HappyCasino on lisätty äsken Ylikertoimen listoille ja avattu suomalaisille pelaajille. Kyseessä on LuckyCasino tiimin uusin luomus ja tuore lanseeraus Suomen markkinoille. Kyseessä on juuri perustettu pankkitunnuksilla toimiva kasino/vedonlyöntiyhtiö. Happy Casino toimii MGA:n verovapaalla lisenssillä ja LuckyCasinon tapaan sopii odottaa nopeita kotiutuksia ja toimivaa sivustoa.
Ihan pätevä saitti! Ton bonarin voi tosiaan aktivoida vasta jälkikäteen eli depon voi pelata ensiksi vedonlyöntiin ja mikäli ei napsu voi aktivoida bonarin kassulle. Hitusen vois olla enemmän pelejä/pelintarjoajia kassun puolella.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja LeoMessi
Mitä, jos pelaa prevedot viikon päähän ja sitten rummuttaa sen kasinobonarin nolliin, ellei tule pottia.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja DollariExpress
Depo sisään,tuli tuplana saldoon heti,omalla rahalla pysty lyömään vetoa eli löin overin futikseen ja aloin pelaan bonus rahalla kasinoa jolla ei voinut betsata,kasino ei napsunu,veto napsui pariin kertaan ja rahat tuli S-pankkiin instana.
Ei dokkari tms sirkusta.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja Janiliini
Millaisia kertoimia? Ovatko linjassa jonkun muun kanssa?
Avausviestissä. Altenarin alustaa Happy käyttää eli samat kertoimet about kuin kaikilla ninjoilla.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja NutDuck
Kevyt dokumenttirumba source of fundsin osalta itselle, mutta melko näppärästi lopulta viisinumeroinen summa tilille. Limput tuli muutamassa vedossa, muuta en toki olettanutkaan. Ihan jees kokemus.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja credit
Nimimerkki Muikkuz kertoi Budsino-ketjussa, kuinka hän oli pelannut pesäpallovedon, joka oli näyttänyt menevän läpi, koska vetolapulle oli tullut merkintä "avoin", mutta lopulta hänen vetoaan ei ollutkaan hyväksytty. Huomasin hetki sitten pyöräilyvetoja jättäessäni, että HappyCasinolla vedonlyöjälle on mahdollista käydä samoin. Lapulle tuleva merkintä "avoin", joka on oranssilla pohjalla, ei tarkoita sitä, että veto olisi mennyt hyväksytysti läpi. Vasta kun lapulla (ja vetohistoriassa) lukee "avoinna" vaaleansinisellä pohjalla, veto on oikeasti hyväksytty.
HappyCasinon vetohistoriaa katsoessani huomasin myös, että sana "settled", joka pitäisi tässä yhteydessä kääntää "ratkaistu", onkin käännetty "vahvistetuksi". Sana "lost" on puolestaan käännetty kahdella eri tavalla: valintarivillä se on "hävitty", mutta hävinneissä vetolapuissa lukeekin "kadonnut". Sivusto on siis paskasti käännetty, mikä varmasti aiheuttaa hämmennystä ja väärinkäsityksiä ainakin vetojen läpimenon suhteen. Kaiken lisäksi asetuksista ei edes voi vaihtaa kieltä englanniksi vaan toimeen on tultava näillä suomenkielisillä käännöksillä, joiden todellinen merkitys on jokin muu kuin ensinäkemältä luulisi.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja LeoMessi
Tämän vuoksi yritän aina käyttää Englanninkieltä. Suomenkielisissä usein bugeja bonuksien sun muiden
suhteen. Isompien bookkereiden käännökset useimmin sujuvia. Yllättävän paljon itsellä väärinkäsityksiä.
Verifiointiasiat mielummin Suomeksi. Askgamblers taas vaatii kaikki Englanniksi. Hylkäsi bookkerin
verifiontiviestin, kun oli Suomeksi.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja Muikkuz
Talletin Happycasinolle ja tein pari NFL-pelaajavetoa, jotka hävisin.
Talletin lisää, yksi tennisveto, hävisin.
Sitten pelasi vähän kasinoa, josta voitin pari sataa.
Tein epähuomiossa aivan emätyhmän livevedon Bundesliigaan tasapeli kertoimella 4,33, kun pörssissä oli samaan aikaan tarjolla 4,80. Se osu. Luulin, että paistin maine on viimeistään tuolla vedolla pommin varma.
Yksi tennisveto, tuplakohde, josta toinen ottelu peruttiin. Osuma.
Pari peesiä yleisurheilun MM-kisoihin, jotka molemmat meni huti.
Tässä kohtaa napsahti euron suuruiset panosrajoitukset. Vetojen keskipanokset olivat 200e, voittoa kertyi vedonlyönnistä hulppeat 48 euroa ja kasinolta parisataa. Rahat tulivat pankkitilille.
En tiedä, voiko tällaista vetoyhtiötä suositella. Jos aikoo veikata, niin ainakin aivan turha lähteä kikkailemaan, että sais pitkäikäisen asiakkuuden aikaiseksi. Jos ei nuilla vedoilla saa paistin statusta, niin en tiedä, miten sen voi saada. Varmaan parempi veikata heti ensimmäiseen vetoon niin paljon kuin suinkin pystyy ja sitten toivoa, että rahat myös maksetaan, mikäli veto sattuu osumaan.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja TN1
Enpä tiedä mitä voisi dokkaraiden lähettämisestä olla mieltä ihan ekaksi kysyin heiltä että haluatteko minun tiliotteet ja sanottii jyrkkä ei vastaat vaan sähköpostissa oleviin kysymyksiinja nyt 48h jälkeen kyselläänkin tiliotteita jota alussa olin tarjoamassa mielenkiintoista tästä tekee sen että lupaavat 100e rahaa pelitille jos lähetän dokkarit joten hyvin toiminut sivu tähä asti mutta todella omituisia olleet näissä dokkareiden kyselyissä kun eivät voineet suoraan kysyä tiliotteita vaan eka sanotttii että ei missään nimessä
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja hegeU
kaikki hommat toiminut todella hyvin! kotiutukset tulee sekunneissa ja kampanjat ovat keskivertoa parempia
dokkarit yms jutut hoituneet todella helposti
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja credit
Minulle sattui erikoinen episodi HappyCasinon kanssa: firma ei suostunut muuttamaan väärin ratkaistun vedon tulosta, vaikka aikaa vedon pelaamisesta oli kulunut alle kaksi vuorokautta ja ainakin minun kohdallani virheen korjaaminen olisi tarkoittanut heille enemmän rahaa (hävitty veto oli siis merkitty voittavaksi).
Yritin saada virheen korjattua chatin kautta, mutta toisessa päässä ollut kaveri oli kovasti sitä mieltä, että veto on ratkaistu oikein. Hän jopa kysyi minulta, katsonko varmasti oikean päivän tuloksia, mikä oli sinänsä hyvä kysymys, koska kyseessä oli pyöräilyn etappikilpailuun pelattu veto. En kuitenkaan ollut vahingossa katsonut väärän etapin tuloksia, ja asiakaspalvelijan kertomat ajajien sijoitukset olivat sellaiset, etten ProCyclingStats.comin dataa tutkimalla pystynyt keksimään, mistä kisasta ne oli otettu.
En alkanut riidellä asiasta sen enempää, koska veto oli ratkaistu väärin minulle edullisella tavalla, mutta eihän tämä kovin hyvää kuvaa firmasta anna. Jos tilanne olisi päinvastainen ja minun pitäisi saada hävityksi ratkaistu veto korjattua voitetuksi, voisin joutua vääntämään asiasta hyvinkin pitkään. Mitään varsinaista lähdettä vedon ratkaisemisessa käytetyille tuloksille asiakaspalvelija ei kyennyt kertomaan, vaan vastaus siihen kysymykseen oli vain: "Altenar on vedonlyöntitarjoajamme."
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja credit
skasi kirjoitti:Selvästi kielii siitä, että nää 'välittäjät' on vaan 'frontteja'. Alustat merkkaa tulokset. "Altenar on vedonlyöntitarjoajamme". Eikä hevillä sorkita merkattuja tuloksia jälkikäteen.
Oletko varma, että näin toimitaan aina - siis että vetojen ratkaiseminen on aina nimenomaan kertoimet toimittavan alustan vastuulla?
Itse olen miettinyt tätä kysymystä sen jälkeen, kun aiemmin tänä vuonna parin Betsolidille pelaamani pyöräilyvedon ratkaiseminen ei tuntunut onnistuvan millään ja jouduin lopulta - reilun viikon odottelun jälkeen - ottamaan yhteyttä firmaan. Samat kohteet ja kertoimet olivat tarjolla varmaankin kymmenillä välittäjillä, ja vaikka pyöräily on vedonlyönnissä pieni laji, tuntuu epätodennäköiseltä, ettei yksikään niistä olisi ehtinyt saada viivästyksestä palautetta ennen minun yhteydenottoani.
skasi kirjoitti:Selvästi kielii siitä, että nää 'välittäjät' on vaan 'frontteja'. Alustat merkkaa tulokset. "Altenar on vedonlyöntitarjoajamme". Eikä hevillä sorkita merkattuja tuloksia jälkikäteen.
Oletko varma, että näin toimitaan aina - siis että vetojen ratkaiseminen on aina nimenomaan kertoimet toimittavan alustan vastuulla?
En ole varma. Varmaksi en tiedä miten noi systeemit toimii. Arvelisin kuitenkin, että etenkään tällaset Happy Casino tyyliset 'skini' välittäjät eivät merkkaile mitään tuloksia, vaan alusta merkkaa tulokset järjestelmään. Bookkeri toimii vaan 'fronttina' - välittäjänä. Välittää ja houkuttelee asiakkaita pelien pariin. Alusta tarjoaa kohteet ja merkkaa tulokset. Mistä lähteestä he tuloksensa saavat, luulisi löytyvän sivustolta, useinhan etenkin eksoottisimmissa kohteissa mainitaan tyyliin:
"Tulokset ratkaistaan optadata.com (tmv.) sivuston tulosten perusteella".
Nää väärin merkatut tulokset on sitten aina omanlaisia tapauksia. Etenkin jos kyse on riittävän pienistä summista, eikä kovin moni pelaaja valita, voi välittäjällekin olla vaan helpompaa/yksinkertaisempaa ottaa tappiot ja mennä eteenpäin, kuin lähtä säätämään ja ottamaan yhteyttä alustantarjoajaan, että korjaa tulokset.
Arvailuni perustuu siihen, että aspat tykkää tarjota hyvityksinä tämän tyylisissä tilanteissa yhtiön omia "hyvityslahjoja" - ilmaisvetoja tai mitäikinä bonusrahoja. Ei niinkään: "joo otamme yhteyttä alustantarjoajaan, että saadaan kohde oikein merkatuksi" tai "olen yhteydessä tiimiin joka vastaa tulosten merkkaamisesta". Tiivistettynä ns. 'Täyden palvelun talo' - periaatteella toimivat välittäjät merkkaa kyllä itse omat tulokset, ja korjaa. Tällaset skinivälittäjät mielummin hyvittää (tai on hyvittämättä) valittajille aspassa ja säästää aikaa&vaivaa yhteydenotoissa alustantarjoajaan.
Toi oma kokemus oli vielä Veikan live-veto seuraavan maalin tekijästä, jota tuskin moni pelasi ja ei käynyt mielessäkään aspalla alkaa säätämään livemasiinan syöttämiä tuloksia. Onnitteli vain! Tiedä sitten, mitä olisi käynyt jos vetoni olisi hävinnyt ja olisin halunnut oikaisua . Olisiko vastaus: voi voi. Vai hyvitys, vai olisivatko lähteneet (tai edes kyenneet) muuttamaan syötettyjä tuloksia.
Re: HappyCasino vedonlyönti & kokemuksia
Lähetetty:
Kirjoittaja skasi
skasi kirjoitti:
Toi oma kokemus oli vielä Veikan live-veto seuraavan maalin tekijästä, jota tuskin moni pelasi ja ei käynyt mielessäkään aspalla alkaa säätämään livemasiinan syöttämiä tuloksia. Onnitteli vain! Tiedä sitten, mitä olisi käynyt jos vetoni olisi hävinnyt ja olisin halunnut oikaisua . Olisiko vastaus: voi voi. Vai hyvitys, vai olisivatko lähteneet (tai edes kyenneet) muuttamaan syötettyjä tuloksia.
Lisätään vielä Veikkauksesta. Tää kokemus oli vielä Veikan omassa live-vedossa. Silloin kun oli vielä tällainen 'täyden palvelun talo' -tyylinen toimija omalla alustallaan. Olisi mielenkiintoista tietää, miten nyt toimisivat tai jatkossa. Pystyykö Veikan aspan kautta korjata tämän uuden alustantarjoajan väärin merkkaamia kohteita, vai mitähän tapahtuu. Kertokaa joku tänne Ylikertoimeen kokemukset jos tällainen tilanne tulee eteen!
En ole varma. Varmaksi en tiedä miten noi systeemit toimii. Arvelisin kuitenkin, että etenkään tällaset Happy Casino tyyliset 'skini' välittäjät eivät merkkaile mitään tuloksia, vaan alusta merkkaa tulokset järjestelmään.
...
Arvailuni perustuu siihen, että aspat tykkää tarjota hyvityksinä tämän tyylisissä tilanteissa yhtiön omia "hyvityslahjoja" - ilmaisvetoja tai mitäikinä bonusrahoja. Ei niinkään: "joo otamme yhteyttä alustantarjoajaan, että saadaan kohde oikein merkatuksi" tai "olen yhteydessä tiimiin joka vastaa tulosten merkkaamisesta". Tiivistettynä ns. 'Täyden palvelun talo' - periaatteella toimivat välittäjät merkkaa kyllä itse omat tulokset, ja korjaa. Tällaset skinivälittäjät mielummin hyvittää (tai on hyvittämättä) valittajille aspassa ja säästää aikaa&vaivaa yhteydenotoissa alustantarjoajaan.
Minulle nämä alustavälittäjät eivät ole muistaakseni koskaan tarjonneet ilmaisvetoa tai käteisbonusta hyvitykseksi väärin ratkaistusta vedosta, vaan vedon tulos on aina - ennen tätä tapausta siis - lopulta korjattu oikeaksi. Joskus oikaisu on onnistunut kivuttomasti lyhyellä chat-keskustelulla, joskus se on vaatinut vähän enemmän vääntämistä.
Silloin kun olen ottanut yhteyttä ilmoittaakseni väärin ratkaistusta vedosta, chat-asiakaspalvelija on yleensä sanonut siirtävänsä asian "vedonlyöntiosastolle" tms., ja aika usein vastauksen saaminen sieltä on kestänyt melko kauan. Se on tietenkin herättänyt epäilyksen, ettei tällaista "vedonlyöntiosastoa" ole olemassa firman sisällä ja että viestini on välitetty alustan tarjoavalle firmalle - josta ymmärrettävästi vastataan usein viiveellä. En pitäisi kuitenkaan mahdottomana, etteikö joillain näistä välittäjistä voisi ihan oikeasti olla firman sisäistä tahoa, joka syöttää tulokset järjestelmään ja korjaa mahdolliset virheet itsenäisesti; teknisesti siinä ei kai pitäisi olla mitään suurta ongelmaa, vaikka useimmat alustavälittäjät ovatkin varmaan valinneet "täyden palvelun" tuloksien syöttämisineen.
Onnistuin muuten viimein pääsemään jyvälle siitä, miksi vetoni oli ratkaistu väärin. Selitys on se, että kuski, jonka puolesta pelasin H2H-parissa, sijoittui etapilla pariaan huonommin mutta sai hyvityssekuntien ansiosta tätä paremman ajan. Altenarilla joku sähläri on siis katsonut ensimmäisen etapin jälkeistä kokonaiskilpailun tilannetta, jossa huonommalla sijoituksella maaliin tullut kuski on merkattu toiseksi, eikä 1. etapin tuloslistaa, jolla hän on yli 20 sijaa kokonaiskilpailun tilannetta alempana. Arvoitukseksi jää kuitenkin edelleen se, mistä Altenarin mielestä parin hävinneen kuskin sijoitus on revitty. Siinä on nimittäin yli 60 sijan ero ProCyclingStatsin ilmoittamaan sijoitukseen.