Tänään on 28.03.2024, 09:59.

Varoitus livevedonlyöntiin Bethard-ryhmään

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Muikkuz
Jäsen
Viestit: 231
Liittynyt: 20.05.2016, 01:31
Pisteitä: 531
Paikkakunta: Oulu

Varoitus livevedonlyöntiin Bethard-ryhmään

Viesti Kirjoittaja Muikkuz »

Bethardin ryhmään kuuluvien yhtiöiden Bethardin, Suomivegasin ja Scandibetin livevedonlyönnissä vetoja on hyväksytty paljon pienemmällä kertoimella lukuisia kertoja kuin millä niitä olen veikannu.
Räikeimmät tapaukset ovat, kun olen lyönyt vetoa kertoimella 1,71 ja veto on hyväksytty kertoimella 1,28 sekä veto lyöty kertoimella 1,86 ja veto on hyväksytty kertoimella 1,54. Olen selvitellyt tapauksia asiakaspalvelun kanssa viikon ajan ja he ovat olleet yhteyksissä eteenpäin vedonlyönnin tarjoajaan, mutta vetoja ei ole korjattu.

Ongelma on sellainen, että kun valitsee kohteen, niin vetolapulla sen kohteen kerroin voi muuttua, mikä on ihan ymmärrettävää, koska on kyseessä liveveto. Mutta kun se kerroin muuttuu samaan aikaan, kun painaa hyväksy-nappulaa, niin se uusi kerroin näkyy ruudussa ensimmäisen kerran vasta silloin, kun vetolapussa lukee, että veto hyväksytty. Vedonlyönnintarjoajan puolella kaikki näyttää olevan kunnossa, koska kerroin on vaihtunut juuri ennen kuin olen hyväksynyt vedon. Olkoonkin, ettei sitä uutta kerrointa koskaan ole minun ruudulle asti keritty näyttämään.

Ensimmäisellä kerralla sanoin asiasta välittömästi asiakaspalveluun. Koska veto meni ohi, ja oli ehkä pieni mahdollisuus, että olin katsonut kertoimen väärin, annoin asian olla. Sen jälkeen olen ottanut kuvakaappauksen jokaisesta livevedosta, jonka olen tehnyt ja olen ollut todella tarkka ja keskittynyt erityisesti siihen, että kerroin on se, mikä pitääkin. Nyt minulla on kasa kuvakaappauksia pienemmistä kertoimista, jotka olen nähnyt ensimmäisen kerran vasta vedon hyväksymisen jälkeen...

Tämä vika, tai ominaisuus koskee ainakin yhtiöitä Bethard, Suomivegas, Scandibet, Mobilebet ja Comeon. Todennäköisesti muitakin, jotka käyttävät samaa livevetojentarjoajaa

Että tämmönen tapaus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.02.2018 15:35 <Tenkrat> Missä lajissa? Lätkässä olen huomannut että heti maalin...

02.02.2018 15:36 <Tenkrat> jälkeen kun avaavat kertoimet kaikki kertoimet ei ole päivit

02.02.2018 15:37 <Tenkrat> tynyt ruudulla, mutta yleensä ne on ollu jo päivittyny siinä

02.02.2018 15:38 <Tenkrat> vetolapulla.

03.02.2018 14:10 <Muikkuz> Snookeria minä seuraan silmämuna kovana.

03.02.2018 14:10 <Muikkuz> Myös tenniksessä kävi sama juttu.


Muikkuz
Jäsen
Viestit: 231
Liittynyt: 20.05.2016, 01:31
Pisteitä: 531
Paikkakunta: Oulu

Re: Varoitus livevedonlyöntiin Bethard-ryhmään

Viesti Kirjoittaja Muikkuz »

Saako Ylikertoimelta tulitukea tällaisissa asioissa, kun noita yhtiöitä täälläkin mainostetaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

02.02.2018 15:26 <Ylikerroin.com> Toki pyrimme auttamaan käyttäjiämme kaikissa tilanteissa.


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Varoitus livevedonlyöntiin Bethard-ryhmään

Viesti Kirjoittaja credit »

Muikkuz kirjoitti: Bethardin ryhmään kuuluvien yhtiöiden Bethardin, Suomivegasin ja Scandibetin livevedonlyönnissä vetoja on hyväksytty paljon pienemmällä kertoimella lukuisia kertoja kuin millä niitä olen veikannu.

...

Ongelma on sellainen, että kun valitsee kohteen, niin vetolapulla sen kohteen kerroin voi muuttua, mikä on ihan ymmärrettävää, koska on kyseessä liveveto. Mutta kun se kerroin muuttuu samaan aikaan, kun painaa hyväksy-nappulaa, niin se uusi kerroin näkyy ruudussa ensimmäisen kerran vasta silloin, kun vetolapussa lukee, että veto hyväksytty.
Mainitsemistasi firmoista olen itse pelannut vain Scandibetille, jolle avasin tilin noin kuukausi sitten, eikä minulle ole kertaakaan käynyt niin, että hyväksytyn live-vedon kerroin olisi vetohistoriassa ollut pienempi kuin hyväksymisnappia painaessani. Tiedän kyllä, että sellainen voi olla mahdollista, sillä esimerkiksi Bet365:llä oli joskus vuonna 2010 samanlainen ongelma. Silloin koripallon live-vetojen tasoitukset saattoivat muuttua hyväksyttyyn vetoon siitä, mitä ne olivat olleet vetovalikossa ja "vetolapulla" nappia painettaessa. Ongelman ratkominen aspan kanssa oli tuskallista, sillä heidän mielestään mitään virhettä ei tietenkään ollut edes voinut sattua.

Scandibetin, Betiven ja Mobilebetin kohdalla olen huomannut, että ainakin tenniksen livessä näiden firmojen kertoimet seuraavat Bet365:n kertoimia joskus isollakin viiveellä (kaikilla on ilmeisesti sama kerrointoimittaja). Bet365:een verrattuna niiden käyttämä softa on jotenkin raskaampi, vetojen hyväksyminen kestää kauemmin ja monesti vetovalikossa näkyy vanhentunut - joko suurempi tai pienempi - kerroin kuin Bet365:llä. Yleensä kerroin kuitenkin päivittyy "oikeaksi" vetolapulle, vaikka joskus harvoin on mahdollista - kun kertoimien päivittymisen viive on maksimissaan - onnistua pelaamaan vanhaa, Bet365:llä jo laskenutta kerrointa. Omalla kohdallani päivittymättömällä kertoimella pelattu veto on yleensä mennyt läpi, jos olen ehtinyt saada sen vetolapulle, vaikka kerroin olisikin ehtinyt muuttua vetovalikossa klikattuani hyväksymisnappia ja vedon hyväksymisen ollessa vielä kesken. Joskus veto on hylätty, mutta yhtäkään ei ole hyväksytty alemmalla kertoimella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mwickholm
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 24.03.2016, 17:22
Pisteitä: 27

Re: Varoitus livevedonlyöntiin Bethard-ryhmään

Viesti Kirjoittaja mwickholm »

Dearis kirjoitti:
08.08.2018, 07:39
Mitä tämä lyhenne LAY tarkoittaa? Onko näitä monillakin bookereilla?
Oletko vedonlyöntipörssillä, esim. Betfairilla?

Linkit:
http://www.ylikerroin.com/oppaat/vedonl ... jist%C3%A4
https://support.betfair.com/app/answers ... 417/c/483/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin