Lähetetty:
Tästä bookkeri- ja Bet24 osiosta alkaa pikkuhiljaa mennä tolkku, ja ainakin allekirjoittaneella palaa hermot, kun joka toinen viesti on:
a) lähetin mailia tunti sitten eikä kukaan vastannut
b) miksei xxx toimi??!!
Ensinnäkin, jos bookkerin sivut ovat alhaalla, niin voitte olla varmoja että ette todellakaan ole ensimmäinen ihminen joka sen huomaa. Vaikka se voi tuntua hienolta spämmätä foorumille että huomasinpas ekana kun Betsafe oli alhaalla, niin sen on kyllä muutama ko. firman ihminenkin jo tiedostanut. Ja koska näin on, niin asialle varmasti tehdään parasta aikaa se mitä voidaan - jatkuva spämmäily tänne ei saa niitä sivuja pystyyn yhtään sekuntia nopeammin. Aivan varmasti on myös bookkerin intressissä pitää sivut yllä joka siunaaman sekunti, että paisti pääsevät tuhlaamaan rahansa. Toiseksi, usein nämä ongelmat ovat käyttäjien turauksesta tai operaattorin ongelmista, lemmikkiundulaatti nokki verkkopiuhaa ja muuta vastaavaa. Joka ei taaskaan avita asiaa yhtään, ja sitten editoidaan viestiin 10 sekunnin päästä että eikun toimihan tämä.
Sitten näihin sähköposteihin; esim Bet24-osiossa on jatkuvaa valitusta siitä, että joku 10 euron bonus ei ole tullut tilille. Ensinnäkin ihmettelen miten joku vaivautuu mokomasta valittamaan, mutta toiseksi, ihan varmasti Bet24:n Jussi ja muutkin asiakaspalvelijat kyllä vastaavat niihin maileihin heti kun pystyvät. Jos koko aika täytyy viettää ylikerroin.comissa 78 privaviestin lukemiseen ja valituksiin vastailuihin, se ei varmasti nopeuta kenenkään asiaa. Tässäkin kohdin voi huomioida (kuten betsafe:n tapauksessa), että ne mailit eivät aina mene perille syystä tai toisesta, ja väittäisin että nopeammin saatte ongelmaan ratkaisun lähettämällä uuden sähköpostin. Ei se ainakaan asian käsittelyä nopeuta että tänne joka helvetin kerta asiasta spämmätään, koska se taas saa muitakin ihmisiä pistämään että "miun bonus jäi myös tulematta!!!!???!" ja ilmiö vain pahenee.
Ne fiksummat modet poistakoon tämän viestin asiattomana jos näin on, mutta joku roti pitää saada tähänkin.
a) lähetin mailia tunti sitten eikä kukaan vastannut
b) miksei xxx toimi??!!
Ensinnäkin, jos bookkerin sivut ovat alhaalla, niin voitte olla varmoja että ette todellakaan ole ensimmäinen ihminen joka sen huomaa. Vaikka se voi tuntua hienolta spämmätä foorumille että huomasinpas ekana kun Betsafe oli alhaalla, niin sen on kyllä muutama ko. firman ihminenkin jo tiedostanut. Ja koska näin on, niin asialle varmasti tehdään parasta aikaa se mitä voidaan - jatkuva spämmäily tänne ei saa niitä sivuja pystyyn yhtään sekuntia nopeammin. Aivan varmasti on myös bookkerin intressissä pitää sivut yllä joka siunaaman sekunti, että paisti pääsevät tuhlaamaan rahansa. Toiseksi, usein nämä ongelmat ovat käyttäjien turauksesta tai operaattorin ongelmista, lemmikkiundulaatti nokki verkkopiuhaa ja muuta vastaavaa. Joka ei taaskaan avita asiaa yhtään, ja sitten editoidaan viestiin 10 sekunnin päästä että eikun toimihan tämä.
Sitten näihin sähköposteihin; esim Bet24-osiossa on jatkuvaa valitusta siitä, että joku 10 euron bonus ei ole tullut tilille. Ensinnäkin ihmettelen miten joku vaivautuu mokomasta valittamaan, mutta toiseksi, ihan varmasti Bet24:n Jussi ja muutkin asiakaspalvelijat kyllä vastaavat niihin maileihin heti kun pystyvät. Jos koko aika täytyy viettää ylikerroin.comissa 78 privaviestin lukemiseen ja valituksiin vastailuihin, se ei varmasti nopeuta kenenkään asiaa. Tässäkin kohdin voi huomioida (kuten betsafe:n tapauksessa), että ne mailit eivät aina mene perille syystä tai toisesta, ja väittäisin että nopeammin saatte ongelmaan ratkaisun lähettämällä uuden sähköpostin. Ei se ainakaan asian käsittelyä nopeuta että tänne joka helvetin kerta asiasta spämmätään, koska se taas saa muitakin ihmisiä pistämään että "miun bonus jäi myös tulematta!!!!???!" ja ilmiö vain pahenee.
Ne fiksummat modet poistakoon tämän viestin asiattomana jos näin on, mutta joku roti pitää saada tähänkin.