;
Ainoa reitti taitaa tällä hetkellä olla Maltan oikeuslaitoksen kautta, mikä ei kyllä tällä hetkellä tunnu kovin houkuttelevalta ratkaisulta. Mikäli jollain on jotain keinoja / apuja vielä tarjota, niin tottakai otan vastaan.
Haluan lähinnä tuoda esille, sen että vaikka firma omistaisi MGA-lisenssin, niin ainakaan tässä tapauksessa MGA:sta ei ollut käytännössä mitään apua itselleni.
Tapaus Funcasino
Talletin kyseisellä puljulle aikanaan 510 euroa, summa nousi pelatessa yli 10 000 euroon. Bonuksia en ikinä käyttänyt ja olen vain ja ainoastaan pelannut omalla tilillä. Limitit tulivat aikanaan, jonka jälkeen aloitin kotiuttumaan rahoja. KYC meni sukkana läpi, jonka jälkeen ongelmat alkoivat.
Ensiksi Funcasino kertoi ottaneensa päälle 10 000 euroa nostokuluja (kyllä, luit oikein). Noh tämän jälkeen kertoivat, että olen käyttänyt VPN:ää pelaamisen yhteydessä, jonka perusteella he voidasivat kaikki voitot ja palauttivat talletetun summan. Kaiken kukkuraksi pelitilini suljettiin.
Mielenkiintoista asiasta tekee sen, että en omista vpn-sovelluksia enkä ole heillä asioidessaan näin ollen käyttänyt vpn:ää tai miten he asian ilmaisevat: it appears that you are in breach of our T&Cs that relate to Account Rules by using VPN, Proxy Server, DataCenter or Masking Technique. In light of this, we decided to forfeit winnings. Deposits have been returned and the account is banned now
Tämän jälkeen otin luonnollisesti yhteyttä MGA:han. MGA lupasi auttaa minua läpi prosessin kauniilla sanoilla, mutta he vastasivat kuitenkin seuraavanlaisesti: After reviewing your case, it appears that the issue is of a contractual or transactional nature, involving matters such as deposits, withdrawals, bonuses, account verification, and other account-related activities. Since this is not a compliance issue, it falls under the remit of Alternative Dispute Resolution (ADR) entities. Therefore, a resolution regarding your funds would be handled by a separate ADR investigation
Tähän vielä lisäyksenä, että summan ylittäessä 5000 euroa ADR:n ratkaisu ei ole millään tavalla sitova: Additionally, in instances where a party is dissatisfied with the decision of the ADR, they retain the right to escalate the matter to a court of law. For disputes exceeding €5,000, the ADR’s decision is non-binding, thereby preserving the right to seek recourse through the appropriate judicial forums.
No tässä tapauksessa ADR on CasinoReviews, joka on tunnetusti todella läpinäkyvä ja reilu yhtiö (not). CasinoRewievsin sivu on aivan täynnä kaiken maailman paskacasinoiden bonusmainoksia sun muita, joka ei mielestäni anna asiassa kovin luotettavaa kuvaa ratkaisun tekijänä.
Ehkä eniten tässä koko asiassa huolestuttaa se, että minä, asiakkaana joudun todistamaan, että en ole käyttänyt VPN:ää ja minut on ristitty syylliseksi vain sillä perusteella, että FunCasino nyt vain sattuu näin väittämään. Olen kysynyt useampaan otteeseen, niin Funcasinolta kuin CasinoRewievsiltä todisteita siitä, että olen tosiasiallisesti VPN:ää käyttänyt saamatta asiaan minkään sortin vastausta.
No kaiken tämän jälkeen ajattelin valittaa asiasta MADRE:lle. MADRE:lle kuitenkaan ei voi enää valittaa, sillä CasinoRewievs on jo kerran antanut asiassa päätöksen: ee) the dispute is being or has previously been considered by another ADR entity or by a competent court or tribunal;
Ainoa reitti taitaa tällä hetkellä olla Maltan oikeuslaitoksen kautta, mikä ei kyllä tällä hetkellä tunnu kovin houkuttelevalta ratkaisulta. Mikäli jollain on jotain keinoja / apuja vielä tarjota, niin tottakai otan vastaan.
Haluan lähinnä tuoda esille, sen että vaikka firma omistaisi MGA-lisenssin, niin ainakaan tässä tapauksessa MGA:sta ei ollut käytännössä mitään apua itselleni.