Tänään on 29.03.2024, 02:32.

888sports

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

888sports

Viesti Kirjoittaja Rooney »

Avasin tilin tuonne joskus viime keväänä. Kesällä alkoi silloin tällöin tulla asiakaspalvelusta posteja jonkun englantilaisen nimellä, kuitenkin siis ihan mun omaan sähköpostiini, jolla tuo tili on avattu. Otin yhteyttä tietty heti replynä, että mistä näitä posteja oikein tulee, kun en ollut tuonne kevään jälkeen mitään postia laittanut. Eivät vastanneet sitten mitään järkevää tai kyselleet mitään henkkareita yms. Eikä se nyt ei ole tähänkään päivään mennessä selvinny, että minkä takia noita maileja mulle tuli väärällä nimellä. Omat arvaukset ovat, että joku apina on avannu sinne tilin käyttäen mun sähköpostia tai sitten, että niillä on menny järjetelmässä henkilötiedot sekaisin.

En sitten kirjautunut tuonne tuos syksyn aikaan pariin kuukauteen ja kun kuukaus sitten yritin kirjautua tuli ponnahdusikkunaan ilmoitus "contact support". No, kyselin, että mikä siellä on ja vastaus oli, että ota yhteyttä operaatio-osastoon. Noh, otin eikä sieltä kuulunu viikkoon mitään ja laitoin sitten taas supporttiin viestiä, ja vastaus oli, että ei voida tehdä mitään mun hyväks, että ota yhteyttä operaatio-osastoon. No vastasin, että eihän sieltä kukaan vastaa mitään ja sanoivat, että laita nyt vaan sinne viestiä, että assa ei pysty tekemään mitään. Mitään ei taas kuulunu viikkoon.

No sitten, kahden viikon päästä ekasta viestistä, kuin salama kirkkaalta taivaalta operaatio-osasto yllättää viestillä. Pyytävät henkkareita ja laskua, jotka lähetän samana päivänä. No taaas ei kuulu viikkoon mitään ja sitten tulee vastaus, että laskussa ei osoite täsmää, kun olin just muuttanu syksyllä. Niille ei tietenkään riittäny maininta siitä, että olin juuri muuttanut vaan taas pitää skannata dokumenttia. Oishan se pitäny tietty arvata. Nyt on taas kohta viikko kulunut siitä, kun laitoin vanhan osoitteen laskun niille.

Tili on ollu tässä nyt ties kuinka kauan suljettuna ja homma ei ole edennyt oikeastaan mihinkään vaikka eka kysely lähti jo marraskuun loppupuolella...

Että tässäpä varoituksen sana, jos joku on aikeissa avata tiliä tuonne :idea:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus max. 5 yksikköä.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Re: 888sports

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

Tuo mailispämmäys on kyllä tuttua koko tuon 888 lafkan osalta. Vissiin neljännellä kerralla uskoivat kun laitoin että ei kiinnosta ne niitten newsletterit, muuten niitä tuli kyllä todella tiuhaan tahtiin. Sen jälkeen taisi tulla puheluakin perään mutta se sentään jäi siihen yhteen kertaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanha seuranta. Panostus 1/3.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin