Vedonlyöntiyhtiöiden asiakaspalvelu
Lähetetty:
Tässä vuosien varrella on tullut asioitua aika monen vedonlyöntiyhtiön asiakaspalvelun kanssa. Varsin usein tuntuu hyvin yksinkertainen asia muuttuvan kovin monimutkaiseksi tai asian selvittämiseen tarvitaan monen monta sähköpostia/chattia ja asiaan menee aikaa turhauttavan paljon. Aika paljon on joutunut pyytämään korjaamaan vetojen tuloksia suuntaan ja toiseen ja yleensä ne korjataankin, vaikka välillä joutuu vääntämään tuloksista.
Tänään sattui viimeisin tapaus, jos chatissä koitin pyytää korjausta jääkiekko-otteluun. Peli päättyi 2-3 ja heillä oli tuloksissa 1-3. Noh ensinnäkin meni puoli tuntia chatin aloittamisesta, että asiakaspalvelija sai tarkistettua tuloksen. Ja edelleen oli sitä mieltä, että heillä oli oikea tulos 1-3 ja väitti sitten, että tuo on varsinaisen peliajan tulos ja jatkoajalla tehty sitten tuo viides maali. Ja vetos vielä siihen, että on "non US" -kiekkoa, jolloin säännöt eri. En jaksanut alkaa enempää vänkäämään asiasta, kun minähän tuossa voitolle jään väärästä tuloksesta.
Joka tapauksessa kummastaa hyvin paljon, kuinka huonosti nuo asiakaspalvelijat tietävät ihan perusjuttuja vedonlyönnistä tai urheilusta. Eipä näissä tosin taida pääsyvaatimuksena olla vedonlyöntitietämys, mutta pitäisi nyt perusasiat edes olla kunnossa. Ja yleensä pitää tämmöisille tapauksille ne asiat vääntää rautalangasta tai rautatiekiskosta jopa ja siltikään ei aina onnistu.
Tänään sattui viimeisin tapaus, jos chatissä koitin pyytää korjausta jääkiekko-otteluun. Peli päättyi 2-3 ja heillä oli tuloksissa 1-3. Noh ensinnäkin meni puoli tuntia chatin aloittamisesta, että asiakaspalvelija sai tarkistettua tuloksen. Ja edelleen oli sitä mieltä, että heillä oli oikea tulos 1-3 ja väitti sitten, että tuo on varsinaisen peliajan tulos ja jatkoajalla tehty sitten tuo viides maali. Ja vetos vielä siihen, että on "non US" -kiekkoa, jolloin säännöt eri. En jaksanut alkaa enempää vänkäämään asiasta, kun minähän tuossa voitolle jään väärästä tuloksesta.
Joka tapauksessa kummastaa hyvin paljon, kuinka huonosti nuo asiakaspalvelijat tietävät ihan perusjuttuja vedonlyönnistä tai urheilusta. Eipä näissä tosin taida pääsyvaatimuksena olla vedonlyöntitietämys, mutta pitäisi nyt perusasiat edes olla kunnossa. Ja yleensä pitää tämmöisille tapauksille ne asiat vääntää rautalangasta tai rautatiekiskosta jopa ja siltikään ei aina onnistu.