Tänään on 28.03.2024, 11:22.

BetCity varoitus!

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Arvosurvo
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23.07.2016, 01:05
Pisteitä: 37

BetCity varoitus!

Viesti Kirjoittaja Arvosurvo »

En suosittele tallettamista tälle bookkerille.

Pari viikkoa sitten talletin 100 euroa Betcitylle hyvien kertoimien sekä helpohkon 100%/100€ bonuksen takia. Bonus kierrättyikin nopeasti ja vedot sattuivat osumaan erityisen hyvin. Kierrätyksessä meni non viikko ja rahaa oli nyt pelitilillä vähän yli 1000 euroa.

Sitten sain Betcityltä sähköpostia, että tilini on suljettu. Syynä tähän on, että olen rikkonut sääntökohtaa 13.3.

Administration of betting company reserves right to block the opportunity of client's account to place bets, cancel all bets or address to law enforcement bodies if the following cases are found out:
13.3 Bets were made by a group of registered clients on the base of previous concert – in a coherent manner to avoid restrictions that were previously set by the betting company.

En ymmärrä mistä ovat moista keksineet. Tämä on ensimmäinen ja ainoa rekisteröitymiseni Betcitylle enkä todellakaan kuulu mihinkään ryhmään.

Pyysyvät sitten todistamaan henkilöllisyyden ja ajorttiselfiekin piti laittaa. No nämä tietenkin laitoin menemään ja toivoin, että asia sille ratkeaa.

Vastaukseksi seuraavana päivänä sain melko mystisen:

"Hello.

You have not been tested."


Tämän jälkeen he eivät ole enää viesteihini vastanneet, enkä tililleni enää kirjatumaan pääse.

Laitoin tässä juuri viestiä SBR:än ja katsellaan miten tilanne kehittyy, mutta ei oiekin hyvältä vaikuta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


HypeMonster
Avatar
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 11.03.2016, 04:03

Tuotto: +593.00 yks.

Palautus%: 178.86%

Panosten ka: 41.78 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 29

Re: BetCity varoitus!

Viesti Kirjoittaja HypeMonster »

Askgamblers saattaa myös ottaa valituksia vastaan.

Onneksi bustosin oman deponi ja bonarini Betcitylle, säästyy vaivalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Uamenti
Jäsen
Viestit: 28
Liittynyt: 22.01.2018, 09:36
Pisteitä: 19

Re: BetCity varoitus!

Viesti Kirjoittaja Uamenti »

Hei,

Postasin oman varoitukseni aiemmin toiselle foorumille, mutta laitetaan tännekin:

" Varoituksen sana teille arvon kollegat. Betcity - kiertäkää kaukaa!

Minulla on noin 50 pelitiliä, joista lähes kaikissa panostustani on rajoitettu niin paljon, että käytännössä olen saanut monoa niistä. Tämän takia etsin jatkuvasti uusia pelifirmoja, joissa pääsisin taas tekemään rahaa. Tällä kertaa tutustuin Betcityyn, johon itse asiassa tutustuin tämän foorumin kautta. On samaa sarjaa Marathonin ja 1Xbetin kanssa. Kertoimet ovat kohdillaan ja pelattavia kohteita riittää, varsin houkuttelevaa siis.

Parin hävityn vedon jälkeen sulkivat tilini. Ikäväkseni olin ehtinyt tallettaa uutta rahaa jo useamman satasen verran sinne ennen sulkua. Alkoi kolme päivää kestänyt sähköpostiväittely, jossa minun väitettiin rikkoneen sääntöjä. Laittoivat vaan copy-pastella pätkiä säänöistään ja perään: "We do not provide any additional information." ja "We do not inform you about further information." Chattia ei ole, eikä puhelinnumeroita. Ainoastaan epämääräisiä yhden lauseen sähköposteja, joissa ei ole edes minkäänlaista allekirjoitusta.

Tästä emme päässeet eteenpäin. Olin selvästikin tehnyt jotain väärää ja minun piti nyt todistella ties millä dokumenteillä olevani kuka väitän olevani. Lähetin yhteensä 4 eri kertana dokumenttiä todisteeksi olemassaolostani - kaukana normaalista tunnistusprosessista.

Viikon väännön jälkeen avasivat tilini satasen pienemmällä summalla. Limitit olivat nyt 0,01 euroa per betsi, vaikka olin vain hävinnyt rahaa sinne! :D En vieläkään ole lukuisista yrityksistä huolimatta saanut selville, mitä olen oikein tehnyt väärin, mutta ilmeisesti se liittyi bonuksen väärinkäytöön tuosta satasen vähennyksestä päätellen. Tyhjensin tilini kiireellä ja sain äsken talletukseni takaisin, satasta ja välityspalkkiota pienempänä.

Kun kaivelin nettiä enemmän, sieltä löytyi vastaavanlaisia keissejä. Jollain bullshit-tekosyyllä yritetään viedä rahat ja ne limitit paukkuu jo ensimmäisestä betsistä. Suosittelen että pysytte mahdollisimman kaukana tästä paskafirmasta!

Levittäkää sanaa, kiitos. :) "

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin